-
Εχω πρόβλημα με τη μηχανή μου, σήμερα δεν έπαιρνε μπροστά και μάλλον φταίω εγω που με το πολύ τσοκ τη μπούκωσα.
Με πολλές μιζιές δείχνει πως πάει να πάρει αλλα ψοφάει η μπαταρία. Μπορώ να συνδέσω με καλώδια τη μπαταρία του αυτοκινήτου όπως κάνουμε μεταξύ αυτοκινήτων ή θα υπάρξει πρόβλημα?
Αν είναι οκ τι ακριβώς συνδέω? θετικό με θετικό και αρνητικό με αρνητικό?
-
Εχω πρόβλημα με τη μηχανή μου, σήμερα δεν έπαιρνε μπροστά και μάλλον φταίω εγω που με το πολύ τσοκ τη μπούκωσα.
Με πολλές μιζιές δείχνει πως πάει να πάρει αλλα ψοφάει η μπαταρία. Μπορώ να συνδέσω με καλώδια τη μπαταρία του αυτοκινήτου όπως κάνουμε μεταξύ αυτοκινήτων ή θα υπάρξει πρόβλημα?
Αν είναι οκ τι ακριβώς συνδέω? θετικό με θετικό και αρνητικό με αρνητικό?
-
Εχω πρόβλημα με τη μηχανή μου, σήμερα δεν έπαιρνε μπροστά και μάλλον φταίω εγω που με το πολύ τσοκ τη μπούκωσα.
Με πολλές μιζιές δείχνει πως πάει να πάρει αλλα ψοφάει η μπαταρία. Μπορώ να συνδέσω με καλώδια τη μπαταρία του αυτοκινήτου όπως κάνουμε μεταξύ αυτοκινήτων ή θα υπάρξει πρόβλημα?
Αν είναι οκ τι ακριβώς συνδέω? θετικό με θετικό και αρνητικό με αρνητικό?
-
Η δικια μου μπαταρια αρνηθηκε το πρωι να δουλεψει
-
Αν η μηχανή σου έχει μπαταρία 12 Volt δέν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Κανονικά συνδέεις πρώτα θετικό με θετικό και μετά το αρνητικό της καλής μπαταρίας με κάποιο άβαφτο σημείο του σασί στο όχημα που θέλεις να δώσεις ρεύμα, πχ πάνω στη βίδα του στάντ.
-
Εψαξα και διάφορες σελίδες στο ιντερνετ και απ'όσο είδα δεν υπάρχει πρόβλημα (12V είναι η μπαταρία), απλώς λένε να έχεις σβηστό τον κινητήρα του αυτοκινήτου για να μην δώσει υπερβολικό ρευμα.
Θα το δοκιμάσω αυριο, ελπίζω να φταίει αυτό μόνο, να είναι απλώς μπούκωμα και όχι τίποτα χειρότερο
ευχαριστώ για τις απαντήσεις
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εψαξα και διάφορες σελίδες στο ιντερνετ και απ'όσο είδα δεν υπάρχει πρόβλημα (12V είναι η μπαταρία), απλώς λένε να έχεις σβηστό τον κινητήρα του αυτοκινήτου για να μην δώσει υπερβολικό ρευμα.Θα το δοκιμάσω αυριο, ελπίζω να φταίει αυτό μόνο, να είναι απλώς μπούκωμα και όχι τίποτα χειρότερο
ευχαριστώ για τις απαντήσεις
Κανένα πρόβλημα, και ανοικτό να είναι το αυτοκίνητο έχει regulator, φυσικά! (στο δικό μου στο ρελαντί έχει 13.2-13.4V ενώ σβυστό έχει 12.8-12.9V)Εννοείται ότι έχεις κλειστό το διακόπτη της μηχανής για να μη σου κάνει κεραυνούς. Η φορά είναι, θετικό αμαξιού με θετικό μηχανής και μετά αρνητικό αμαξιού αρνητικό μηχανής. Τα βγάζεις ανάποδα...
-
Φίλε μου....το μόνο σίγουρο είναι οι δεν θα εχεις πρόβλημα αν η μηχχανή σου έχει μπαταρία στα 12V... To έχω κάνει αρκετές φορές (λόγω αρχαίας και νεκρής μπαταρίας) σε Freewind 650 με Xsara χωρίς το παραμικρό πρόβλημα...
-
To δοκίμασα, κανένα πρόβλημα με τη μπαταρία.
Η μηχανή δε πηρε μπροστά αλλα μάλλον χάλασαν τα μπουζί, θα το παλεψω πάλι αύριο
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To δοκίμασα, κανένα πρόβλημα με τη μπαταρία.Η μηχανή δε πηρε μπροστά αλλα μάλλον χάλασαν τα μπουζί, θα το παλεψω πάλι αύριο
Βγάλε τα μπουζί και αν έχουν μεγάλη φθορά, άλλαξέ τα. Αν είναι εντάξει αλλά έχουν κατάλοιπα (σίγουρα θα έχουν εφόσον μπούκωσε), τότε πάρε ένα καμινέτο και κάψε το μεταλλο (όχι την πορσελάνη) τους μέχρι να κοκκινήσει και να καούν τα κατάλοιπα. Αν έχεις οξυγόνο, ακόμα καλύτερα
Πρίν τα ξαναβάλεις επάνω(με προσοχή γιατι θα καίνε για πολύ ώρα), μίζαρε για 4-5 δευτερόλεπτα τη μηχανή ωστε ότι έχει μείνει στον κύλινδρο να βγεί απο την τρύπα του μπουζί. Μπορείς μετά αν θέλεις να ρίξεις μία σταγόνα καθαρό λάδι μέσα σε κάθε κύλινδρο, καμιά φορά βοηθάει.
Μετά ξαναβάζεις τα μπουζί και δοκιμάζεις, αλλά λογικά θα πάρει μπρός με μια μικρή δυσκολία.
-
Εβγαλα τα παλιά μπουζί και ήταν τόσο άθλια στην οψη που αποφάσισα να τα αλλάξω κατευθείαν, με τα καινούρια μπουζί πήρε σχετικά εύκολα και αφού δούλεψε λίγη ώρα τώρα ξεκινάει με μισή μιζιά.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις
-
Το φοβόμουνα πως θα πέσει αλλα δε φαίνεται να έχει πρόβλημα, ειναι και 2 ετων μπαταρία. Αμα δώ πως ζορίζεται θα την αλλάξω αλλα εως τώρα δουλευει μια χαρα.
-
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
η μπαταρια δεν επεσε με τοσες μιζιες?
ειχα καιρο να βαλω το κτμ μπροστα κ μου ξελιγωθηκε η μπαταρια.
φυσικα πηρα ρευμα απ τ αμαξι,πηρε μπροστα αλλα η μπαταρια ειναι αχρηστη.την ξαναφορτωσα σε φιλο αλλα γυριζει μια φορα τη μιζα τωρα.αν δεν παρει με την πρωτη εμπρος θελει μανιβελια μετα.
+βραχυκυκλωμενο μπουζι.
τελικα τα κτμ μονο πλαισιο κ περιφεριακα εχουν.
χοντα κ παλι χοντα..Οντως απο αυτο που γραφεις καταλαβαινουμε οτι ειναι πολυ ζημιαρικα τα KTM. edit [kouk]Καλό είναι να προσέχουμε την χρήση των emoticon ώστε να μην προσβάλουμε τους άλλους.
-
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
....Τον παλιό (καλό; ) καιρό θυμάμαι που ανοίγαμε τα ΚΤΜ και βρίσκαμε τούρκικα (!!!!!!) ρουλεμάν! Και φυσικά κολλούσαν εύκολα. Μάλιστα ένας γνωστός με το που το είχε πάρει, το άνοιξε κατευθείαν και του άλλαξε ότι είχε και δεν είχε! Αυτά πριν μια δεκαετία... τώρα δεν ξέρω τι γίνεται με τα σύγχρονα. Η αλήθεια είναι ότι κάποια χόντα (όχι όλα) είχαν απίστευτη ποιότητα κατασκευής και υλικών στους κινητήρες τους (κυρίως, γιατί από πλαστικά και τέτοια μια από τα ίδια) και πραγματικά έβλεπες ότι το όνομα δεν το είχε κάνει τυχαία αυτή η εταιρία.
-
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
η μπαταρια δεν επεσε με τοσες μιζιες?
ειχα καιρο να βαλω το κτμ μπροστα κ μου ξελιγωθηκε η μπαταρια.
φυσικα πηρα ρευμα απ τ αμαξι,πηρε μπροστα αλλα η μπαταρια ειναι αχρηστη.την ξαναφορτωσα σε φιλο αλλα γυριζει μια φορα τη μιζα τωρα.αν δεν παρει με την πρωτη εμπρος θελει μανιβελια μετα.
+βραχυκυκλωμενο μπουζι.
τελικα τα κτμ μονο πλαισιο κ περιφεριακα εχουν.
χοντα κ παλι χοντα..Οντως απο αυτο που γραφεις καταλαβαινουμε οτι ειναι πολυ ζημιαρικα τα KTM. edit [kouk]Καλό είναι να προσέχουμε την χρήση των emoticon ώστε να μην προσβάλουμε τους άλλους.
για αμαξια μπορεις να μου την λες,για πατινια επισης οπως κ για τεννις ας πουμε,αλλα για μοτο δεν σε παιρνει..μεγαλωσα με μοτοσυκλετες κ εχω αλλαξει περισσοτερες μοτο απ οσο γκομενες.
πιες το γαλατακι σου,καβαλα το κτμακι σου κ οταν βαρεσει στροφαλο η ηλεκτρονικη κ θελεις κανα διχιλιαρο αρχισε να γραφεις παραπονα στα περιοδικα των μοτο..
α κ για να μην ξεχνιομαστε τσακο διςΑπο αυτο που εγραψες παραπανω καταλαβαινω ποσο γνωριζεις...
Δεν με ξερεις οποτε πως μπορεις και κρινεις τη ξερω απο μηχανες;
Δεν το συνεχιζω αλλο.Kouk αμα ειναι προσβλητικο το συγκεκριμενο emoticon γιατι το εχετε διπλα;
-
Ο χρήστης nightmare_S16 έγραψε:
................
Kouk αμα ειναι προσβλητικο το συγκεκριμενο emoticon γιατι το εχετε διπλα;Το emoticon, όπως και οι εκφράσεις, είναι προσβλητικές ανάλογα με το πως τις χειρίζεσαι και με το που τις απευθύνεις!
Αλλο να αναφερεσαι σε καταστάσεις και άλλο σε χρήστες!
Εκκίνηση μηχανής με ρευμα απο αυτοκίνητο.