-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να μαθαίνεις τι είναι αυτό, που σαγηνεύει κάποιον σε ένα πρόσωπο, αντικείμενο κλπ, εν προκειμένω αυτοκίνητο, το οποίο σε σένα προκαλεί απέχθεια.
Ο ένας γουστάρει, ο άλλος φρίττει και μιλάμε πάντα για το ίδιο πράγμα.
Είναι προφανώς τα διαφορετικά κριτήρια, που προσδιορίζουν τις προτιμήσεις ή τις αποστροφές.
Στο θέμα μας, θα ήθελα, να μάθω από ένα αγοραστή/κάτοχο/πορωμένο, όλα αυτά μαζί ή το καθένα χώρια, τι είναι αυτό, που τον προσελκύει σε ένα αυτοκίνητο, όπως το Κορόλα;
Μην είναι τα 6 χρόνια εγγύησης; (Το φόκους έχει 5)
Μην είναι οι χώροι του; (πολλά έχουν τους ίδιους ή περισσότερους)
Μην είναι το εξωτικό του σχήμα; (ασχολίαστο)
Μην είναι ο κινητήρας του VVT; (ανάλογη απόδοση έχουν οι περισσότεροι 1.6 σήμερα)
Μην είναι ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω; (η Corolla του 94 παρεμπιμπτόντως είχε ανεξάρτητη, είναι αυτό πισωγύρισμα ή όχι;)
Απορείς, ε?
Εγώ απορώ με τους ανθρώπους που απορούνΟι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου είναι πολύ απλές.
Για την εγγύηση δεν απαντάω καθόλου. Σου απάντησε ο Manosk
Να προσθέσω εδώ το after sales service από μια αρκετά αξιόπιστη αντιπροσωπεία. Η εμπειρία μου από άλλες εταιρείες λεει ότι απέχουν αρκετά από την Toyota.Σίγουρα δεν είναι οι χώροι του. Υπάρχουν άλλα καλύτερα.
Για το σχήμα του τώρα τι να σου πω. Ασχολίαστο;
Σε πολλούς αρέσει, σ' άλλους τους είναι αδιάφορο. Κανέναν δεν έχω ακούσει να λέει ότι είναι άσχημο. Μπορεί να υπάρχουν κι αυτοί. Πάντως προσωπικά είναι πιο ωραίο από Civic, Almera, Focus κ.α και είναι και 5 ετών (αισίως)Για τον κινητήρα του; Μα φυσικά! ένα από τα δυνατότερα σημεία του αυτοκινήτου
Για τον ημιάκαμπτο; Σιγούρα όχι. Αλλά το γεγονός ότι δεν είναι 'διασκεδαστικό' (αμαν πια) στην οδήγηση δε σημαίνει ότι είναι επικίνδυνο. Είναι ασφαλέστατο. Ε, γέρνει λιγάκι αλλά τι να κάνουμε. Το διορθώνουμε ύστερα.
Και επιτέλους σταματήστε να βάζετε ταμπέλες γιατί σας οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα.
Τι παει να πει έχει ημιάκαμπτο; Η εφαρμογή έχει σημασία και όχι η λύση. Ένα αυτοκίνητο με διπλά ψαλίδια δε σημαίνει αυτόματα ότι έχει και καλή συμπεριφοράΝα προσθέσω και την αξιοπιστία για να δέσουμε το γλυκό.
Πού διαφωνείς να το συζητήσουμε
Eγώ απορώ με τους ανθρώπους, που απορούν με ανθρώπους που απορούν!
Ξεκινώ από το τέλος Syele. Ημιάκαμπτος πάει να πει χειρότερος έλεγχος των κινήσεων του τροχού, καθώς η κίνηση του ενός επηρεάζεται από την κίνηση του άλλου (απλοικά), προφανές αυτό. Σημαίνει επίσης ορισμένες φορές ξερές αντιδράσεις σε ανωμαλίες του δρόμου. Τα πλεονεκτήματά του εξαντλούνται στο χαμηλό κόστος (για αυτό επιλέγεται συνήθως), και στον περισσότερο χώρο για τις αποσκευές.
Οπωσδήποτε ο ημιάκαμπτος της Corolla (και σαν διάταξη, και σαν υλοποίηση) είναι σαφώς λιγότερο καλός από τις πίσω αναρτήσεις του Focus και του Golf, πολλαπλών συνδέσμων. Αυτό είναι κάτι, που φαίνεται και στο δρόμο. Δεν υπονοήθηκε ότι η Corolla είναι λιγότερο ασφαλής, εξαιτίας του ημιάκαμπτου. Αλλά προφανώς και υστερεί σε σχέση με τα προαναφερθέντα.
Να σου πω και κάτι άλλο; Δεν είναι μόνο θέμα διασκέδασης. Είναι θέμα ελέγχου. Από τον οποίο μπορεί να απορρέει και η διασκέδαση...Όσο για τον κινητήρα, ναι, είναι από τους καλούς 1.6. Του Focus βέβαια το μοτέρ των 115 ίππων, απέδωσε στη δυναμομέτρηση του drive 130 και αν θυμάμαι καλά, έκανε 0-100 γύρω στο 11.
Όσο περίπου και η Corolla δηλαδή. Επομένως ούτε σε αυτό, το σημείο το Κορόλα υπερέχει του ανταγωνισμού.Για το σχήμα του δεν το συζητάμε καν. Είναι υποκειμενικό. Εμένα μου φαίνεται χοντροκομμένο και ανιαρό (που είναι οι εποχές της ΑΕ86 GT; ), σε εσένα μπορεί να φαίνεται οπτασία. Σεβαστόν!
Οπότε μας μένει η εγγύηση και το 'μετά τις πωλήσεις'.
Νομίζω όμως, ότι ο βασικός λόγος που κάποιος επιλέγει κορόλα, είναι είτε γιατί είχε τογιότα και ξέρει ότι η αξιοπιστία είναι από τις αρετές, είτε γιατί υπάρχει η εμπεδωμένη αντίληψη ότι τα Τογιότα είναι πάντα αξιόπιστα.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Όσο για το παιχνιδιάρικο της υπόθεσης ο αδερφός μου που έχει Golf V 1.6FSI ψάχνεται για ανάρτηση για να μαζέψει τα μούτρα του και παραδέχτηκε πως το Golf δε γυρίζει με τπτ ενώ το corolla που έχει οδηγησει πολλές φορές είναι πολύ πιο παιχνιδιάρικο....
To golf V δεν πετάει πια και τόσα μούτρα.Δηλαδή τι να πουν και οι κάτοχοι του ΙV..
Και μη λέμε ότι θέλουμε ρε συ. Σε συμπεριφορά είναι ΜΑΚΡΑΝ μπροστά το golf V από το corolla..Φίλε skye δεν είπα πως το corolla έχει καλύτερη συμπεριφορά από το golf H αλήθεια είναι πως το golf του δεν το έχω οδηγήσει και απλά μετέφερα την άποψή του πως το corolla είναι πιο παιχνιδιάρικο από αυτό.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Όσο για τον κινητήρα, ναι, είναι από τους καλούς 1.6. Του Focus βέβαια το μοτέρ των 115 ίππων, απέδωσε στη δυναμομέτρηση του drive 130 και αν θυμάμαι καλά, έκανε 0-100 γύρω στο 11.Τα εχουμε πει και σε αλλο αμαξι αυτά (που λεγανε οτι βγαζει πολυ παραπάνω αλλα οι επιδόσεις δεν ηταν για αυτά που εγραφε το δυναμομετρο)
Δεν μπορει να βγαζει 130.
Αν εγω δουλευα σε περιοδικό και επαιρνα αμαξι με 115 και ελεγε 130, θα ζηταγα και ενα αλλο την αλλη εβδομαδα για να μετρησω ξαναΕσεις το πιστεύετε? Αν εβγαζει τόσο η FORD θα εστελνε την διαφημιση με την ιπποδύναμη μεχρι και με courrier στο σπίτι μας, με συστημένο... (τοση διαφήμιαση που κάνει)
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Ξεκινώ από το τέλος Syele. Ημιάκαμπτος πάει να πει χειρότερος έλεγχος των κινήσεων του τροχού, καθώς η κίνηση του ενός επηρεάζεται από την κίνηση του άλλου (απλοικά), προφανές αυτό. Σημαίνει επίσης ορισμένες φορές ξερές αντιδράσεις σε ανωμαλίες του δρόμου. Τα πλεονεκτήματά του εξαντλούνται στο χαμηλό κόστος (για αυτό επιλέγεται συνήθως), και στον περισσότερο χώρο για τις αποσκευές.
Οπωσδήποτε ο ημιάκαμπτος της Corolla (και σαν διάταξη, και σαν υλοποίηση) είναι σαφώς λιγότερο καλός από τις πίσω αναρτήσεις του Focus και του Golf, πολλαπλών συνδέσμων. Αυτό είναι κάτι, που φαίνεται και στο δρόμο. Δεν υπονοήθηκε ότι η Corolla είναι λιγότερο ασφαλής, εξαιτίας του ημιάκαμπτου. Αλλά προφανώς και υστερεί σε σχέση με τα προαναφερθέντα.
Να σου πω και κάτι άλλο; Δεν είναι μόνο θέμα διασκέδασης. Είναι θέμα ελέγχου. Από τον οποίο μπορεί να απορρέει και η διασκέδαση...OK! Ας πούμε ότι υστερεί στο όριο, γιατί τα 2 προαναφερθέντα σου προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά. Ε, είπαμε αυτό διορθώνεται ως ένα σημείο. Και μην ξεχνάς ότι συγκρίνει μοντέλο του 2000 με μοντέλα του 2005. Για να δούμε και την επόμενη Corolla (που μάλλον θα αργήσει λίγο ακόμα)
Όσο για τον κινητήρα, ναι, είναι από τους καλούς 1.6. Του Focus βέβαια το μοτέρ των 115 ίππων, απέδωσε στη δυναμομέτρηση του drive 130 και αν θυμάμαι καλά, έκανε 0-100 γύρω στο 11.
Όσο περίπου και η Corolla δηλαδή. Επομένως ούτε σε αυτό, το σημείο το Κορόλα υπερέχει του ανταγωνισμού.Έρχεται 5 χρόνια μετά, το Focus με 115 ονομαστικά (που στη δυναμομέτρηση έδειξαν 130 - σιγά μην είναι 130) για να κάνει 0-100, 11 δευτ?? Όχι καλύτερο και μάλλον χειρότερο.
Είπαμε πείτε ότι θέλετε, αλλά όχι για τον κινητήραΓια το σχήμα του δεν το συζητάμε καν. Είναι υποκειμενικό. Εμένα μου φαίνεται χοντροκομμένο και ανιαρό (που είναι οι εποχές της ΑΕ86 GT; ), σε εσένα μπορεί να φαίνεται οπτασία. Σεβαστόν!
Κανείς δε μίλησε για οπτασία. Προς θεού. Ας πούμε η 147 είναι σαφώς ομορφότερη.
Αλήθεια, τι πάει να πει ανιαρό; Τι το 'ενδιαφέρον' έχει το focus ας πούμε (που πάλι προσωπικά) που είναι χειρότερο από το pre-faceliftΟπότε μας μένει η εγγύηση και το 'μετά τις πωλήσεις'.
Στα οποία βλέπω ότι αφιερώνεις 5 λέξεις γιατί προφανώς τα θεωρείς ανάξια λόγου; Δηλαδή, αυτά δεν παίζουν το ρόλο τους;
Νομίζω όμως, ότι ο βασικός λόγος που κάποιος επιλέγει κορόλα, είναι είτε γιατί είχε τογιότα και ξέρει ότι η αξιοπιστία είναι από τις αρετές, είτε γιατί υπάρχει η εμπεδωμένη αντίληψη ότι τα Τογιότα είναι πάντα αξιόπιστα.
Άρα κάποιος παίρνει Corolla, μόνο επειδή είναι αξιόπιστα ή επειδή πιστεύει ότι είναι αξιόπιστα;
τι να σου πω, μπορεί... -
τα τελευταια χρονια παντως η toyota παει καλα λογω της κεκτημένης ταχυτητας που απεκτησε τα προηγουμενα χρονια
Αν παρατηρησετε γυρω σας πολλες μαρκες την ειναι πλεον σαφεστα καλυτερες, (μαγαζιά, after sales) klp.....
-
Ρε παιδια μη συγκρινετε ασχετα αυτοκινητα. Το θεμα ηταν αναμεσα σε corolla και civic γιατι ο φιλος μου ο οποιος παρηγγειλε τελικα corolla 1.4 sol ασημι εψαχνε πανω απο ολα κατι ιδιαιτερα αξιοπιστο και αναμεσα στα πιο αξιοπιστα πιο εχει καλυτερη οδκη συμπεριφορα. Ο κινητηρας της corolla ειναι απο τους καλυτερους γιατι μπορεις να παρεις και τον 1.4 και να κινησε σβελτα ενω σε αλλα αυτοκινητα πρεπει να παρεις 1.6 τουλαχιστον! Η αναρτηση ενταξει δεν ειναι απο τα δυνατα σημεια του αυτοκινητου, κοπαναει στις ανωμαλιες σαν τρελη και αν πεσεις σε τιποτα τετοιες πανω στη στροφη πρεπει να προσεχεις αλλα ειναι σχετικα παιχνιδιαρικη και γυριζει ποιο ευκολα απο focus το οποιο ομως εχει πολυ καλυτερη οδικη συμπεριφορα. Εμενα δε μου αρεσε κυριως λογω των κλισεων και συγκρινοντας με τον ανταγωνισμο focus, golf, mazda 3 και c4 που απολα ηταν χειροτερη ακομα και απο το c4 που εχει πολυ καλυτερη ρυθμιση αλλα και αυτη ψιλοκοπαναει αλλα ειναι οκ δεν ειναι επικινδυνη(για το corolla λεω). Το θεμα το εβαλα γιατι δεν εχω οδηγησει civic για να συγκρινω και οχι για να συγκρινουμε με golf ...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Οπότε μας μένει η εγγύηση και το 'μετά τις πωλήσεις'.
Στα οποία βλέπω ότι αφιερώνεις 5 λέξεις γιατί προφανώς τα θεωρείς ανάξια λόγου; Δηλαδή, αυτά δεν παίζουν το ρόλο τους;
Νομίζω όμως, ότι ο βασικός λόγος που κάποιος επιλέγει κορόλα, είναι είτε γιατί είχε τογιότα και ξέρει ότι η αξιοπιστία είναι από τις αρετές, είτε γιατί υπάρχει η εμπεδωμένη αντίληψη ότι τα Τογιότα είναι πάντα αξιόπιστα.
Άρα κάποιος παίρνει Corolla, μόνο επειδή είναι αξιόπιστα ή επειδή πιστεύει ότι είναι αξιόπιστα;
τι να σου πω, μπορεί...1.Kαθόλου ανάξια λόγου. Ίσα-ίσα είναι πολύ σημαντικά. Επειδή το είπα συνοπτικά, δε σημαίνει ότι τα υποτιμώ.
Και σέβομαι ότι αυτά τα κριτήρια, μπορεί να έχουν μεγάλο δείκτη βαρύτητας στην προτίμηση ενός δυνάμει αγοραστή.2.Όχι, μπορεί να αγοράζει κορόλα για διάφορους λόγους, τον κινητήρα της, το σχήμα της, κλπ, αλλά θα έλεγα ότι ο βασικός είναι (νομίζω, έτσι;), η φήμη της αξιοπιστίας που συνοδεύει όλα τα τογιότα.[/quote]
-
Η αναρτηση ενταξει δεν ειναι απο τα δυνατα σημεια του αυτοκινητου, κοπαναει στις ανωμαλιες σαν τρελη και αν πεσεις σε τιποτα τετοιες πανω στη στροφη πρεπει να προσεχεις αλλα ειναι σχετικα παιχνιδιαρικη και γυριζει ποιο ευκολα απο focus το οποιο ομως εχει πολυ καλυτερη οδικη συμπεριφορα. Εμενα δε μου αρεσε κυριως λογω των κλισεων και συγκρινοντας με τον ανταγωνισμο focus, golf, mazda 3 και c4 που απολα ηταν χειροτερη ακομα και απο το c4 που εχει πολυ καλυτερη ρυθμιση αλλα και αυτη ψιλοκοπαναει αλλα ειναι οκ δεν ειναι επικινδυνη(για το corolla λεω). Το θεμα το εβαλα γιατι δεν εχω οδηγησει civic για να συγκρινω και οχι για να συγκρινουμε με golf ...
Η ανάρτηση καλά κάνει και ειναι λίγο σκληρή. Σε υψηλές ταχύτητες > 120 εμπνέει σιγουριά. Τώρα αν έχεις οδηγήσει τίποτα γαλλικό αμάξι ε λογικό ειναι να σου φαίνεται ότι 'κοπανάει σαν τρελλή'.
'Γυριζει πιο εύκολα ??' Δεν θα το έλεγα. Φυσικά αν το ζορίσεις υπερβολικά θα βγείς εκτός πορείας. Σε δύσκολες ορεινές διαδρομές που έχω κάνει με συνεχόμενες στροφές πηγαίνει άψογα και μάλιστα σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς.
To after sales ειναι πάρα πολύ σημαντικό για τα αμάξια. Πολλοί δεν το λαβαίνουν υπόψιν τους αλλά είναι μάλλον ο πιο σημαντικός λόγος για τον οποίο η Corolla χτυπαει πρωτιά σε πωλήσεις.
-
Η αναρτηση δεν ειναι σκληρη και αυτο φαινεται γιατι ενω κοπαναει αρκετα στις ανωμαλιες αλλα στις στροφες γερνει περισσοτερο απο αλλα που δεν κοπανανε τοσο. Η αναρτηση για εμενα και κοπαναει περισσοτερο και γερνει περισσοτερο απο mazda3, focus, golf, c4, astra...που ειναι ιδιας κατηγορια οποτε δεν βαζω την αναρτηση στο μεσο ορο της κατηγοριας. Οσο για τα >120 αν εχει καμια ψιλοανωμαλια ο δρομος δε σου εμπνεει καθολου σιγουρια οσο τα παραπανω. Κατα τα αλλα ειναι πολυ καλο το αυτοκινητο αλλα ιδιαιτερα η αναρτηση δεν ειναι ο μεσος ορος της κατηγοριας αλλα σχετικα πιο χαμηλα. Οσο για το ανα γυριζει αν πιεσεις λιγο μετα με φρενο και αποτομη αλλαγη βαρους γυριζει ευκολα σε σχεση με αλλα.
Corolla vs Civic