-
Ο χρήστης fozzie έγραψε:
MATRA Bagheera (3 θέσεις μπροστά!)
Δείτε ένα τέτοιο στο Π.Φ., στο Βάρδα κοντά. Πρωτοποριακό στην εποχή του.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
MATRA Bagheera (3 θέσεις μπροστά!)
Δείτε ένα τέτοιο στο Π.Φ., στο Βάρδα κοντά. Πρωτοποριακό στην εποχή του.
Και σχεδιασμένο από Έλληνα, τον Αντώνη Βολάνη.
-
Ο χρήστης fozzie έγραψε:
MATRA Bagheera (3 θέσεις μπροστά!)... και αμάξωμα από fiberglass, κινητήρα Simca 1449 cc 80 ίππων στο κέντρο με δύο διπλά Weber, 4 δισκόφρενα και 190χλμ. τελικής!
Ένα τέτοιο Simca Matra Bagheera (Type I) του 1974, είχε φέρει από το Βέλγιο ένας γυψαδόρος στην παλιά μου γειτονιά, στην οδό Αναπαύσεως στον Πειραιά... Περιττό να πω ότι στην καθημερινή διαδρομή για το σχολείο, το ζαχαρώναμε... Πρώτα το Matra και μετά, ακριβώς απέναντι το νέο τότε enduro Sachs 125... -
Θυμάται κανείς (@#*^~` Αλτσχάιμερ) πως λεγόταν ο μηχανικός (Έλληνας) που είχε βάλει δύο κινητήρες σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Θυμάται κανείς (@#*^~` Αλτσχάιμερ) πως λεγόταν ο μηχανικός (Έλληνας) που είχε βάλει δύο κινητήρες σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο.To όνομα του μηχανικού δεν το θυμάμαι. Τα 2 μοτέρ ήταν ενωμένα με αλυσίδα. H συγκεκριμένη Bagheera έιχε τον κωδικό U8, δεν μπήκε ποτέ σε παραγωγή και μόνο 3 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν.
Η U8 είχε 168 άλογα , 236 χλμ τελική και κατανάλωση 28 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα...
http://www.matra-bagheera.com/Plan/Models/U8/u8.html
http://sitematrarama.free.fr/le bagheera u8.htm (στα γαλλικά)
-
Yamaha OX99, υπερσπάνιο και απίστευτο αυτοκίνητο.
http://www.automobile-sportive.com/guid ... x99-11.php
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Yamaha OX99, υπερσπάνιο και απίστευτο αυτοκίνητο.
http://www.automobile-sportive.com/guid ... x99-11.php
12κύλινδρο μοτέρ, απευθείας από τις Jordan της εποχής! 3.500 κυβικά, 400 άλογα στις 10.000 στροφές!
RespeKt:
-
The Porsche 924 GTS is the Ultimate road legal 924, only 59 were made and 15 of these were in clubsport specification. All were finished in Red and were LHD. The GTS was fitted with poly wings (fenders), bumpers and light weight aluminium doors and bonnet. It was fitted with a thinner bonded in glass windscreen, plexiglass side windows and rear hatch. Perspex fixed headlights to give extra space under the bonnet for the larger front mounted intercooler. 120 litre fuel tank and revised rear suspension of coil spring set up instead of torsion bars. Brakes were as those fitted to the 911 Turbo of the period but with cross drilled vented discs. 40% Limited slip differential.
The interior consists of lightweight sports seats which were felt covered 935 racing seats, door panels and no rear seat, with the bare minimum of equipment.
The engine runs a higher level of boost than the Carrera GT as it has a larger front mounted intercooler. 245 BHP at 1 bar with a compression ratio of 8.0:1
0-62 mph was covered in 6.2 seconds with a maximum speed of over 155 mph
The price new was £24,000 which was quite a sum if you consider the standard 924 of the period sold for £9,000
-
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
http://ash-institute.web.infoseek.co.jp/ash_personal/photo_car/yamaha_ox99-11_red_3views.jpgYamaha OX99, υπερσπάνιο και απίστευτο αυτοκίνητο.
http://www.automobile-sportive.com/guid ... x99-11.php
To είχα σε αφίσα στο δωμάτιό μου όταν πήγαινα Λύκειο!
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
http://ash-institute.web.infoseek.co.jp/ash_personal/photo_car/yamaha_ox99-11_red_3views.jpg
Yamaha OX99, υπερσπάνιο και απίστευτο αυτοκίνητο.
http://www.automobile-sportive.com/guid ... x99-11.php
To είχα σε αφίσα στο δωμάτιό μου όταν πήγαινα Λύκειο!
Κι εγώ!
Θυμάσαι από ποιο περιοδικό? Εγώ όχι -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
http://ash-institute.web.infoseek.co.jp/ash_personal/photo_car/yamaha_ox99-11_red_3views.jpg
Yamaha OX99, υπερσπάνιο και απίστευτο αυτοκίνητο.
http://www.automobile-sportive.com/guid ... x99-11.php
To είχα σε αφίσα στο δωμάτιό μου όταν πήγαινα Λύκειο!
Κι εγώ!
Θυμάσαι από ποιο περιοδικό? Εγώ όχιΑΜS
Βασικα δεν ήταν ακριβώς αφίσα. Έκοψα τις δύο πρώτες σελίδες από την παρουσίαση του αυτοκινήτου και τις κόλησα στον τοίχο.
Ηταν η πρώτη από τις τρεις φωτο που πόσταρε ο ΙΚΕ με τις άλλες δύο σε μικρό παραθυράκι -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Θυμάσαι από ποιο περιοδικό? Εγώ όχι
Το car&driver γύρω στο '92, αν θυμαμαι καλά...UFO εντελώς!
-
οχι και τοσο σπανιο αλλα μοναδικο
(μου αρεσε και η φωτογραφια)
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
οχι και τοσο σπανιο αλλα μοναδικο
(μου αρεσε και η φωτογραφια)
Καταπληκτικό αυτοκίνητο. Πολλά πιο 'καινούργια' αυτοκίνητα θα νοιώσουν 'παράξενα' αν προσπαθήσουν να το ακολουθήσουν σε κάποιο δρόμο με στροφές.
-
Θυμάμαι συγκριτικό του βρετανικού Autocar με Impreza 22B-EVO VI-Skyline και (νομίζω) 911 GT3 να κυνηγιώνται 2-3 μέρες στην Ουαλία. Μία στήλη στο τέλος του άρθρου αναφέρει ότι ο φωτογράφος κυκλοφορούσε αυτές τις μέρες με ένα τέτοιο 306 και μάλιστα, δεν έμενε πολύ πίσω από τα τέρατα . Ίσως το καλύτερο προσθιοκίνητο .
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ίσως το καλύτερο προσθιοκίνητο .Και που να το δείς σε Ν3
-
ξερει κανενας αν εχουν ερθει κομματια στην ελλαδα
gti εχω δει αρκετα rallye ποτε
-
Ασφαλώς και έχουν έρθει. Απλώς στην Ελλάδα λεγόταν GTi Race, όχι Rallye όπως σε άλλες χώρες.
-
σήμερα το μεσημέρι πηγαίνοντας για Μέγαρα..
Σπάνια πουλιά!!!!!