-
Αδελφικος φιλος ετοιμαζεται για αγορα αυτοκινητου. Φαβορι ειναι το Mini Cooper (1.6 - 115 ΗΡ). Το αυτοκινητο το οδηγησε (τεστ ντραιβ) και του αρεσε. Κυριως ενδιαφερεται για γνωμες απο χρηστες σε θεματα αξιοπιστιας (βλαβες, ποιοτητα σερβις, κοστος) και καταναλωσης.
Αλλες προτασεις ειναι ευπροσδεκτες, αφου δεν εχει ακομα καταληξει οριστικα. Τον ενδιαφερουν αυτοκινητα σαν το Astra GTC, Megane 3d, Mazda 3, Audi A3. Δεν θελει την 147 (προκαταληψη με τα ιταλικα).
Κριτηρια: Τον ενδιαφερουν οδικη συμπεριφορα-επιδοσεις, οχι ομως φανατικα. Απλα δεν ειναι τελειως ασχετος και θελει το αυτοκινητο να 'πηγαινει' και να στριβει, οχι ομως εις βαρος ανεσης-θορυβου. Δεν ενδιαφερεται για βελτιωσεις. Επισης το αυτοκινητο θα ταξιδευει (παρα) πολυ σε εθνικο και επαρχιακο δικτυο. Οι χωροι δεν αποτελουν προτεραιοτητα (max 2 επιβατες). Τελος, γουσταρει και λιγο στυλ/πουλ- μουρ (αν και δεν το παραδεχεται ) εξ ου και το ΜΙΝΙ. Οροφη τιμης ~22.000 Ε. -
Αδελφικος φιλος ετοιμαζεται για αγορα αυτοκινητου. Φαβορι ειναι το Mini Cooper (1.6 - 115 ΗΡ). Το αυτοκινητο το οδηγησε (τεστ ντραιβ) και του αρεσε. Κυριως ενδιαφερεται για γνωμες απο χρηστες σε θεματα αξιοπιστιας (βλαβες, ποιοτητα σερβις, κοστος) και καταναλωσης.
Αλλες προτασεις ειναι ευπροσδεκτες, αφου δεν εχει ακομα καταληξει οριστικα. Τον ενδιαφερουν αυτοκινητα σαν το Astra GTC, Megane 3d, Mazda 3, Audi A3. Δεν θελει την 147 (προκαταληψη με τα ιταλικα).
Κριτηρια: Τον ενδιαφερουν οδικη συμπεριφορα-επιδοσεις, οχι ομως φανατικα. Απλα δεν ειναι τελειως ασχετος και θελει το αυτοκινητο να 'πηγαινει' και να στριβει, οχι ομως εις βαρος ανεσης-θορυβου. Δεν ενδιαφερεται για βελτιωσεις. Επισης το αυτοκινητο θα ταξιδευει (παρα) πολυ σε εθνικο και επαρχιακο δικτυο. Οι χωροι δεν αποτελουν προτεραιοτητα (max 2 επιβατες). Τελος, γουσταρει και λιγο στυλ/πουλ- μουρ (αν και δεν το παραδεχεται ) εξ ου και το ΜΙΝΙ. Οροφη τιμης ~22.000 Ε. -
Αδελφικος φιλος ετοιμαζεται για αγορα αυτοκινητου. Φαβορι ειναι το Mini Cooper (1.6 - 115 ΗΡ). Το αυτοκινητο το οδηγησε (τεστ ντραιβ) και του αρεσε. Κυριως ενδιαφερεται για γνωμες απο χρηστες σε θεματα αξιοπιστιας (βλαβες, ποιοτητα σερβις, κοστος) και καταναλωσης.
Αλλες προτασεις ειναι ευπροσδεκτες, αφου δεν εχει ακομα καταληξει οριστικα. Τον ενδιαφερουν αυτοκινητα σαν το Astra GTC, Megane 3d, Mazda 3, Audi A3. Δεν θελει την 147 (προκαταληψη με τα ιταλικα).
Κριτηρια: Τον ενδιαφερουν οδικη συμπεριφορα-επιδοσεις, οχι ομως φανατικα. Απλα δεν ειναι τελειως ασχετος και θελει το αυτοκινητο να 'πηγαινει' και να στριβει, οχι ομως εις βαρος ανεσης-θορυβου. Δεν ενδιαφερεται για βελτιωσεις. Επισης το αυτοκινητο θα ταξιδευει (παρα) πολυ σε εθνικο και επαρχιακο δικτυο. Οι χωροι δεν αποτελουν προτεραιοτητα (max 2 επιβατες). Τελος, γουσταρει και λιγο στυλ/πουλ- μουρ (αν και δεν το παραδεχεται ) εξ ου και το ΜΙΝΙ. Οροφη τιμης ~22.000 Ε. -
καταρχας εχουμε απο τη μια mini (πολυ μικρο) και απο την αλλη Mazda 3(πολυ μεγαλο συγκριτικα). Φανταζομαι οτι εφοσον θα ταξιδευει θα θελει κατι παραπανω απο χωρους απ'το το Mini!
-εξω το Megane γιατι παιρνει κλισεις σε στροφες κτλ και δε μου αρεσει η συμπεριφορα του στο δρομο(λιγο μαλθακο)
-εξω το Α3 γιατι με τετοια τιμη παιρνεις βασικη εκδοση 1600!
-εξω το Astra ειναι κατω απο ολα τα αλλα σε οδικη συμπεριφορα και για να εχεις καποιες επιδοσεις απο 1.8 και πανωΟποτε παμε σε Mazda 3 διλιτρο(150 αλογα) με πολυ καλυτερη οδικη συμεριφορα, γκαζι, πολυ αξιοπιστο και 3 χρονια εγγυηση, χωρους... στα λεφτα που το θελει. Πιστευω οτι θα εκτιμησει και ενα μεγαλυτερο αυτοκινητο για ταξιδια και ανεση(αντιθετα με το Mini)!
Σαν δευτερη επιλογη κοιτα C4 διλιτρο στα ιδια περιπου λεφτα -
Αν τον ενδιέφεραν οι χώροι, τότε με τα 22Κ θα μπορούσε να αγοράσει πολύ μεγαλύτερα αυτοκίνητα από το Mini (Mondeo, Mazda 6 και πολλά ακόμα μεσαία). Τώρα όμως; Μάλλον πρέπει να ξεκαθαρίσει τι θέλει. Πολλά μικρά έχουν καλύτερο γκάζι από το Cooper και κοστίζουν πολύ λιγότερο, αλλά δεν προσφέρουν αντίστοιχη μούρη. Αν και εδώ που τα λέμε, μούρη προσφέρει το Cooper S. Το απλό υστερεί σημαντικά. Τέλος πάντων, μια δίλιτρη C4 δείχνει να ταιριάζει πολύ περισσότερο σε αυτά που ζητά ο παλίκαρος. Πέρα από το γόητρο ίσως.
-
Είπε ο άνθρωπος, οροφή τιμής 22.000! Η δίλιτρη C4 είναι αρκετά πιο ακριβή δυστυχώς, γιατί τα κριτήρια του φίλου τα καλύπτει απόλυτα πιστεύω. Kαι στιλ, και επιδόσεις και (σχετικό) πουλ-μουρ (όποιος μπήκε μέσα και δεν... ψάρωσε, μάλλον είναι ο Jean Luc Piccard του Enterprize ).
Το ΜΙΝΙ νομίζω θα τον προβληματίσει σε κόστος σέρβις και γενικά λειτουργικά έξοδα, μην ξεχνάμε ότι τα συντηρεί η BMW.
-
Καταρχην για εμενα μονο ενα MC υπαρχει, το S!
Astra GTC 1.8 ισως; -
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Είπε ο άνθρωπος, οροφή τιμής 22.000! Η δίλιτρη C4 είναι αρκετά πιο ακριβή δυστυχώς, γιατί τα κριτήρια του φίλου τα καλύπτει απόλυτα πιστεύω. Kαι στιλ, και επιδόσεις και (σχετικό) πουλ-μουρ (όποιος μπήκε μέσα και δεν... ψάρωσε, μάλλον είναι ο Jean Luc Piccard του Enterprize ).Το ΜΙΝΙ νομίζω θα τον προβληματίσει σε κόστος σέρβις και γενικά λειτουργικά έξοδα, μην ξεχνάμε ότι τα συντηρεί η BMW.
Σκεφτομουνα με την εκπτωση του Αυγουστου που ειχε 21.900!!
-
μαζντα 3......... ειτε αυτο λεγετε 1,600 ειτε 2,000....
-
Το βασικό μειονέκτημα του mini cooper σε σχέση με τα υπόλοιπα (astra, A3, Mazda 3 κλπ) είναι οι χώροι! Εφόσον το φίλο σου τον ενδιαφέρει να μεταφέρει το πολύ 2 άτομα τότε και εγώ στην θέση του το mini θα έπαιρνα χωρίς δεύτερη σκέψη!
-
Ο φιλος δεν ξεκαθαριζει ομως ακριβως τι θελει και εφοσον λεει οτι ταξιδευει παρα πολυ συχνα πιστευω οτι δεν θα ειναι αρκετοι οι χωροι. Πιστευω πως το 3αρι που ειπα παραπανω ειναι μια πολυ καλη επιλογη και για τα χρηματα. Και οπως πολυ σωστα λεει και ο popolaros ας ειναι και 1.6
-
Symfono me ton msamaro.
An kai apo axiopistia, edw stin agglia, eixan bgalei aketa problimata.
Episis fantazomai h BMW tha gam@ei sta service.Exei gelio pou gia merikous Mini einai mono to Cooper S...
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Είπε ο άνθρωπος, οροφή τιμής 22.000! Η δίλιτρη C4 είναι αρκετά πιο ακριβή δυστυχώς, γιατί τα κριτήρια του φίλου τα καλύπτει απόλυτα πιστεύω. Kαι στιλ, και επιδόσεις και (σχετικό) πουλ-μουρ (όποιος μπήκε μέσα και δεν... ψάρωσε, μάλλον είναι ο Jean Luc Piccard του Enterprize ).
Το ΜΙΝΙ νομίζω θα τον προβληματίσει σε κόστος σέρβις και γενικά λειτουργικά έξοδα, μην ξεχνάμε ότι τα συντηρεί η BMW.
Σκεφτομουνα με την εκπτωση του Αυγουστου που ειχε 21.900!!
οι τιμές αυτές, είναι ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΟΝΟ δυστυχώς. Φορουμάς που την ήθελε, την πάτησε έτσι. Η αντιπροσωπεία φέρνει μόνο φουλ εξοπλισμένες δίλιτρες, αν θες 'γυμνή' (δηλαδή στην τιμή που αναφέρεις), ίσως χρειαστεί να περιμένεις ΠΟΛΥ
Exei gelio pou gia merikous Mini einai mono to Cooper S...
βασικά, Μίνι είναι ΜΟΝΟ το Austin (British Leyland) Mini, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
οι τιμές αυτές, είναι ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΟΝΟ δυστυχώς. Φορουμάς που την ήθελε, την πάτησε έτσι. Η αντιπροσωπεία φέρνει μόνο φουλ εξοπλισμένες δίλιτρες, αν θες 'γυμνή' (δηλαδή στην τιμή που αναφέρεις), ίσως χρειαστεί να περιμένεις ΠΟΛΥ
Η συγκεκριμενη τιμη δεν ειναι στα χαρτια γιατι ειχα παρει τελικη τιμη(πινακιδες κτλ) οταν ειχα παρει τη c4 μου πριν 2 βδομαδες και ηταν 22.450(ενταξει επεσα 500 ευρω εξω). Μα δεν ερχεται αλλη εκδοση στην Ελλαδα εκτος απο την πιο πλουσια για το 2λιτρο.
-
φιλε kantoniou,
το μινι απο του χρονου θα βγει καπως μεγαλυτερο, γιατι οσο ητανε να πουλησει σε affictionados, πουλησε..κανε υπομονη καννα χρονο και παρε το μινι με το μεγαλυτερο μεταξονιο λοιπον, που θα εχει -εστω και υποτυπωδεις- χωρους για πισω..ή εστω για τιποτα μπαγκαζια...
-
Άντε και σε S/W.
-
..Για μενα ή το Μινι ή το ASTRA GTC.....
To Astra ειναι και πολυ ομορφο, και πιο καλο για ταξιδι (μεγαλυτερο μεταξονιο - καλυτερη σταθεροτητα) ....
....Σιγουρα θα χανει σε πιστα ή σε πολυ κλειστες διαδρομες αλλα δεν νομιζω πως θα απασχολει τον φιλο σου κατι τετοιο.....
Στα συν ειναι σιγουρο το χαμηλοτερο σημαντικα, κοστος χρησης - σερβις.....
Και επιπλεον σαν κατασκευη ειναι πιο ''γερμανικη'' απο το Μινι που ειναι εξελιξη καθα της Rover....Μονο στην μουρη υπερτερει με λιγα λογια και στις καλυτερες επιδοσεις.....
Αλλα με τα ιδια χρηματα περνεις και το Αστρα το 1.8........ ( οχι οτι θα ειναι ασχημο το 1.6 για την χρηση που θελει! ) -
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
..Για μενα ή το Μινι ή το ASTRA GTC.....
To Astra ειναι και πολυ ομορφο, και πιο καλο για ταξιδι (μεγαλυτερο μεταξονιο - καλυτερη σταθεροτητα) ....
....Σιγουρα θα χανει σε πιστα ή σε πολυ κλειστες διαδρομες αλλα δεν νομιζω πως θα απασχολει τον φιλο σου κατι τετοιο.....
Στα συν ειναι σιγουρο το χαμηλοτερο σημαντικα, κοστος χρησης - σερβις.....
**Και επιπλεον σαν κατασκευη ειναι πιο ''γερμανικη'' απο το Μινι που ειναι εξελιξη καθα της Rover.... **Μονο στην μουρη υπερτερει με λιγα λογια και στις καλυτερες επιδοσεις.....
Αλλα με τα ιδια χρηματα περνεις και το Αστρα το 1.8........ ( οχι οτι θα ειναι ασχημο το 1.6 για την χρηση που θελει! )Η ποιότητα κατασκευής έχει να κάνει με το ότι το mini εξελίχθηκε από τη rover με τα χρήματα των Γερμανών,ή οφείλεται στο εργοστάσιο της bmw;
Πάντως συμφωνώ στο mini ή astra.Το mazda,όσο καλό αυτοκίνητο και να είναι,στον τομέα πουλ-μουρ πάει άκλαφτο...
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις. Πλεον παιζουν μονο το ΜΙΝΙ και το Αstra GTC 1.8. Θα οδηγησει και το δευτερο και θα αποφασισει.
MINI Cooper 115 ΗΡ και ανταγωνισμος