-
Την Παρασκευή πετούσα με ΟΑ για Λάρνακα. Οταν φτάσαμε στο αεροδρόμιο, διαπιστώσαμε οτι η πτήση είχε ακυρωθεί, και η προτεινόμενη λύση ήταν να ταξιδέψουμε στις **01.30 **το βράδυ (αντί στις 19.20). Δηλαδή: α) με έξι ώρες καθυστέρηση και β) άφιξη σε εξοντωτική ώρα.
Επειδή το σενάριο δεν μας καθόταν καλά, πετάξαμε με code-share Cyprus - ωστόσο εγώ έπρεπε να πληρώσω το εισιτήριο One-way επειδή το δικό μου ήταν απο bonus-miles (λές και μου το χάρισαν ).
Να σημειώσω ότι όταν φτάσαμε στο counter των εισιτηρίων της ΟΑ η υπάλληλος, αφού διαπίστωσε οτι - περιέργως - είμαστε λίγο εκνευρισμένοι με την κατάσταση, μας έκλεισε το ταμείο μπροστά μας.
Ζητήσαμε λοιπόν το κανονισμό της ΕΕ για τις καθυστερήσεις και η ΟΑ μας υπέβαλε σε φοβερό καψώνι μέχρι να τον πάρουμε, στέλνοντας μας απο ταμείο σε ταμείο.
Τεσπά, έχει κανείς εμπειρία απο αίτηση αποζημίωσης λόγω καθυστέρησης ανω των δύο ωρών?
-
Την Παρασκευή πετούσα με ΟΑ για Λάρνακα. Οταν φτάσαμε στο αεροδρόμιο, διαπιστώσαμε οτι η πτήση είχε ακυρωθεί, και η προτεινόμενη λύση ήταν να ταξιδέψουμε στις **01.30 **το βράδυ (αντί στις 19.20). Δηλαδή: α) με έξι ώρες καθυστέρηση και β) άφιξη σε εξοντωτική ώρα.
Επειδή το σενάριο δεν μας καθόταν καλά, πετάξαμε με code-share Cyprus - ωστόσο εγώ έπρεπε να πληρώσω το εισιτήριο One-way επειδή το δικό μου ήταν απο bonus-miles (λές και μου το χάρισαν ).
Να σημειώσω ότι όταν φτάσαμε στο counter των εισιτηρίων της ΟΑ η υπάλληλος, αφού διαπίστωσε οτι - περιέργως - είμαστε λίγο εκνευρισμένοι με την κατάσταση, μας έκλεισε το ταμείο μπροστά μας.
Ζητήσαμε λοιπόν το κανονισμό της ΕΕ για τις καθυστερήσεις και η ΟΑ μας υπέβαλε σε φοβερό καψώνι μέχρι να τον πάρουμε, στέλνοντας μας απο ταμείο σε ταμείο.
Τεσπά, έχει κανείς εμπειρία απο αίτηση αποζημίωσης λόγω καθυστέρησης ανω των δύο ωρών?
-
Την Παρασκευή πετούσα με ΟΑ για Λάρνακα. Οταν φτάσαμε στο αεροδρόμιο, διαπιστώσαμε οτι η πτήση είχε ακυρωθεί, και η προτεινόμενη λύση ήταν να ταξιδέψουμε στις **01.30 **το βράδυ (αντί στις 19.20). Δηλαδή: α) με έξι ώρες καθυστέρηση και β) άφιξη σε εξοντωτική ώρα.
Επειδή το σενάριο δεν μας καθόταν καλά, πετάξαμε με code-share Cyprus - ωστόσο εγώ έπρεπε να πληρώσω το εισιτήριο One-way επειδή το δικό μου ήταν απο bonus-miles (λές και μου το χάρισαν ).
Να σημειώσω ότι όταν φτάσαμε στο counter των εισιτηρίων της ΟΑ η υπάλληλος, αφού διαπίστωσε οτι - περιέργως - είμαστε λίγο εκνευρισμένοι με την κατάσταση, μας έκλεισε το ταμείο μπροστά μας.
Ζητήσαμε λοιπόν το κανονισμό της ΕΕ για τις καθυστερήσεις και η ΟΑ μας υπέβαλε σε φοβερό καψώνι μέχρι να τον πάρουμε, στέλνοντας μας απο ταμείο σε ταμείο.
Τεσπά, έχει κανείς εμπειρία απο αίτηση αποζημίωσης λόγω καθυστέρησης ανω των δύο ωρών?
-
-
l-ock
Ολυμπιακή ταλαιπωρία και αποζημίωση :-(