-
Η διαφορά είναι οτι δεν μιλάμε για πλαγιολίσθηση ισχύος αλλά ελεγχόμενη κίνηση με το πλάι.
Τα προσθιοκίνητα μπορούν να κινηθούν με το πλάι αν ο οδηγός φροντίσει να αποσταθεροποιήσει την ουρά (φρένο/τιμόνι) και έχουν και αρκετό γκάζι για να κρατήσουν τα μούτρα προς τα εκει που θέλουν.
Τα πισωκίνητα το κάνουν με το γκάζι. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Η διαφορά είναι οτι δεν μιλάμε για πλαγιολίσθηση ισχύος αλλά ελεγχόμενη κίνηση με το πλάι.Τα προσθιοκίνητα μπορούν να κινηθούν με το πλάι αν ο οδηγός φροντίσει να αποσταθεροποιήσει την ουρά (φρένο/τιμόνι) και έχουν και αρκετό γκάζι για να κρατήσουν τα μούτρα προς τα εκει που θέλουν.
Τα πισωκίνητα το κάνουν με το γκάζι.Εγώ γιατί νομίζω πως για 'κίνηση με το πλάι' σε προσθιοκίνητο χρειάζεται αποσταθεροποίηση και γλιστερή επιφάνεια;
Πατώντας το γκάζι και κάνοντας ανάποδο θα βρεθεί στη 'σωστή' τροχιά. Πώς θα συνεχίσει να γλιστράει;
Εκτός και αποσταθεροποιείς-πλαγιολισθαίνεις-ισιώνεις για λίγο και ξανά απ την αρχή...
-
Αν μπείς με αρκετά έχεις το FWD με το πλαί από την αρχή ως το τέλος.
Αν το RWD ειναι κανένα 1.6 χωρίς μπλοκέ.... άς το καλυτερα...
-
ολα εξαρτιουνται με τι αναρτηση εχει πισω το αμαξι και κατα ποσο επιρεπης ειναι να διωξει το πισω μερος....
απλο φλικακι και αφημα του γκαζιου οταν το τιμονι παει προς την εσωτερικη πλευρα της στροφης και οπερ και εγενετο.....
-
Στην 147 μια απότομη τιμονιά μετά το φρενάρισμα στην είσοδο της στροφής αρκεί για να αποσταθεροποιήσει την ουρά. Μετά πατάς γκάζι, ισιώνεις το τιμόνι (όχι ανάποδο) και κρατάς την πλαγιολίσθηση με μικροκινήσεις στο τιμόνι γύρω από τη θέση της ευθείας και σταθερό γκάζι. Είναι αρκετά εύκολο αφού το κάνω εγώ.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Στην 147 μια απότομη τιμονιά μετά το φρενάρισμα στην είσοδο της στροφής αρκεί για να αποσταθεροποιήσει την ουρά. Μετά πατάς γκάζι, ισιώνεις το τιμόνι (όχι ανάποδο) και κρατάς την πλαγιολίσθηση με μικροκινήσεις στο τιμόνι γύρω από τη θέση της ευθείας και σταθερό γκάζι. Είναι αρκετά εύκολο αφού το κάνω εγώ.Στην 147 που είναι πιο ρυθμίσιμη από το golf φαντάζομαι μπορείς να το κρατήσεις κάμποση ώρα. Στο Golf (στο δικό μου τουλάχιστον που δεν έχει πολύ δύναμη) με flikering και γλυστερή άσφαλτο το πετυχαίνεις και αν είσαι τυχερός μπορείς να κρατησει και εκεί κάμποση ώρα.
Σε ένα drive (από συγκριτικό) υπάρχει και μια φωτογραφία με ένα Golf IV 1600 που έχει γυρίσει κανονικότατα.
Γενικά με ένα καλοστημένο/ρυθμίσιμο προσθιοκίνητο όπως η 147 και το Golf V GTi μπορείς να κάνεις παπάδες. Με το 106 δεν το συζητάμε. Αυτό γυρίζει από μόνο του....
Με το RAV4 είναι η χαρά του παιδιού, αλλά το φοβάμαι ακόμα γιατί μου φαίνεται μεγάλο και κάνει και 10μύρια...
Σε αλάνες στο χώμα όμως, μου έχει χαρίσει άπειρα χαμόγελα. -
Σε αλάνες στο χώμα όμως, μου έχει χαρίσει άπειρα χαμόγελα.
Σε ζηλεύω γι'αυτό......
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Στην 147 μια απότομη τιμονιά μετά το φρενάρισμα στην είσοδο της στροφής αρκεί για να αποσταθεροποιήσει την ουρά. Μετά πατάς γκάζι, ισιώνεις το τιμόνι (όχι ανάποδο) και κρατάς την πλαγιολίσθηση με μικροκινήσεις στο τιμόνι γύρω από τη θέση της ευθείας και σταθερό γκάζι. Είναι αρκετά εύκολο αφού το κάνω εγώ.
Στην 147 που είναι πιο ρυθμίσιμη από το golf φαντάζομαι μπορείς να το κρατήσεις κάμποση ώρα. Στο Golf (στο δικό μου τουλάχιστον που δεν έχει πολύ δύναμη) με flikering και γλυστερή άσφαλτο το πετυχαίνεις και αν είσαι τυχερός μπορείς να κρατησει και εκεί κάμποση ώρα.
Παίζοντας με 1.4 IV golf φίλου μου (αυτού ρε του προικισμένου)
Είδα ότι φευγεί πιο δύσκολα και δεν ξεκολλάει ευκόλα το πίσω μέρος.
Ωστόσο το εμπρός μέρος κατά την διάρκεια της πλαγιολίσθησης είναι νευρικό, ασαφές και βαρύ.Στην 147 τα πάντα έρχοντε πιο γλυκά.
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Στην 147 μια απότομη τιμονιά μετά το φρενάρισμα στην είσοδο της στροφής αρκεί για να αποσταθεροποιήσει την ουρά. Μετά πατάς γκάζι, ισιώνεις το τιμόνι (όχι ανάποδο) και κρατάς την πλαγιολίσθηση με μικροκινήσεις στο τιμόνι γύρω από τη θέση της ευθείας και σταθερό γκάζι. Είναι αρκετά εύκολο αφού το κάνω εγώ.
Στην 147 που είναι πιο ρυθμίσιμη από το golf φαντάζομαι μπορείς να το κρατήσεις κάμποση ώρα. Στο Golf (στο δικό μου τουλάχιστον που δεν έχει πολύ δύναμη) με flikering και γλυστερή άσφαλτο το πετυχαίνεις και αν είσαι τυχερός μπορείς να κρατησει και εκεί κάμποση ώρα.
Παίζοντας με 1.4 IV golf φίλου μου (αυτού ρε του προικισμένου)
Είδα ότι φευγεί πιο δύσκολα και δεν ξεκολλάει ευκόλα το πίσω μέρος.
Ωστόσο το εμπρός μέρος κατά την διάρκεια της πλαγιολίσθησης είναι νευρικό, ασαφές και βαρύ.Στην 147 τα πάντα έρχοντε πιο γλυκά.
εχεις τα ψαλιδια μπροστα να κρατανε σταθερο το μπροστινο μερος και τα γονατα να χορευουν πισω
βασικα τα παντα ειναι ενα καλοσχεδιασμενο πλαισιο και μια καλοκουρδισμενη αναρτηση (με καλα ομως στοιχεια.... οχι ημιακαμπτοι και ακαμποι αξονες)....
χαρακτηριστικο παραδειγμα πριν απο μερικους μηνες δοκιμη του αγγλικου EVO αναμεσα σε φοκους ΜΚ1 και 116 και ειπανε χαριτολογοντας οτι το φοκους ειναι πιο επιρεπης στο να διωξεις το πισω μερος σε σχεση με την μπεμπα
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εχεις τα ψαλιδια μπροστα να κρατανε σταθερο το μπροστινο μερος και τα γονατα να χορευουν πισωΠεριέγραψες με μία φράση κάτι που άλλος θα είχε χρειαστεί να γράψει σεντόνι για να εξηγήσει. Εύγε!
χαρακτηριστικο παραδειγμα πριν απο μερικους μηνες δοκιμη του αγγλικου EVO αναμεσα σε φοκους ΜΚ1 και 116 και ειπανε χαριτολογοντας οτι το φοκους ειναι πιο επιρεπης στο να διωξεις το πισω μερος σε σχεση με την μπεμπα
Δε μου κάνει εντύπωση καθόλου αυτό!
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Παίζοντας με 1.4 IV golf φίλου μου (αυτού ρε του προικισμένου)
Είδα ότι φευγεί πιο δύσκολα και δεν ξεκολλάει ευκόλα το πίσω μέρος.
Ωστόσο το εμπρός μέρος κατά την διάρκεια της πλαγιολίσθησης είναι νευρικό, ασαφές και βαρύ.Στην 147 τα πάντα έρχοντε πιο γλυκά.
Για το ξεκόλημα έχω ναπω ότι εξαρτάται από την ποιότητα της ασφάλτου τα χιλιόμετρα που έχεις αναπτύξει κ.λ.π.
Εγώ όπως έχω γράψει και παλαίόερα
Από εκεί και μετά ισχύουν όσα έγραψες. Το golf IV στρίβει και κρατάει, αλλά δεν είναι τόσο ρυθμίσιμο όσο μία 147. Αυτό δεν το αρνήθηκε ποτέ κανείς. -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
εχεις τα ψαλιδια μπροστα να κρατανε σταθερο το μπροστινο μερος και τα γονατα να χορευουν πισω
Περιέγραψες με μία φράση κάτι που άλλος θα είχε χρειαστεί να γράψει σεντόνι για να εξηγήσει. Εύγε!
+1
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
χαρακτηριστικο παραδειγμα πριν απο μερικους μηνες δοκιμη του αγγλικου EVO αναμεσα σε φοκους ΜΚ1 και 116 και ειπανε χαριτολογοντας οτι το φοκους ειναι πιο επιρεπης στο να διωξεις το πισω μερος σε σχεση με την μπεμπα
είμαι σίγουρος..
κακώς τα πισωκίνητα έχουν συνδεθεί ντε και καλά με παντιλικια και yo πάμε με το πλάι και τέτοια.. δεν είναι απόλυτοπάντως το μιατα παίρνει τρομακτικές γωνίες στο δρόμο εύκολα
-
Eπισημες τιμές:
Brera 2.2 JTS Progression: 41.100 ευρώ
Brera 2.2 JTS Skyview: 43.100 ευρώBrera 3.2 JTS V6 4X4 Progression: 49.800 ευρώ
Brera 3.2 JTS V6 4X4 Skyview: 52.000 ευρώ -
kyan, κάτι έλεγες για 2.2 JTB... Για λέει, για λέει...
-
3.2/2.2 video
http://www.autoclips.net/page2.php?pare ... er+Keyword
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Eπισημες τιμές:Brera 2.2 JTS Progression: 41.100 ευρώ
Brera 2.2 JTS Skyview: 43.100 ευρώBrera 3.2 JTS V6 4X4 Progression: 49.800 ευρώ
Brera 3.2 JTS V6 4X4 Skyview: 52.000 ευρώΗ 3,2 ελκύει περισσότερο για την ώρα, με τελική τιμή που πλησιάζει τα 55Κ
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Eπισημες τιμές:
Brera 2.2 JTS Progression: 41.100 ευρώ
Brera 2.2 JTS Skyview: 43.100 ευρώBrera 3.2 JTS V6 4X4 Progression: 49.800 ευρώ
Brera 3.2 JTS V6 4X4 Skyview: 52.000 ευρώΗ 3,2 ελκύει περισσότερο για την ώρα, με τελική τιμή που πλησιάζει τα 55Κ
Σε τι ακριβώς μεταφράζονται τα +5k από την ανακοινωθείσα τιμή?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Eπισημες τιμές:
Brera 2.2 JTS Progression: 41.100 ευρώ
Brera 2.2 JTS Skyview: 43.100 ευρώBrera 3.2 JTS V6 4X4 Progression: 49.800 ευρώ
Brera 3.2 JTS V6 4X4 Skyview: 52.000 ευρώΗ 3,2 ελκύει περισσότερο για την ώρα, με τελική τιμή που πλησιάζει τα 55Κ
Σε τι ακριβώς μεταφράζονται τα +5k από την ανακοινωθείσα τιμή?
Σε αντιπροσωπεία που ρώτησα, μου είπαν 52,800 η 3,2 Progression.
Υπολόγισε μεταλλικά/πινακίδες και κανά διχτάκι στο πορτ-μπαγκάζ....
-
Βάλε και διαφορετικά δέρματα, διαφορετικό ηχοσύστημα κλπ κλπ κλπ κλπ...
Αlfa Romeo Brera/Spider