-
Δεν το βρήκα πουθενά στις υπάρχουσες δημοσιεύσεις των νέων μοντέλων και αφού είναι όντως νέο, είπα να το 'ανεβάσω'!
Το ανακοίνωσε η Honda στις 7 Οκτώβρη, πρίν μια βδομάδα δηλαδή.3,5 λίτρα, V6, 300 άλογα, τετρακίνηση (!) κλπ κλπ.
http://img82.exs.cx/img82/886/HondaLegend.jpg
http://img82.exs.cx/img82/510/HondaLegend2.jpgΠερισσότερα στο ίδιο το site της Honda.
http://world.honda.com/news/2004/401007.htmlΠροσοχή είναι βαρύ (το site)!
-
Δεν το βρήκα πουθενά στις υπάρχουσες δημοσιεύσεις των νέων μοντέλων και αφού είναι όντως νέο, είπα να το 'ανεβάσω'!
Το ανακοίνωσε η Honda στις 7 Οκτώβρη, πρίν μια βδομάδα δηλαδή.3,5 λίτρα, V6, 300 άλογα, τετρακίνηση (!) κλπ κλπ.
http://img82.exs.cx/img82/886/HondaLegend.jpg
http://img82.exs.cx/img82/510/HondaLegend2.jpgΠερισσότερα στο ίδιο το site της Honda.
http://world.honda.com/news/2004/401007.htmlΠροσοχή είναι βαρύ (το site)!
-
Δεν το βρήκα πουθενά στις υπάρχουσες δημοσιεύσεις των νέων μοντέλων και αφού είναι όντως νέο, είπα να το 'ανεβάσω'!
Το ανακοίνωσε η Honda στις 7 Οκτώβρη, πρίν μια βδομάδα δηλαδή.3,5 λίτρα, V6, 300 άλογα, τετρακίνηση (!) κλπ κλπ.
http://img82.exs.cx/img82/886/HondaLegend.jpg
http://img82.exs.cx/img82/510/HondaLegend2.jpgΠερισσότερα στο ίδιο το site της Honda.
http://world.honda.com/news/2004/401007.htmlΠροσοχή είναι βαρύ (το site)!
-
Εχει ενα απο τα καλύτερα συστήματα τετρακίνησης στον κόσμο, πιστευω θα είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
-
Και μόνο με ακαδημαικό ενδιαφέρον για την Ελληνική αγορά καθώς ο Σακαράκης δεν πρόκειται να το εισάγει όπως και άλλα μοντέλα της Honda (βλέπε integra) Αντί αυτών επιμένει στα κακάσχημα (γνώμη μου) Civic.
-
Ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που όμως δεν πρόκειται να το δούμε στην Ελλάδα...
-
Λογικό δεν είναι να μην έρθει ποτέ στην Ελλάδα; αφού σε αυτή την κατηγορία σιγά μην πάρει 'ιαπωνικό' ο άλλος.
Αν όμως έβαζαν αυτό το σύστημα τετρακίνησης σε θηριώδες SUV να βλέπατε πως θα πουλούσε
-
Εμενα παντως κανενα απο τα 3 Links που εχεις δωσει δεν μου δουλευει οποτε δεν μπορεσα να δω απο περιεργια την εμφανηση του και το γιατι εχει τοσο καλη τετρακινηση οπως λετε...
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Εμενα παντως κανενα απο τα 3 Links που εχεις δωσει δεν μου δουλευει οποτε δεν μπορεσα να δω απο περιεργια την εμφανηση του και το γιατι εχει τοσο καλη τετρακινηση οπως λετε...Πήγαινε στο world.honda.com και κάνε κλικ στο Legend.
Το σύστημα τετρακίνησης θα έχει δύο 100% μπλοκέ διαφορικά (μπροστά-πίσω) και το κεντρικό 70/30 - 30/70
-
Νέο Legend για Ευρωπαίους
«Ευρωπαϊκή» πρεμιέρα για το Honda Legend, που θα παρουσιαστεί, στην έκδοση που απευθύνεται στην ευρωπαϊκή αγορά, στην έκθεση της Γενεύης. Ο κινητήρας είναι V6 3,5 λίτρων, 24βάλβιδος, με ισχύ 295 ίππων στις 6.000 στροφές και 36 kgm ροπής στις 5.000 στροφές. Σημαντικό πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι το SH-AWD, που αποτελεί ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης βασισμένο στο σύστημα τετρακίνησης του αυτοκινήτου και κατανέμει ηλεκτρομαγνητικά την ροπή ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς. Επίσης, στον εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνεται ένα σύστημα που λίγο πριν από πρόσκρουση «προετοιμάζει» το αυτοκίνητο για το τί πρόκειται να επακολουθήσει (φρενάρει, σφίγγουν οι ζώνες κ.λ.π.) ώστε να περιοριστούν κατά το δυνατόν οι ζημιές και οι τραυματισμοί. Σύμφωνα με τη νέα τάση στην παθητική ασφάλεια, το Legend έχει και σύστημα που ανασηκώνει το καπό σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό, ώστε να αποφευχθεί πιθανή επαφή του με τα σκληρά μηχανικά μέρη.
http://www.auto-internet.gr/images/news ... _1_big.jpg
-
Αυτο φαινεται σαν το Acura RL εν ΗΠΑ.
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Νέο Legend για Ευρωπαίους
«Ευρωπαϊκή» πρεμιέρα για το Honda Legend, που θα παρουσιαστεί, στην έκδοση που απευθύνεται στην ευρωπαϊκή αγορά, στην έκθεση της Γενεύης. Ο κινητήρας είναι V6 3,5 λίτρων, 24βάλβιδος, με ισχύ 295 ίππων στις 6.000 στροφές και 36 kgm ροπής στις 5.000 στροφές. Σημαντικό πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι το SH-AWD, που αποτελεί ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης βασισμένο στο σύστημα τετρακίνησης του αυτοκινήτου και κατανέμει ηλεκτρομαγνητικά την ροπή ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς. Επίσης, στον εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνεται ένα σύστημα που λίγο πριν από πρόσκρουση «προετοιμάζει» το αυτοκίνητο για το τί πρόκειται να επακολουθήσει (φρενάρει, σφίγγουν οι ζώνες κ.λ.π.) ώστε να περιοριστούν κατά το δυνατόν οι ζημιές και οι τραυματισμοί. Σύμφωνα με τη νέα τάση στην παθητική ασφάλεια, το Legend έχει και σύστημα που ανασηκώνει το καπό σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό, ώστε να αποφευχθεί πιθανή επαφή του με τα σκληρά μηχανικά μέρη.
http://www.auto-internet.gr/images/news ... _1_big.jpg
-
RL/Legend είνια το ίδιο ακριβώς.
-
Συμφωνα με το Autocar νικάει τον Γερμανικό ανταγωνισμό σε οδική συμπεριφορά και τεχνολογία ενώ είναι εξίσου ποιοτικό και πολύ πιο καλοεξοπλισμένο. Υστερεί μόνο στους χώρους. Προσωπική γνώμη ότι υστερεί και στη σχεδίαση αλλά όχι τραγικά. Αν αγόραζα σε αυτή την κατηγορία θα το σκεφτόμουν σοβαρά.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Συμφωνα με το Autocar νικάει τον Γερμανικό ανταγωνισμό σε οδική συμπεριφορά και τεχνολογία ενώ είναι εξίσου ποιοτικό και πολύ πιο καλοεξοπλισμένο. Υστερεί μόνο στους χώρους. Προσωπική γνώμη ότι υστερεί και στη σχεδίαση αλλά όχι τραγικά. Αν αγόραζα σε αυτή την κατηγορία θα το σκεφτόμουν σοβαρά.Επηδει το πρωην αφεντικο μου το εχει αγορασει περισυ και εχω οδηγησει μεσα πολλες φορες, δεν ειναι ουτε κατα διανοια κοντα στην ποιοτητα κυλισης του 'Γερμανικου ανταγωνισμου'. Το 5χχ της BMW κυλαει πολυ καλυτερα και εχει καλυτερο handling γενικως.
Απο τεχνολογια, παλι εξαρταται τι σημενει τεχνολογια για καποιον. Επηδει το SHAWD ειναι πολυπλοκο, παλι αντιλαμβανεται ως σουπερ τεχνολογικο βημα. Εαν το 5χχ ειναι καλυτερο στην πιστα, πως ειναι το Legend/RL πιο τεχνολογικως μπροστα?
Σε χωρους υστερει κατα πολυ! Και σε εμφανιση ΚΤΤΓ μου.
Τελος, το αλλο μεγαλο προβλημα του LEgend/RL ειναι ο κινητηρας. Δεν ειναι αρκετος για την κατηγορια, ιδιαιτερα σε ροπη (και λογο AWD).
Το Acura RL στις ΗΠΑ αρχιζει απο $49,300 με μονο εξτρα το GPS για περιπου 2Κ και το αφεντικο μου το αγορασε για $42Κ με το GPS. Για να καταλαβεται ποσο discounted ειναι εδω λογο χαμηλων πωλησεων.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Επηδει το πρωην αφεντικο μου το εχει αγορασει περισυ και εχω οδηγησει μεσα πολλες φορες, δεν ειναι ουτε κατα διανοια κοντα στην ποιοτητα κυλισης του 'Γερμανικου ανταγωνισμου'. Το 5χχ της BMW κυλαει πολυ καλυτερα και εχει καλυτερο handling γενικως.Απο τεχνολογια, παλι εξαρταται τι σημενει τεχνολογια για καποιον. Επηδει το SHAWD ειναι πολυπλοκο, παλι αντιλαμβανεται ως σουπερ τεχνολογικο βημα. Εαν το 5χχ ειναι καλυτερο στην πιστα, πως ειναι το Legend/RL πιο τεχνολογικως μπροστα?
Σε χωρους υστερει κατα πολυ! Και σε εμφανιση ΚΤΤΓ μου.
Τελος, το αλλο μεγαλο προβλημα του LEgend/RL ειναι ο κινητηρας. Δεν ειναι αρκετος για την κατηγορια, ιδιαιτερα σε ροπη (και λογο AWD).
Το Acura RL στις ΗΠΑ αρχιζει απο $49,300 με μονο εξτρα το GPS για περιπου 2Κ και το αφεντικο μου το αγορασε για $42Κ με το GPS. Για να καταλαβεται ποσο discounted ειναι εδω λογο χαμηλων πωλησεων.
Έχω την αίσθηση ότι το Legend είναι ρυθμισμένο σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά γούστα.
-
Ειχα ρωτήσει και θα το φέρουν.
Κατόπιν εορτής... νέο Honda Legend.