-
εαν καποιος βαλει λαστιχο με χαμηλοτερο πελμα απ'οτι λεει ο κατασκευαστης του αυτοκινητου, τι χανει και τι κερδιζει? υπαρχει περιπτωση το αυτοκινητο να γινει λιγοτερο ασφαλες ή ακομα και επικινδυνο?
-
Μαλλον εννοεις πιο χαμηλο προφιλ ελαστικου. Αυτο που πρεπει να κανεις σε μια αλλαγη ελαστικου ειναι να διατηρησεις οσο γινεται πιο σταθερη την διαμετρο του τροχου. Δηλαδη αν εχεις πχ 195/60 και θες πιο μικρο προφιλ πχ 195/55 θα αλλαξεις τη διαμετρο του τροχου πραγμα μη επιθυμητο. Μπορεις να αλλαξεις ομως τη ζαντα με μεγαλυτερη για να βαλεις πιο χαμηλοπροφιλο λαστιχο.
θετικα:πιο αμεσο τιμονι και λιγο ποιο απολυτη συμπεριφορα στο στριψιμο.
αρνητικα:χασιμο σε ανεση, ποιο αποτομο σε λακουβες/ανωμαλιες, ποιο πιθανες βλαβες σε συστημα διευθυνσης λογω μεγαλυτερης καταπονησης, ποιο γρηγορη φθορα αναρτησεων,τριγμοιΑσχετο με το θεμα αλλα για να μην ανοιξω αλλο ποστ ηθελα να πω οτι μια βαλβιδα μου στο παλιο μου golf χανει αερα και επειδη δεν κυκλοφορω με αυτο θα παω σε ενα βουλκανιζατερ να παρω μια βαλβιδα εχω δει οτι ειναι αυκολη η αλλαγη αλλα ηθελα να ρωτησω αν ολες οι βαλβιδες ειναι ιδιες. Επισης επειδη και στο μηχανακι μου χανει λιγο και αυτη ιδια ειναι; Οποιος ξερει ας απαντησει.
-
Για να αλλαξεις την βαλβιδα πρεπει να ξεμονταρεις το λαστιχο απο την ζαντα ,οχι να το βγαλεις τελειως αλλα να μπορεις να βαλεις το χερι απο μεσα.Η βαλβιδα μπαινει απο την μεσα μερια της ζαντας .Βαλβιδα ειναι ολοκληρο το λαστιχενιο πραγμα.Εχει μεσα την βελονα που μπορεις να την αλλαξεις μονος σου αν εχεις το ειδικο κατσαβιδι και το καπακι που αλλαζεται ευκολα.
Εισαι σιγουρος οτι χανει απο την βαλβιδα;Μηπως εχεις πατησει κατι και χανει πολυ αργα πιεση το λαστιχο; -
Αλάνθαστη μέθοδος για να δεις αν χάνει η βαλβίδα είναι αφού βγάλεις το καπάκι να βάλεις επάνω λίγο σάλιο και να δεις αν κάνει σιγά σιγά φουσκάλα. Συνήθως αρκεί η αλλαγή του εσωτερικού μηχανισμού της βαλβίδας. Υπάρχουν καπάκια βαλβίδων με διαμόρφωση σαν κλειδί που μπορείς με αυτά τα το βγάλεις απλά ξεβιδώνοντας το ή με τη χρήση ειδικού κλειδιού με τον ίδιο τρόπο. Απλά ξεφούσκωσε πρώτα το ελαστικό για να μην σε ζορίσει καθόλου η πίεση του αέρα που θα αρχίσει να φεύγει όταν το ξεβιδώσεις.
-
με το σαλιο ειδα οτι χανει απο εκει και εννοουσα μονο το εσωτερικο να αλλαξω. το καπακι δεν καταλαβαινω τι ειναι. μονο η βελονα δεν αλλαζει; το καταβιι νομιζα οτι ειναι ενα απλο κατσαβιδακι ειναι τιποτα παραπανω; ολες οι βελονες ειναι τελικα ιδιες σε αυτοκινητα και μηχανες;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
με το σαλιο ειδα οτι χανει απο εκει και εννοουσα μονο το εσωτερικο να αλλαξω. το καπακι δεν καταλαβαινω τι ειναι. μονο η βελονα δεν αλλαζει; το καταβιι νομιζα οτι ειναι ενα απλο κατσαβιδακι ειναι τιποτα παραπανω; ολες οι βελονες ειναι τελικα ιδιες σε αυτοκινητα και μηχανες;Εχεις κομπρεσερ για να το φουσκωσεις μονος σου;
Πηγαινε σε ενα βουλκανιζατερ να στο φτιαξουν .Πανω απο 5 -
Δεν αδειαζω να το παρω και να το παω καπου και μετα να παρω το μηχανακι και να το παω παλι εκει. Ολα αυτα ειναι πανω απο μια ωρα δουλεια. Εχω αν περασω καποια στιγμη θα τα παρω και θα φυγω και στο σπιτι θα ασχοληθω οποτε εχω χρονο αντε κανα 5λεπτο να μου παρει πιστευω. Ναι εχω κομπρεσερ. Αυτο το κατσαβιδακι ειναι κατι περισσοτερο απο ενα απλο κατσαβιδακι;;;
-
Ασχετο εχω μαθει απο φυσικο οτι οσο μεγαλωνει μια επιφανια που ακουμπαει σε μια αλλη δεν μεγαλωνει αντιστιχα και η τριβη τους
και οτι τα φαρδια λαστιχα ειναι κιριος για διακοσμητικους σκοπους! -
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
Ασχετο εχω μαθει απο φυσικο οτι οσο μεγαλωνει μια επιφανια που ακουμπαει σε μια αλλη δεν μεγαλωνει αντιστιχα και η τριβη τους
και οτι τα φαρδια λαστιχα ειναι κιριος για διακοσμητικους σκοπους!Αυτος στο αμαξι του εχει λαστιχα ποδηλατου;
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
Ασχετο εχω μαθει απο φυσικο οτι οσο μεγαλωνει μια επιφανια που ακουμπαει σε μια αλλη δεν μεγαλωνει αντιστιχα και η τριβη τους
και οτι τα φαρδια λαστιχα ειναι κιριος για διακοσμητικους σκοπους!Λεφτέρη όλα έχουν απαντηθεί. Απλά διάβασε από την αρχή το thread.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Δεν αδειαζω να το παρω και να το παω καπου και μετα να παρω το μηχανακι και να το παω παλι εκει. Ολα αυτα ειναι πανω απο μια ωρα δουλεια. Εχω αν περασω καποια στιγμη θα τα παρω και θα φυγω και στο σπιτι θα ασχοληθω οποτε εχω χρονο αντε κανα 5λεπτο να μου παρει πιστευω. Ναι εχω κομπρεσερ. Αυτο το κατσαβιδακι ειναι κατι περισσοτερο απο ενα απλο κατσαβιδακι;;;Είναι ειδικό και δεν αρκεί ένα κοινό κατσαβίδι. Καπάκι εννοούσα το πλαστικό βιδωτό κάλυμμα της βαλβίδας. Συχνά έχουν την ίδια διαμόρφωση στην πάνω μεριά με το ειδικό εργαλείο εξαγωγής της βελόνας και κάνουν θαυμάσια την ίδια δουλειά. Ακόμα όμως και να χρειαστεί να το αγοράσεις είναι ευτελής αξίας. Αν δεν έχεις όμως αεροσυμπιεστή θα σου βγει η ψυχή να φουσκώσεις το ελαστικό με την τρόμπα!!!!
-
ΦΙΛΕ QUTTRO ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ.ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΕ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΖΑΝΤΕΣ.ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ.ΑΥΤΟ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΙΣ ΒΑΖΟΥΝ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΚΑΛΛΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΝΟΣ!! ΣΥΝΗΘΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ; ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ-ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ ΛΟΓΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΒΑΡΟΥΣ ΤΗΣ ΖΑΝΤΑΣ-ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ-ΠΟΛΥ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΟΡΙΟ-ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ
Πως επηρεάζει η διάμερτος του ελαστικου το κρατημα;