Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αlfa Romeo Brera/Spider
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αlfa Romeo Brera/Spider
    • 1
    • 2
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 153
    • 154
    • 62 / 154
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    227
    3075
    4680
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Η διαφορά είναι οτι δεν μιλάμε για πλαγιολίσθηση ισχύος αλλά ελεγχόμενη κίνηση με το πλάι.

      Τα προσθιοκίνητα μπορούν να κινηθούν με το πλάι αν ο οδηγός φροντίσει να αποσταθεροποιήσει την ουρά (φρένο/τιμόνι) και έχουν και αρκετό γκάζι για να κρατήσουν τα μούτρα προς τα εκει που θέλουν.
      Τα πισωκίνητα το κάνουν με το γκάζι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        charmak66 last edited by

        Ο χρήστης kouk έγραψε:
        Η διαφορά είναι οτι δεν μιλάμε για πλαγιολίσθηση ισχύος αλλά ελεγχόμενη κίνηση με το πλάι.

        Τα προσθιοκίνητα μπορούν να κινηθούν με το πλάι αν ο οδηγός φροντίσει να αποσταθεροποιήσει την ουρά (φρένο/τιμόνι) και έχουν και αρκετό γκάζι για να κρατήσουν τα μούτρα προς τα εκει που θέλουν.
        Τα πισωκίνητα το κάνουν με το γκάζι.

        Εγώ γιατί νομίζω πως για 'κίνηση με το πλάι' σε προσθιοκίνητο χρειάζεται αποσταθεροποίηση και γλιστερή επιφάνεια;

        Πατώντας το γκάζι και κάνοντας ανάποδο θα βρεθεί στη 'σωστή' τροχιά. Πώς θα συνεχίσει να γλιστράει;

        Εκτός και αποσταθεροποιείς-πλαγιολισθαίνεις-ισιώνεις για λίγο και ξανά απ την αρχή...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          montecarlo last edited by

          Αν μπείς με αρκετά έχεις το FWD με το πλαί από την αρχή ως το τέλος.

          Αν το RWD ειναι κανένα 1.6 χωρίς μπλοκέ.... άς το καλυτερα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            ολα εξαρτιουνται με τι αναρτηση εχει πισω το αμαξι και κατα ποσο επιρεπης ειναι να διωξει το πισω μερος....

            απλο φλικακι και αφημα του γκαζιου οταν το τιμονι παει προς την εσωτερικη πλευρα της στροφης και οπερ και εγενετο.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Στην 147 μια απότομη τιμονιά μετά το φρενάρισμα στην είσοδο της στροφής αρκεί για να αποσταθεροποιήσει την ουρά. Μετά πατάς γκάζι, ισιώνεις το τιμόνι (όχι ανάποδο) και κρατάς την πλαγιολίσθηση με μικροκινήσεις στο τιμόνι γύρω από τη θέση της ευθείας και σταθερό γκάζι. Είναι αρκετά εύκολο αφού το κάνω εγώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης kyan έγραψε:
                Στην 147 μια απότομη τιμονιά μετά το φρενάρισμα στην είσοδο της στροφής αρκεί για να αποσταθεροποιήσει την ουρά. Μετά πατάς γκάζι, ισιώνεις το τιμόνι (όχι ανάποδο) και κρατάς την πλαγιολίσθηση με μικροκινήσεις στο τιμόνι γύρω από τη θέση της ευθείας και σταθερό γκάζι. Είναι αρκετά εύκολο αφού το κάνω εγώ.

                Στην 147 που είναι πιο ρυθμίσιμη από το golf φαντάζομαι μπορείς να το κρατήσεις κάμποση ώρα. Στο Golf (στο δικό μου τουλάχιστον που δεν έχει πολύ δύναμη) με flikering και γλυστερή άσφαλτο το πετυχαίνεις και αν είσαι τυχερός μπορείς να κρατησει και εκεί κάμποση ώρα.
                Σε ένα drive (από συγκριτικό) υπάρχει και μια φωτογραφία με ένα Golf IV 1600 που έχει γυρίσει κανονικότατα.
                Γενικά με ένα καλοστημένο/ρυθμίσιμο προσθιοκίνητο όπως η 147 και το Golf V GTi μπορείς να κάνεις παπάδες. Με το 106 δεν το συζητάμε. Αυτό γυρίζει από μόνο του....
                Με το RAV4 είναι η χαρά του παιδιού, αλλά το φοβάμαι ακόμα γιατί μου φαίνεται μεγάλο και κάνει και 10μύρια...
                Σε αλάνες στο χώμα όμως, μου έχει χαρίσει άπειρα χαμόγελα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnnywalker last edited by

                  Σε αλάνες στο χώμα όμως, μου έχει χαρίσει άπειρα χαμόγελα.

                  Σε ζηλεύω γι'αυτό......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    felleas last edited by

                    Ο χρήστης meco έγραψε:

                    Στην 147 μια απότομη τιμονιά μετά το φρενάρισμα στην είσοδο της στροφής αρκεί για να αποσταθεροποιήσει την ουρά. Μετά πατάς γκάζι, ισιώνεις το τιμόνι (όχι ανάποδο) και κρατάς την πλαγιολίσθηση με μικροκινήσεις στο τιμόνι γύρω από τη θέση της ευθείας και σταθερό γκάζι. Είναι αρκετά εύκολο αφού το κάνω εγώ.

                    Στην 147 που είναι πιο ρυθμίσιμη από το golf φαντάζομαι μπορείς να το κρατήσεις κάμποση ώρα. Στο Golf (στο δικό μου τουλάχιστον που δεν έχει πολύ δύναμη) με flikering και γλυστερή άσφαλτο το πετυχαίνεις και αν είσαι τυχερός μπορείς να κρατησει και εκεί κάμποση ώρα.

                    Παίζοντας με 1.4 IV golf φίλου μου (αυτού ρε του προικισμένου)
                    Είδα ότι φευγεί πιο δύσκολα και δεν ξεκολλάει ευκόλα το πίσω μέρος.
                    Ωστόσο το εμπρός μέρος κατά την διάρκεια της πλαγιολίσθησης είναι νευρικό, ασαφές και βαρύ.

                    Στην 147 τα πάντα έρχοντε πιο γλυκά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      Ο χρήστης felleas έγραψε:

                      Στην 147 μια απότομη τιμονιά μετά το φρενάρισμα στην είσοδο της στροφής αρκεί για να αποσταθεροποιήσει την ουρά. Μετά πατάς γκάζι, ισιώνεις το τιμόνι (όχι ανάποδο) και κρατάς την πλαγιολίσθηση με μικροκινήσεις στο τιμόνι γύρω από τη θέση της ευθείας και σταθερό γκάζι. Είναι αρκετά εύκολο αφού το κάνω εγώ.

                      Στην 147 που είναι πιο ρυθμίσιμη από το golf φαντάζομαι μπορείς να το κρατήσεις κάμποση ώρα. Στο Golf (στο δικό μου τουλάχιστον που δεν έχει πολύ δύναμη) με flikering και γλυστερή άσφαλτο το πετυχαίνεις και αν είσαι τυχερός μπορείς να κρατησει και εκεί κάμποση ώρα.

                      Παίζοντας με 1.4 IV golf φίλου μου (αυτού ρε του προικισμένου)
                      Είδα ότι φευγεί πιο δύσκολα και δεν ξεκολλάει ευκόλα το πίσω μέρος.
                      Ωστόσο το εμπρός μέρος κατά την διάρκεια της πλαγιολίσθησης είναι νευρικό, ασαφές και βαρύ.

                      Στην 147 τα πάντα έρχοντε πιο γλυκά.

                      εχεις τα ψαλιδια μπροστα να κρατανε σταθερο το μπροστινο μερος και τα γονατα να χορευουν πισω

                      βασικα τα παντα ειναι ενα καλοσχεδιασμενο πλαισιο και μια καλοκουρδισμενη αναρτηση (με καλα ομως στοιχεια.... οχι ημιακαμπτοι και ακαμποι αξονες)....

                      χαρακτηριστικο παραδειγμα πριν απο μερικους μηνες δοκιμη του αγγλικου EVO αναμεσα σε φοκους ΜΚ1 και 116 και ειπανε χαριτολογοντας οτι το φοκους ειναι πιο επιρεπης στο να διωξεις το πισω μερος σε σχεση με την μπεμπα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                        εχεις τα ψαλιδια μπροστα να κρατανε σταθερο το μπροστινο μερος και τα γονατα να χορευουν πισω

                        Περιέγραψες με μία φράση κάτι που άλλος θα είχε χρειαστεί να γράψει σεντόνι για να εξηγήσει. Εύγε!

                        χαρακτηριστικο παραδειγμα πριν απο μερικους μηνες δοκιμη του αγγλικου EVO αναμεσα σε φοκους ΜΚ1 και 116 και ειπανε χαριτολογοντας οτι το φοκους ειναι πιο επιρεπης στο να διωξεις το πισω μερος σε σχεση με την μπεμπα

                        Δε μου κάνει εντύπωση καθόλου αυτό!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          Ο χρήστης felleas έγραψε:
                          Παίζοντας με 1.4 IV golf φίλου μου (αυτού ρε του προικισμένου)
                          Είδα ότι φευγεί πιο δύσκολα και δεν ξεκολλάει ευκόλα το πίσω μέρος.
                          Ωστόσο το εμπρός μέρος κατά την διάρκεια της πλαγιολίσθησης είναι νευρικό, ασαφές και βαρύ.

                          Στην 147 τα πάντα έρχοντε πιο γλυκά.

                          Για το ξεκόλημα έχω ναπω ότι εξαρτάται από την ποιότητα της ασφάλτου τα χιλιόμετρα που έχεις αναπτύξει κ.λ.π.
                          Εγώ όπως έχω γράψει και παλαίόερα
                          Από εκεί και μετά ισχύουν όσα έγραψες. Το golf IV στρίβει και κρατάει, αλλά δεν είναι τόσο ρυθμίσιμο όσο μία 147. Αυτό δεν το αρνήθηκε ποτέ κανείς.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης kyan έγραψε:

                            εχεις τα ψαλιδια μπροστα να κρατανε σταθερο το μπροστινο μερος και τα γονατα να χορευουν πισω

                            Περιέγραψες με μία φράση κάτι που άλλος θα είχε χρειαστεί να γράψει σεντόνι για να εξηγήσει. Εύγε!

                            +1

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skye last edited by

                              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                              χαρακτηριστικο παραδειγμα πριν απο μερικους μηνες δοκιμη του αγγλικου EVO αναμεσα σε φοκους ΜΚ1 και 116 και ειπανε χαριτολογοντας οτι το φοκους ειναι πιο επιρεπης στο να διωξεις το πισω μερος σε σχεση με την μπεμπα

                              είμαι σίγουρος..
                              κακώς τα πισωκίνητα έχουν συνδεθεί ντε και καλά με παντιλικια και yo πάμε με το πλάι και τέτοια.. δεν είναι απόλυτο

                              πάντως το μιατα παίρνει τρομακτικές γωνίες στο δρόμο εύκολα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                montecarlo last edited by

                                Eπισημες τιμές:

                                Brera 2.2 JTS Progression: 41.100 ευρώ
                                Brera 2.2 JTS Skyview: 43.100 ευρώ

                                Brera 3.2 JTS V6 4X4 Progression: 49.800 ευρώ
                                Brera 3.2 JTS V6 4X4 Skyview: 52.000 ευρώ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  kyan, κάτι έλεγες για 2.2 JTB... Για λέει, για λέει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sakiss last edited by

                                    3.2/2.2 video

                                    http://www.autoclips.net/page2.php?pare ... er+Keyword

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                      Eπισημες τιμές:

                                      Brera 2.2 JTS Progression: 41.100 ευρώ
                                      Brera 2.2 JTS Skyview: 43.100 ευρώ

                                      Brera 3.2 JTS V6 4X4 Progression: 49.800 ευρώ
                                      Brera 3.2 JTS V6 4X4 Skyview: 52.000 ευρώ

                                      Η 3,2 ελκύει περισσότερο για την ώρα, με τελική τιμή που πλησιάζει τα 55Κ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης technik έγραψε:

                                        Eπισημες τιμές:

                                        Brera 2.2 JTS Progression: 41.100 ευρώ
                                        Brera 2.2 JTS Skyview: 43.100 ευρώ

                                        Brera 3.2 JTS V6 4X4 Progression: 49.800 ευρώ
                                        Brera 3.2 JTS V6 4X4 Skyview: 52.000 ευρώ

                                        Η 3,2 ελκύει περισσότερο για την ώρα, με τελική τιμή που πλησιάζει τα 55Κ

                                        Σε τι ακριβώς μεταφράζονται τα +5k από την ανακοινωθείσα τιμή?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                          Eπισημες τιμές:

                                          Brera 2.2 JTS Progression: 41.100 ευρώ
                                          Brera 2.2 JTS Skyview: 43.100 ευρώ

                                          Brera 3.2 JTS V6 4X4 Progression: 49.800 ευρώ
                                          Brera 3.2 JTS V6 4X4 Skyview: 52.000 ευρώ

                                          Η 3,2 ελκύει περισσότερο για την ώρα, με τελική τιμή που πλησιάζει τα 55Κ

                                          Σε τι ακριβώς μεταφράζονται τα +5k από την ανακοινωθείσα τιμή?

                                          Σε αντιπροσωπεία που ρώτησα, μου είπαν 52,800 η 3,2 Progression.

                                          Υπολόγισε μεταλλικά/πινακίδες και κανά διχτάκι στο πορτ-μπαγκάζ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Βάλε και διαφορετικά δέρματα, διαφορετικό ηχοσύστημα κλπ κλπ κλπ κλπ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 62 / 154
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr