-
Διαβάζοντας χθες τον αγαπητό Θέμο, είδα μία μικρή πλην ενθουσιώδη αναφορά στο Nissan Murano, από το οποίο πήρα μία γερή γεύση το προηγούμενο διήμερο και με εξέπληξαν οι παρατηρήσεις του Θέμου, καθώς τα δικά μου συμπεράσματα πλην ελαχίστων είναι εντελώς διαφορετικά. Η αλήθεια είναι ότι ως σήμερα δεν είχα οδηγήσει ο ίδιος μεγάλο SUV (μόνο ως επιβάτης έχω βρεθεί σε Χ5 και Grand Cherokee, αλλά σε ρυθμούς βόλτας και μέσα στην πόλη). Προσωπικά τα SUV μου είναι εμφανησιακά απωθητικά -και ενοχλητικά ως χρήστης των δρόμων ανάμεσά τους-, με εξαίρεση το Murano, το οποίο θεωρώ μακράν το πιο ενδιαφέρον -ούτε η Καγιέν μου 'λέει' κάτι οπτικά- από όλα τους. Επιπλέον πάντα είχα την περιέργεια να δω τι είναι αυτό που ωθεί τους ανθρώπους να ακουμπάνε 20-30 εκατ. για την αγορά ενός τέτοιου ενεργοβόρου και ασυμμάζευτου θηρίου. Βρέθηκε λοιπόν η ευκαιρία να έρθει στη διάθεσή μου το πιο συμπαθητικό (κατ' εμέ) SUV και από τα πλέον σπορτίφ - κατά γενικότερη ομολογία.
Ας ξεκινήσω από τα καλά. Συμφωνώ με το Θέμο για τις παρατηρήσεις του σχετικά με το ημιαυτόματο κιβώτιο. Ναι μεν σε αυτόματη (στο D) χρήση είναι ψόφιο, όταν όμως το γυρνάς στο ημιαυτόματο δουλεύει άψογα, κάνει σωστές και ταχύτατες αλλαγές και εκμεταλλεύεται την ισχύ του κινητήρα, η δε μακριά 6η του επιτρέπει την κίνηση σε απαγορευτικές ταχύτητες χωρίς να ανεβαίνουν οι στροφές πάνω από τις 4000-45000. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις δε μπορώ να βγάλω συμπέρασμα γιατί δεν έχω οδηγήσει κάτι ανάλογο. Η αλήθεια είναι ότι -χωρίς να δίνει αυτήν την αίσθηση κρατιώντας σε αποκομμένο από τα τεκταινόμενα- επιταχύνει θεαματικά για αυτοκίνητο τέτοιου όγκου, μαζεύοντας χιλιόμετρα στο άψε-σβήσε (ενδεικτικό είναι ότι προσπέρασα λεωφορείο ξεκινώντας από τα 30-35χαω και μέχρι να ξαναμπω στο ρεύμα μου, ελάχιστα μπροστά από το λεωφορείο είχε ξεπεράσει τα 100!). Τα δε φρένα, πραγματικές άγκυρες!
Από εκεί και πέρα όμως ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος θα δώσει 60+ χιλιάρικα για να αποκτήσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Ξεπερνώ γρήγορα τα μειονεκτήματα του εν λόγω μοντέλου: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ πλαστικά, τριγμοί και θόρυβοι κυρίως από τις αναρτήσεις, δευτερεύουσες 'εξοικονομήσεις' που μειώνουν τη συνολική εικόνα, όπως π.χ. το 'φορτηγατζίδικο' κλειδί και τα χειριστήρια του στερεοφωνικού στο τιμόνι παρμένα από το Micra!!!
Τελικά όμως ή δεν έχω ακόμη... γεράσει όσο πρέπει, ή πολύς κόσμος ζει σε μία ψευδαίσθηση. Δεν εξηγείται διαφορετικά. Ας τα πάρουμε με τη σειρά:-
Όγκος: Πουθενά δεν ένιωσα πιο ασφαλής ή πιο 'ηγέτης'. Το αντίθετο μάλιστα, καθώς το ότι το κέντρο βάρους είναι πολύ ψηλά φώναζε παντού και πάντα (στις στροφές έγερνε και στις μικροδιορθώσεις τα φαινόμενα αδράνειας είναι πολύ έντονα, πάντα όμως ως αίσθηση αφού στην πράξη κράταγε από αρκετά ως πολύ καλά). Επιπλέον η 'ατσούμπαλη' εξωτερική μορφή του και το ότι στο όριο του καπώ μου βρίσκονταν οι σκεπές των υπόλοιπων αυτοκινήτων και... κεφάλια πεζών, με έκανε να μαζεύομαι πολύ περισσότερο και να έχω τα μάτια μου 114 για το τι συμβαίνει γύρω μου (καλά, δε μιλώ για τα μηχανάκια - αγαπητοί κάτοχοι 2κύκλων από ένα SUV ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ, για αυτό ΜΑΚΡΙΑ!).
-
Ποιότητα κύλισης: Εεεεε, τι'ναι αυτό; Το ότι ισοπεδώνει τις 'χαράδρες' των ελληνικών δρόμων δε συνεπάγεται αυτόματα υψηλή ποιότητα κύλισης. Και τα καράβια περνούν στα 8 μποφόρ, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι κάποιοι δεν... ξερνούν στις κουπαστές. Το πιάσατε το υπονοούμενο;
-
Εκτός δρόμου: Αν δεν είναι πατημένος -άντε και με μερικά νεροφαγώματα- χωματόδρομος, πολύ απλά μην βγείτε. Για αυτό το ρόλο θα το άλλαζα με το Navara οποιαδήποτε ώρα της ημέρας (να μην πω με το Niva).
-
Αίσθηση: από μακριά κουνώντας το μαντίλι. Νιώθεις μονίμως σα να επιβαίνεις σε κατσαρόλα για μπεν-μαρί . Σα να υπάρχει δηλαδή ένα στρώμα νερού ανάμεσά σου και το δρόμο. Εκτός της αμεσότητας του κινητήρα/κιβωτίου, οτιδήποτε άλλο κάνεις γίνεται με διαφορά φάσης. Στις στροφές δε, στρίβεις στο περίπου (ευτυχώς κράταει ΠΟΛΥΥΥΥ καλύτερα από όσο φαίνεται όταν κρατάς το τιμόνι): λες 'κάπου εκεί θέλω να βγω', σημαδεύεις αρχικά με το τιμόνι, βλέπεις ότι είτε το γύρισες περισσότερο από όσο πρέπει είτε λιγότερο, διορθώνεις, πλαγιάζει, ξαναδιορθώνεις -όχι γιατί γλυστράει αλλά γιατί μονίμως πιστεύεις ότι έχεις χάσει το σημάδι- κ.ο.κ.
Αγαπητέ Θέμο -και λοιποί SUVόπληκτοι- ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τον ντόρο με την εν λόγω κατηγορία. Κάποτε δεν καταλάβαινα απλώς βλέποντάς τα (και ειδικά τους κατόχους τους), τώρα που οδήγησα -στο όριο- ένα από αυτά η απορία μου μεγάλωσε! Δεν απέκτησα ξαφνικά πείρα πάνω στο αντικείμενο, αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πόσο πολύ μπορεί να αλλάξει η εικόνα όσο κι αν οδηγήσω -κι άλλα, και περισσότερο- SUV. Τελικά πόσα 'απωθημένα' μπορεί να καλύπτει ένα αυτοκίνητο;;;
Προσωπικά μιλώντας πάντα, αντί για το ένα Murano, θα προτιμούσα τέσσερα Cangoo 4x4 και τα ρέστα παγωτό.
-
-
Διαβάζοντας χθες τον αγαπητό Θέμο, είδα μία μικρή πλην ενθουσιώδη αναφορά στο Nissan Murano, από το οποίο πήρα μία γερή γεύση το προηγούμενο διήμερο και με εξέπληξαν οι παρατηρήσεις του Θέμου, καθώς τα δικά μου συμπεράσματα πλην ελαχίστων είναι εντελώς διαφορετικά. Η αλήθεια είναι ότι ως σήμερα δεν είχα οδηγήσει ο ίδιος μεγάλο SUV (μόνο ως επιβάτης έχω βρεθεί σε Χ5 και Grand Cherokee, αλλά σε ρυθμούς βόλτας και μέσα στην πόλη). Προσωπικά τα SUV μου είναι εμφανησιακά απωθητικά -και ενοχλητικά ως χρήστης των δρόμων ανάμεσά τους-, με εξαίρεση το Murano, το οποίο θεωρώ μακράν το πιο ενδιαφέρον -ούτε η Καγιέν μου 'λέει' κάτι οπτικά- από όλα τους. Επιπλέον πάντα είχα την περιέργεια να δω τι είναι αυτό που ωθεί τους ανθρώπους να ακουμπάνε 20-30 εκατ. για την αγορά ενός τέτοιου ενεργοβόρου και ασυμμάζευτου θηρίου. Βρέθηκε λοιπόν η ευκαιρία να έρθει στη διάθεσή μου το πιο συμπαθητικό (κατ' εμέ) SUV και από τα πλέον σπορτίφ - κατά γενικότερη ομολογία.
Ας ξεκινήσω από τα καλά. Συμφωνώ με το Θέμο για τις παρατηρήσεις του σχετικά με το ημιαυτόματο κιβώτιο. Ναι μεν σε αυτόματη (στο D) χρήση είναι ψόφιο, όταν όμως το γυρνάς στο ημιαυτόματο δουλεύει άψογα, κάνει σωστές και ταχύτατες αλλαγές και εκμεταλλεύεται την ισχύ του κινητήρα, η δε μακριά 6η του επιτρέπει την κίνηση σε απαγορευτικές ταχύτητες χωρίς να ανεβαίνουν οι στροφές πάνω από τις 4000-45000. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις δε μπορώ να βγάλω συμπέρασμα γιατί δεν έχω οδηγήσει κάτι ανάλογο. Η αλήθεια είναι ότι -χωρίς να δίνει αυτήν την αίσθηση κρατιώντας σε αποκομμένο από τα τεκταινόμενα- επιταχύνει θεαματικά για αυτοκίνητο τέτοιου όγκου, μαζεύοντας χιλιόμετρα στο άψε-σβήσε (ενδεικτικό είναι ότι προσπέρασα λεωφορείο ξεκινώντας από τα 30-35χαω και μέχρι να ξαναμπω στο ρεύμα μου, ελάχιστα μπροστά από το λεωφορείο είχε ξεπεράσει τα 100!). Τα δε φρένα, πραγματικές άγκυρες!
Από εκεί και πέρα όμως ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος θα δώσει 60+ χιλιάρικα για να αποκτήσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Ξεπερνώ γρήγορα τα μειονεκτήματα του εν λόγω μοντέλου: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ πλαστικά, τριγμοί και θόρυβοι κυρίως από τις αναρτήσεις, δευτερεύουσες 'εξοικονομήσεις' που μειώνουν τη συνολική εικόνα, όπως π.χ. το 'φορτηγατζίδικο' κλειδί και τα χειριστήρια του στερεοφωνικού στο τιμόνι παρμένα από το Micra!!!
Τελικά όμως ή δεν έχω ακόμη... γεράσει όσο πρέπει, ή πολύς κόσμος ζει σε μία ψευδαίσθηση. Δεν εξηγείται διαφορετικά. Ας τα πάρουμε με τη σειρά:-
Όγκος: Πουθενά δεν ένιωσα πιο ασφαλής ή πιο 'ηγέτης'. Το αντίθετο μάλιστα, καθώς το ότι το κέντρο βάρους είναι πολύ ψηλά φώναζε παντού και πάντα (στις στροφές έγερνε και στις μικροδιορθώσεις τα φαινόμενα αδράνειας είναι πολύ έντονα, πάντα όμως ως αίσθηση αφού στην πράξη κράταγε από αρκετά ως πολύ καλά). Επιπλέον η 'ατσούμπαλη' εξωτερική μορφή του και το ότι στο όριο του καπώ μου βρίσκονταν οι σκεπές των υπόλοιπων αυτοκινήτων και... κεφάλια πεζών, με έκανε να μαζεύομαι πολύ περισσότερο και να έχω τα μάτια μου 114 για το τι συμβαίνει γύρω μου (καλά, δε μιλώ για τα μηχανάκια - αγαπητοί κάτοχοι 2κύκλων από ένα SUV ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ, για αυτό ΜΑΚΡΙΑ!).
-
Ποιότητα κύλισης: Εεεεε, τι'ναι αυτό; Το ότι ισοπεδώνει τις 'χαράδρες' των ελληνικών δρόμων δε συνεπάγεται αυτόματα υψηλή ποιότητα κύλισης. Και τα καράβια περνούν στα 8 μποφόρ, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι κάποιοι δεν... ξερνούν στις κουπαστές. Το πιάσατε το υπονοούμενο;
-
Εκτός δρόμου: Αν δεν είναι πατημένος -άντε και με μερικά νεροφαγώματα- χωματόδρομος, πολύ απλά μην βγείτε. Για αυτό το ρόλο θα το άλλαζα με το Navara οποιαδήποτε ώρα της ημέρας (να μην πω με το Niva).
-
Αίσθηση: από μακριά κουνώντας το μαντίλι. Νιώθεις μονίμως σα να επιβαίνεις σε κατσαρόλα για μπεν-μαρί . Σα να υπάρχει δηλαδή ένα στρώμα νερού ανάμεσά σου και το δρόμο. Εκτός της αμεσότητας του κινητήρα/κιβωτίου, οτιδήποτε άλλο κάνεις γίνεται με διαφορά φάσης. Στις στροφές δε, στρίβεις στο περίπου (ευτυχώς κράταει ΠΟΛΥΥΥΥ καλύτερα από όσο φαίνεται όταν κρατάς το τιμόνι): λες 'κάπου εκεί θέλω να βγω', σημαδεύεις αρχικά με το τιμόνι, βλέπεις ότι είτε το γύρισες περισσότερο από όσο πρέπει είτε λιγότερο, διορθώνεις, πλαγιάζει, ξαναδιορθώνεις -όχι γιατί γλυστράει αλλά γιατί μονίμως πιστεύεις ότι έχεις χάσει το σημάδι- κ.ο.κ.
Αγαπητέ Θέμο -και λοιποί SUVόπληκτοι- ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τον ντόρο με την εν λόγω κατηγορία. Κάποτε δεν καταλάβαινα απλώς βλέποντάς τα (και ειδικά τους κατόχους τους), τώρα που οδήγησα -στο όριο- ένα από αυτά η απορία μου μεγάλωσε! Δεν απέκτησα ξαφνικά πείρα πάνω στο αντικείμενο, αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πόσο πολύ μπορεί να αλλάξει η εικόνα όσο κι αν οδηγήσω -κι άλλα, και περισσότερο- SUV. Τελικά πόσα 'απωθημένα' μπορεί να καλύπτει ένα αυτοκίνητο;;;
Προσωπικά μιλώντας πάντα, αντί για το ένα Murano, θα προτιμούσα τέσσερα Cangoo 4x4 και τα ρέστα παγωτό.
-
-
Διαβάζοντας χθες τον αγαπητό Θέμο, είδα μία μικρή πλην ενθουσιώδη αναφορά στο Nissan Murano, από το οποίο πήρα μία γερή γεύση το προηγούμενο διήμερο και με εξέπληξαν οι παρατηρήσεις του Θέμου, καθώς τα δικά μου συμπεράσματα πλην ελαχίστων είναι εντελώς διαφορετικά. Η αλήθεια είναι ότι ως σήμερα δεν είχα οδηγήσει ο ίδιος μεγάλο SUV (μόνο ως επιβάτης έχω βρεθεί σε Χ5 και Grand Cherokee, αλλά σε ρυθμούς βόλτας και μέσα στην πόλη). Προσωπικά τα SUV μου είναι εμφανησιακά απωθητικά -και ενοχλητικά ως χρήστης των δρόμων ανάμεσά τους-, με εξαίρεση το Murano, το οποίο θεωρώ μακράν το πιο ενδιαφέρον -ούτε η Καγιέν μου 'λέει' κάτι οπτικά- από όλα τους. Επιπλέον πάντα είχα την περιέργεια να δω τι είναι αυτό που ωθεί τους ανθρώπους να ακουμπάνε 20-30 εκατ. για την αγορά ενός τέτοιου ενεργοβόρου και ασυμμάζευτου θηρίου. Βρέθηκε λοιπόν η ευκαιρία να έρθει στη διάθεσή μου το πιο συμπαθητικό (κατ' εμέ) SUV και από τα πλέον σπορτίφ - κατά γενικότερη ομολογία.
Ας ξεκινήσω από τα καλά. Συμφωνώ με το Θέμο για τις παρατηρήσεις του σχετικά με το ημιαυτόματο κιβώτιο. Ναι μεν σε αυτόματη (στο D) χρήση είναι ψόφιο, όταν όμως το γυρνάς στο ημιαυτόματο δουλεύει άψογα, κάνει σωστές και ταχύτατες αλλαγές και εκμεταλλεύεται την ισχύ του κινητήρα, η δε μακριά 6η του επιτρέπει την κίνηση σε απαγορευτικές ταχύτητες χωρίς να ανεβαίνουν οι στροφές πάνω από τις 4000-45000. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις δε μπορώ να βγάλω συμπέρασμα γιατί δεν έχω οδηγήσει κάτι ανάλογο. Η αλήθεια είναι ότι -χωρίς να δίνει αυτήν την αίσθηση κρατιώντας σε αποκομμένο από τα τεκταινόμενα- επιταχύνει θεαματικά για αυτοκίνητο τέτοιου όγκου, μαζεύοντας χιλιόμετρα στο άψε-σβήσε (ενδεικτικό είναι ότι προσπέρασα λεωφορείο ξεκινώντας από τα 30-35χαω και μέχρι να ξαναμπω στο ρεύμα μου, ελάχιστα μπροστά από το λεωφορείο είχε ξεπεράσει τα 100!). Τα δε φρένα, πραγματικές άγκυρες!
Από εκεί και πέρα όμως ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος θα δώσει 60+ χιλιάρικα για να αποκτήσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Ξεπερνώ γρήγορα τα μειονεκτήματα του εν λόγω μοντέλου: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ πλαστικά, τριγμοί και θόρυβοι κυρίως από τις αναρτήσεις, δευτερεύουσες 'εξοικονομήσεις' που μειώνουν τη συνολική εικόνα, όπως π.χ. το 'φορτηγατζίδικο' κλειδί και τα χειριστήρια του στερεοφωνικού στο τιμόνι παρμένα από το Micra!!!
Τελικά όμως ή δεν έχω ακόμη... γεράσει όσο πρέπει, ή πολύς κόσμος ζει σε μία ψευδαίσθηση. Δεν εξηγείται διαφορετικά. Ας τα πάρουμε με τη σειρά:-
Όγκος: Πουθενά δεν ένιωσα πιο ασφαλής ή πιο 'ηγέτης'. Το αντίθετο μάλιστα, καθώς το ότι το κέντρο βάρους είναι πολύ ψηλά φώναζε παντού και πάντα (στις στροφές έγερνε και στις μικροδιορθώσεις τα φαινόμενα αδράνειας είναι πολύ έντονα, πάντα όμως ως αίσθηση αφού στην πράξη κράταγε από αρκετά ως πολύ καλά). Επιπλέον η 'ατσούμπαλη' εξωτερική μορφή του και το ότι στο όριο του καπώ μου βρίσκονταν οι σκεπές των υπόλοιπων αυτοκινήτων και... κεφάλια πεζών, με έκανε να μαζεύομαι πολύ περισσότερο και να έχω τα μάτια μου 114 για το τι συμβαίνει γύρω μου (καλά, δε μιλώ για τα μηχανάκια - αγαπητοί κάτοχοι 2κύκλων από ένα SUV ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ, για αυτό ΜΑΚΡΙΑ!).
-
Ποιότητα κύλισης: Εεεεε, τι'ναι αυτό; Το ότι ισοπεδώνει τις 'χαράδρες' των ελληνικών δρόμων δε συνεπάγεται αυτόματα υψηλή ποιότητα κύλισης. Και τα καράβια περνούν στα 8 μποφόρ, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι κάποιοι δεν... ξερνούν στις κουπαστές. Το πιάσατε το υπονοούμενο;
-
Εκτός δρόμου: Αν δεν είναι πατημένος -άντε και με μερικά νεροφαγώματα- χωματόδρομος, πολύ απλά μην βγείτε. Για αυτό το ρόλο θα το άλλαζα με το Navara οποιαδήποτε ώρα της ημέρας (να μην πω με το Niva).
-
Αίσθηση: από μακριά κουνώντας το μαντίλι. Νιώθεις μονίμως σα να επιβαίνεις σε κατσαρόλα για μπεν-μαρί . Σα να υπάρχει δηλαδή ένα στρώμα νερού ανάμεσά σου και το δρόμο. Εκτός της αμεσότητας του κινητήρα/κιβωτίου, οτιδήποτε άλλο κάνεις γίνεται με διαφορά φάσης. Στις στροφές δε, στρίβεις στο περίπου (ευτυχώς κράταει ΠΟΛΥΥΥΥ καλύτερα από όσο φαίνεται όταν κρατάς το τιμόνι): λες 'κάπου εκεί θέλω να βγω', σημαδεύεις αρχικά με το τιμόνι, βλέπεις ότι είτε το γύρισες περισσότερο από όσο πρέπει είτε λιγότερο, διορθώνεις, πλαγιάζει, ξαναδιορθώνεις -όχι γιατί γλυστράει αλλά γιατί μονίμως πιστεύεις ότι έχεις χάσει το σημάδι- κ.ο.κ.
Αγαπητέ Θέμο -και λοιποί SUVόπληκτοι- ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τον ντόρο με την εν λόγω κατηγορία. Κάποτε δεν καταλάβαινα απλώς βλέποντάς τα (και ειδικά τους κατόχους τους), τώρα που οδήγησα -στο όριο- ένα από αυτά η απορία μου μεγάλωσε! Δεν απέκτησα ξαφνικά πείρα πάνω στο αντικείμενο, αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πόσο πολύ μπορεί να αλλάξει η εικόνα όσο κι αν οδηγήσω -κι άλλα, και περισσότερο- SUV. Τελικά πόσα 'απωθημένα' μπορεί να καλύπτει ένα αυτοκίνητο;;;
Προσωπικά μιλώντας πάντα, αντί για το ένα Murano, θα προτιμούσα τέσσερα Cangoo 4x4 και τα ρέστα παγωτό.
-
-
Συγνώμη, αλλά από πότε έγινε ο Θέμος (και) γνώστης της αυτοκίνησης;
Πλακατζής στον 'Καιρό' της Ελευθεροτυπίας, γαύρος (εύγε!), αργότερα χρηματιστηριακή Πυθία, τώρα πολιτικός αναλυτής επιπέδου Espresso. Επειδή έχει αγοράσει με τα χρηματιστηριακά κόλπα που του άφησαν δισεκατομμύρια (*) μερικά SUVλάκια έγινε και αξιόπιστος κριτής αυτοκινήτων;[*: Ο κύριος αυτός εξέδιδε μια φυλλάδα χρηματιστηριακών νέων πριν το κραχ, με την οποία έδινε συμβουλές για 'λαυράκια'. Την έκλεισε όταν πια καταστράφηκε ο κόσμος μετά το 2000. Εντούτοις του είχε ξεφύγει και είχε γράψει σε άρθρο στο Βήμα (αν δεν κάνω λάθος) ότι είχε ήδη πουλήσει όλες του τις μετοχές από τον Σεπτέμβριο του 1999 (ποιο καλό πουλάκι του είχε πει το παραμύθι άραγε; ). Αναξιόπιστος μην πω τίποτα βαρύτερο.
-
Μήπως οδήγησες Murano με US-spec αναρτήσεις?
Για το εσωτερικό, τι να πώ. Και το Ζ έχει εσωτερικό Micra. Εμ, άκυρο, το Micra έχει καλύτερο!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Μήπως οδήγησες Murano με US-spec αναρτήσεις?Για το εσωτερικό, τι να πώ. Και το Ζ έχει εσωτερικό Micra. Εμ, άκυρο, το Micra έχει καλύτερο!
Ελληνικότατο ήταν (από την αντιπροσωπεία), αλλά σίγουρα κακοπαθημένο με 18.000 -δημοσιογραφικά- χλμ.
Υ.Γ. Ευτυχώς δε χρειάστηκε να το γεμίσω, όταν το παρέδωσα, γιατί πιθανότατα θα μου ερχόταν κόλπος
-
Kαι αν σκεφθείς τι αυτοκίνητα παίρνεις με 60+ K!!!
-
παντως εχει σχεση τι αυτοκινητο οδηγείς στην καθημερινότητα σου,
και γω πχ οταν μπαινω απο το γιαρις στο ραβ,μου φαίνεται 'πλοίο'...αλλα δεν παυει να κρατάει πολύ καλά στις στροφες....
μια φορα που οδήγησα το μοντέο μου φάνηκε πάντως κρουαζιεροπλοιο.... ,πατας το γκάζι και το αμάξι ξεκινάει με lag... -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Συγνώμη, αλλά από πότε έγινε ο Θέμος (και) γνώστης της αυτοκίνησης;Δεν το επαιξε ποτε γνωστης,ουτε κανει τεστ αυτοκινητων.Απλα,καταθετει τις αποψεις του,οπως και πολλοι αλλοι...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
[*: Ο κύριος αυτός εξέδιδε μια φυλλάδα χρηματιστηριακών νέων πριν το κραχ, με την οποία έδινε συμβουλές για 'λαυράκια'. Την έκλεισε όταν πια καταστράφηκε ο κόσμος μετά το 2000. Εντούτοις του είχε ξεφύγει και είχε γράψει σε άρθρο στο Βήμα (αν δεν κάνω λάθος) ότι είχε ήδη πουλήσει όλες του τις μετοχές από τον Σεπτέμβριο του 1999 (ποιο καλό πουλάκι του είχε πει το παραμύθι άραγε; ). Αναξιόπιστος μην πω τίποτα βαρύτερο.Χμμμ... Καλά έκανες και μου το θύμισες. Αλήθεια, αυτό το λαμόγιο τι δουλειά έχει στον 'Αντίλογο';
-
δηλαδή οποιος βγήκε απο το Χρηματιστήριο πριν απο το μεγάλο μπαμ είχε πληροφορίες από 'μέσα'?
τι περιμένατε δηλαδή να παει στις 7000?να βγάλετε 10 φορές στα λεφτά σας?ο σωστός επενδυτής μόλις βγάζει 15-20% κερδος τα πουλάει...
Δεν πάω να δικαιολογήσω το Θέμο και όποιον Θέμο αλλα να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη...
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Συγνώμη, αλλά από πότε έγινε ο Θέμος (και) γνώστης της αυτοκίνησης;
Δεν το επαιξε ποτε γνωστης,ουτε κανει τεστ αυτοκινητων.Απλα,καταθετει τις αποψεις του,οπως και πολλοι αλλοι...
Ακριβώς! Τα περι χρηματιστηρίου δεν τα ξέρω, και ενδεχομένως να είναι σωστά αλλά όλα αυτά τα χρόνια που έχει σχέση με τις ΤΕ έχει οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα, έχει πάει στο Nürburgring για να οδηγήσει Ζ8 και Μ3, δεν είναι και άσχετος.
-
Ε, τι να πω; Κλείστε μου εισιτήριο για το Nurburgring για μια βδομάδα και μετά δώστε μου μια στήλη να σας γράφω ότι τα SUV είναι ιδανικά αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
(καλά, δε μιλώ για τα μηχανάκια - αγαπητοί κάτοχοι 2κύκλων από ένα SUV ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ, για αυτό ΜΑΚΡΙΑ!)Θα διαφωνήσω εδώ. Τα τζίπ γενικά έχουν πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Σε αυτό βοηθά το ύψος, οι μεγάλοι καθρέφτες και οι μεγάλες κάθετες γυάλινες επιφάνειες.
Κατα τη γνώμη μου, τα μικρά σπόρ αυτοκίνητα έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα ορατότητας. Μπές σε μια Alfa GT ή ένα RX8 και θα καταλάβεις. Το πίσω τζάμι είναι μικρό και πολύ κυρτό, οι καθρέφτες ίσα που φαίνονται και μπροστά έχεις μεγάλες νεκρές γωνίες λόγω των χαμηλών A-pillars.
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
δηλαδή οποιος βγήκε απο το Χρηματιστήριο πριν απο το μεγάλο μπαμ είχε πληροφορίες από 'μέσα'?τι περιμένατε δηλαδή να παει στις 7000?να βγάλετε 10 φορές στα λεφτά σας?ο σωστός επενδυτής μόλις βγάζει 15-20% κερδος τα πουλάει...
Δεν πάω να δικαιολογήσω το Θέμο και όποιον Θέμο αλλα να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη...
Να μην το ζαλίσουμε εδώ, δεν είναι θέμα για το Χρηματιστήριο το παρόν. Η αναφορά έγινε για να καταδείξω ότι ο συγκεκριμένος κύριος είναι πασπαρτού, το παίζει ειδήμων στα πάντα και κερδίζει καιροσκοπικά από τις ενασχολήσεις του και τις σχέσεις του με λαμόγια.
[Και ναι, αφού ρωτάς, όποιοι έβγαλαν δισεκατομμύρια είχαν πληροφορίες από μέσα πριν βάλουν σε συγκεκριμένες μετοχές τα λεφτά τους και ταυτόχρονα ήταν μιλημένοι για το πότε έπρεπε να τα βγάλουν. Πολλοί 'κέρδισαν', αλλά μόνο οι μιλημένοι μπήκαν όταν έπρεπε και βγήκαν επίσης όταν έπρεπε. Όταν αυτό συνδυάζεται με την έκδοση σχετικής σπεκουλατορικής φυλλάδας, πρέπει να εθελοτυφλεί κάποιος για να μην δει την αλήθεια.]
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
(καλά, δε μιλώ για τα μηχανάκια - αγαπητοί κάτοχοι 2κύκλων από ένα SUV ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ, για αυτό ΜΑΚΡΙΑ!)
Θα διαφωνήσω εδώ. Τα τζίπ γενικά έχουν πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Σε αυτό βοηθά το ύψος, οι μεγάλοι καθρέφτες και οι μεγάλες κάθετες γυάλινες επιφάνειες.
Κατα τη γνώμη μου, τα μικρά σπόρ αυτοκίνητα έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα ορατότητας. Μπές σε μια Alfa GT ή ένα RX8 και θα καταλάβεις. Το πίσω τζάμι είναι μικρό και πολύ κυρτό, οι καθρέφτες ίσα που φαίνονται και μπροστά έχεις μεγάλες νεκρές γωνίες λόγω των χαμηλών A-pillars.
Πράγματι ισχύει αυτό για τα χαμηλά σπορ ή roadster αυτοκίνητα, ωστόσο το ύψος ενός SUV εμποδίζει την ορατότητα σε κοντινή απόσταση από αυτό, ενώ παράλληλα τα πίσω παράθυρα και οι συνήθως χοντρές κολώνες αφήνουν πολλά κενά σχετικά με το τι γίνεται στις γωνίες σου.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Πράγματι ισχύει αυτό για τα χαμηλά σπορ ή roadster αυτοκίνητα, ωστόσο το ύψος ενός SUV εμποδίζει την ορατότητα σε κοντινή απόσταση από αυτό, ενώ παράλληλα τα πίσω παράθυρα και οι συνήθως χοντρές κολώνες αφήνουν πολλά κενά σχετικά με το τι γίνεται στις γωνίες σου.Off-topic, αλλά συνήθως τα θηριώδη SUV έχουν και βασιλικούς καθρέπτες. Οσες φορές οδηγούσα SUV, έμεινα ευχαριστημένος με την ορατότητα, με εξαίρεση ακριβώς απο πίσω (π.χ. παρκαρισμα) όπου δεν βλέπεις παιδί και όρθιο να είναι
-
Σοβαρά, ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω πως πάνε και αγοράζουν τα τεράστια αυτά SUV.
Κατανοώ βέβαια τους ανθρώπους που ζόυνε στη επαρχία και κινούνται σε σχεδόν ή αμιγώς off road διαδρομές, αλλά ως εκεί.
Μου φαίνονται πραγματικά δυσάρεστα, και θεωρώ μάλλον επίφοβο το να κινηθείς σβέλτα με αυτά.
Πρέπει να είσαι πραγματικά αποκομμένος από ό,τι τέλος πάντων αποκαλείται οδηγική ευχαρίστηση (στην άσφαλτο τουλάχιστον) για να αγοράσεις κάτι τέτοιο. Άσε που από πολυτέλεια, κατά τη γνώμη μου, μένουν πίσω από τα sedan που κοστίζουν ανάλογα. Cherokee 3.7 αντί για σειρά 5? Έλεος!
Μάλλον εξαιρούνται τα Forester και τα RAV- αλλά και πάλι... -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ε, τι να πω; Κλείστε μου εισιτήριο για το Nurburgring για μια βδομάδα και μετά δώστε μου μια στήλη να σας γράφω ότι τα SUV είναι ιδανικά αυτοκίνητα.++1
θελω και εγω!!!!
α, προτιμω να γραφω για σπορ αυτοκινητα, αλλα και τα τζαμπα SUV καλα ειναι! -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
[*: Ο κύριος αυτός εξέδιδε μια φυλλάδα χρηματιστηριακών νέων πριν το κραχ, με την οποία έδινε συμβουλές για 'λαυράκια'. Την έκλεισε όταν πια καταστράφηκε ο κόσμος μετά το 2000. Εντούτοις του είχε ξεφύγει και είχε γράψει σε άρθρο στο Βήμα (αν δεν κάνω λάθος) ότι είχε ήδη πουλήσει όλες του τις μετοχές από τον Σεπτέμβριο του 1999 (ποιο καλό πουλάκι του είχε πει το παραμύθι άραγε; ). Αναξιόπιστος μην πω τίποτα βαρύτερο.
Χμμμ... Καλά έκανες και μου το θύμισες. Αλήθεια, αυτό το λαμόγιο τι δουλειά έχει στον 'Αντίλογο';
Μάλλον γιατί 'έχει θέμα'
Εκτός θέματος αλλά δε κρατήθηκα.
Περί Murano, Θέμου κι άλλων... -τετρακίνητων- θηρίων