Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    16ος αγώνας F1C-2004 mode-CHINA Δευτέρα 6/2/06
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 16ος αγώνας F1C-2004 mode-CHINA Δευτέρα 6/2/06
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 8 / 8
    Formula 1
    8
    148
    125
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      patro last edited by

      μεχρι τωρα ιαπωνια εχω 1.30.165 παει 1.29.500 νομιζω με τυχη.

      αυτη η στροφη που πρεπει να μπεις με ολα πριν απο τη γεφυρα(φουρκετα)
      ειναι πολυ πουστικη εχει μονο μια γραμμη και αμα τη χασεις εχεις αγορασει τις μπαριερες 100 μετρα πιο κατω(οπως γινεται στους μισους γυρους μου).το gravel speed trap ειναι αχρηστο

      ο αγωνας θα εχει πολλες στουκες εκει προβλεπω

      edit:για τους κανονισμους υπαρχει ενα διλλημα.
      αν στον 'γρηγορο' αγωνα κρινονται οι θεσεις πχ 1-3 τοτε οι κατατακτηριες
      δοκιμες ειναι πολυ σημαντικες και ενα λαθος κοστιζει αν θα πας για 1-3 η 4-6.
      αρα μαλλον ειναι καλυτερα να μετραει ο συνολικος χρονος του καθε αγωνιζομενου και τα 2 γκρουπ να βαθμολογουνται μαζι για το 1-6.ετσι ειναι καποιος αναγκασμενος να πηγαινει τερμα μεχρι τους τελευταιους γυρους γιατι καποιος στο αλλο γκρουπ μπορει να ειναι πιο μπροστα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        theofaman last edited by

        Ο χρήστης patro έγραψε:
        μεχρι τωρα ιαπωνια εχω 1.30.165 παει 1.29.500 νομιζω με τυχη.

        αυτη η στροφη που πρεπει να μπεις με ολα πριν απο τη γεφυρα(φουρκετα)
        ειναι πολυ πουστικη εχει μονο μια γραμμη και αμα τη χασεις εχεις αγορασει τις μπαριερες 100 μετρα πιο κατω(οπως γινεται στους μισους γυρους μου).το gravel speed trap ειναι αχρηστο

        ο αγωνας θα εχει πολλες στουκες εκει προβλεπω

        Που να δεις στο 2002 χωρίς steering assistane πως πέρναγα από εκεί. Ο εφιάλτης στο δρόμο της ...Suzuka

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          patro last edited by

          εγω πρωτη φορα αντιμετωπιζω προβλημα με αυτη τη στροφη.

          στη πρωτη στροφη υπαρχει τοιχος δεξια ενω μαλλον δεν υπαρχει κανονικα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alonso last edited by

            Ειναι κανεις για κανενα τεστ τωρα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alonso last edited by

              Εγω γιατι δεν πηρα βαθμους στην κινα???Μηπως θελετε να μου κλεψετε το πρωταθλημα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mschumacher last edited by

                Ο χρήστης alonso έγραψε:
                Εγω γιατι δεν πηρα βαθμους στην κινα???Μηπως θελετε να μου κλεψετε το πρωταθλημα

                δε πήρες συμμετοχή στον αγώνα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fanis-f1 last edited by

                  Ο χρήστης patro έγραψε:

                  edit:για τους κανονισμους υπαρχει ενα διλλημα.
                  αν στον 'γρηγορο' αγωνα κρινονται οι θεσεις πχ 1-3 τοτε οι κατατακτηριες
                  δοκιμες ειναι πολυ σημαντικες και ενα λαθος κοστιζει αν θα πας για 1-3 η 4-6.
                  αρα μαλλον ειναι καλυτερα να μετραει ο συνολικος χρονος του καθε αγωνιζομενου και τα 2 γκρουπ να βαθμολογουνται μαζι για το 1-6.ετσι ειναι καποιος αναγκασμενος να πηγαινει τερμα μεχρι τους τελευταιους γυρους γιατι καποιος στο αλλο γκρουπ μπορει να ειναι πιο μπροστα

                  Τι θελεις να πεις με την εκφραση ''γρηγορος αγωνας''...?
                  Οπως ειπα,ουσιαστικα οι κατατακτηριες ενος γυρου δεν θα υπαρχουν πια,για να ειναι ετσι πιο δικαιο για ολους μας...
                  Ισως,σωστοτερο θα ηταν 1 ωρα δοκιμων με απεριοριστους γυρους για τον καθεναν...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    theofaman last edited by

                    Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                    edit:για τους κανονισμους υπαρχει ενα διλλημα.
                    αν στον 'γρηγορο' αγωνα κρινονται οι θεσεις πχ 1-3 τοτε οι κατατακτηριες
                    δοκιμες ειναι πολυ σημαντικες και ενα λαθος κοστιζει αν θα πας για 1-3 η 4-6.
                    αρα μαλλον ειναι καλυτερα να μετραει ο συνολικος χρονος του καθε αγωνιζομενου και τα 2 γκρουπ να βαθμολογουνται μαζι για το 1-6.ετσι ειναι καποιος αναγκασμενος να πηγαινει τερμα μεχρι τους τελευταιους γυρους γιατι καποιος στο αλλο γκρουπ μπορει να ειναι πιο μπροστα

                    Τι θελεις να πεις με την εκφραση ''γρηγορος αγωνας''...?
                    Οπως ειπα,ουσιαστικα οι κατατακτηριες ενος γυρου δεν θα υπαρχουν πια,για να ειναι ετσι πιο δικαιο για ολους μας...
                    Ισως,σωστοτερο θα ηταν 1 ωρα δοκιμων με απεριοριστους γυρους για τον καθεναν...

                    Συμφωνώ. Επίσης διαφωνώ με την πρόταση για διαμόρφωση της κατάταξης από τον χρόνο που θα κάνει ο καθένας σε κάθε αγώνα γιατί οι συνθήκες σε κάθε γκρουπ θα είναι διαφορετικές. Δηλαδη διαφορετικοί αντίπαλοι (άλλο να σε στουκάρω εγώ ας πούμε και άλλο ο ms ) ίσως να είναι διαφορετικές οι καιρικές συνθήκες κλπ. Μετά θα γίνουμε σαν WRC :bleh:

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fanis-f1 last edited by

                      Οι καιρικες συνθηκες θα ειναι ιδιες και για τα 2 group...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 3
                      • 4
                      • 5
                      • 6
                      • 7
                      • 8
                      • 8 / 8
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr