Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Daihatsu Mira Selfmatic για κινητικά ανάπηρους
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Νέο Daihatsu Mira Selfmatic για κινητικά ανάπηρους
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    7
    10
    87
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      interland-gr last edited by

      Αυτό το αυτοκίνητο αν λέγετε κράτος και αν λέγετε σοβαρή αντιπροσωπεία θα έπρεπε να παρουσιαστεί στο υπουργείο Υγείας και σε όλους του φορείς που έχουν σχέση με κινητικά ανάπηρους ανθρώπους και να εισάγετε στην χώρα μας χωρίς κανένα φόρο ούτε τέλη κυκλοφορίας, πόθεν έσχες και άλλα. Όλοι οι κινητικά ανάπηροι και οι οικογένειες τους θα έχουν άλλη ποιότητα ζωής

      Overall dimensions 3,395mm(L), 1,475mm(W), 1,500mm(H)
      Seating capacity 4 persons
      Engine type TOPAZ inline 3-cylinder, 6-valve SOHC gasoline
      Displacement 660cc
      Dedicated wheelchair weight 35kg
      Power-lift unit weight 70kg
      Power-lift capacity 80kg
      Power-lift raising/lowering time Approx 35 sec.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        interland-gr last edited by

        Αυτό το αυτοκίνητο αν λέγετε κράτος και αν λέγετε σοβαρή αντιπροσωπεία θα έπρεπε να παρουσιαστεί στο υπουργείο Υγείας και σε όλους του φορείς που έχουν σχέση με κινητικά ανάπηρους ανθρώπους και να εισάγετε στην χώρα μας χωρίς κανένα φόρο ούτε τέλη κυκλοφορίας, πόθεν έσχες και άλλα. Όλοι οι κινητικά ανάπηροι και οι οικογένειες τους θα έχουν άλλη ποιότητα ζωής

        Overall dimensions 3,395mm(L), 1,475mm(W), 1,500mm(H)
        Seating capacity 4 persons
        Engine type TOPAZ inline 3-cylinder, 6-valve SOHC gasoline
        Displacement 660cc
        Dedicated wheelchair weight 35kg
        Power-lift unit weight 70kg
        Power-lift capacity 80kg
        Power-lift raising/lowering time Approx 35 sec.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          interland-gr last edited by

          Αυτό το αυτοκίνητο αν λέγετε κράτος και αν λέγετε σοβαρή αντιπροσωπεία θα έπρεπε να παρουσιαστεί στο υπουργείο Υγείας και σε όλους του φορείς που έχουν σχέση με κινητικά ανάπηρους ανθρώπους και να εισάγετε στην χώρα μας χωρίς κανένα φόρο ούτε τέλη κυκλοφορίας, πόθεν έσχες και άλλα. Όλοι οι κινητικά ανάπηροι και οι οικογένειες τους θα έχουν άλλη ποιότητα ζωής

          Overall dimensions 3,395mm(L), 1,475mm(W), 1,500mm(H)
          Seating capacity 4 persons
          Engine type TOPAZ inline 3-cylinder, 6-valve SOHC gasoline
          Displacement 660cc
          Dedicated wheelchair weight 35kg
          Power-lift unit weight 70kg
          Power-lift capacity 80kg
          Power-lift raising/lowering time Approx 35 sec.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas-1970 last edited by

            Ποιο κρατος φιλε μου ??

            Αυτα θα γινονταν οταν θα μπορουσαν να ειχανε λυθει αλλα προβληματα... τεσπα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              govus last edited by

              Το Mira φίλε μου, είναι ουσιαστικά το Cuore που ΗΔΗ εισάγεται στην Ελλάδα. Άρα το θέμα άπτεται της αντιπροσωπείας, η οποία εικάζω ότι μάλλον δεν πρόκειται να προσθέσει αυτήν την ευκολία στο Cuore, για τον απλούστατο λόγο ότι η ίδια, όπως και αρκετές άλλες, απλά ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ για το κοινό που το αποτελούν οι άνθρωποι με κινητικά προβλήματα .
              Υ.Γ.: ίσως off topic, αλλά πιστεύω πως πρώτα πρέπει να οργανώσουμε τις υποδομές κατά τρόπον ώστε (για παράδειγμα) να μπορεί ένας άνθρωπος με αναπηρικό καροτσάκι να ΚΑΤΕΒΕΙ από το σπίτι του, ή ακόμη από ένα πεζοδρόμιο (και τ' ανάπαλιν) και μετά να συζητήσουμε για τ' αναπηρικά αυτοκίνητα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                interland-gr last edited by

                Ο χρήστης Govus έγραψε:
                Το Mira φίλε μου, είναι ουσιαστικά το Cuore που ΗΔΗ εισάγεται στην Ελλάδα. Άρα το θέμα άπτεται της αντιπροσωπείας, η οποία εικάζω ότι μάλλον δεν πρόκειται να προσθέσει αυτήν την ευκολία στο Cuore, για τον απλούστατο λόγο ότι η ίδια, όπως και αρκετές άλλες, απλά ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ για το κοινό που το αποτελούν οι άνθρωποι με κινητικά προβλήματα .
                Υ.Γ.: ίσως off topic, αλλά πιστεύω πως πρώτα πρέπει να οργανώσουμε τις υποδομές κατά τρόπον ώστε (για παράδειγμα) να μπορεί ένας άνθρωπος με αναπηρικό καροτσάκι να ΚΑΤΕΒΕΙ από το σπίτι του, ή ακόμη από ένα πεζοδρόμιο (και τ' ανάπαλιν) και μετά να συζητήσουμε για τ' αναπηρικά αυτοκίνητα...

                Για αυτό τον λόγο αναφέρω και την αντιπροσωπεία ότι θα πρέπει να κάνει τις κινήσεις της. Αν δεν την ενδιαφέρει θα συνεχίσει να παραμένει η γνωστή ασθματική daihatsu. Σχετικά με τις υποδομές είναι δύσκολο να αλλάξουν απο την μία μέρα στην άλλη αφού τόσα χρόνια δεν είχε γίνει τίποτα δεν μπορεί όλες οι πολυκατοικίες στην Κυψέλη πχ να αποκτήσουν πρόσβαση σε αναπηρικό καροτσάκι.
                Αντίθετα η απόφαση για εισαγωγή και διάθεση χωρίς φόρους έχει τρείς εμπλεκόμενους
                Την εταιρία
                Το υπουργείο υγείας
                Το υπουργείο Οικονομικών
                ΄
                Ας αρχίσουμε απο τα εύκολα λοιπόν και πάμε στα δύσκολα

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Aν δεν κάνω λάθος όλες οι ιαπωνικές εταιρίες έχουν στην γκάμα τους τέτοια αυτοκίνητα, πχ η suzuki:

                  http://www.suzuki.co.jp/dom4/with/kaite ... nframe.htm
                  http://www.suzuki.co.jp/dom4/with/kaiten/function.html

                  Παρ'όλα αυτά η γνώμη μου είνια πως δεν είναι δουλειά της κάθε εταιρίας να προωθεί αυτά τα προιόντα, είναι δουελιά του κράτους (πρόνειας).

                  Γιατί η αντιπροσωπεία της Daihatsu, Suzuki κλπ να βάλει λεφτά απο τη τσέπη της για να προωθήσει ένα τέτοιο προιόν? Το κράτος πρόνοιας πρέπει να φτιάξει τις κατάλληλες συνθήκες (ξεκινώντας σαφώς απο τα απλά πράγματα, πχ εφαρμογή του νόμου σε περιπτώσεις καταπάτησης πεζοδρομίων).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tiger last edited by

                    Τα αναπηρικα αν δεν απατώμαι ειναι εδω και πολλά χρόνια σε ειδικο καθεστως φορολόγησης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manosk last edited by

                      Όπως και τα αυτοκίνητα των βουλευτών.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        interland-gr last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        Aν δεν κάνω λάθος όλες οι ιαπωνικές εταιρίες έχουν στην γκάμα τους τέτοια αυτοκίνητα, πχ η suzuki:

                        http://www.suzuki.co.jp/dom4/with/kaite ... nframe.htm
                        http://www.suzuki.co.jp/dom4/with/kaiten/function.html

                        Παρ'όλα αυτά η γνώμη μου είνια πως δεν είναι δουλειά της κάθε εταιρίας να προωθεί αυτά τα προιόντα, είναι δουελιά του κράτους (πρόνειας).

                        Γιατί η αντιπροσωπεία της Daihatsu, Suzuki κλπ να βάλει λεφτά απο τη τσέπη της για να προωθήσει ένα τέτοιο προιόν? Το κράτος πρόνοιας πρέπει να φτιάξει τις κατάλληλες συνθήκες (ξεκινώντας σαφώς απο τα απλά πράγματα, πχ εφαρμογή του νόμου σε περιπτώσεις καταπάτησης πεζοδρομίων).

                        Μια βασικότατη διαφορά του αυτοκινητου suzuki με το daihatsu είναι ότι στο δεύτερο μπαίνει μαζί με το αναπηρικό καροτσάκι στην θέση του συνοδηγού και δεν χρειάζετε να 'σηκώνετε' απο αυτό καθόλου για να μπεί το καροτσάκι στο πορτπαγκαζ, πιάσε το αυτγό και κούρευτο δηλαδή.

                        Σχετικά με το ότι δεν είναι δουλειά της εταιρίας να προωθήσει το προιον της θα το αφήσω ασχολίαστο μιας και σχολιάζετε απο μόνο του!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          solar_energy last edited by

                          Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
                          http://www.daihatsu.com/motorshow/tokyo05/mira_s/img/mira_s01.jpg

                          Áõôü ôï áõôïêßíçôï áí ëÝãåôå êñÜôïò êáé áí ëÝãåôå óïâáñÞ áíôéðñïóùðåßá èá Ýðñåðå íá ðáñïõóéáóôåß óôï õðïõñãåßï Õãåßáò êáé óå üëïõò ôïõ öïñåßò ðïõ Ý÷ïõí ó÷Ýóç ìå êéíçôéêÜ áíÜðçñïõò áíèñþðïõò êáé íá åéóÜãåôå óôçí ÷þñá ìáò ÷ùñßò êáíÝíá öüñï ïýôå ôÝëç êõêëïöïñßáò, ðüèåí Ýó÷åò êáé Üëëá. ¼ëïé ïé êéíçôéêÜ áíÜðçñïé êáé ïé ïéêïãÝíåéåò ôïõò èá Ý÷ïõí Üëëç ðïéüôçôá æùÞò

                          ÐåñóéíÜ îõíÜ óôáöýëéá ëÝù åãþ...äåßôå ôï ðáñáêÜôù site ãéá íá êáôáëÜâåôå...

                          Óôçí Éáðùíßá ôá ï÷Þìáôá Welcab (ãéá áôïìá ìå êéíçôéêÝò äõóêïëßåò)õðÜñ÷ïõí áðï ôïôå ðïõ âãÞêáí ïé ëÜóðåò...
                          Äåßôå ãéá ðáñÜäåéãìá óôá ó÷åäéáãñÜììáôá áðï ôï 1995 ìÝ÷ñé ôï 2002 ðüóá áðï ôá ìïíôÝëá ìéÜò åôáéñåßáò ìüíï, äéÝèåôáí Ýêäïóç welcab.

                          êáé äéáâáóôå ôçí åðåîÞãçóç ãéá íá ìïíôÝëá welcab
                          2. Type: Differentiated by Welcab Wheelchair-adapted model, Welcab Side Lift-up Seat model, etc.

                          http://www.toyota.co.jp/en/environmental_rep/03/kakawari07.html


                          ÕÃ. Ëßãï Ýîù áð ôï èÝìá...
                          Íá óáò èõìßóù, ïôé ôï Ýôïò 2005 äÝí õðÜñ÷åé óôçí ÅëëÜäá ïýôå Ýíá ôìÞìá Óðïõäþí ãéá ôçí Áðù ÁíáôïëÞ, óôá ÅëëçíéêÜ ÐáíåðéóôÞìéá!!!
                          Êáôáëáâáßíåôå ôß äõóêïëßåò áíôéìåôùðßæïõí üóïé ðñïóðáèïýí íá Ýñèïõí êïíôÜ ìå ôéò ÷þñåò áõôÝò, üôáí äÝí õðÜñ÷åé ãíþóç ïýôå êÜí ãéá ôá Ýèéìá áõôþí ôùí ëáþí...

                          Ìá åßìáóôå óïâáñïß;...!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr