-
Σκεφτείται λίγο και το μετά.....
Δηλαδή το κόστος συντήρησης, τα ανταλλακτικα - σέρβις σε κάθε εταιρία,
Opel φτηνη ,VW με τσούζει ο λοκώς μου... για Σκόντα δε γνωρίζω τι παίζει... -
συμφωνα με ευρωπαϊκα στατιστικα, πιο φτηνη απο τη skoda σε θεματα συντηρησης, ειναι μονο η ...hyundai
υπαρχουνε τα αντιστοιχα θεματα στο forum αυτο...
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
συμφωνα με ευρωπαϊκα στατιστικα, πιο φτηνη απο τη skoda σε θεματα συντηρησης, ειναι μονο η ...hyundaiυπαρχουνε τα αντιστοιχα θεματα στο forum αυτο...
επειδή δεν θα κάνει στην Ευρώπη τα σέρβις, έχεις ελληνικά στατιστικά;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
συμφωνα με ευρωπαϊκα στατιστικα, πιο φτηνη απο τη skoda σε θεματα συντηρησης, ειναι μονο η ...hyundai
υπαρχουνε τα αντιστοιχα θεματα στο forum αυτο...
επειδή δεν θα κάνει στην Ευρώπη τα σέρβις, έχεις ελληνικά στατιστικά;
Swstos
-
απο vw και opel παντως, και λιγοτερο ζημιαρικα ειναι τα skoda, και περισσοτερο φτηνα..
νομιζω... ε? -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
απο vw και opel παντως, και λιγοτερο ζημιαρικα ειναι τα skoda, και περισσοτερο φτηνα..
νομιζω... ε?πολλά ανταλλακτικά έχουν ίδιες τιμές, αφού, προφανώς είναι ΙΔΙΑ και έρχονται από την ΙΔΙΑ κεντρική αποθήκη.
Πριν ένα χρόνο κι όλας τα εργοστασιακά της Skoda στην εγχώρια αγορά ήταν πιο ακριβά (κάτι κρεμαγέρες ειδικά) από τα αντίστοιχα της VW.
Επίσης το κόστος συντήρησης (τακτικό σέρβις-λάδια) δεν έχει σχέση με την αξιοπιστία που είναι κάτι έκτακτο κι απρόβλεπτο
-
αρα λες οτι ειναι πιο φτηνα τα ..vw?
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
αρα λες οτι ειναι πιο φτηνα τα ..vw?όχι, ότι οι τιμές είναι παραπλήσιες (των ανταλλακτικών σε μέσο όρο, άλλα λίγο πιο πάνω, άλλα λίγο πιο κάτω) κι οι διαφορές παίζουν σε εργατώρα ανάλογα το συνεργείο και την περιοχή της Αθήνας/Ελλάδας
Οι κωδικοί ίδιοι είναι, ή μήπως κάνω λάθος;
-
υπαρχει η εξυπηρετηση, τα εργατικα, τα τακτα χρονικα σερβις, και διαφορα αλλα ψιλολογια που νομιζω οτι δεν τα αναφερεις..
παντως και τα δυο αυτοκινητα (octavia/golf) εχουν να επιδειξουν μεχρι στιγμης απο οσο γνωριζω παρα πολυ καλη αξιοπιστια.
το octavia rs και το jetta θα δουμε. -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
δηλαδη αν καταλαβα καλα πιστευεις οτι το opel θα ειναι πιο αξιοπιστο cap dim (?)το ποιο ειναι ποιο αξιοπιστο δεν το ξερω Πετρο
αυτο που ξερω ειναι οτι στο ενα πληρωνεις μετα τον δευτερο χρονο απο την τσεπη σου
και στο αλλο μετα απο 6 χρονια
νομιζω οτι ειναι ενας σημαντικος παραγωντας στην επιλογη ενος καρου
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
υπαρχει η εξυπηρετηση, τα εργατικα, τα τακτα χρονικα σερβις, και διαφορα αλλα ψιλολογια που νομιζω οτι δεν τα αναφερεις..παντως και τα δυο αυτοκινητα (octavia/golf) εχουν να επιδειξουν μεχρι στιγμης απο οσο γνωριζω παρα πολυ καλη αξιοπιστια.
εργατικά=εργατώρα, δεν την ανέφερα; τα διαστήματα σέρβις είναι και αυτά ίδια (από το εργοστάσιο τουλάχιστον). Εδώ ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει (λάδια στα... 7,5Κ ). Η εξυπηρέτηση δεν είναι θέμα μάρκας, αλλά συνεργείου (παραδείγματα άπειρα)
-
Petran το octavia ποσο θα κανει?
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
....ή το check engine το τοποθετεις στις βενζινες?μπορεις εσυ να εγγυηθεις οτι ενας TFSI τσιπομενος με οβερ 1,3-1,4 λογο νοθευμενων βενζινων (βλεπε καθε τοσο τις λιστες του υπουργειου αναπτυξης) μετα απο 3-4 χρονια οτι δεν θα βγαλει προβληματα η στην χειροτερη μια ζεστη μερα του καλοκαιριου με 40 βαθμους δεν θα κανει μπαμ .
ενας γνωστος μου μηχανικος του γκρουπ VAG που πηγε εξω για εκπαιδευση πανω στον TFSI δεν τον ειδα κ πολυ σιγουρο οταν τον ρωτησα για αυτο το θεμα (νοθευμενες βενζινες κ αξιοπιστια TFSI )
ειχε τις επιφιλαξεις του κ μου απαντησε οτι ο χρονος θα δειξει
επισης αν διαβαζεις στο VWvortex γινεται ο χαμος πανω σε θεματα βελτιωσημοτητας κ αξιοπιστιας του TFSI.
Αν εμενα σε αλλη χωρα να μην το σκεφτομου καθολου κ να το ειχα κλεισει αλλα στην Ελλαδα ειναι διαφορετικα τα πραγματα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
υπαρχει η εξυπηρετηση, τα εργατικα, τα τακτα χρονικα σερβις, και διαφορα αλλα ψιλολογια που νομιζω οτι δεν τα αναφερεις..
παντως και τα δυο αυτοκινητα (octavia/golf) εχουν να επιδειξουν μεχρι στιγμης απο οσο γνωριζω παρα πολυ καλη αξιοπιστια.
εργατικά=εργατώρα, δεν την ανέφερα; **τα διαστήματα σέρβις είναι και αυτά ίδια ** (από το εργοστάσιο τουλάχιστον). Εδώ ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει (λάδια στα... 7,5Κ ). Η εξυπηρέτηση δεν είναι θέμα μάρκας, αλλά συνεργείου (παραδείγματα άπειρα)
οχι ιδια..ολοϊδια!!
GOLF 1.6 FSI 5d
SERVICE ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 15
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 8
vs.
ΟCTAVIA 1.6 FSI 5d
SERVICE ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 30
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 15και
GOLF 2.0 FSI 5d
SERVICE ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 15
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 8
vs.
ΟCTAVIA 2.0 FSI 5d
SERVICE ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 30
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 15http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_5_AUTO.asp?b_id=1577&t_id=1450&montelo=VOLKSWAGEN
http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_5_AUTO.asp?b_id=1644&t_id=1519&montelo=SKODA -
Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
....ή το check engine το τοποθετεις στις βενζινες?
μπορεις εσυ να εγγυηθεις οτι ενας TFSI τσιπομενος με οβερ 1,3-1,4 λογο νοθευμενων βενζινων (βλεπε καθε τοσο τις λιστες του υπουργειου αναπτυξης) μετα απο 3-4 χρονια οτι δεν θα βγαλει προβληματα η στην χειροτερη μια ζεστη μερα του καλοκαιριου με 40 βαθμους δεν θα κανει μπαμ .
ενας γνωστος μου μηχανικος του γκρουπ VAG που πηγε εξω για εκπαιδευση πανω στον TFSI δεν τον ειδα κ πολυ σιγουρο οταν τον ρωτησα για αυτο το θεμα (νοθευμενες βενζινες κ αξιοπιστια TFSI )
ειχε τις επιφιλαξεις του κ μου απαντησε οτι ο χρονος θα δειξει
επισης αν διαβαζεις στο VWvortex γινεται ο χαμος πανω σε θεματα βελτιωσημοτητας κ αξιοπιστιας του TFSI.
Αν εμενα σε αλλη χωρα να μην το σκεφτομου καθολου κ να το ειχα κλεισει αλλα στην Ελλαδα ειναι διαφορετικα τα πραγματα
για οποιον εχει ορεξη
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1874555&page=1
ας διαβασει το παραπανω τοπικ κα ας πει την γνωμη του
παντος υπαρχουν πολυ ενδιαφερουσες σκεψεις οπως-
=Any engine with 9.5:1 compression ratio running 20-30 pounds of boost will not take max boost for longer than 10-15 seconds at a time without something breaking. Also, to run that much boost on an engine with 9.5:1 compression ratio, there's got to be one of two things true, both of which are impractical solutions to a high boost that could be made much more dependable at that boost with lower compression: 1) High octane fuel 2) Lots of fuel making for a very rich mixture. Engine management also becomes an issue with this boost level, which necessitates stand alone to be reliable. So what I'm saying is that, yeah, you can run 20-30 pounds of boost on a 1.8T with no internal mods, but don't expect it to last long at all!!!!!!! Thus it is clear that an engine with a 10.5:1 compression ratio would have more problems at higher boost than stock than a 1.8T. Lending credibility to audi engineers, however, I would have to say that after the horrible consumer reviews that the 1.8T began to suffer towards the end of its career in the MK4 relative to other companies' products at competitive pricing, I doubt they would allow anything less than the best to enter into the market. Apparently this new FSI fuel injection technology is the new hot tip in the automotive world and could allow this engine to get away with a fair amount of boost. The reason I am skeptical about this is that a FI vr6, with greater displacement and 2 extra cylinders, fixed with 10 pounds of boost will produce 250-300 whp and has the same CR as the new 2.0T. So, this means that for the 2.0T to make 250-300 whp, as suggested on this forum via computer chipping, it would have to run more than 10 psi of boost. My guess, without formulas at hand, would be 15 pounds. Now, if you honestly expect reliability with that setup, then heh more power to ya. But it is my opinion that it would be wise to change the static CR so that I wouldn't have to worry about my engine blowing up due to overboost. On the same token, I could be totally wrong because this new FSI could be the trick to squeezing an extra 5 psi out of an engine with an abnormally high FI compression ratio. Cheers I genuinely wish nothing but the best for the new 2.0T, I'm just a little skeptical.=
=Quote, originally posted by dmiller9254 »
Increasing the cylinder pressure does not necessarily increase the air flow a whole lot. Plus, 30% isn't going to be enough of a difference for the true boost junkie. So yes, you will indeed have to build the engine to house a high boost level such as the 30psi seen on extremely well built 1.8ts that tuners such as EIP makes. I wish the best for this engine, but it is not exempt from limitations.You are confusing things. I said the FSI can handle 30% more cylinder pressure.. Cylinder pressure is not boost pressure. Cylinder pressure is basically the pressure present in the cylinder during combustion.. That means if it takes .5 liters of air that was at 20psi and has a CR of 10:1 for simplicty.. the volume is now 1/10th of that .5 liters but has the same mass of air.. now crammed in that smaller area.. for random numbers we'll just say 10Xs as much so you now have 200psi of cylinder pressure just from the air compressing, not to mention some other things like fuel that is a liquid and cannot be compressed. This is all before the spark even ignites which at that time starts a violent explosion causing the pressure to again increase even greater.. this is what forces the piston down makes power blah blah blah we all know that. That is cylinder pressure.. When you refering to 30psi of boost pressure that is really manifold pressure.
The 1.8t was rated for 85 bar, not srue which version since the later ones came with much weaker rods that failed much earlier then the early rods. 85 bar is roughly 1250psi of cylinder pressure. The 2.0FSI is rated for 115bar.. or roughtly 1700psi..
Which means that if people were able to make 350whp on the later weaker engines and well over 400whp on the early engines with the stronger rods then theoreticall the 2.0Tfsi was built to handle 30% more CYLINDER PRESSURE, so no it wont' take a built motor to make some power.=
και,
=but I think VAG is doing everything possible to stop aftermarket chipping with high CR's and other such (DSG limitations)=
Πετρο, αμα βγαλεις ακρη πες μου κ εμενα να καταλαβω κ εγω τη γινεται με τον TFSI
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
οχι ιδια..ολοϊδια!!
GOLF 1.6 FSI 5d
SERVICE ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 15
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 8
vs.
ΟCTAVIA 1.6 FSI 5d
SERVICE ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 30
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 15και
GOLF 2.0 FSI 5d
SERVICE ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 15
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 8
vs.
ΟCTAVIA 2.0 FSI 5d
SERVICE ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 30
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. 15http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_5_AUTO.asp?b_id=1577&t_id=1450&montelo=VOLKSWAGEN
http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_5_AUTO.asp?b_id=1644&t_id=1519&montelo=SKODAείδες που είσαι ΠΑΛΙ λάθος; (να ελέγχεις τις πηγές σου) ΕΠΙΤΗΔΕΣ έγραψα τα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ διαστήματα σέρβις. (κι οχι ότι νομίζει/έχει ακούσει/του είπε ο μπάρμπας του/ ο μηχανικός της συμφοράς) Προφανώς το βιβλιαράκι μου -που είναι για όλα τα Golf- κάνει λάθος και είναι σωστό το Auto-φρίκη
Τα long life service είναι:
Ή κάθε 2 χρόνια (σέρβις ΚΑΙ αλλαγή λαδιών)
Ή κάθε 30Κ χλμ.
Ή σύμφωνα με την ενδεικτική λυχνία. Οτιδήποτε άλλο είναι λάθος
σελίδα 1 και... σελίδα 7
α, αλλαγή μπουζί πλέον στα... 90Κ (ή έξι χρόνια) και αλλαγή ιμάντα στα... 180Κ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Οτιδήποτε άλλο είναι λάθοςλοιπον, για να τελειωνουμε...
αν οτιδηποτε αλλο ειναι λαθος, αυτο να πας να το πεις στις αντιπροσωπειες, μιας και οι πελατες με αυτες κανονιζουνε
ΕΠΙΣΗΣ,
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝΕ Η VW ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΛΕΦΤΑΚΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,
ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΑ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, (που ειναι και η θεση τους)
ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ FORUM ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
λοιπον, για να τελειωνουμε...
αν οτιδηποτε αλλο ειναι λαθος, αυτο να πας να το πεις στις αντιπροσωπειες, μιας και οι πελατες με αυτες κανονιζουνε
ΕΠΙΣΗΣ,
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝΕ Η VW ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΛΕΦΤΑΚΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,
ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΑ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, (που ειναι και η θεση τους)
ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ FORUM ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝδιαφήμιση; δεν ξέρεις τι κράξιμο έχει φάει το Golf IV (και τα συναφή) και συνεχίζουν και τρώνε, όπως επίσης και κάτι, πόλο, φοξ ή τα 'pr@&#Y!*&' A3, ΤΤ, Α4 1.6 (all time classic )
Διαφήμιση είναι το σκανάρισμα βιβλίου σέρβις;
Αφού αυτό είναι, μήπως να το αλλάξω;Το τι κανονίζουν οι πελάτες με τις αντιπροσωπείες δεν με απασχολεί, υπάρχει το RTFM. Αν τους λένε περάστε για αλλαγή λαδιών ή για τυπικούς ελέγχους στα 7.5Κ και οι πελάτες περνάνε, ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ
Διαφήμιση έπαιζε αυτές τις μέρες το GTI, φαίνεται πως είχαν λεφτά να δώσουν
Τουλάχιστον απαράδεκτος
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το τι κανονίζουν οι πελάτες με τις αντιπροσωπείες δεν με απασχολεί, υπάρχει το RTFM. Αν τους λένε περάστε για αλλαγή λαδιών ή για τυπικούς ελέγχους στα 7.5Κ και οι πελάτες περνάνε, ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ
Τουλάχιστον απαράδεκτος
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
Το τι κανονίζουν οι πελάτες με τις αντιπροσωπείες δεν με απασχολεί, υπάρχει το RTFM. Αν τους λένε περάστε για αλλαγή λαδιών ή για τυπικούς ελέγχους στα 7.5Κ και οι πελάτες περνάνε, ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ
Τουλάχιστον απαράδεκτος
;;;;;
GOLF V GTI - OCTAVIA5 RS TFSI - ASTRA GTC OPC