Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πως επηρεάζει η διάμερτος του ελαστικου το κρατημα;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πως επηρεάζει η διάμερτος του ελαστικου το κρατημα;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    29
    71
    546
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manager_ last edited by

      εαν καποιος βαλει λαστιχο με χαμηλοτερο πελμα απ'οτι λεει ο κατασκευαστης του αυτοκινητου, τι χανει και τι κερδιζει? υπαρχει περιπτωση το αυτοκινητο να γινει λιγοτερο ασφαλες ή ακομα και επικινδυνο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        enginekiller last edited by

        Μαλλον εννοεις πιο χαμηλο προφιλ ελαστικου. Αυτο που πρεπει να κανεις σε μια αλλαγη ελαστικου ειναι να διατηρησεις οσο γινεται πιο σταθερη την διαμετρο του τροχου. Δηλαδη αν εχεις πχ 195/60 και θες πιο μικρο προφιλ πχ 195/55 θα αλλαξεις τη διαμετρο του τροχου πραγμα μη επιθυμητο. Μπορεις να αλλαξεις ομως τη ζαντα με μεγαλυτερη για να βαλεις πιο χαμηλοπροφιλο λαστιχο.
        θετικα:πιο αμεσο τιμονι και λιγο ποιο απολυτη συμπεριφορα στο στριψιμο.
        αρνητικα:χασιμο σε ανεση, ποιο αποτομο σε λακουβες/ανωμαλιες, ποιο πιθανες βλαβες σε συστημα διευθυνσης λογω μεγαλυτερης καταπονησης, ποιο γρηγορη φθορα αναρτησεων,τριγμοι

        Ασχετο με το θεμα αλλα για να μην ανοιξω αλλο ποστ ηθελα να πω οτι μια βαλβιδα μου στο παλιο μου golf χανει αερα και επειδη δεν κυκλοφορω με αυτο θα παω σε ενα βουλκανιζατερ να παρω μια βαλβιδα εχω δει οτι ειναι αυκολη η αλλαγη αλλα ηθελα να ρωτησω αν ολες οι βαλβιδες ειναι ιδιες. Επισης επειδη και στο μηχανακι μου χανει λιγο και αυτη ιδια ειναι; Οποιος ξερει ας απαντησει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Για να αλλαξεις την βαλβιδα πρεπει να ξεμονταρεις το λαστιχο απο την ζαντα ,οχι να το βγαλεις τελειως αλλα να μπορεις να βαλεις το χερι απο μεσα.Η βαλβιδα μπαινει απο την μεσα μερια της ζαντας .Βαλβιδα ειναι ολοκληρο το λαστιχενιο πραγμα.Εχει μεσα την βελονα που μπορεις να την αλλαξεις μονος σου αν εχεις το ειδικο κατσαβιδι και το καπακι που αλλαζεται ευκολα.
          Εισαι σιγουρος οτι χανει απο την βαλβιδα;Μηπως εχεις πατησει κατι και χανει πολυ αργα πιεση το λαστιχο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Αλάνθαστη μέθοδος για να δεις αν χάνει η βαλβίδα είναι αφού βγάλεις το καπάκι να βάλεις επάνω λίγο σάλιο και να δεις αν κάνει σιγά σιγά φουσκάλα. Συνήθως αρκεί η αλλαγή του εσωτερικού μηχανισμού της βαλβίδας. Υπάρχουν καπάκια βαλβίδων με διαμόρφωση σαν κλειδί που μπορείς με αυτά τα το βγάλεις απλά ξεβιδώνοντας το ή με τη χρήση ειδικού κλειδιού με τον ίδιο τρόπο. Απλά ξεφούσκωσε πρώτα το ελαστικό για να μην σε ζορίσει καθόλου η πίεση του αέρα που θα αρχίσει να φεύγει όταν το ξεβιδώσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              enginekiller last edited by

              με το σαλιο ειδα οτι χανει απο εκει και εννοουσα μονο το εσωτερικο να αλλαξω. το καπακι δεν καταλαβαινω τι ειναι. μονο η βελονα δεν αλλαζει; το καταβιι νομιζα οτι ειναι ενα απλο κατσαβιδακι ειναι τιποτα παραπανω; ολες οι βελονες ειναι τελικα ιδιες σε αυτοκινητα και μηχανες;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                με το σαλιο ειδα οτι χανει απο εκει και εννοουσα μονο το εσωτερικο να αλλαξω. το καπακι δεν καταλαβαινω τι ειναι. μονο η βελονα δεν αλλαζει; το καταβιι νομιζα οτι ειναι ενα απλο κατσαβιδακι ειναι τιποτα παραπανω; ολες οι βελονες ειναι τελικα ιδιες σε αυτοκινητα και μηχανες;

                Εχεις κομπρεσερ για να το φουσκωσεις μονος σου;
                Πηγαινε σε ενα βουλκανιζατερ να στο φτιαξουν .Πανω απο 5

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  enginekiller last edited by

                  Δεν αδειαζω να το παρω και να το παω καπου και μετα να παρω το μηχανακι και να το παω παλι εκει. Ολα αυτα ειναι πανω απο μια ωρα δουλεια. Εχω αν περασω καποια στιγμη θα τα παρω και θα φυγω και στο σπιτι θα ασχοληθω οποτε εχω χρονο αντε κανα 5λεπτο να μου παρει πιστευω. Ναι εχω κομπρεσερ. Αυτο το κατσαβιδακι ειναι κατι περισσοτερο απο ενα απλο κατσαβιδακι;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lefteris25 last edited by

                    Ασχετο εχω μαθει απο φυσικο οτι οσο μεγαλωνει μια επιφανια που ακουμπαει σε μια αλλη δεν μεγαλωνει αντιστιχα και η τριβη τους
                    και οτι τα φαρδια λαστιχα ειναι κιριος για διακοσμητικους σκοπους!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
                      Ασχετο εχω μαθει απο φυσικο οτι οσο μεγαλωνει μια επιφανια που ακουμπαει σε μια αλλη δεν μεγαλωνει αντιστιχα και η τριβη τους
                      και οτι τα φαρδια λαστιχα ειναι κιριος για διακοσμητικους σκοπους!

                      Αυτος στο αμαξι του εχει λαστιχα ποδηλατου;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
                        Ασχετο εχω μαθει απο φυσικο οτι οσο μεγαλωνει μια επιφανια που ακουμπαει σε μια αλλη δεν μεγαλωνει αντιστιχα και η τριβη τους
                        και οτι τα φαρδια λαστιχα ειναι κιριος για διακοσμητικους σκοπους!

                        Λεφτέρη όλα έχουν απαντηθεί. Απλά διάβασε από την αρχή το thread.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                          Δεν αδειαζω να το παρω και να το παω καπου και μετα να παρω το μηχανακι και να το παω παλι εκει. Ολα αυτα ειναι πανω απο μια ωρα δουλεια. Εχω αν περασω καποια στιγμη θα τα παρω και θα φυγω και στο σπιτι θα ασχοληθω οποτε εχω χρονο αντε κανα 5λεπτο να μου παρει πιστευω. Ναι εχω κομπρεσερ. Αυτο το κατσαβιδακι ειναι κατι περισσοτερο απο ενα απλο κατσαβιδακι;;;

                          Είναι ειδικό και δεν αρκεί ένα κοινό κατσαβίδι. Καπάκι εννοούσα το πλαστικό βιδωτό κάλυμμα της βαλβίδας. Συχνά έχουν την ίδια διαμόρφωση στην πάνω μεριά με το ειδικό εργαλείο εξαγωγής της βελόνας και κάνουν θαυμάσια την ίδια δουλειά. Ακόμα όμως και να χρειαστεί να το αγοράσεις είναι ευτελής αξίας. Αν δεν έχεις όμως αεροσυμπιεστή θα σου βγει η ψυχή να φουσκώσεις το ελαστικό με την τρόμπα!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cyclopas last edited by

                            ΦΙΛΕ QUTTRO ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ.ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΕ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΖΑΝΤΕΣ.ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ.ΑΥΤΟ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΙΣ ΒΑΖΟΥΝ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΚΑΛΛΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΝΟΣ!! ΣΥΝΗΘΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ; ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ-ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ ΛΟΓΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΒΑΡΟΥΣ ΤΗΣ ΖΑΝΤΑΣ-ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ-ΠΟΛΥ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΟΡΙΟ-ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 4
                            • 4 / 4
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr