-
σορρυ αν εχει ξαναναφερθει...το αμαξι αυτο δεν εχει ερθει ακομα στην ελλαδα προς πωληση?μονο κατοπιν παραγγελιας?δεν βλεπω σε κανενα περιοδικο ή σιτε τιμη για το μοντελο αυτο.Εχω δει κανα δυο στην ελλαδα με ελληνικες πινακιδες.
-
σορρυ αν εχει ξαναναφερθει...το αμαξι αυτο δεν εχει ερθει ακομα στην ελλαδα προς πωληση?μονο κατοπιν παραγγελιας?δεν βλεπω σε κανενα περιοδικο ή σιτε τιμη για το μοντελο αυτο.Εχω δει κανα δυο στην ελλαδα με ελληνικες πινακιδες.
-
σορρυ αν εχει ξαναναφερθει...το αμαξι αυτο δεν εχει ερθει ακομα στην ελλαδα προς πωληση?μονο κατοπιν παραγγελιας?δεν βλεπω σε κανενα περιοδικο ή σιτε τιμη για το μοντελο αυτο.Εχω δει κανα δυο στην ελλαδα με ελληνικες πινακιδες.
-
Μάλλον θα υπάρχει σε περιοδικά φορτηγών
Σοβαρά πάντως, απ' όσο ξέρω πωλείται κανονικά. Έχω δει κι εγώ ένα πορτοκαλί στη Φιλοθέη.
-
μην μου πεις οτι εισαι γειτονας στην παλια αγορα το ειδες?εχεις πετυχει μηπως και το μαυρο hummer που κλεινει ολο τον δρομο στο δημαρχειο
παντως σε ιταλικα σιτε ειδα να πωλειται εναντι 30-35.000 με 0 χλμ!πολυ ενδιαφερουσα τιμη θα ελεγα για ενα τετοιο αμαξι που δεν μπορει να συγκριθει με τα πενιχρα z4 kai tt που αγγιζουν τα ιδια λεφτα...το τεκμηριο μονο θα βαραει ελλαδα -
Κοίτα πόσο κάνει στην Αμερική και πριν (και αν) το πάρεις σκέψου πόσα σου 'κλέβει' το 'κράτος' ...
-
Το σουλουπι του μου αρεσει περισσοτερο απο το προηγουμενο μοντελο.
Η ιστοσελιδα της Fold ΗΠΑ το εχει και μπορεις να εξοπλισεις οπως θες και να δεις τιμη εν ΗΠΑ.http://www51.forddirect.fordvehicles.co ... Brand=Ford
Το καμπριο σε εκδοση GT Premium το εξοπλισα και εφτασε 30 χιλιαδες δολ.
(βαλε 21205 για ταχυδρομικο κωδικα).
Νικος
ΥΓ: Θα προτεινα γρηγορη συνδεση.
-
Ο χρήστης petros iakwbidhs έγραψε:
το τεκμηριο μονο θα βαραει ελλαδαΓιατί; Εχει εργοστασιακή αξία πάνω από 50.000;
-
thanx νικο αν και η αμερικανικη τιμη δεν μας κανει για ελλαδα. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν το εχει στην λιστα ουτε καν η επισημη φορντ. Τεσπα, νασο τεκμηριο εχουν και τα κυβικα και επειδη το συγκεκριμενο εχει 3.6 αν θυμαμαι καλα το πιανει το τεκμηριο νομιζω ακομα και αν εχει τιμη κατω των 50.000.Μπορει να κανω και λαθος. Ασε που δεν νομιζω ελλαδα να εχει τιμη κατω των 50.000 παρολο που στην γειτονικη ιταλια εχει 30χιλιαρικα. Κατι θα βρουνε να βαλουν και 20 χιλιαρικα πανω..
παντως νικο μια καλη απορια θα ηταν ποσο θα πηγαινε το μαλλι αν το εκτελωνιζαμε απο αμερικη με βαση και την διαφορα στο νομισμα. Αν δηλαδη θα συμφερε εκτελωνισμος απο αμερικη ή απο γερμανια/ιταλια.Παντως η τιμη ειναι κολαση μονο 20χιλιαρικα και αυτα σε $. -
Ο χρήστης petros iakwbidhs έγραψε:
νασο τεκμηριο εχουν και τα κυβικα και επειδη το συγκεκριμενο εχει 3.6 αν θυμαμαι καλα το πιανει το τεκμηριο νομιζω ακομα και αν εχει τιμη κατω των 50.000.Αν η εργοστασιακή τιμή είναι κάτω από 50.000 (χωρίς φόρους, ΦΠΑ, τέλη ταξινόμησης, κλπ κλπ δηλαδή), τότε δεν έχει τεκμήριο. Επίσης μέχρι 2000cc, δεν έχουν τεκμήριο ανεξαρτήτου αξίας. Το τεκμήριο κυκλοφορίας αφαιρείται μόνο από το εισόδημα, σε περίπτωση αναλώσεως κεφαλαίου. Το γνωρίζω από πρώτο χέρι, μιας και είμαι άμεσα ενδιαφερόμενος λόγω του δικού μου αυτοκινήτου και επαγγέλματος.
Χαρακτηριστικό είναι πάντως που είχα δει μια διαφήμιση της BMW πριν μερικούς μήνες, όπου ανέφερε πως όλες οι 5άρες (πλην Μ5 βέβαια), δεν είχαν τεκμήριο. Αν υπολογίσουμε την 545 γύρω στα 95.000, σημαίνει πως χοντρικά μέχρι αυτή την τιμή λιανικής, δεν υπερβαίνουμε τα 50.000 εργοστασιακή αξία, άρα τεκμήριο κυκλοφορίας 0.
-
Ο χρήστης petros iakwbidhs έγραψε:
μην μου πεις οτι εισαι γειτονας στην παλια αγορα το ειδες?εχεις πετυχει μηπως και το μαυρο hummer που κλεινει ολο τον δρομο στο δημαρχειο
παντως σε ιταλικα σιτε ειδα να πωλειται εναντι 30-35.000 με 0 χλμ!πολυ ενδιαφερουσα τιμη θα ελεγα για ενα τετοιο αμαξι που δεν μπορει να συγκριθει με τα πενιχρα z4 kai tt που αγγιζουν τα ιδια λεφτα...το τεκμηριο μονο θα βαραει ελλαδαΣτην παλιά αγορά ένα ασημένιο έρχεται συχνά... Πορτοκαλί δεν έχω δει...
-
Ο χρήστης iliasd έγραψε:
μην μου πεις οτι εισαι γειτονας στην παλια αγορα το ειδες?εχεις πετυχει μηπως και το μαυρο hummer που κλεινει ολο τον δρομο στο δημαρχειο
παντως σε ιταλικα σιτε ειδα να πωλειται εναντι 30-35.000 με 0 χλμ!πολυ ενδιαφερουσα τιμη θα ελεγα για ενα τετοιο αμαξι που δεν μπορει να συγκριθει με τα πενιχρα z4 kai tt που αγγιζουν τα ιδια λεφτα...το τεκμηριο μονο θα βαραει ελλαδαΣτην παλιά αγορά ένα ασημένιο έρχεται συχνά... Πορτοκαλί δεν έχω δει...
Αυτό το ασημί το έχω πετύχει και στην άνοδο της Κηφισίας, ύψος Κατεχάκη.
Πολύ ωραίο αμάξι! -
Υπάρχει άλλο ένα (κόκκινο νομίζω) κοντά στην πλατεία Δροσοπούλου στην Φιλοθέη! Φίλος του 224.V...
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
νασο τεκμηριο εχουν και τα κυβικα και επειδη το συγκεκριμενο εχει 3.6 αν θυμαμαι καλα το πιανει το τεκμηριο νομιζω ακομα και αν εχει τιμη κατω των 50.000.
Αν η εργοστασιακή τιμή είναι κάτω από 50.000 (χωρίς φόρους, ΦΠΑ, τέλη ταξινόμησης, κλπ κλπ δηλαδή), τότε δεν έχει τεκμήριο. Επίσης μέχρι 2000cc, δεν έχουν τεκμήριο ανεξαρτήτου αξίας. Το τεκμήριο κυκλοφορίας αφαιρείται μόνο από το εισόδημα, σε περίπτωση αναλώσεως κεφαλαίου. Το γνωρίζω από πρώτο χέρι, μιας και είμαι άμεσα ενδιαφερόμενος λόγω του δικού μου αυτοκινήτου και επαγγέλματος.
Χαρακτηριστικό είναι πάντως που είχα δει μια διαφήμιση της BMW πριν μερικούς μήνες, όπου ανέφερε πως όλες οι 5άρες (πλην Μ5 βέβαια), δεν είχαν τεκμήριο. Αν υπολογίσουμε την 545 γύρω στα 95.000, σημαίνει πως χοντρικά μέχρι αυτή την τιμή λιανικής, δεν υπερβαίνουμε τα 50.000 εργοστασιακή αξία, άρα τεκμήριο κυκλοφορίας 0.
σωστα τα λεει ο νασος απο οσο γνωριζω κι εγω.
πολυ brutal το mustang. αν δεν το πληρωσει κανεις διπλο, αξιζει η αγορα του..
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Υπάρχει άλλο ένα (κόκκινο νομίζω) κοντά στην πλατεία Δροσοπούλου στην Φιλοθέη! Φίλος του 224.V...Ενα κόκκινο είχα δει και πριν 1-2 μήνες στα Λιμανάκια, κατέβασμα.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
νασο τεκμηριο εχουν και τα κυβικα και επειδη το συγκεκριμενο εχει 3.6 αν θυμαμαι καλα το πιανει το τεκμηριο νομιζω ακομα και αν εχει τιμη κατω των 50.000.
Αν η εργοστασιακή τιμή είναι κάτω από 50.000 (χωρίς φόρους, ΦΠΑ, τέλη ταξινόμησης, κλπ κλπ δηλαδή), τότε δεν έχει τεκμήριο. Επίσης μέχρι 2000cc, δεν έχουν τεκμήριο ανεξαρτήτου αξίας. Το τεκμήριο κυκλοφορίας αφαιρείται μόνο από το εισόδημα, σε περίπτωση αναλώσεως κεφαλαίου. Το γνωρίζω από πρώτο χέρι, μιας και είμαι άμεσα ενδιαφερόμενος λόγω του δικού μου αυτοκινήτου και επαγγέλματος.
Χαρακτηριστικό είναι πάντως που είχα δει μια διαφήμιση της BMW πριν μερικούς μήνες, όπου ανέφερε πως όλες οι 5άρες (πλην Μ5 βέβαια), δεν είχαν τεκμήριο. Αν υπολογίσουμε την 545 γύρω στα 95.000, σημαίνει πως χοντρικά μέχρι αυτή την τιμή λιανικής, δεν υπερβαίνουμε τα 50.000
εργοστασιακή αξία, άρα τεκμήριο κυκλοφορίας 0.δηλαδη για να καταλαβω επειδη ειδα και εγω την διαφημιση της μπεμπας, εφοσον δεν εχει τεκμηριο σημαινει οτι πχ μια 545 εχει χονδρικη τιμη κατω των 50.000 και μας την πουλανε τελικα 95.000 και δεν νομιζω απλα οι φοροι να υπερδιπλασιαζουνε την χονδρικη τιμη
Παντως για να κυκλοφορουν τελικα τοσες πολλες η αντιπροσωπεια μαλλον θα τις φερνει ελλαδα. Αν ναι, τοτε ειναι επιεικως απαραδεκτη που δεν αναφερει τιποτα στην ιστοσελιδα της. Βρηκα παντως ισπανια και ιταλια οτι τα μοντελα που αναφερω πιο πανω στις τιμες αυτες ειναι μοντελα απευθειας εσαγωμενα απο αμερικη και οχι μεσω της ford italia/spagna. Ισως εκει να παιζει το παιχνιδι. -
Το ασημενιο το βλεπω συχνα στην Κηφισια και μια φορα εκανε και 'ανωριμοτητες'. Τρομερος θορυβος παντως!
-
καταπληκτικο αμαξι κατα τη γνωμη μου...ηχος απο αλλο κοσμο!
-
Είναι ένα ωραίο american muscle. Αν είσαι fan του είδους λέει. Αν όχι, δε λέει
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
καταπληκτικο αμαξι κατα τη γνωμη μου...ηχος απο αλλο κοσμο!Συμφωνώ. Από τα λίγα αμερικάνικα αυτοκίνητα που μου αρέσουν. Και η πρώτη του γενιά μου άρεσε επίσης.
ford mustang?