-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση; Θεωρητικά το Τζέτα είναι 'ένα Γκολφ με ουρά'. Πώς μπορείς να συγκρίνεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο που στην ουσία είναι η σεντάν έκδοση ενός χάτσμπακ με ένα άλλο που ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ σε κάποιο χάτσμπακ; Δεν θα ήταν πιο 'λογικό' να συγκριθεί το Πασάτ με την 3άρα;Τώρα το ότι το βγάζουν και καλύτερο... Κι ύστερα εμείς τσακωνόμαστε για 100-200 κ.εκ.
Μετά από μια οδηγική εμπειρία με ένα Jetta 1.6 (102 PS),
έχω να μεταφέρω τις καλύτερες εντυπώσεις.Επανέρχομαι σε λίγο...
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
αN και ο Kyan αναφεροτανε στην ///Μ5 οπως ξερεις..Πολύ φιλόδοξο σε βρίσκω!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση; Θεωρητικά το Τζέτα είναι 'ένα Γκολφ με ουρά'. Πώς μπορείς να συγκρίνεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο που στην ουσία είναι η σεντάν έκδοση ενός χάτσμπακ με ένα άλλο που ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ σε κάποιο χάτσμπακ; Δεν θα ήταν πιο 'λογικό' να συγκριθεί το Πασάτ με την 3άρα;
Τώρα το ότι το βγάζουν και καλύτερο... Κι ύστερα εμείς τσακωνόμαστε για 100-200 κ.εκ.
Μετά από μια οδηγική εμπειρία με ένα Jetta 1.6 (102 PS),
έχω να μεταφέρω τις καλύτερες εντυπώσεις.Επανέρχομαι σε λίγο...
Αν μπορείς και έχεις εμπειρία σύγκρινέ το και με το Golf 1.6 αν και θα χάνει σε επιδόσεις ελλείψει FSI.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το γεγονος που η Bmw αντικατεστησε τον 320i 170hp/220nm με τον 320i 150hp/200nm & τον 318i 143hp/200nm με 129hp/180nm δεν ειναι προβλημα της Alfa Romeo αλλα φυσικα τα περιοδικα δεν μπορουν να δεχτουν οτι η Alfa Romeo προσφερει τα πιο δυνατα ατμοσφαιρικα συνολα στο D seg & με διαφορα τεχνασματα προσπαθουν να δημιουργησουν εντυπωσεις...ακομα πιο αστειο ειναι το γεγονος οτι επελεξαν την Quattro εκδοση και οχι την προσθιοκινητη,εκτοξευοντας την τιμολογιακη διαφορα των βασικων εκδοσεων μεταξυ 159/Α4 πανω απο 5500χιλ ευρω.
Ρε συ Σάκη, σταμάτα τις θεωρίες συνωμοσίας! Μπορεί απλά αυτά τα μοντέλα να είχαν διαθέσιμα για συγκριτικό. Το ατμοσφαιρικό A4 δεν το παίρνει κανείς, οπότε λογικό είναι να μην το δίνει και η αντιπροσωπεία εύκολα για δοκιμή (δεν τη συμφέρει κιόλας).
Εμένα πάντως μου φαίνονται 'λογικά' τα παρακάτω συγκριτικά:
159 1.9 - 318 (2.0) - A4 2.0
159 2.2 - 320 - A4 2.0Tαλλά νομίζω πως οι 4Τ έκαναν το 'επόμενο καλύτερο', έχοντας στο ίδιο τεύχος (δυστυχώς δεν το έχω πάρει ακόμα) δοκιμή της 2.2.
Για 'θεωρίες συνωμοσίας', Κώστα, θα σου θυμίσω το οργανωμένο θάψιμο που είχε ρίξει ΟΛΟΣ ο αγγλικός 'Τύπος' στη Lancia Beta για τις σκουριές της (που δεν ήταν χειρότερες, για να λέμε την αλήθεια, από αυτές των Morris Marina, Jaguar XJ6, BMW '02 κλπ, όπως ΤΩΡΑ παραδέχονται). Όταν παίζεται η τύχη της 'εθνικά υπερήφανης' αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας (η οποία εξακολουθούσε τότε να στηρίζεται σε προπολεμικά μηχανικά μέρη και βικτωριανές αντιλήψεις περί διαστρωμάτωσης της αγοράς αυτοκίνητου, άρα και διαμόρφωσης της γκάμας της κάθε εταιρείας), η αντικειμενικότητα μπαίνει στο καλάθι των αχρήστων. Πες ότι είχαμε, στον εν λόγω χώρο, μια προσπάθεια ανάλογη μ'αυτήν που κάνουν τα τελευταία χρόνια τα Faux News και MSNBC να μας πείσουν ότι ο Μπους καλώς πράττει όπως πράττει.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Για 'θεωρίες συνωμοσίας', Κώστα, θα σου θυμίσω το οργανωμένο θάψιμο που είχε ρίξει ΟΛΟΣ ο αγγλικός 'Τύπος' στη Lancia Beta για τις σκουριές της (που δεν ήταν χειρότερες, για να λέμε την αλήθεια, από αυτές των Morris Marina, Jaguar XJ6, BMW '02 κλπ, όπως ΤΩΡΑ παραδέχονται). Όταν παίζεται η τύχη της 'εθνικά υπερήφανης' αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας (η οποία εξακολουθούσε τότε να στηρίζεται σε προπολεμικά μηχανικά μέρη και βικτωριανές αντιλήψεις περί διαστρωμάτωσης της αγοράς αυτοκίνητου, άρα και διαμόρφωσης της γκάμας της κάθε εταιρείας), η αντικειμενικότητα μπαίνει στο καλάθι των αχρήστων.Εντάξει, αλλά δεν έχουμε απολύτως κανένα λόγο να κατηγορήσουμε τους 4Τ για κάτι τέτοιο. Για το AMS όλοι ξέρουν τι καπνό φουμάρει, και για να'μαι ειλικρινής δεν τους αδικώ, αν υπήρχε ελληνικό αυτοκίνητο τα ελληνικά περιοδικά θα έκαναν τα ίδια και χειρότερα.
Πες ότι είχαμε, στον εν λόγω χώρο, μια προσπάθεια ανάλογη μ'αυτήν που κάνουν τα τελευταία χρόνια τα Faux News και MSNBC να μας πείσουν ότι ο Μπους καλώς πράττει όπως πράττει.
Το πήγες πολύυυυυυ μακριά!
-
Επιτελους ακουστηκαν τα αυτονοητα!
-
4τΦορουμ θα διαβαζει αυτος που τα γραψε αυτα
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Για 'θεωρίες συνωμοσίας', Κώστα, θα σου θυμίσω το οργανωμένο θάψιμο που είχε ρίξει ΟΛΟΣ ο αγγλικός 'Τύπος' στη Lancia Beta για τις σκουριές της (που δεν ήταν χειρότερες, για να λέμε την αλήθεια, από αυτές των Morris Marina, Jaguar XJ6, BMW '02 κλπ, όπως ΤΩΡΑ παραδέχονται). Όταν παίζεται η τύχη της 'εθνικά υπερήφανης' αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας (η οποία εξακολουθούσε τότε να στηρίζεται σε προπολεμικά μηχανικά μέρη και βικτωριανές αντιλήψεις περί διαστρωμάτωσης της αγοράς αυτοκίνητου, άρα και διαμόρφωσης της γκάμας της κάθε εταιρείας), η αντικειμενικότητα μπαίνει στο καλάθι των αχρήστων.
Εντάξει, αλλά δεν έχουμε απολύτως κανένα λόγο να κατηγορήσουμε τους 4Τ για κάτι τέτοιο. Για το AMS όλοι ξέρουν τι καπνό φουμάρει, και για να'μαι ειλικρινής δεν τους αδικώ, αν υπήρχε ελληνικό αυτοκίνητο τα ελληνικά περιοδικά θα έκαναν τα ίδια και χειρότερα.
Αναφέρθηκα στο θάψιμο που ορισμένα - βρετανικά και γερμανικά κυρίως - έντυπα κάνουν στην 159. Κακά τα ψέματα, Κώστα, για τους κυρίους αυτούς, ό,τι και να κάνουν οι Ιταλοί, ΠΟΤΕ δεν θα είναι αρκετά καλό. Πάντα θα μας προκρίνουν τα πιο απίθανα πράγματα: JETTA (!!!!), μερσέντια, ακόμη και κάτι κουλά kit cars.
-
Τελικά μερικοί άγγλοι το'χουν στο αίμα τους το 'γλύψιμο'.
Διάβασες τι λέει ο Ίαν Άντκοκ (προς τιμήν του) για το αυτοκίνητο της Αντωνίας;
-
Μα βέβαια! Πρόσεξε πώς λειτουργούν με έναν απίστευτα κομπλεξικό τρόπο:
Έχουμε στην premium κατηγορία τα Audi A4 2.0TQ, Alfa 159 2.2, BMW 320i, Mercedes C200 Kompressor...
Θα σου πουν - δικαίως - ότι η BMW είναι φανταστική σε θέματα οδήγησης. ΟΚ, αυτό το ξέρουμε. Μετά, θ'αρχίσουν να λένε για 'γόητρο' κλπ κλπ κλπ... Όπου θα σου βγάλουν πρώτη τη Merc (τώρα, πώς είναι δυνατόν μια βάρκα να έχει γόητρο, εμένα μου διαφεύγει, αλλά ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ... Όλοι οι ταρίφες και οι βουλευτές της Ελλάδος ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ). Τη BMW μην την υπολογίζεις και πολύ, γιατί ακόμα δεν την πολυθεωρούν 'gentleman's car'. Το Audi; Χμμμ, ναι... Πάντα εξέπεμπε μια αύρα νεόπλουτου επαρχιώτη συμβολαιογράφου ειδικού σε θέματα αυθαιρέτων κτισμάτων επί του αιγιαλού ή εντός δασικών εκτάσεων/νεόπλουτου δικηγόρου που τα'πιασε βγάζοντας με παραδικαστικά κυκλώματα εκτός ψειρούς μεγαλεμπόρους ναρκωτικών/παππού που διαπίστωσε ότι πια δεν έβρισκε ανταλλακτικά για το Rover P5/P6 ή για το Wolseley που κάποτε οδηγούσε, οπότε έπρεπε πια να πάει σε κάτι πιο σύγχρονο. Τέτοιοι άνθρωποι, όπως γνωρίζουμε, αποπνέουν ΚΥΡΟΣ στην κοινωνία μας. Τους τρέχει απ'τα μπατζάκια!
Σε ό,τι αφορά τώρα την οδηγική ευχαρίστηση...
Εννοείται πως θα βγάλουν πρώτη τη BMW (όχι άδικα, είναι εξαιρετική), αλλά, για να μην βγάλουν ισάξιά της την 159, θα πάνε και θα σου πουν πόσο... ξύλο τρώει από την Elise ή από κάποιο Noble!!! ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!
-
αλφιστας, ε?
-
And proud of it....
Αλλά δεν είμαι μόνο Alfista... Είμαι και ρενάκιας, σιτροενάκιας, πεζάκιας κ.ο.κ. Μ'αρέσει ό,τι αξίζει και δεν αποτελεί κοροϊδία και 'ξαναζεσταμένο φαγητό'.
-
Eγω ψηφισα 159...
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τελικά μερικοί άγγλοι το'χουν στο αίμα τους το 'γλύψιμο'.Διάβασες τι λέει ο Ίαν Άντκοκ (προς τιμήν του) για το αυτοκίνητο της Αντωνίας;
Απίστευτο έ.Η Αντωνία δεν παίζεται.Τόσες αγγλικές εταιρείες κι αυτός κυκλοφορεί με BMW Δεν λές που δεν κυκλοφορεί με κανένα αμερικάνικο για να δείξει και μ' αυτό τον τρόπο πόσο καλή υπηρετριούλα είναι;
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
νικ, ομολογω οτι οι εξηγησεις σου για ττα αποτελεσματα του topgear δεν με επεισαν.
ειπες βασικα οτι ολοι πριν παρουνε σκοντα ειχανε σκατα για αυτοκινητα και οτι τους βαζουνε 'χορτο' στα καθισματα για να γουσταρουνε απο τα ντουμανια.
οκ, δεκτη αποψη. ουτε τη σχολιασα οπως ειδες.για πες μου ομως...αμα τυχον μεσα σε δυο χρονια βγαινανε ΟΛΕΣ οι δημοσκοπησεις και οι ερευνες σε διοκτητες και αντιπροσωπους και επαγγελματιες και τα LOTUS εβγαιναν να υστερουν συνολικα μονο απο καννα-δυο LEXUS, τοτε τι θα ελεγες?
το χορτο τοτε που θα στο φυτευανε στη λοτους αφου εχει μεταλικα καθισματακια?ενα skoda ειναι η καλυτερη επιλογη ακομα και για σενα.
να εχεις ενα αυτοκινητο που θα μπορεις να βαζεις με ασφαλεια μεσα την οικογενια και τα παιδια σου,
ενω παραλληλα δεν θα σου ζητησει ποτε τιποτα αλλο απο τα λεφτα που το αγορασες,
οποτε και θα σου μεινει καλυτερο budget για να ασχοληθεις με την τρελλα σου (lotus)αN και ο Kyan αναφεροτανε στην ///Μ5 οπως ξερεις..
Στα περί διαπλοκής...
Να τι είχα πει se esena kai ton wantoneTa surveys auta einai based sta expectations tou idioktiti tou autokinitou kai sto experience pou exei apo tous Dealer.
p.x. O filos mou me to S2000 elege mexri na odigisei tin elise oti exei theiko handling, frena, epidoseis to S. Diladi tha to bathmologouse me arista.
Not anymore
O de Dealer tou einai apisteutos. Tou exei allaxei idi mia fora tin koukoula+mixanismo pou mpazei nera kai twra pane gia 2h.
Egw antitheta thelo kalyteres epiodoseis apo tin Lisa mou, oi Dealer einai gia ta mpaza(oi specialist kotyfaioi omos). Ara den tha tis ebaza kai tromerous bathmous se autes tis katigories.
Auto kanei to S kalytero odigika(mia kai anafereis auta pou elega) apo tin Lisa?Petro.
Autoi pou agorazoun Skoda mallon exoun megali idea gia ta amaxia tous, h eitan to proto decent amaxi pou eixan.
Etsi ta bathmologoun super kai kataligoun top sta surveys.Dexomai ta statistika apo etaireies leasing kai sia pou exeis balei kata kairous aki mpravo stin Skoda gia auto.
Alla auta pou basizonte stin gnwmi tou idioktiti....einai gnwmes kai oxi facts.Φιλε με το customer services που έχει Η Lotus δεν θα βγει ποτε πάνω από την Lexus ...ούτε πάνω από την Fiat δεν θα βγει.
Δεν χρειάζεται όμως.
Σου προσφέρει αλλα συναισθήματα που ένα 'ανοργασμικο' κουτί με ρόδες που είτε λέγεται Octavia είτε Corolla δεν μπορεί να σου προσφέρειΕπίσης έχω συμφωνήσει πολλές φορες μαζί σου ότι αν έπαιρνα ένα απλό μεταφορικό μέσο τα Skoda θα ήταν top on my list. (Φίλος μου πήρε μετά από δικη μου εμμονη ένα Octavia Station 4x4)
Ώστε να μου μένουν χρήματα για την τρελα μου όπως είπες..Όσο για το σχόλιο περί M5...καλο είναι να κανεις όνειρα και μακάρι οι τσέχοι(όσο έλεγχο έχουν) να στοχεύουν τόσο ψηλά
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Για 'θεωρίες συνωμοσίας', Κώστα, θα σου θυμίσω το οργανωμένο θάψιμο που είχε ρίξει ΟΛΟΣ ο αγγλικός 'Τύπος' στη Lancia Beta για τις σκουριές της (που δεν ήταν χειρότερες, για να λέμε την αλήθεια, από αυτές των Morris Marina, Jaguar XJ6, BMW '02 κλπ, όπως ΤΩΡΑ παραδέχονται). Όταν παίζεται η τύχη της 'εθνικά υπερήφανης' αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας (η οποία εξακολουθούσε τότε να στηρίζεται σε προπολεμικά μηχανικά μέρη και βικτωριανές αντιλήψεις περί διαστρωμάτωσης της αγοράς αυτοκίνητου, άρα και διαμόρφωσης της γκάμας της κάθε εταιρείας), η αντικειμενικότητα μπαίνει στο καλάθι των αχρήστων. Πες ότι είχαμε, στον εν λόγω χώρο, μια προσπάθεια ανάλογη μ'αυτήν που κάνουν τα τελευταία χρόνια τα Faux News και MSNBC να μας πείσουν ότι ο Μπους καλώς πράττει όπως πράττει.
Αφού έπεφταν οι μηχανές στις Beta από την σκουριά.
Η ίδια Η Lancia το παραδέχτηκε και τις απέσυρε όλες.Πάντως ο αγγλικός τύπος έχει γράψει καλά λόγια για την 156 και πρώτες εντυπώσεις από 159.
Πάντως να ξέρετε ότι εδώ (UK) δυστυχώς η αντιπροσωπεία τις Fiat είναι μέτρια και τις Alfa για τα μπάζα. Ιταλός φίλος με 156 αναγκάστηκε να την πουλήσει όχι γιατί του έβγαλε μερικά προβλήματα (είπαμε όλα βγάζουν) αλλα γιατί το support ήταν απαράδεχτο. (Πως να πάνε καλά μετά στα στατιστικά που γίνονται?)
Παρόλα αυτά το Πούντο και η 159 έχουν κάνει πολu καλές πωλήσεις.Μακάρι να πουλούσε πάλι η Lancia στην Αγγλία...θα μπορούσα να έχω ένα Υψηλών DFN και εδώ
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση; Θεωρητικά το Τζέτα είναι 'ένα Γκολφ με ουρά'. Πώς μπορείς να συγκρίνεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο που στην ουσία είναι η σεντάν έκδοση ενός χάτσμπακ με ένα άλλο που ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ σε κάποιο χάτσμπακ; Δεν θα ήταν πιο 'λογικό' να συγκριθεί το Πασάτ με την 3άρα;Τώρα το ότι το βγάζουν και καλύτερο... Κι ύστερα εμείς τσακωνόμαστε για 100-200 κ.εκ.
και το Passat Golf με ουρα είναι + μεγαλύτερο μεταξόνιο. Θέμα χώρων και μήκους είναι, αφού το Jetta και το Octavia 5 είναι πιο κοντά σε μήκος με την 3 και το Α4 σε σχέση με το Passat, που πλησιάζει το τριάρι του Petran
Passat 2.0 FSI -320 είχε κάνει το Drive
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση; Θεωρητικά το Τζέτα είναι 'ένα Γκολφ με ουρά'. Πώς μπορείς να συγκρίνεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο που στην ουσία είναι η σεντάν έκδοση ενός χάτσμπακ με ένα άλλο που ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ σε κάποιο χάτσμπακ; Δεν θα ήταν πιο 'λογικό' να συγκριθεί το Πασάτ με την 3άρα;
Τώρα το ότι το βγάζουν και καλύτερο... Κι ύστερα εμείς τσακωνόμαστε για 100-200 κ.εκ.
και το Passat Golf με ουρα είναι + μεγαλύτερο μεταξόνιο. Θέμα χώρων και μήκους είναι, αφού το Jetta και το Octavia 5 είναι πιο κοντά σε μήκος με την 3 και το Α4 σε σχέση με το Passat, που πλησιάζει το τριάρι του Petran
Passat 2.0 FSI -320 είχε κάνει το Drive
Kαι ποιός νίκησε...με το ζόρι;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση; Θεωρητικά το Τζέτα είναι 'ένα Γκολφ με ουρά'. Πώς μπορείς να συγκρίνεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο που στην ουσία είναι η σεντάν έκδοση ενός χάτσμπακ με ένα άλλο που ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ σε κάποιο χάτσμπακ; Δεν θα ήταν πιο 'λογικό' να συγκριθεί το Πασάτ με την 3άρα;
Τώρα το ότι το βγάζουν και καλύτερο... Κι ύστερα εμείς τσακωνόμαστε για 100-200 κ.εκ.
και το Passat Golf με ουρα είναι + μεγαλύτερο μεταξόνιο. Θέμα χώρων και μήκους είναι, αφού το Jetta και το Octavia 5 είναι πιο κοντά σε μήκος με την 3 και το Α4 σε σχέση με το Passat, που πλησιάζει το τριάρι του Petran
Passat 2.0 FSI -320 είχε κάνει το Drive
Kαι ποιός νίκησε...με το ζόρι;
αντίστοιχο είχε γίνει και σε αγγλικό τύπο... με 'συμπέρασμα'
ΟΚ, η 320 είναι καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά δεν δικαιολογεί την τόσο μεγάλη διαφορά τιμής, ειδικά όταν χάνει καθαρά σε χώρους και επιδόσεις...
-
Έρχεται και το TFSI...
Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3