-
auto in.gr / 17-01-2003
Δύο ακόμη τίτλοι προστέθηκαν στο ενεργητικό της Alfa Romeo Brera στην έκθεση του Detroit, καθώς διακρίθηκε στις κατηγορίες για την Καλύτερη Εμφάνιση και το Καλύτερο Πρωτότυπο της Χρονιάς στο πλαίσιο των βραβείων Automotive News Concept Car of the Year σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στο COBO Center, παρουσία 700 διεθνών αντιπροσώπων από τους δημοφιλέστερους κατασκευαστές αυτοκινήτου.Ανάμεσα στα μέλη της επιτροπής που αποφάσισε για τους τίτλους αυτούς συμπεριλαμβάνονταν ο Gordon Murray, από τη McLaren Cars Ltd, και ο Chuck Jordan, πρώην επικεφαλής σχεδιασμού στην General Motors. Αξίζει να σημειωθεί ότι έναν περίπου χρόνο μετά την παρουσίαση της Alfa Romeo Brera, στην έκθεση της Γενεύης, το ιταλικό πρωτότυπο είχε κατακτήσει έξι βραβεία αναφορικά με τη σχεδίασή του πριν από τα δύο 'αμερικανικά'.
Σχολιάζοντας το γεγονός, ο Daniele Bandiera, επικεφαλής της Alfa Romeo, δήλωσε: 'Η σπορ αλλά και κομψή εμφάνιση του πρωτοτύπου σε συνδυασμό με την υψηλή απόδοση και το ξεχωριστό στιλ του αντιπροσωπεύουν τις ύψιστες αξίες της Alfa Romeo. Γι΄ αυτό και επιλέξαμε το σχεδιαστικό οίκο του Giorgio Giugiaro για να αναλάβει και το δύσκολο έργο του σχεδιασμού του αντικαταστάτη της Alfa 156, που θα εμφανιστεί το 2005.'
'Αλλωστε, έχει ήδη συμβάλει στα αρχικά στάδια του σχεδίου. Επιπλέον, το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την Alfa 156 θα αποτελέσει το κεντρικό μοντέλο μιας σειράς η οποία θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, coupe και spider εκδόσεις, καθώς και τετράθυρες αλλά και sport wagon'.
-
auto in.gr / 17-01-2003
Δύο ακόμη τίτλοι προστέθηκαν στο ενεργητικό της Alfa Romeo Brera στην έκθεση του Detroit, καθώς διακρίθηκε στις κατηγορίες για την Καλύτερη Εμφάνιση και το Καλύτερο Πρωτότυπο της Χρονιάς στο πλαίσιο των βραβείων Automotive News Concept Car of the Year σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στο COBO Center, παρουσία 700 διεθνών αντιπροσώπων από τους δημοφιλέστερους κατασκευαστές αυτοκινήτου.Ανάμεσα στα μέλη της επιτροπής που αποφάσισε για τους τίτλους αυτούς συμπεριλαμβάνονταν ο Gordon Murray, από τη McLaren Cars Ltd, και ο Chuck Jordan, πρώην επικεφαλής σχεδιασμού στην General Motors. Αξίζει να σημειωθεί ότι έναν περίπου χρόνο μετά την παρουσίαση της Alfa Romeo Brera, στην έκθεση της Γενεύης, το ιταλικό πρωτότυπο είχε κατακτήσει έξι βραβεία αναφορικά με τη σχεδίασή του πριν από τα δύο 'αμερικανικά'.
Σχολιάζοντας το γεγονός, ο Daniele Bandiera, επικεφαλής της Alfa Romeo, δήλωσε: 'Η σπορ αλλά και κομψή εμφάνιση του πρωτοτύπου σε συνδυασμό με την υψηλή απόδοση και το ξεχωριστό στιλ του αντιπροσωπεύουν τις ύψιστες αξίες της Alfa Romeo. Γι΄ αυτό και επιλέξαμε το σχεδιαστικό οίκο του Giorgio Giugiaro για να αναλάβει και το δύσκολο έργο του σχεδιασμού του αντικαταστάτη της Alfa 156, που θα εμφανιστεί το 2005.'
'Αλλωστε, έχει ήδη συμβάλει στα αρχικά στάδια του σχεδίου. Επιπλέον, το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την Alfa 156 θα αποτελέσει το κεντρικό μοντέλο μιας σειράς η οποία θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, coupe και spider εκδόσεις, καθώς και τετράθυρες αλλά και sport wagon'.
-
auto in.gr / 17-01-2003
Δύο ακόμη τίτλοι προστέθηκαν στο ενεργητικό της Alfa Romeo Brera στην έκθεση του Detroit, καθώς διακρίθηκε στις κατηγορίες για την Καλύτερη Εμφάνιση και το Καλύτερο Πρωτότυπο της Χρονιάς στο πλαίσιο των βραβείων Automotive News Concept Car of the Year σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στο COBO Center, παρουσία 700 διεθνών αντιπροσώπων από τους δημοφιλέστερους κατασκευαστές αυτοκινήτου.Ανάμεσα στα μέλη της επιτροπής που αποφάσισε για τους τίτλους αυτούς συμπεριλαμβάνονταν ο Gordon Murray, από τη McLaren Cars Ltd, και ο Chuck Jordan, πρώην επικεφαλής σχεδιασμού στην General Motors. Αξίζει να σημειωθεί ότι έναν περίπου χρόνο μετά την παρουσίαση της Alfa Romeo Brera, στην έκθεση της Γενεύης, το ιταλικό πρωτότυπο είχε κατακτήσει έξι βραβεία αναφορικά με τη σχεδίασή του πριν από τα δύο 'αμερικανικά'.
Σχολιάζοντας το γεγονός, ο Daniele Bandiera, επικεφαλής της Alfa Romeo, δήλωσε: 'Η σπορ αλλά και κομψή εμφάνιση του πρωτοτύπου σε συνδυασμό με την υψηλή απόδοση και το ξεχωριστό στιλ του αντιπροσωπεύουν τις ύψιστες αξίες της Alfa Romeo. Γι΄ αυτό και επιλέξαμε το σχεδιαστικό οίκο του Giorgio Giugiaro για να αναλάβει και το δύσκολο έργο του σχεδιασμού του αντικαταστάτη της Alfa 156, που θα εμφανιστεί το 2005.'
'Αλλωστε, έχει ήδη συμβάλει στα αρχικά στάδια του σχεδίου. Επιπλέον, το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την Alfa 156 θα αποτελέσει το κεντρικό μοντέλο μιας σειράς η οποία θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, coupe και spider εκδόσεις, καθώς και τετράθυρες αλλά και sport wagon'.
-
Ό,τι και να πει κανείς γι'αυτό το υπέροχο δημιούργημα είναι λίγο. Κρίμα που οι κοντόφθαλμοι βλάκες που οδηγούν τον όμιλο FIAT σε μαρασμό δεν την έβγαλαν στην παραγωγή. Εγώ πάντως το δηλώνω πως, αν είχα τα λεφτά, την έπαιρνα ΑΜΕΣΩΣ.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ό,τι και να πει κανείς γι'αυτό το υπέροχο δημιούργημα είναι λίγο. Κρίμα που οι κοντόφθαλμοι βλάκες που οδηγούν τον όμιλο FIAT σε μαρασμό δεν την έβγαλαν στην παραγωγή. Εγώ πάντως το δηλώνω πως, αν είχα τα λεφτά, την έπαιρνα ΑΜΕΣΩΣ.skullone τι εχεις να πεις για το οτι οι ΗΠΑμερικανοι αναγνωριζουν το concept?
-
Αυτό τους έλειπε, να μην πάθουν πλάκα. Εδώ πάθανε πλάκα κάτι σνομπαρίες!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αυτό τους έλειπε, να μην πάθουν πλάκα. Εδώ πάθανε πλάκα κάτι σνομπαρίες! -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ανάμεσα στα μέλη της επιτροπής που αποφάσισε για τους τίτλους αυτούς συμπεριλαμβάνονταν ο Gordon Murray, από τη McLaren Cars Ltd, και ο Chuck Jordan, πρώην επικεφαλής σχεδιασμού στην General Motors.Το οτι οι Αμερικάνοι αναγνωρίζουν το concept αποδεικνύει οτι σε ΟΛΟ τον κόσμο υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να εκτιμήσουν την ιστορία, το παρελθόν και την αισθητική μιας εταιρείας θρύλου όπως η Alfa Romeo. Βέβαια αυτό δεν λέει και πολλά, καθώς στην Ιταλία οι άνθρωποι αυτοί αποτελούν τον κανόνα, ενώ στην ΗΠΑμερική (...καινούργια λέξη αυτή...?) αποτελούν την εξαίρεση... Δωρεάν μαθήματα αυτοκίνησης εν έτει 2002-03 από την Άλφα Ρομέο. Με τις υγείες σας...
-
Σωστά, με μια διόρθωση. Το μάθημα αυτό το παρέδωσε ο Τζιουτζιάρο. Η Alfa αυτήν τη στιγμή καλύτερα να μη σου πω τι κάνει.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σωστά, με μια διόρθωση. Το μάθημα αυτό το παρέδωσε ο Τζιουτζιάρο. Η Alfa αυτήν τη στιγμή καλύτερα να μη σου πω τι κάνει.Όταν μιλάω για Άλφα μιλάω για Άλφα και όχι για διευθυντές, διοικήσεις και προισταμένους. Εξάλλου ο Τζουτζάρο σχεδιάζοντας την Brera 'εκματαλλεύθηκε' την ιστορία, το παρελθόν, τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της φίρμας και χρησιμοποιώντας και τη δική του μοναδική ικανότητα σχεδίασης της ενέπνευσε 'ψυχή'. Αν σχεδίαζε Χιουντάι, θα έφτιαχνε ποτέ τέτοιο σχήμα...? Οι σχεδιαστές πριν ξεκινήσουν ένα σχέδιο λαμβάνουν σοβαρά υπ'όψη τους τη μάρκα του αυτοκινήτου που θα σχεδιάσουν, όταν φυσικά πρόκειται για πραγματικά αυτοκίνητα και όχι για μελλοντικά ντολαροφόρες επενδύσεις, έτσι? Στην τελευταία περίπτωση ο σχεδιαστής θα λάβει υπ'οψη του τις αγοραστικές τάσεις και μόνο. Εξάλλου δεν υπάρχει και κάτι άλλο για να λάβει υπ'όψη του...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Ανάμεσα στα μέλη της επιτροπής που αποφάσισε για τους τίτλους αυτούς συμπεριλαμβάνονταν ο Gordon Murray, από τη McLaren Cars Ltd, και ο Chuck Jordan, πρώην επικεφαλής σχεδιασμού στην General Motors.
Το οτι οι Αμερικάνοι αναγνωρίζουν το concept αποδεικνύει οτι σε ΟΛΟ τον κόσμο υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να εκτιμήσουν την ιστορία, το παρελθόν και την αισθητική μιας εταιρείας θρύλου όπως η Alfa Romeo. Βέβαια αυτό δεν λέει και πολλά, καθώς στην Ιταλία οι άνθρωποι αυτοί αποτελούν τον κανόνα, ενώ στην ΗΠΑμερική (...καινούργια λέξη αυτή...?) αποτελούν την εξαίρεση... Δωρεάν μαθήματα αυτοκίνησης εν έτει 2002-03 από την Άλφα Ρομέο. Με τις υγείες σας...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Όταν μιλάω για Άλφα μιλάω για Άλφα και όχι για διευθυντές, διοικήσεις και προισταμένους.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Σωστά, με μια διόρθωση. Το μάθημα αυτό το παρέδωσε ο Τζιουτζιάρο. Η Alfa αυτήν τη στιγμή καλύτερα να μη σου πω τι κάνει.
Όταν μιλάω για Άλφα μιλάω για Άλφα και όχι για διευθυντές, διοικήσεις και προισταμένους. Εξάλλου ο Τζουτζάρο σχεδιάζοντας την Brera 'εκματαλλεύθηκε' την ιστορία, το παρελθόν, τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της φίρμας και χρησιμοποιώντας και τη δική του μοναδική ικανότητα σχεδίασης της ενέπνευσε 'ψυχή'. Αν σχεδίαζε Χιουντάι, θα έφτιαχνε ποτέ τέτοιο σχήμα...? Οι σχεδιαστές πριν ξεκινήσουν ένα σχέδιο λαμβάνουν σοβαρά υπ'όψη τους τη μάρκα του αυτοκινήτου που θα σχεδιάσουν, όταν φυσικά πρόκειται για πραγματικά αυτοκίνητα και όχι για μελλοντικά ντολαροφόρες επενδύσεις, έτσι? Στην τελευταία περίπτωση ο σχεδιαστής θα λάβει υπ'οψη του τις αγοραστικές τάσεις και μόνο. Εξάλλου δεν υπάρχει και κάτι άλλο για να λάβει υπ'όψη του...
Σ'αυτό έχεις δίκιο. Όμως και πάλι, η διοίκηση το έθαψε. ΑΥΤΟ το μοντέλο έπρεπε να προωθήσει τώρα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σωστά, με μια διόρθωση. Το μάθημα αυτό το παρέδωσε ο Τζιουτζιάρο. Η Alfa αυτήν τη στιγμή καλύτερα να μη σου πω τι κάνει.
Όταν μιλάω για Άλφα μιλάω για Άλφα και όχι για διευθυντές, διοικήσεις και προισταμένους. Εξάλλου ο Τζουτζάρο σχεδιάζοντας την Brera 'εκματαλλεύθηκε' την ιστορία, το παρελθόν, τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της φίρμας και χρησιμοποιώντας και τη δική του μοναδική ικανότητα σχεδίασης της ενέπνευσε 'ψυχή'. Αν σχεδίαζε Χιουντάι, θα έφτιαχνε ποτέ τέτοιο σχήμα...? Οι σχεδιαστές πριν ξεκινήσουν ένα σχέδιο λαμβάνουν σοβαρά υπ'όψη τους τη μάρκα του αυτοκινήτου που θα σχεδιάσουν, όταν φυσικά πρόκειται για πραγματικά αυτοκίνητα και όχι για μελλοντικά ντολαροφόρες επενδύσεις, έτσι? Στην τελευταία περίπτωση ο σχεδιαστής θα λάβει υπ'οψη του τις αγοραστικές τάσεις και μόνο. Εξάλλου δεν υπάρχει και κάτι άλλο για να λάβει υπ'όψη του...
Σ'αυτό έχεις δίκιο. Όμως και πάλι, η διοίκηση το έθαψε. ΑΥΤΟ το μοντέλο έπρεπε να προωθήσει τώρα.
Μην αποκλείεις οτι η Brera θα βγεί τελικά στην παραγωγή (εκτός και έχει ήδη δημοσιευθεί κάποια ανακοίνωση που να διαβεβαιώνει για το αντίθετο, συγνώμη αν υπάρχει δεν είναι εν γνώσει μου). Πιστεύω πως η Fiat θα πάρει το μάθημά της αν δεν το έχει ήδη πάρει και θα σταματήσει να βγάζει γερμανικούςε κλώνους του στιλ Stilo. Το αυτοκίνητο είναι σίγουρα πολύ καλό αντικειμενικά, αλλά πως περιμένεις ρε άνυρωπε να δώσει κάποιος τόσα λεφτά για να αγοράσει ποιοτικό Fiat το οποίο ακολουθεί τα πρότυπα του Golf? Oi μεν φανατικοί της εταιρείς δεν θα το προτιμήσουν γιατι είναι άσχετο με την ιστορία και την πρακτική της φίμας, ενώ αυτοί που ζητούν κάτι ποιοτικό που συνάμα να περιέχει και στοιχεία 'γκλάμουρ' θα πάνε στο Golf ή κάτι παρόμοιο. Γι'αυτό σου λέω πως η Φίατ θα γυρίσει κάοποια στιγμή-αν όχι σύντομα-στις παλιές καλές εποχές και μυαλά, γτιάχνοντας αυτοκίνητα με στυλ, χαρακτήρα τα οποία να είναι εναρμονισμένα με την ιστορία της εταιρείας. Και εξάλλου γιατί να αγνοούμε την ιστορία μιας φίρμας αν αυτή είναι πλουσιότατη? Μάλλον την αγνοούν μονάχα οι οπαδοί αυτοκινήτων οι κατασκευαστές των οποίων ουδεμία σχέση έχουν με ιστορία (με την ιστορία δεν εννοώ μόνο πριν πόσα χρόνια ιδρύθηκε μια εταιρεία όπως καταλαβαίνεις).
-
Έχουν ήδη ανακοινώσει εδώ και κάτι μήνες ότι δεν πρόκειται να την παράγουν (οι ηλίθιοι).
-
Για να αρχίσουμε να κλαίμε όλοι μαζί, να τι έφτιαχνε το 1963 ο θρυλικός οίκος
Alfa Romeo TZ-1
Αλουμινένιο αμάξωμα 650 κιλών σε σωληνωτό πλαίσιο, με κινητήρα 1300 κυβικών 120 ίππων (1600κ.εκ., 160 ίππων για αγωνιστική χρήση)... και βέβαια συνοδευόμενο από το γνωστό κιβώτιο-'ποίημα'.
-
Προς γνώση και παραδειγματισμό. Ποτέ δεν είναι αργά για την επιστροφή...
-
και αφου αρχίσατε με την παράδοση δείτε μερικά αριστουργήματα από ένα site ενός μερακλή αλφίστα.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Για να αρχίσουμε να κλαίμε όλοι μαζί, να τι έφτιαχνε το 1963 ο θρυλικός οίκοςAlfa Romeo TZ-1
Αλουμινένιο αμάξωμα 650 κιλών σε σωληνωτό πλαίσιο, με κινητήρα 1300 κυβικών 120 ίππων (1600κ.εκ., 160 ίππων για αγωνιστική χρήση)... και βέβαια συνοδευόμενο από το γνωστό κιβώτιο-'ποίημα'.
Σήμερα, οι ξενέρωτοι (Ευρωπαίοι και Αμερικανοί) αγοραστές δε θα το ενέκριναν ποτέ. Δεν έχει 50 αερόσακους, δεν έχει ABS, ESP, TCS, ASR και άλλους φύλακες άγγελους για ηλίθιους...
-
Κάπου μου φαίνεται διάβασα ότι μπορεί να βγει μια έκδοση παρόμοια τη Brera (θα δανείζεται 'σχεδιαστικά στοιχεία'),αλλά δεν ξέρω τύπο αμαξώματος κλπ.Πάντως από το να τη βγάλουν σε καμιά ξενέρωτη μορφή σε στυλ οικογενειακό σεντάν και στέισον,καλύτερα καθόλου...Αυτή η μορφή,αυτές οι γραμμές,δεν πρέπει να αλλοιωθούν επουδενί...Το ξανάγραψα και σε άλλο τόπικ,είναι από τις λίγες φορές που το κοινό παρακαλάει την εταιρία και όχι η εταιρία το κοινό,όπως προσπαθούν παράδειγμα να μας πείσουν για την χρησιμότητα των πιο ηλίθιων και άχρηστων οχημάτων που εμφανίστηκαν ποτέ και αναμένεται να γίνουν μόδα στο Κολωνάκι:τα θηριώδη crossover όπως λέγονται...Και μη χειρότερα...
Alfa Romeo Brera: Καλύτερο Πρωτότυπο της Χρονιάς στο Detroit