-
Ο χρήστης face έγραψε:
red army αφου συγκρίνεις αυτα τα δύο είσαι λάθος απο την αρχή γιατι έιναι διαφορετικής φιλοσοφίας...ΥΓ1. έχει παρει το μάτι σου πόσα πωλούνται με 4000χλμ..???γιατί άραγε??
ΥΓ2. επειδή έχω προσέξει τις ιδέες σου περι ιταλικών άστο, μην το παλεύεις, δεν πρόκειται να πείσεις κανέναν με τα επιχειρήματά σου..μερικά αμάξια, ανάλογα με την αισθητική του καθενός, είναι υπεράνω συγκρίσεωςνα σου θέσω εγώ άλλο ερώτημα..
έχεις να διαλέξεις μεταξύ 2..
η μία έχει διαστάσεις 100-60-90, είναι ξανθιά, φοράει ροζ, μασάει τσίχλα και παίζει με τα μαλιά της.ακούει πέγκυ ζήνα και τα βράδυα την βγάζει στο la note
η άλλη , είναι καστανήντύνεται ψαγμένα, έχει φινέτσα, δεν μιλάει εκεί που δεν πρέπει, δεν κάνει σκηνές μπλα μπλα μπλα...
ποια θα διαλέξεις???
όποια και να διαλέξεις είναι το πώς έχει μάθει απο μικρός να διαλέγεις γυναίκες..
προσωπικά θα έριχνα μια ξεπέτα με την ροζοφορούσα και θα έβγαινα με την άλλη..
GOT THE POINT???
μόνο που η 'άλλη' (GT) είναι ξενέρωτη (και λόγω ηλεκτρονικών) στο 'κρεβάτι'
αν ήταν εξίσου ξενέρωτη και η 'καλοντυμένη', καλυτερα την 'πέγκυ'
κι όπως είπες... θα ΕΒΓΑΙΝΕΣ (να σε δούν; )
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Mια απλη ερωτηση babis. Εχεις 29.000 ευρο. Τι παιρνεις? Ρχ-8 192 ps h αλφα gt 1800 140ps? Πισω κινηση,τελειο κρατημα ,0-100 σε 7.2 18αρες ζαντες κ.τ.λ ή μπροστινη κινηση ,0-100 σε 10.8 ,16αρες ζαντες και μετριο κρατημα?αυτό που μπορώ να το βάλω μπρός, να πάω δίπλα στο περίπτερο, να επιστρέψω σε 1 λεπτό , να το σβήσω χωρίς 'manual' και να ξέρω ότι μπορεί να μετακινηθεί την άλλη μέρα χωρίς γερανό
-
κι όπως είπες... θα ΕΒΓΑΙΝΕΣ (να σε δούν; )
μπα δεν είμαι τέτοιος τύπος.. ..
έβγαινα = έφτιαχνα
μόνο που η 'άλλη' (GT) είναι ξενέρωτη (και λόγω ηλεκτρονικών) στο 'κρεβάτι'
καθόλου ξενέρωτη...αν ζητάς έμπειρες καταστάσεις και δεν βολεύεσαι με τα ελαφρώς προχωρημένα πάς σε μπουρδ@$%ο, για ιδιωτική χρήση μια χαρα είναι..
(to g@#%%^& ή μου φαίνεται?)
-
face σχεδον ολα ειναι cosmo. Εψαξα autotriti κ.τ.λ και δεν βρηκα να πωλειται challenge. Το challenge ειναι αρκετα πιο οικονομικο. Επισης αν δεν κανω λαθος εχουν πωληθει πολλα περισσοτερα ρχ-8 apo alfa gt.
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
face σχεδον ολα ειναι cosmo. Εψαξα autotriti κ.τ.λ και δεν βρηκα να πωλειται challenge. Το challenge ειναι αρκετα πιο οικονομικο. Επισης αν δεν κανω λαθος εχουν πωληθει πολλα περισσοτερα ρχ-8 apo alfa gt.επίσης πολύ κόσμος ακούει πεγκυ.. .
..στην αγγλία έχουν πωληθεί απείρως πιο πολλά vectra απο mondeo..σημαίνει ότι τα vecra είναι πιο καλά στην αγγλία απο ότι εδώ.?...επίσης ότι πουλάει γενικά σημαίνει ότι είναι και πιό καλό..???
συμφωνώ για το cosmo αλλα περίμενε λίγο το challenge είναι πολύ πιο πρόσφατο...
-
Ο χρήστης face έγραψε:
κι όπως είπες... θα ΕΒΓΑΙΝΕΣ (να σε δούν; )
μπα δεν είμαι τέτοιος τύπος.. ..
έβγαινα = έφτιαχνα
μόνο που η 'άλλη' (GT) είναι ξενέρωτη (και λόγω ηλεκτρονικών) στο 'κρεβάτι'
καθόλου ξενέρωτη...αν ζητάς έμπειρες καταστάσεις και δεν βολεύεσαι με τα ελαφρώς προχωρημένα πάς σε μπουρδ@$%ο, για ιδιωτική χρήση μια χαρα είναι..
(to g@#%%^& ή μου φαίνεται?)
καθόλου ξενέρωτη; η 'επιδόσεις 1.6' καθόλου ξενέρωτη στο δρόμο; και μετά θάβουν ορισμένοι την ΤΣΣΣΣΣΣΣΣ συνφορουμά για τα λαμπάκια της
να πως γίνονται οι απιστίες, θα τα 'φτιαχνες' με τη μια και περιστασιακά με την αλλη
όλα τα τόπικ που έχουν απαγορευμένες λέξεις, οπως 'GT', 'Alfa', 'ιταλικά', 'Golf' 'γερμανικά' την ίδια κατάληξη έχουν
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
όλα τα τόπικ που έχουν απαγορευμένες λέξεις, οπως 'GT', 'Alfa', 'ιταλικά', 'Golf' 'γερμανικά' την ίδια κατάληξη έχουν
και εγώ που νόμιζα ότι τόση ώρα μιλάμε για την πέγκυ...
-
Εγω μιλαω για σπορ κουπε μοντελα. Ισως στην Αγγλια το μοντεο να ειναι πολυ ακριβοτερο απο το πασσατ . Εγω σου μιλαω για την Ελλαδα. Εχουμε 2 σπορ κουπε. Το ενα ειναι 1800 ,140 αλογα με 16αρες ζαντες με vdc που δεν απενεργοποιειται.(Οταν λεω οτι τα οικογενειακα 1600αρια το παιρνουν στην ευθεια δεν τον ειπα για πλακα. Η κορολλα σενταν εχει 0-100 10 δευτερα και η αλφα εχει 10.7).
Απο την αλλη εχουμε ενα αμαξι 1300,192 αλογα με 18αρες ζαντες και σπορ στησιμο. Ειμαι σιγουρος οτι σε πιστα το ρχ-8 θα ριχνει καμια 6-7 δευτερα για πλακα στην αλφα και μιλαω για μικρες κλειστες πιστες ,γιατι σε ανοικτες θα ειναι πολυ πιο σκουρα τα πραγματα -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν κάνω τον συνήγορό του αλλά ο sado δεν είναι ο κλασσικός Αlfaκιας...μάλλον TA Saab του αγαπάει περισσότερο...
Α και κάτι άσχετο, πρόσεχε πώς του μιλάς...δεν είναι παιδάκι...2.05 είναι!(κλίκαρε τις φωτό, ο κύριος με τα κόκκινα είναι)
(και στο ΜΧ5 του dimsabas... )
Μου το κάτσιασε ο άτιμος
Μπάταραν οι αναρτήσεις -
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Mια απλη ερωτηση babis. Εχεις 29.000 ευρο. Τι παιρνεις? Ρχ-8 192 ps h αλφα gt 1800 140ps? Πισω κινηση,τελειο κρατημα ,0-100 σε 7.2 18αρες ζαντες κ.τ.λ ή μπροστινη κινηση ,0-100 σε 10.8 ,16αρες ζαντες και μετριο κρατημα?'Εχει ήδη διαλέξει ο babis οπότε μην κάνεις λάθος ερωτήσεις.
Πάντως έγω έχω μια απορία. Σε ότι GT έχω δει η ακούσει 4 ως τώρα (έχω βάλει και του Sado που δεν έχω δει) έχουν φθαρμένους διακόπτες στο τιμόνι.
Μπαμπη ισχύει και για το δικό σου αυτό ; Στην θέση σας θα τους πηδούσα ....
Και να αναφέρω κατι ακόμα. Στην GT 3.2 ο ελεγχός ευχτάθειας γίνετε off κανονικά. Έχει διακοπτάκι μπροστά απο το χειρόφρενο.Παρακαλώ να μπει και το νέο Grand Vitara στα υπερτιμημένα
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Πάντως έγω έχω μια απορία. Σε ότι GT έχω δει η ακούσει 4 ως τώρα (έχω βάλει και του Sado που δεν έχω δει) έχουν **φθαρμένους διακόπτες **στο τιμόνι.
Μπαμπη ισχύει και για το δικό σου αυτό ; Στην θέση σας θα **τους **πηδούσα ....Πώς θα πηδούσες τους διακόπτες;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πάντως έγω έχω μια απορία. Σε ότι GT έχω δει η ακούσει 4 ως τώρα (έχω βάλει και του Sado που δεν έχω δει) έχουν **φθαρμένους διακόπτες **στο τιμόνι.
Μπαμπη ισχύει και για το δικό σου αυτό ; Στην θέση σας θα **τους **πηδούσα ....Πώς θα πηδούσες τους διακόπτες;
Την εταιρεία εννοώ
2 φίλοι μου έχουν την δίλητρη και έχω μπει στην 3.2 πρόσφατα. 'Ολες έχουνε φθαρμένο τον διακόπτη του volume στο τιμόνι.
Πάντως ομολογώ οτι η 3.2 μου άρεσε τρελά .... Αλλά το κόστος κτήσης συντήρησης και η υποψία ποιότητας με φοβίζει ... Μην ξεχνάμε ότι κοντά στα λεφτά της είναι και το Ζ. Αλλιώς .... περιστροφικό δαγκωτό ! Είναι και φτηνό το λαδάκι του -
Αρκετα με τις ιταλικές βάρκες που πωλουνται για θαλαμηγοί , να γυρισουμε στο θεμα μας.
Μεχρι στιγμής:
το 1007 πηρε κεφαλι,προσωπικα σχεδον δεν ηξερα οτι υπαρχει αυτο το αυτοκινητο,μεγαλη αποτυχία.
Το golf fsi 1.4 μεγαλος πρωταγωνιστης, ενω παράλληλα πολλοί ζητήσατε την παρουσία του Α3, που επισης με fsi κανει αισθητη την..ανυπαρξία του.Τεχνολογία απο αγώνες σου λεει,σιγα μην σπασει κανα αυγο απο την ωμή δύναμη!
Το aygo μαλλον αγνωστο ακομα,δεν προλαβε να παρει πολλες ψήφους.
-
Η κουβέντα περί επιδόσεων της Alfa GT μεταφέρθηκε εδώ: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=14637
-
Ψηφησα κι εγω το 1007. Πηγα και το ειδα απο κοντα κι εμεινα κυριολεκτικα αφωνη. Οχι απλα γιατι το θεωρω ασχημοπαπο, αλλα για τα λεφτα που ζητανε για ενα 'μοντερνο κουτι' με αρκετο χωρο μεσα, δυο ηλεκτρικες πορτες (ουαου!!!! ) και μια δηθεν 'σπορ' εκδοση που καθε αλλο παρα μπορει να παρει τα ποδια της... Απορω ποιους ρωτησαν για να πιασουν τον παλμο της αγορας και να σπρωξουν στην παραγωγη αυτο το αυτοκινητο και σε ποιους ηλπιζαν οτι θα το πουλησουν ωστε να βγαλουν κερδος.... Εκτος κι αν η σχεδιαση-εξελιξη-γραμμη παραγωγης δεν τους κοστισε τιποτα, τι να πω....
Μεχρι τωρα παντως δεν το εχω δει να κυκλοφορει σχεδον καθολου.Ας ελπισουμε τουλαχιστον το 107 να αποτελεσει πιο 'value' προταση και να ακολουθησει την εμπορικη πορεια του 106 (προσωπικα αμφιβαλλω αλλα lets not speak too soon)....
-
Ξεχάσατε να βάλετε στην ψηφοφορία το Golf Plus.
... κατά τ' άλλα εγώ ψήφισα το 1007.
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Ας ελπισουμε τουλαχιστον το 107 να αποτελεσει πιο 'value' προταση και να ακολουθησει την εμπορικη πορεια του 106 (προσωπικα αμφιβαλλω αλλα lets not speak too soon)....δεν σου είναι άγνωστο το 107...είναι το ένα από τα τρίδυμα Aygo-C1-107...!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ας ελπισουμε τουλαχιστον το 107 να αποτελεσει πιο 'value' προταση και να ακολουθησει την εμπορικη πορεια του 106 (προσωπικα αμφιβαλλω αλλα lets not speak too soon)....
δεν σου είναι άγνωστο το 107...είναι το ένα από τα τρίδυμα Aygo-C1-107...!
Ναι μεν, αλλα κατσε να δουμε **εμπορικα **τι θα κανει!
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Mια απλη ερωτηση babis. Εχεις 29.000 ευρο. Τι παιρνεις? Ρχ-8 192 ps h αλφα gt 1800 140ps? Πισω κινηση,τελειο κρατημα ,0-100 σε 7.2 18αρες ζαντες κ.τ.λ ή μπροστινη κινηση ,0-100 σε 10.8 ,16αρες ζαντες και μετριο κρατημα?
'Εχει ήδη διαλέξει ο babis οπότε μην κάνεις λάθος ερωτήσεις.
Πάντως έγω έχω μια απορία. Σε ότι GT έχω δει η ακούσει 4 ως τώρα (έχω βάλει και του Sado που δεν έχω δει) έχουν φθαρμένους διακόπτες στο τιμόνι.
Μπαμπη ισχύει και για το δικό σου αυτό ; Στην θέση σας θα τους πηδούσα ....
Και να αναφέρω κατι ακόμα. Στην GT 3.2 ο ελεγχός ευχτάθειας γίνετε off κανονικά. Έχει διακοπτάκι μπροστά απο το χειρόφρενο.Παρακαλώ να μπει και το νέο Grand Vitara στα υπερτιμημένα
Έχεις δίκιο και στην δικια μου το mute ειναι σκοροφαγωμένο
-
Για το νέο Clio τι λέτε;
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 034#424034
Το πιο υπερτιμημενο αυτοκινητο του 2005;