-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αν είχαν έξοδο σαν του Γιώργου τρομάζω στην σκέψη πως η ΡΕΖΕΡΒΑ θα ήταν στο σβέρκο του συνοδηγού, όχι η κάμερα... Και αυτό στα υποτίθεται ασφαλή/ομολογκαρισμένα συστήματα πρόσδεσης...Αυτό είναι το πρόβλημα: δεν υπάρχουν ομολογκαρισμένα ούτε βάσεις κάμερας ούτε βάσεις ρεζέρβας. Βασιζόμαστε στο όνομα 'Sparco', 'OMP' κτλ. και στην κρίση του τεχνικού εφόρου (ο οποίος, κακά τα ψέμματα, αν δει 'όνομα' δύσκολα θα το ψάξει περισσότερο).
Εχω ήδη εδώ και καιρό θέσει στη FIA το ζήτημα 'αναγνώριση συστημάτων συγκράτησης' για κάμερες, ρεζέρβες, 'σταυρούς' κτλ. κτλ. Μέχρι τότε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο από το να ελπίζουμε για το καλύτερο.
-
Αυτό nass είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, και μακάρι να σε ακούσουν στην ΟΥΣΙΑ του πράγματος!!
Ουσία εννοώ να θέσουν προδιαγραφές στις ανοχές και να κάνουν δοκιμές για να ομολογκαριστούν, και όχι να βγάλουν μια εντελώς τυπική ομολογκασιόν που απλά θα κάνει το Δημήτρη να... ξαναγοράσει την ίδια βάση η οποία απλά θα φέρει άλλη μια στάμπα, ή ακόμα χειρότερα να αναγκαστεί να αγοράσει ομολογκαρισμένη βάση για την κάμερα και στην επόμενη έξοδο αυτή να σπάσει, ενώ η δική του αυτοσχέδια δε θα έσπαγε...
Μάλιστα βάση γρύλλου δεν υπάρχει καν (ίσως επειδή κάθε γρύλλος είναι αλλιώτικος) και στην έξοδο του Δημήτρη ο γρύλλος βρέθηκε στα πόδια του πληρώματος, ευτυχώς όχι μέσω κεφαλιού, ώμου, στήθους κλπ...
Και πάνω στα... ιπτάμενα αντικείμενα στο αυτοκίνητο:
Ξέρω σε πολλούς αρέσουν τα open face. όμως σκεφτείτε μια κάμερα ή μια ρεζέρβα ή ένα γρύλλο στο σαγόνι-πρόσωπο!!!
Με ένα full face κράνος απλά δε χωράει να μπει, και αν σπάσει το κράνος σαφέστατα θα κόψει ταχύτητα πριν σας χτυπήσει!!! -
Εμείς τοποθετήσαμε κάμερα με στήριξη απο.... τα φωτογραφικά είδη. Με άρθρωση ώστε να βρίσκεις πάντα την κατάλληλη γωνία. Απλά πρέπει να είναι καλής ποιότητας και μάρκας για να είναι και καλές οι αρθρώσεις. Πιάνει με δαγκάνα στο rollcage. Δοκιμάστηκε σε 1 Ακρόπολις και σε 2 εξόδους. Η 1 στο περσινό Κένταυρος με 90χλμ σε σταθερό εμπόδιο(βράχος) πλαγιομετοπικά και το μόνο που έπαθε, έχασε την κατεύθυνση προς τα εμπρός, δηλαδή γύρισε προς τα κάτω.
Την άναβε ο συνοδηγός με το τηλεκοντρόλ της κάμερας. Η μόνη δυσκολία ήταν ότι εάν έμενε ανοιχτή χωρίς να 'γράφει΄για πάνω από 5' έσδηνε και έπρεπε να την κλείσεις και να την ανοίξεις ξανά. -
Α...και η κάμερα καθόταν πάνω στη βάση με την βίδα της!!!
Κάμερα σε αγωνιστικό