-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ιδού η φωτό του Ανδρέα παίδες:Ευχαριστώ Σπύρο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ιδού η φωτό του Ανδρέα παίδες:Ευχαριστώ Σπύρο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ιδού η φωτό του Ανδρέα παίδες:Ευχαριστώ Σπύρο.
-
Χτές έγινε τό συμβάν,μέσα στήν πίστα τών Σερρών,καί ενώ τό αυτοκίνητο 'κεντούσε' μέχρι εκείνη τή στιγμή.
Πιθανόν να οφείλεται σέ 'στέγνωμα' τού κινητήρα λόγω φτωχού μίγματος στά 'ψηλά'
Ο κινητήρας έχει αλλαγμένους εκκεντροφόρους καί τα έμβολα ήταν από κινητήρα τής όπελ αλλά με μεγαλύτερη συμπίεση.
Δέν αλλάχτηκε ούτε ρυθμιστής πίεσης καυσίμου,ούτε καί έγινε κάποια αλλαγή στόν εγκέφαλο.Ακούω σχόλια,παρατηρήσεις,γνώμες,κ.λ.π.
-
Αντρέα μεταφέρω από το άλλο θέμα .....
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Η φωτογραφία αποδεικνύει το 'λυώσιμο' του πιστονιού από προανάφλεξη λόγω φτωχού μείγματος.
Τα σπασμένα ελατήρια μπορεί να προκαλέσουν τέτοιο λυώσιμο , αν θυμάμαι καλά όμως τα πιστόνια-ελατήρια ήταν καινούργια.Δυστυχώς η μόνη αξιόπιστη λύση είναι αυτή που έγραψε ο Χρήστος.
Δυναμομέτρηση με ταυτόχρονη ανάλυση καυσαερίων από wide band 'λ' που έχουν τα δυναμόμετρα. Μόνο πάνω σε δυναμόμετρο όπου ο κινητήρας έχει υψηλό φορτίο μπορεί να διαβαστεί καλά το μείγμα.
Εκεί πάνω στο δυναμόμετρο μπορεί να ρυθμιστεί το μείγμα είτε με έναν ρυθμιζόμενο ρυθμιστή πίεσης καυσίμου (στη καλύτερη περίπτωση και πολύ χοντρική ρύθμιση) ... ή ... να φτειαχτεί καινούργιο πρόγραμμα το οποίο θα είναι ειδικά για τον κινητήρα σου (η καλύτερη λύση)
Ενδεικτικά μετά από δυναμομέτρηση στο δικό μου (πολύ πλούσιο μείγμα) , ο Δημητριάδης ζήτησε 700 ευρω για καινούργιο πρόγραμμα .. ο Χρήστος ήταν παρών. -
Η γνωμη μου ειναι οπως βλεπω την φωτο οτι μαλλον προκειτε για αυτο που λεει ο Βασιλης δηλαδη φτωχο μειγμα και να προσθεσω ακομα λαθος avance ή μαπα βενζινη ή ολα αυτα μαζι.
Δεν συμφωνω με τον ρυθμιστη πιεσης γιατι δεν θα εχεις τα επιθυμητα αποτελεσματα και εξγηγω:
Του δινεις πολυ πιεση και το κανεις πλουσιο θα εισαι safe αλλα το αμαξι δεν θα πηγαινει.
Το πας στο κανονικο ας πουμε θα πηγαινει σχετικα καλα αλλα δεν θα εχεις εκμεταλευτει τους πιο καλους εκκεντροφορους και την αυξημενη συμπιεση απο τα εμβολα σου.
Το κανεις φτωχο πηγαινει το αμαξι καλα αλλα κινδυνευεις να ξαναπαθεις το παραπανω.
Το προγραμμα ειναι μονοδρομος στην περιπτωση σου για να μπορεις να κανεις το αμαξι να πηγαινει αλλα ταυτοχρονα να ειναι και safe, συνηθως οι προγραματιστες φτωχενουν τα μειγματα σε μεγαλο ευρος στροφων σε συνδιασμο με τη ρυθμιση του avance και τα πνιγουν στην βενζινη οταν κοντευουν το οριο περιστροφης ετσι ψυχουν τα εμβολα και αποφευγουν καταστασεις οπως η παραπανω.
Το καλυτερο προγραμμα φτιαχνεται στον δρομο με wide band οπου το αυτοκινητο εχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ φορτια, το δυναμομετρο ειναι μια λυση αναγκης και αν θες και μια ευκολια για τον προγραματιστη. -
Αντρέα περαστικά!! Κρίμα ρε γαμώτο...
Η φωτογραφία δεν είναι ευκρινής.
Αλλά και 'γω φτωχό μείγμα - ελλειπή ψύξη - προανάφλεξη ψηφίζω.Το πιστόνι μπορρεί να κατέρρευσε από την προανάφλεξη. Αλλά αυτό θα επέδρασε σίγουρα και στα κουζινέτα (μπορέι να έχουν αυξημένες φθορές), αλλά και στις μπιέλες. Μπορεί οι μπιέλες, λόγω των έντονων πρόσθετων φορτίσεων, να εμφανισαν φαίνόμενα κόπωσης (μικροσκοπικές ρωγμές). Οπότε μια εξέταση με υπερήχους θα ήταν ωραία αν γινότανε, αλλά...
Μπορεί πολύ απλά να μην χτύπησε πειράκια, απλά από την υπερθέρμανση να κατέρευσε το υλικό (πάλι λόγω κόπωσης). Αλλά το πιο πιθανό τότε θα ήταν να καταρεύσει στην έδραση του πείρου (λούκια δεν τα λένε αυτά; ). Αλλά άμα ήταν ελατωμματικό το πιστόνι το συγκεκριμένο; Μπορέι δηλαδή στο σημείο που έσπασε να είχε εσωτερικές ρωγμές, πόρους, εγκλείσματα κ.τ.λ., που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.
Ερώτηση : Το κομμάτι, που έσπασε, που πήγε; Έφυγε από την εξάτμιση;
-
Κρίμα ρε Αντρέα , άλλα όπως ξέρεις αυτά συμβαίνουν. Τώρα το γιατί σίγουρα δεν θα στο πω εγώ, οι ειδικοί έχουν μιλήσει. Αντε να μαθαίνουμε κι εμείς
-
Αντρέα τα μπουζί πως ήταν; αν έχεις έντονη προανάφλεξη τις περισσότερες φορές τα μπουζί έχουν κομματάκια σπασμένα.
Το πιστόνι από πάνω έχει κίτρινα ή πορτοκαλί κατάλοιπα καύσης;
-
Krima mate
Des to san eukairia na to kaneis kalytero to ergaleio
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Ερώτηση : Το κομμάτι, που έσπασε, που πήγε; Έφυγε από την εξάτμιση;
το πιο πιθανό να έχει πιάσει πρώτο τραπέζι πίστα (χαλκομανία) σε καταλύτη...
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Ερώτηση : Το κομμάτι, που έσπασε, που πήγε; Έφυγε από την εξάτμιση;
Από όσο μπορώ να δω από τη φωτογραφία το πιστόνι έχει λιώσει ... μάλλον θα έχει σημάδια λιωμένου αλουμινίου και πάνω στη μπιέλα. Το έχω δει - το έχω πάθει !!
Τα κατάλοιπα περνούν μέσα στο κάρτερ - τα εκτοξεύει προς τα εκεί η μεγάλη πίεση στο θάλαμο. -
Επειδή εγώ δεν ξέρω, τι αυτοκίνητο είναι;
-
Οpel Kadett E 2.0 8v
-
παίζει να το παθες και από ελλιπή λίπανση.εχεις ξηρό καρτερ?
εξάλλου μιλάμε για αυτοκίνητο 20ετίας,βελτιωμένο,με βαρια χρήση απ όσο φαντάζομαι... -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Αντρέα μεταφέρω από το άλλο θέμα .....Η φωτογραφία αποδεικνύει το 'λυώσιμο' του πιστονιού από προανάφλεξη λόγω φτωχού μείγματος.
Τα σπασμένα ελατήρια μπορεί να προκαλέσουν τέτοιο λυώσιμο , αν θυμάμαι καλά όμως τα πιστόνια-ελατήρια ήταν καινούργια.Δυστυχώς η μόνη αξιόπιστη λύση είναι αυτή που έγραψε ο Χρήστος.
Δυναμομέτρηση με ταυτόχρονη ανάλυση καυσαερίων από wide band 'λ' που έχουν τα δυναμόμετρα. Μόνο πάνω σε δυναμόμετρο όπου ο κινητήρας έχει υψηλό φορτίο μπορεί να διαβαστεί καλά το μείγμα.
Εκεί πάνω στο δυναμόμετρο μπορεί να ρυθμιστεί το μείγμα είτε με έναν ρυθμιζόμενο ρυθμιστή πίεσης καυσίμου (στη καλύτερη περίπτωση και πολύ χοντρική ρύθμιση) ... ή ... να φτειαχτεί καινούργιο πρόγραμμα το οποίο θα είναι ειδικά για τον κινητήρα σου (η καλύτερη λύση)
Ενδεικτικά μετά από δυναμομέτρηση στο δικό μου (πολύ πλούσιο μείγμα) , ο Δημητριάδης ζήτησε 700 ευρω για καινούργιο πρόγραμμα .. ο Χρήστος ήταν παρών.700 ευρώ είπες;
Μέ κατέστρεψες ψυχολογικά ρε Βασίλη.
Μέ εφτακόσια ευρώ,βρίσκω δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα ρε γμτ. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αντρέα τα μπουζί πως ήταν; αν έχεις έντονη προανάφλεξη τις περισσότερες φορές τα μπουζί έχουν κομματάκια σπασμένα.Το πιστόνι από πάνω έχει κίτρινα ή πορτοκαλί κατάλοιπα καύσης;
Ολα τα μπουζί ήτανε λαδωμένα Λεωνίδα.Τα πρώτα τρία ελαφρώς,καί τού τέταρτου πού 'χτύπησε' πνιγμένο στό λάδι.
Ως συνήθως τα μπουζί μου είναι πορτοκαλί πάντως. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ερώτηση : Το κομμάτι, που έσπασε, που πήγε; Έφυγε από την εξάτμιση;
Από όσο μπορώ να δω από τη φωτογραφία το πιστόνι έχει λιώσει ... μάλλον θα έχει σημάδια λιωμένου αλουμινίου και πάνω στη μπιέλα. Το έχω δει - το έχω πάθει !!
Τα κατάλοιπα περνούν μέσα στο κάρτερ - τα εκτοξεύει προς τα εκεί η μεγάλη πίεση στο θάλαμο.Είναι μισοσπασμένο καί μισολιωμένο γιά τήν ακρίβεια.
-
Οπως το βλέπω υπάρχουν 3 λύσεις..
-
Αν ο κύλινδρος δεν έχει ζημιά (γραντζουνιές κλπ. ) βρίσκεις ένα ίδιο πιστόνι , βάζεις και έναν ρυθμιστή πίεσης βενζίνης 0.5 bar παραπάνω , το μοντάρεις και όσο αντέξει.
-
Ξαναβάζεις το προηγούμενο σετ πιστόνια με καινούργια ελατήρια που έχεις και όσο πάει (πιθανόν η πιο αξιόπιστη λύση)
-
Βρίσκεις εναν καλό 16v και τον βάζεις χωρίς να πειράξεις τίποτα.
-
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Οπως το βλέπω υπάρχουν 3 λύσεις..-
Αν ο κύλινδρος δεν έχει ζημιά (γραντζουνιές κλπ. ) βρίσκεις ένα ίδιο πιστόνι , βάζεις και έναν ρυθμιστή πίεσης βενζίνης 0.5 bar παραπάνω , το μοντάρεις και όσο αντέξει.
-
Ξαναβάζεις το προηγούμενο σετ πιστόνια με καινούργια ελατήρια που έχεις και όσο πάει (πιθανόν η πιο αξιόπιστη λύση)
-
Βρίσκεις εναν καλό 16v και τον βάζεις χωρίς να πειράξεις τίποτα.
Ο κύλινδρος είναι καθαρός Βασίλη.Μάλλον γιά τήν πρώτη λύση μέ βλέπω,αλλά τίποτα δέν αποκλείεται εντελώς.
-
Καμμένο πιστόνι