-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ÊÜðïéåò äéêÝò ìïõ ðáñáôçôñÞóåéò:
-Áí Ýâáæáí óôï ôåóô ôï Á4 2.0 (ðïõ Ýôóé Ýðñåðå) èá Ýðåöôå ôñåëü ãÝëéï.Ôï Á4 ôï óôçñßæåé óôï óõãêñéôéêü ôï Quattro êáé ôï turbo.Ãéáôß **èá ****Ýðñåðå **ôï äßëéôñï Á4 íá âñßóêåôáé óôï åí ëüãù óõãêñéôéêü ;;;
ÐëÜêá êÜíåéò Ýôóé?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Διαφωνώ πλήρως ως προς τη 'συνολική εικόνα' που λές.
Κακά τα ψέμματα, ένα Audi, όταν συνδυάζεται με turbo + quattro,
έχει όλα τα φώτα για να διακριθεί.Εκτός από τη σπορ αίσθηση.
Σχεδόν σε όλα τα συγκριτικά, πάντα ένα Α4 TQ έβγαινε **συνολικά **καλύτερο αυτοκίνητο (ελέω και επιδόσεων (Τ) και μετάδοσης (quattro))
από τους όποιους ανταγωνιστές.
Υστερούσε πάντα 'στην καρδιά', 'στο παιχνίδι', 'στην αίσθηση'.
Σε αποτελεσματικότητα και εφ' όλης της ύλης, πάντα υπερτερούσε.Μμμμ... δεν ξέρω. Όταν συγκρίνεις το Α4 με σπορ μπερλίνες η έλλειψη σπορ χαρακτήρα μάλλον είναι σοβαρό μειονέκτημα που υπερκαλύπτει όλα τα άλλα πλεονεκτήματά του. Οι 4Τ έχουν δείξει πως δίνουν μεγάλη σημασία σε αυτό.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ÐáéäéÜ áðü å÷èÝò ôï âñÜäõ Ý÷ù Þäç ðÜñåé ôï ôåý÷ïò ôùí 4Ô.
Äåí Ýâãáëá êáé ðïëý Üêñç.
¸÷åé óõãêñéôéêü ìå 320i & 1.8 TQ.Íïìßæù ïôß ôï óõãêñéôéêü åßíáé** áôõ÷Ýò ëüãù ôçò åðéëïãÞò** ôùí áìáîéþí.ÐïéÜ èá Ýðñåðå íá Þôáí ç åðéëïãÞ ôùí êéíçôÞñùí (êáôÜ ôç ãíþìç óïõ),
ãéá íá 'åõóôáèåß' ôï óõãêñéôéêü ;Íïìßæù ôïõ Kyan åßíáé êáëýôåñç ç åðéëïãÞ.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Åðßóçò ïé 4Ô õðïëïãßæïõí ðïëý ôç 'öñåóêÜäá' åíüò áõôïêéíÞôïõ êáé ôï Á4 äåí åßíáé êáé ôüóï 'öñÝóêï'.
Óå áõôü Ý÷åéò äßêéï , áëëÜ äåí ÷áñßæïíôáé êéüëáò!!!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Διαφωνώ πλήρως ως προς τη 'συνολική εικόνα' που λές.
Κακά τα ψέμματα, ένα Audi, όταν συνδυάζεται με turbo + quattro,
έχει όλα τα φώτα για να διακριθεί.Εκτός από τη σπορ αίσθηση.
Σχεδόν σε όλα τα συγκριτικά, πάντα ένα Α4 TQ έβγαινε **συνολικά **καλύτερο αυτοκίνητο (ελέω και επιδόσεων (Τ) και μετάδοσης (quattro))
από τους όποιους ανταγωνιστές.
Υστερούσε πάντα 'στην καρδιά', 'στο παιχνίδι', 'στην αίσθηση'.
Σε αποτελεσματικότητα και εφ' όλης της ύλης, πάντα υπερτερούσε.Μμμμ... δεν ξέρω. Όταν συγκρίνεις το Α4 με σπορ μπερλίνες η έλλειψη σπορ χαρακτήρα μάλλον είναι σοβαρό μειονέκτημα που υπερκαλύπτει όλα τα άλλα πλεονεκτήματά του. Οι 4Τ έχουν δείξει πως δίνουν μεγάλη σημασία σε αυτό.
Αντιθέτως! Ακόμα και η έλλειψη 'σπόρ' χαρακτήρα (οι 3αρες /159 είναι 'σπόρ' ;;; ), υπερκαλύπτεται από το ατού των καλύτερων επιδόσεων,
και των τεράστιων πλεονεκτημάτων της μόνιμης τετρακίνησης.Βέβαια,
αν ελαφρύ τιμόνι => έλλειψη 'σπόρ' αίσθησης (στα Audi εκεί είναι το τίμημα), να σε ενημερώσω
ότι το τιμόνι του facelift A4 1.8TQ,
έχει κατά πολύ καλύτερη αίσθηση & βάρος από το προ-facelift.Και δεν είμαι ο μόνος που το έχω διαπιστώσει:
4TΡΟΧΟΙ- τεύχος 418 http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10710Συγκεκριμένα oi 4T αναφέρουν:
*'Το τιμόνι, τώρα, είναι **απρόσμενα βαρύ σε αίσθηση **(**το καλύτερο σε Audi *που έχουμε οδηγήσει πρόσφατα!), αφού στη συγκεκριμένη έκδοση η απουσία μεταβλητής υποβοήθησης κάνει θαύματα, μεταφέροντας στα χέρια σου όλες τις απαραίτητες πληροφορίες'Συνεχίζοντας τη σύγκριση του A4 1.8TQ με την 320i, καταλήγει :
*'Η γενικότερη ισορροπία και η ομοιογένεια, ελέω τετρακίνησης φυσικά, στοιχεία που με απόλυτη συνέπεια αποτελούν το σήμα κατατεθέν της Audi υπηρετώντάς την πιστά τα τελευταία 25 χρόνια, σε συνδυασμό με τον κινητήρα-«ήρεμη δύναμη», είναι ικανά να χαρίσουν στο νήμα την **πρώτη θέση *στην πρόταση από το Ίνγκολσταντ' -
το ξερω οτι εναι ασχετο αλλα
εγω απλα θα πω οτι το θεικο fiat coupe ειχε κατι subaru wrx
και κατι tt quattro(ιταλικη λεξη για την τετρακινηση ) για
πρωινο με τσαι και λεμονι παντου και παντα!ξυπνηστε εκει στην fiat και βγαλτε ξανα ενα θρυλο..
-
Περιοδικο 'EVO'
ALFA 159 2.2 vs BMW 320i'Ποιοτικα αναβαθμισμενη,πολυτελης,ανετη ευρυχωρη,η 159 χαρακτηριζεται για το μεταλαγμενο της DNA.
Ετσι η BMW ειναι η μοναδικη προταση για οποιον αναζητα εντονες οδηγικες συγκινησεις στη συγκεκριμενη κατηγορια.'Το περιοδικο κυκλοφορησε σημερα,δεν προλαβα να διαβασω ολο το συγκρητικο.
-
οι πολυάκτινες έγιναν μόδα, ε;
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
οι πολυάκτινες έγιναν μόδα, ε;Ναι ρε γαμώτο και δε μου αρέσουν καθόλου!
Κακώς τις επανέφερε η Alfa Romeo. Είχε πολύ ομορφότερες ζάντες να χρησιμοποιήσει.
-
Αυτές της 8c με τα πέταλα είναι αριστουργήματα
-
Tο AMS αποδεικνυει για μια ακομα φορα την εγκυροτητα(?) του.....
Το VW Jetta 2.0FSI κερδιζει overall την 320i.....και αναρωτιεμαι-πως ειναι δυνατον ενα αυτοκινητο που εχει κερδισει overrall το Passat/159/A4,να χανει απο το Jetta..
http://www.auto-motor-sport.de/d/94535
Επιλογος
link1
Eπιδοσεις
link2
Φωτογραφιες
link3 -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Tο AMS αποδεικνυει για μια ακομα φορα την εγκυροτητα(?) του.....Το VW Jetta 2.0FSI κερδιζει overall την 320i.....και αναρωτιεμαι-πως ειναι δυνατον ενα αυτοκινητο που εχει κερδισει overrall το Passat/159/A4,να χανει απο το Jetta...Οι γερμανοι μετρησαν την 320i 0-100 στο 9.9sec...στην ελλαδα με τα πιο συγχρονα μεσα ηταν στο 9,3sec.
http://www.auto-motor-sport.de/d/94535
Επιλογος
link1
Eπιδοσεις
link2
Φωτογραφιες
link3Δεν γνωρίζω την γερμανικήν γλώσσα , αλλά έχω μια απορία: οι μέσες καταναλώσεις ανταποκρίνονται στην αλήθεια; 9,7 λίτρα/100 χλμ. για την BMW και 10 για το Jetta είναι μάλλον κάπως 'κουφές' τιμές...(καλά, για τις τιμές πώλησης, μόνο να κλάψουμε μπορούμε εδώ στη Μπανανία...)
Υ.Γ.: ακόμα με 'βαθμολογήσεις' κρίνει τ' αυτοκίνητα αυτό το περιοδικό; Ευτυχώς που τους κατάλαβα σχετικά νωρίς και σταμάτησα να το αγοράζω ... -
το autobild φαινεται πως συμφωνει οτι το jetta ειναι καλυτερη επιλογη απο τα αναφερθεντα επισης ....
-
Να κάνω μια ερώτηση; Θεωρητικά το Τζέτα είναι 'ένα Γκολφ με ουρά'. Πώς μπορείς να συγκρίνεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο που στην ουσία είναι η σεντάν έκδοση ενός χάτσμπακ με ένα άλλο που ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ σε κάποιο χάτσμπακ; Δεν θα ήταν πιο 'λογικό' να συγκριθεί το Πασάτ με την 3άρα;
Τώρα το ότι το βγάζουν και καλύτερο... Κι ύστερα εμείς τσακωνόμαστε για 100-200 κ.εκ.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Tο AMS αποδεικνυει για μια ακομα φορα την εγκυροτητα(?) του.....Το VW Jetta 2.0FSI κερδιζει overall την 320i.....και αναρωτιεμαι-πως ειναι δυνατον **ενα αυτοκινητο που εχει κερδισει overrall **το Passat/159/A4,να χανει απο το Jetta..
Ποιός το λέει αυτό ;;;
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10710
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση; Θεωρητικά το Τζέτα είναι 'ένα Γκολφ με ουρά'. Πώς μπορείς να συγκρίνεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο που στην ουσία είναι η σεντάν έκδοση ενός χάτσμπακ με ένα άλλο που ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ σε κάποιο χάτσμπακ; **Δεν θα ήταν πιο 'λογικό' να συγκριθεί το Πασάτ με την 3άρα;
**
Τώρα το ότι το βγάζουν και καλύτερο... Κι ύστερα εμείς τσακωνόμαστε για 100-200 κ.εκ.το νεο passat, εχει χωρους που στην ουσια το βαζουνε σε κατηγορια μεγαλης 5αρας..
στο μελλον που θα βγει και το τετρακινητο VR6 με τους 250-260 ιππους, θα εχει και τον κινητηρα να παει να κατσει κοντρα σε μεγαλες 5αρες... -
Φαντάζομαι το Πασάτ να νικάει 'το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου', Ε ρε, τι έχει να γίνει!
-
αμα πας στον κ. Πιχ και του εξηγησεις το ονειρο σου, φανταζομαι πολυ ευκολα θα παρεις μια παρα πολυ καλη θεση στον ομιλο
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Φαντάζομαι το Πασάτ να νικάει 'το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου', Ε ρε, τι έχει να γίνει!To Passat na kerdisei ta Octavia-Superb?
NO WAY -
νικ, ομολογω οτι οι εξηγησεις σου για ττα αποτελεσματα του topgear δεν με επεισαν.
ειπες βασικα οτι ολοι πριν παρουνε σκοντα ειχανε σκατα για αυτοκινητα και οτι τους βαζουνε 'χορτο' στα καθισματα για να γουσταρουνε απο τα ντουμανια.
οκ, δεκτη αποψη. ουτε τη σχολιασα οπως ειδες.για πες μου ομως...αμα τυχον μεσα σε δυο χρονια βγαινανε ΟΛΕΣ οι δημοσκοπησεις και οι ερευνες σε διοκτητες και αντιπροσωπους και επαγγελματιες και τα LOTUS εβγαιναν να υστερουν συνολικα μονο απο καννα-δυο LEXUS, τοτε τι θα ελεγες?
το χορτο τοτε που θα στο φυτευανε στη λοτους αφου εχει μεταλικα καθισματακια?ενα skoda ειναι η καλυτερη επιλογη ακομα και για σενα.
να εχεις ενα αυτοκινητο που θα μπορεις να βαζεις με ασφαλεια μεσα την οικογενια και τα παιδια σου,
ενω παραλληλα δεν θα σου ζητησει ποτε τιποτα αλλο απο τα λεφτα που το αγορασες,
οποτε και θα σου μεινει καλυτερο budget για να ασχοληθεις με την τρελλα σου (lotus)αN και ο Kyan αναφεροτανε στην ///Μ5 οπως ξερεις..
Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3