-
Φτάνει παιδιά ... Μην λέτε άλλα, γιατί δεν είμαστε για τέτοια τώρα....
Προς το παρών ξεχρεώνουμε την Activa μας !! -
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ!!!
-
Ετσι μου φαίνεται κι εμένα !
-
Τι γίνετε!
Πέφτουμε πάμε για 2η σελίδα -
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Τι γίνετε!
Πέφτουμε πάμε για 2η σελίδαΕσύ που ήσουν τόσο καιρό;
-
Ο πατερας μου ειχει xantia 1.8 16v. Το αμαξι εχει βγαλει ενα καρο προβληματα, αλλα αυτο που εχω να καταθεσω ειναι οτι απο οδικη συμεριφορα ειναι **ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ **μπροστα απο οτιδηποτε εχω οδηγησει (και μιλαω κια για πολυ γρηγορη και με πιεση οδηγηση), και για εμενα απο οτιδηποτε κυκλοφορει εκτος απο αλλες citroen με υδροπνευματικη!
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Δηλαδή για να καταλάβω μπορείς να πάρει πχ τις σφαίρες του 2λιτρου που έχουν 1,5χιλ διαμετρο αντί 1,65 και πίεση 55 αντί για 70 και να τις βάλεις απλώς στο 1600 ! Εντυπωσιακό.
Τώρα καταλαβαίνω γιατί όταν πέσει η πίεση των σφαιρών το αυτοκίνητο σκληραίνει αρκετά. Ενδιαφέρον !
Θα το μελετήσω περισσότερο με την 1η ευκαιρεία.Και για να ρωτήσω και κάτι σχετικό με ανάρτηση.
Το καλοκαίρι άλλαξα τις σφαίρες (όλες και τις 6) με καινούργιες.
Απο τότε τυχαίνει αρκετές φορές το εξής στο αυτοκίνητο.
ΠΧ Σήμερα είχα πάει στο βενζινάδικο για πλύσιμο, τελείωσε το πλύσιμο και πριν φύγω σταματάω το αυτοκίνητο 10 μέτρα πιο πέρα για να βάλω αέρα στα λάστιχα. Το άφησα με ανοικτό μοτέρ και κατεβαίνω κάτω και ξεκινώ να μετράω πιέσεις.
Το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου κάθε περίπου 10-20 δευτερόλεπτα ανέβαινε και μετά κατέβαινε (χωρίς να μπαινοβγαίνει κανείς) μέχρι που τελείωσα τις πιέσεις, εκείνο πάνω-κάτω. Πόσο ανέβαινε ; Περίπου 10 εκατοστα και μετά τσούπ στην κανονικη θέση του.Αυτό μετά την αλλαγή των σφαιρών μου το κάνει αρκετά συχνά αν απο σταματημένο ξεκινήσω και διανύσω μια μικρή απόσταση και σταματήσω (τουλάχιστον έτσι νομίζω). Είχα πάει κανένα μήνα μετά τις σφαιρες να το δούν μήπως ήθελε εξαέρωση το κύκλωμα και πράγματι έβγαλε λίγο αέρα αλλά συνεχίζει και κάνει το ίδιο σπαστικό πράγμα.
Καμία ιδέα ;
Χμμ!! κάτι τέτοιο η ΒΧ όταν είχα διαρροή από το εμπρός αριστερό γόνατο.
Δοκίμασε να εξαερώσεις την ανάρτηση δουλεύοντας την από το τέρμ χαμηλό σημείο στο τέρμα ψηλό 5-6 φορές (citroaerobics ). Αν είναι αέρας το πρόβλημα θα δεις βελτίωση.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Αυτό με τις σκληρότερες σφαίρες, δεν επιβαρύνει την τρόμπα καθώς και τα σωληνάκια;;;
Όχι Ηλία γιατι δεν αλλάζει κατι στην πίεση του κυκλώματος. Λάβε υπόψιν βέβαια ότι το μόνο που αλλάζει τα χαρακτηριστικά της υδροπνευματικης ανάρτησης είναι οι σφαίρες. Δλδ όλες οι Ξάντια με απλή υδροπνευματική έχουν το ίδιο κύκλωμα και αλλάζουν μόνο τα χαρακτηριστικά των σφαιρών.
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Elteo! **sergeant **πράγματι σημαίνει λοχίας - όπως και το σήμα της Citroen !!
Ωπα λοχία σε πιάνω αδιάβαστο
το σήμα της Σιτροέν είναι το ίχνος από ένα είδος γραναζιού που εφηύρε ο Σιτροέν
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Αυτό με τις σκληρότερες σφαίρες, δεν επιβαρύνει την τρόμπα καθώς και τα σωληνάκια;;;
Όχι Ηλία γιατι δεν αλλάζει κατι στην πίεση του κυκλώματος. Λάβε υπόψιν βέβαια ότι το μόνο που αλλάζει τα χαρακτηριστικά της υδροπνευματικης ανάρτησης είναι οι σφαίρες. Δλδ όλες οι Ξάντια με απλή υδροπνευματική έχουν το ίδιο κύκλωμα και αλλάζουν μόνο τα χαρακτηριστικά των σφαιρών.
χωρίς να είμαι 100% σιγουρος, έχω την εντύπωση πως η τρόμπα υψηλής στα 1800 16V είναι διαφορετική. Κατι με παραπάνω σωληνάκια (ή διαφορετικά από τα σωληνάκια της 1600).
Πάντως οταν ξαναπαω για σφαίρες θα βαλω της 1,8! (Να βρίσκαμε και ενα μοτερ 1,8 πακέτο ωραία που θα ήταν!!)
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Αυτό με τις σκληρότερες σφαίρες, δεν επιβαρύνει την τρόμπα καθώς και τα σωληνάκια;;;
Όχι Ηλία γιατι δεν αλλάζει κατι στην πίεση του κυκλώματος. Λάβε υπόψιν βέβαια ότι το μόνο που αλλάζει τα χαρακτηριστικά της υδροπνευματικης ανάρτησης είναι οι σφαίρες. Δλδ όλες οι Ξάντια με απλή υδροπνευματική έχουν το ίδιο κύκλωμα και αλλάζουν μόνο τα χαρακτηριστικά των σφαιρών.
χωρίς να είμαι 100% σιγουρος, έχω την εντύπωση πως η τρόμπα υψηλής στα 1800 16V είναι διαφορετική. Κατι με παραπάνω σωληνάκια (ή διαφορετικά από τα σωληνάκια της 1600).
Πάντως οταν ξαναπαω για σφαίρες θα βαλω της 1,8! (Να βρίσκαμε και ενα μοτερ 1,8 πακέτο ωραία που θα ήταν!!)
Οι διαφορές είναι βασικά στο πως προσαρμόζεται πάνω στο αυτοκίνητο Ηλία και όχι στην βασική αρχή λειτουργίας και τα χαρακτηριστικά όπως η πίεση λειτουργείας.
Γιατί 1,8? Κατευθείαν για το 2λιτρο 16ν -
Χρήστο ωραία υπογραφή...!
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Αυτό με τις σκληρότερες σφαίρες, δεν επιβαρύνει την τρόμπα καθώς και τα σωληνάκια;;;
Όχι Ηλία γιατι δεν αλλάζει κατι στην πίεση του κυκλώματος. Λάβε υπόψιν βέβαια ότι το μόνο που αλλάζει τα χαρακτηριστικά της υδροπνευματικης ανάρτησης είναι οι σφαίρες. Δλδ όλες οι Ξάντια με απλή υδροπνευματική έχουν το ίδιο κύκλωμα και αλλάζουν μόνο τα χαρακτηριστικά των σφαιρών.
χωρίς να είμαι 100% σιγουρος, έχω την εντύπωση πως η τρόμπα υψηλής στα 1800 16V είναι διαφορετική. Κατι με παραπάνω σωληνάκια (ή διαφορετικά από τα σωληνάκια της 1600).
Πάντως οταν ξαναπαω για σφαίρες θα βαλω της 1,8! (Να βρίσκαμε και ενα μοτερ 1,8 πακέτο ωραία που θα ήταν!!)
Οι διαφορές είναι βασικά στο πως προσαρμόζεται πάνω στο αυτοκίνητο Ηλία και όχι στην βασική αρχή λειτουργίας και τα χαρακτηριστικά όπως η πίεση λειτουργείας.
Γιατί 1,8? Κατευθείαν για το 2λιτρο 16νΧρήστο σε ευχαριστώ για τη διευκρίνιση...
Βασικά έλεγα 1,8 γιατί αν πάμε σε 2,0 αφενός η ανάρτηση δεν είναι η σωστη (δεν εβγαινε ξαντια 2.0 με την απλή) και αφετέρου θα πρέπει να γίνει και μετατροπή σε φρένα, πράγμα που θα ανεβάσει το κόστος. Οπότε για τις ανησυχίες του πατέρα μου-ο οποίος είναι και ο μόνος οδηγός του ξαντια πλέον- είναι η χρυσή τομή!! Μπαίνει κουτί, ίδιες ρόδες, ίδια φρένα, ελάχιστα πιο σκληρή ανάρτηση (που φτιάχνεται με τις σφαίρες που είπες)..
Αλήθεια πόσο να πηγαίνει το κουστούμι για το 16V 1,8?
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Elteo! **sergeant **πράγματι σημαίνει λοχίας - όπως και το σήμα της Citroen !!
Ωπα λοχία σε πιάνω αδιάβαστο
το σήμα της Σιτροέν είναι το ίχνος από ένα είδος γραναζιού που εφηύρε ο Σιτροέν
... το οποίο λέγεται και 'λοχίας' λόγω της ομοιότητάς του με το διακριτικό του αντίστοιχου βαθμού.
-
Ήρθαν τα φώτα, και ο θεός **φώτισε την Citroen Hellas να ακριβήνει τα C4. **
Αν μπείτε στο web site της εταιρίας, από σήμερα (6 Ιανουαρίου) θα δείτε νέες τιμές:C4 1.4i SX PACK Είχε: 17.540 Τώρα έχει: 17.670 (+130 πάνω) C4 1.6i SX PACK Είχε: 18.900 Τώρα έχει: 19.070 (+170 πάνω) C4 1.6i EXCLUSIVE Είχε: 20.780 Τώρα έχει: 20.950 (+170 πάνω)
**.. και κανείς δεν ξέρει για την έκπτωση -2000Ε **
Φυσικά, ξέρετε τώρα πότε θα πάρουμε αυτοκίνητο...
τον Μάιο που όλοι ξεκινούν από την αρχή τις προσφορές... -
Σου απάντησαν και στο άλλο φόρουμ...οι αυξήσεις γίνονται απ' όλες τις εταιρείες όχι μόνο από την Citroen.
Κι εγώ όταν τον Μαρτιο πήρα το C4 έδωσα 1500 ευρώ λιγότερα από την τωρινή τιμή.
-
400!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
400!Και αυτό δεν είναι παρά μόνο η αρχή...
Τα καλύτερα έρχονται -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
400!Ελα ρε Σπύρο κι εγώ έψαχνα να βρω τι εννοείς με το 400...λέω ευρώ;
400 άντε να τις χιλιάσουμε τώρα που απολύεται και ο Νικόλας...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
400!
Και αυτό δεν είναι παρά μόνο η αρχή...
Τα καλύτερα έρχονταιΠου το βρήκατε το 400 βρε παιδιά, ρωτάω ο αριθμολάγνος?
Δεν ανακοινώθηκαν ακόμη!
CITROËN FORUM