Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινητηρες των Μ3...απλα καταστρεφοντε
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κινητηρες των Μ3...απλα καταστρεφοντε
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    16
    38
    195
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
      Tι πραμα? Σοβαρα μιλατε? ΑΜΑΝ!!
      Οχι ρε γαμωτο,τωρα μου χαλασατε τη βραδια και δεν θα κοιμηθω ηρεμα.
      Μπορειτε να μου πειτε τι αυτοκινητο θα παρω τωρα,που με αυτα που διαβασα αποκλειεται να αγορασω Μ3?
      Δε σοβαρευεστε λεω γω,που ασχολειστε με θεματα που μονο 15χρονα συζητουν?

      Ποιον ενδιαφερει μωρε αν ο κινητηρας της Μ3 εχει προβλημα?
      Τους εμπορους ναρκωτικων?Τους κρατικοδιαιτους και διαπλεκομενους?
      Αυτοι (και αλλοι παρομιοι)δεν μπαινουν καν στο Forum...

      Να πειτε για κανα 'γηινο' αυτοκινητο που το εχουν μερικες χιλιαδες κοσμου οτι βγαζει προβλημα το καταλαβαινω,αλλα οχι και για Μ3

      Wow. Μοναδικο ειδος κομπλεξ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • G
        gavriil1 last edited by

        Bt the way, εξυπνε BASSstarlet, υπαρχει τουλαχιστον ΕΝΑ ατομο σε αυτο το φορουμ που τον ενδιαφερουν οι πληροφοριες αυτου του θρεντ.

        Οχι οτι αυτο φυσικα σε κανει λιγοτερο κομπλεξικο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          syele last edited by

          Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
          Tι πραμα? Σοβαρα μιλατε? ΑΜΑΝ!!
          Οχι ρε γαμωτο,τωρα μου χαλασατε τη βραδια και δεν θα κοιμηθω ηρεμα.
          Μπορειτε να μου πειτε τι αυτοκινητο θα παρω τωρα,που με αυτα που διαβασα αποκλειεται να αγορασω Μ3?
          Δε σοβαρευεστε λεω γω,που ασχολειστε με θεματα που μονο 15χρονα συζητουν?

          Ποιον ενδιαφερει μωρε αν ο κινητηρας της Μ3 εχει προβλημα?
          Τους εμπορους ναρκωτικων?Τους κρατικοδιαιτους και διαπλεκομενους?
          Αυτοι (και αλλοι παρομιοι)δεν μπαινουν καν στο Forum...

          Να πειτε για κανα 'γηινο' αυτοκινητο που το εχουν μερικες χιλιαδες κοσμου οτι βγαζει προβλημα το καταλαβαινω,αλλα οχι και για Μ3

          Κάτσε ρε μεγάλε, τί post είναι αυτό;
          Έστω κι αν δεν θα πάρεις M3 καλό είναι να ενημερώνεσαι για το τί συμβαίνει στον κόσμο και για το πώς αντιδρούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε προβλήματα των αυτοκινήτων τους.

          BTW guys, good job. Keep us informed!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • V
            voice-of-reason last edited by

            Χμμ ας ακούσουμε και για μια M3.
            Σε ένα φορουμ για λάτρεις του αυτοκινήτου νομίζω ότι έχει μεγαλύτερη αξία απο τα θρεντς που υποστηρίζουν για παράδειγμα πως η Κορόλλα είναι το πιο θεϊκό αυτοκίνητο που τίμησε με την παρουσία του τον ταπεινό μας πλανήτη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              gavriil1 last edited by

              Ο χρήστης syele έγραψε:

              Tι πραμα? Σοβαρα μιλατε? ΑΜΑΝ!!
              Οχι ρε γαμωτο,τωρα μου χαλασατε τη βραδια και δεν θα κοιμηθω ηρεμα.
              Μπορειτε να μου πειτε τι αυτοκινητο θα παρω τωρα,που με αυτα που διαβασα αποκλειεται να αγορασω Μ3?
              Δε σοβαρευεστε λεω γω,που ασχολειστε με θεματα που μονο 15χρονα συζητουν?

              Ποιον ενδιαφερει μωρε αν ο κινητηρας της Μ3 εχει προβλημα?
              Τους εμπορους ναρκωτικων?Τους κρατικοδιαιτους και διαπλεκομενους?
              Αυτοι (και αλλοι παρομιοι)δεν μπαινουν καν στο Forum...

              Να πειτε για κανα 'γηινο' αυτοκινητο που το εχουν μερικες χιλιαδες κοσμου οτι βγαζει προβλημα το καταλαβαινω,αλλα οχι και για Μ3

              Κάτσε ρε μεγάλε, τί post είναι αυτό;
              Έστω κι αν δεν θα πάρεις M3 καλό είναι να ενημερώνεσαι για το τί συμβαίνει στον κόσμο και για το πώς αντιδρούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε προβλήματα των αυτοκινήτων τους.

              BTW guys, good job. Keep us informed!

              Thanks syele. I, at least, will continue.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                gavriil1 last edited by

                Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
                Χμμ ας ακούσουμε και για μια M3.
                Σε ένα φορουμ για λάτρεις του αυτοκινήτου νομίζω ότι έχει μεγαλύτερη αξία απο τα θρεντς που υποστηρίζουν για παράδειγμα πως η Κορόλλα είναι το πιο θεϊκό αυτοκίνητο που τίμησε με την παρουσία του τον ταπεινό μας πλανήτη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • bassstarlet
                  bassstarlet last edited by

                  Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
                  Χμμ ας ακούσουμε και για μια M3.
                  Σε ένα φορουμ για λάτρεις του αυτοκινήτου νομίζω ότι έχει μεγαλύτερη αξία απο τα θρεντς που υποστηρίζουν για παράδειγμα πως η Κορόλλα είναι το πιο θεϊκό αυτοκίνητο που τίμησε με την παρουσία του τον ταπεινό μας πλανήτη.

                  Kλασσικη Ελληνικη επιχειρηματολογια....
                  Περνουμε το πιο ακραιο παραδειγμα(η φανταζομαστε ενα)και τελιωσαμε.
                  Και επειδη τα 'επιχειρηματα' ξερουμε οτι δεν φτανουν κανουμε και χαρακτηρισμους προκειμενου να πεισουμε οτι χρειαζεται ακομα και η δημοσιευση επιστολων προς κατοχους supercars
                  Και τα 'κοντερ σπανε'

                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • bassstarlet
                    bassstarlet last edited by

                    Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
                    Χμμ ας ακούσουμε και για μια M3.
                    Σε ένα φορουμ για λάτρεις του αυτοκινήτου νομίζω ότι έχει μεγαλύτερη αξία απο τα θρεντς που υποστηρίζουν για παράδειγμα πως η Κορόλλα είναι το πιο θεϊκό αυτοκίνητο που τίμησε με την παρουσία του τον ταπεινό μας πλανήτη.

                    Kλασσικη Ελληνικη επιχειρηματολογια....
                    Περνουμε το πιο ακραιο παραδειγμα(η φανταζομαστε ενα)και τελιωσαμε.
                    Και επειδη τα 'επιχειρηματα' ξερουμε οτι δεν φτανουν, κανουμε και χαρακτηρισμους προκειμενου να πεισουμε οτι χρειαζεται ακομα και η δημοσιευση επιστολων των αυτο/μηχανιων προς κατοχους supercars
                    Και τα 'κοντερ σπανε'

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgex last edited by

                      Ο χρήστης syele έγραψε:

                      Tι πραμα? Σοβαρα μιλατε? ΑΜΑΝ!!
                      Οχι ρε γαμωτο,τωρα μου χαλασατε τη βραδια και δεν θα κοιμηθω ηρεμα.
                      Μπορειτε να μου πειτε τι αυτοκινητο θα παρω τωρα,που με αυτα που διαβασα αποκλειεται να αγορασω Μ3?
                      Δε σοβαρευεστε λεω γω,που ασχολειστε με θεματα που μονο 15χρονα συζητουν?

                      Ποιον ενδιαφερει μωρε αν ο κινητηρας της Μ3 εχει προβλημα?
                      Τους εμπορους ναρκωτικων?Τους κρατικοδιαιτους και διαπλεκομενους?
                      Αυτοι (και αλλοι παρομιοι)δεν μπαινουν καν στο Forum...

                      Να πειτε για κανα 'γηινο' αυτοκινητο που το εχουν μερικες χιλιαδες κοσμου οτι βγαζει προβλημα το καταλαβαινω,αλλα οχι και για Μ3

                      Κάτσε ρε μεγάλε, τί post είναι αυτό;
                      Έστω κι αν δεν θα πάρεις M3 καλό είναι να ενημερώνεσαι για το τί συμβαίνει στον κόσμο και για το πώς αντιδρούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε προβλήματα των αυτοκινήτων τους.

                      BTW guys, good job. Keep us informed!

                      Συμφωνώ. Πολύ ενδιαφέρον θέμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                        Kλασσικη Ελληνικη επιχειρηματολογια....
                        Περνουμε το πιο ακραιο παραδειγμα(η φανταζομαστε ενα)και τελιωσαμε.
                        Και επειδη τα 'επιχειρηματα' ξερουμε οτι δεν φτανουν κανουμε και χαρακτηρισμους προκειμενου να πεισουμε οτι χρειαζεται ακομα και η δημοσιευση επιστολων προς κατοχους supercars
                        Και τα 'κοντερ σπανε'

                        Επίτρεψέ μου να σε πληροφορήσω (διότι φαίνεται να αγνοείς βασικές αρχές της δημοκρατίας και τη σχετική ρήση του Βολταίρου ('διαφωνώ με αυτό που λες ...')), πως είναι καθήκον όλων μας να ενθαρρύνουμε την ελευθερία της έκφρασης σε αυτό το Forum και, όποιος δεν θέλει, ας μη διαβάζει τα 'άχρηστα' άρθρα αλλά μόνο αυτά που τον ενδιαφέρουν (ή, για να το πω πιο 'χοντρά', ας μένει στην 'Ελληνική μιζέρια του'). Προτιμώ 1000 φορές (και οι οικοδεσπότες 4Τ φαντάζομαι) να τρώμε χώρο στους δίσκους και στο δίκτυο και να λέμε ό,τι θέλουμε, παρά να πέφτει λογοκρισία, 'πολιτική ορθότητα' και 'guidelines' στις δημοσιεύσεις.

                        Ευχαριστώ τα παιδιά από τις ΗΠΑ και τον Καναδά (gavriil1, titsataki, agisd κα.) διότι μας πληροφορούν για μια πλευρά της αυτοκίνησης που μας είναι άγνωστη στην Ελλάδα, και ως προς τα 'καλά' ('κόντρα' Zonta-Murcielago, Enzo κτλ.) και ως προς τα 'κακά' (κινητήρες Μ3 -το οποίο BTW δείχνει, πολύ περισσότερο από το τεχνικό ζήτημα των κινητήρων, τρόπο αντιμετώπισης εταιρείας προς καταναλωτές)

                        Αλλά φαίνεται πως μερικούς τους έχουν πειράξει στο κεφάλι τα 130 dBA από το πολύ μπάσο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by

                          Αυτο που λες σχετικα με τις 'βασικες αρχες Δημοκρατιας' ειναι ασχετο με το θεμα μας.
                          Θα ειχε σχεση αν ειχα την δυνατοτητα(και το εκανα) να 'εκοβα' το θεμα και αφαιρουσα το λογο απο τον συντακτη.
                          Η μηπως πρεπει να γραφουμε κατι σε ενα post μονο αν συμφωνουμε?Αυτο τι ειναι Δημοκρατια?(την βρηκαμε την 'πιπιλα'ολοι ξαφνικα γιναμε δημοκρατες)
                          Μου αρεσε το 'όποιος δεν θέλει, ας μη διαβάζει τα 'άχρηστα' άρθρα...' που σημαινει ουσιαστικα 'οποιος διαφωνει με ενα θεμα να μην κρινει αλλα να το βουλωνει'

                          Τελος,βγαζω περισσοτερα απο 130 db

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            syele last edited by

                            Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                            Αυτο που λες σχετικα με τις 'βασικες αρχες Δημοκρατιας' ειναι ασχετο με το θεμα μας.
                            Θα ειχε σχεση αν ειχα την δυνατοτητα(και το εκανα) να 'εκοβα' το θεμα και αφαιρουσα το λογο απο τον συντακτη.
                            Η μηπως πρεπει να γραφουμε κατι σε ενα post μονο αν συμφωνουμε?Αυτο τι ειναι Δημοκρατια?(την βρηκαμε την 'πιπιλα'ολοι ξαφνικα γιναμε δημοκρατες)
                            Μου αρεσε το 'όποιος δεν θέλει, ας μη διαβάζει τα 'άχρηστα' άρθρα...' που σημαινει ουσιαστικα 'οποιος διαφωνει με ενα θεμα να μην κρινει αλλα να το βουλωνει'

                            Τελος,βγαζω περισσοτερα απο 130 db

                            Κανείς δεν είπε ότι δεν μπορείς να διαφωνήσεις και να πεις ότι δε θέλουμε να διαβάζουμε τέτοια θέματα. Άλλο αυτό και άλλο να αποκαλείς κάποιον ασόβαρο και 15χρόνο!
                            Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις τη διαφορά;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cmarin last edited by

                              Φίλε Bass.... δεν διαφώνησες με το θέμα, αλλά με το γιατί άνοιξε αυτό το θέμα. Σίγουρα δεν πρόκειται να αγοράσουμε Μ3, ούτε Έντζο, ούτε Lambo. Η ενημέρωση όμως υπάρχει, αν θέλεις την διαβάζεις αν δεν θέλεις όχι. Το φόρουμ έιναι ελευθερο ακόμη και για μη αυτοκινηστικά ζητήματα (αν ψάξεις λίγο θα το καταλάβεις). Αλλιώς πήγαινε στα δεκάδες θέματα με σαξόραλλα και διαβασε μόνο για τα αυτοκίνητα των 'φτωχών'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Αρχικά για την καταστροφή των κινητήρων της Μ3 θεωρήθηκε υπέυθυνο το launch control (ναί έχει τέτοιο, όπως η F1). Γι' αυτό κατέβασαν τις στροφές της εκκίνησης από 4000 σε 2500. Όμως αυτό δεν έλυσε το πρόβλημα. Πολλοί κινητήρες χαλάγανε σε χαμηλές στροφές (κάτω από 4000) και εντελώς ξαφνικά. Οι βαλβίδες κυριολεκτικά φεύγαν μέσα στον κύλινδρο και κτύπαγαν πάνω στα έμβολα.

                                Η BMW αντικατέστησε τους χαλασμένους κινητήρες, αλλά όχι και με ιδιαίτερη προθυμία. Μόνον εφόσον το πρόβλημα άρχισε να γίνεται σύνηθες και γνωστό άλλαξε στάση.

                                Οι νεότερες πληροφορίες λένε ότι από τον Οκτώβριο τα νέα Μ3 είναι εφοδιασμένα με νέους εκκεντροφόρους και συστήματα βαλβίδων. Αλλά δεν έχει βγει οδηγία ανάκλησης για τα παλιότερα οχήματα. Φαίνεται ότι η τακτική είναι 'όποτε χαλάσει στους παλιούς το φτιάχνουμε'. Στην Αμερική έγινε τόσος σάλος που η BMW άρχισε να δίνει 6 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη της Μ3 στα νέα αυτοκίνητα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gavriil1 last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                                  Kλασσικη Ελληνικη επιχειρηματολογια....
                                  Περνουμε το πιο ακραιο παραδειγμα(η φανταζομαστε ενα)και τελιωσαμε.
                                  Και επειδη τα 'επιχειρηματα' ξερουμε οτι δεν φτανουν κανουμε και χαρακτηρισμους προκειμενου να πεισουμε οτι χρειαζεται ακομα και η δημοσιευση επιστολων προς κατοχους supercars
                                  Και τα 'κοντερ σπανε'

                                  Επίτρεψέ μου να σε πληροφορήσω (διότι φαίνεται να αγνοείς βασικές αρχές της δημοκρατίας και τη σχετική ρήση του Βολταίρου ('διαφωνώ με αυτό που λες ...')), πως είναι καθήκον όλων μας να ενθαρρύνουμε την ελευθερία της έκφρασης σε αυτό το Forum και, όποιος δεν θέλει, ας μη διαβάζει τα 'άχρηστα' άρθρα αλλά μόνο αυτά που τον ενδιαφέρουν (ή, για να το πω πιο 'χοντρά', ας μένει στην 'Ελληνική μιζέρια του'). Προτιμώ 1000 φορές (και οι οικοδεσπότες 4Τ φαντάζομαι) να τρώμε χώρο στους δίσκους και στο δίκτυο και να λέμε ό,τι θέλουμε, παρά να πέφτει λογοκρισία, 'πολιτική ορθότητα' και 'guidelines' στις δημοσιεύσεις.

                                  Ευχαριστώ τα παιδιά από τις ΗΠΑ και τον Καναδά (gavriil1, titsataki, agisd κα.) διότι μας πληροφορούν για μια πλευρά της αυτοκίνησης που μας είναι άγνωστη στην Ελλάδα, και ως προς τα 'καλά' ('κόντρα' Zonta-Murcielago, Enzo κτλ.) και ως προς τα 'κακά' (κινητήρες Μ3 -το οποίο BTW δείχνει, πολύ περισσότερο από το τεχνικό ζήτημα των κινητήρων, τρόπο αντιμετώπισης εταιρείας προς καταναλωτές)

                                  Αλλά φαίνεται πως μερικούς τους έχουν πειράξει στο κεφάλι τα 130 dBA από το πολύ μπάσο

                                  Πεστα nass

                                  Να και μια φορα που 'σ'εχω' στο πλευρο μου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    logikos last edited by

                                    Πότε έγινε και αυτό το thread μπάχαλο και δεν το πήρα είδηση; Το να ασκούμε κριτική στον Γαβριήλ για θέματα σχετικά με Ελλάδα και ΗΠΑ το καταλαβαίνω (άλλωστε κι εγώ συμμετέχω σε τέτοιες συζητήσεις). Να του την 'πέφτουμε' όμως για το είδος των αυτοκινητιστικών θεμάτων που επιλέγει να θίξει είναι αδιανόητο! Τουλάχιστον, όποιος θέλει να κάνει κάτι τέτοιο, ας το πράξει με πιο κόσμιο τρόπο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gavriil1 last edited by

                                      Ο χρήστης logikos έγραψε:
                                      Πότε έγινε και αυτό το thread μπάχαλο και δεν το πήρα είδηση; Το να ασκούμε κριτική στον Γαβριήλ για θέματα σχετικά με Ελλάδα και ΗΠΑ το καταλαβαίνω (άλλωστε κι εγώ συμμετέχω σε τέτοιες συζητήσεις). Να του την 'πέφτουμε' όμως για το είδος των αυτοκινητιστικών θεμάτων που επιλέγει να θίξει είναι αδιανόητο! Τουλάχιστον, όποιος θέλει να κάνει κάτι τέτοιο, ας το πράξει με πιο κόσμιο τρόπο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        titsataki last edited by

                                        Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                                        Kλασσικη Ελληνικη επιχειρηματολογια....
                                        Περνουμε το πιο ακραιο παραδειγμα(η φανταζομαστε ενα)και τελιωσαμε.
                                        Και επειδη τα 'επιχειρηματα' ξερουμε οτι δεν φτανουν κανουμε και χαρακτηρισμους προκειμενου να πεισουμε οτι χρειαζεται ακομα και η δημοσιευση επιστολων προς κατοχους supercars
                                        Και τα 'κοντερ σπανε'

                                        Επίτρεψέ μου να σε πληροφορήσω (διότι φαίνεται να αγνοείς βασικές αρχές της δημοκρατίας και τη σχετική ρήση του Βολταίρου ('διαφωνώ με αυτό που λες ...')), πως είναι καθήκον όλων μας να ενθαρρύνουμε την ελευθερία της έκφρασης σε αυτό το Forum και, όποιος δεν θέλει, ας μη διαβάζει τα 'άχρηστα' άρθρα αλλά μόνο αυτά που τον ενδιαφέρουν (ή, για να το πω πιο 'χοντρά', ας μένει στην 'Ελληνική μιζέρια του'). Προτιμώ 1000 φορές (και οι οικοδεσπότες 4Τ φαντάζομαι) να τρώμε χώρο στους δίσκους και στο δίκτυο και να λέμε ό,τι θέλουμε, παρά να πέφτει λογοκρισία, 'πολιτική ορθότητα' και 'guidelines' στις δημοσιεύσεις.

                                        Ευχαριστώ τα παιδιά από τις ΗΠΑ και τον Καναδά (gavriil1, titsataki, agisd κα.) διότι μας πληροφορούν για μια πλευρά της αυτοκίνησης που μας είναι άγνωστη στην Ελλάδα, και ως προς τα 'καλά' ('κόντρα' Zonta-Murcielago, Enzo κτλ.) και ως προς τα 'κακά' (κινητήρες Μ3 -το οποίο BTW δείχνει, πολύ περισσότερο από το τεχνικό ζήτημα των κινητήρων, τρόπο αντιμετώπισης εταιρείας προς καταναλωτές)

                                        Αλλά φαίνεται πως μερικούς τους έχουν πειράξει στο κεφάλι τα 130 dBA από το πολύ μπάσο

                                        Πεστα nass

                                        Να και μια φορα που 'σ'εχω' στο πλευρο μου.

                                        Το θεμα ειναι οτι οχι μονο στην πεφτει με κομπλεξ ανωτερωτητας/κατωτεροτητας, αλλα σου την πεφτει σε τελειως μπαναλ οτι και καλα εισαι και πολυ 'λιγος' να 'τολμας να μιλας για τo BMW M3'.

                                        Μετα εχουμε την εθελοτυφλια οτι και καλα αυτο αν εχει γινει (αρνηση πραγματικοτητας) εχει γινει μια φορα ισως δυο. Λες και δεν υπαρχουν πραδειγματα και μαρτυριες ιδιοκτητων και ολοκληρα αρθρα και φορουμ που εχουν δημοσιευτει αυτα.

                                        Και φυσικα την προκαταληψη οτι το θεμα το αν εχει η δεν εχει προβλημα το Μ3 δεν πρεπει να μας ενδιαφερει εμας τους φτωχο/χωριατες.

                                        Δεν υπαρχει λογικη και βαση σε τετοιες δημοσιευσεις εκτος απο ενα παιδιαστικο συναισθηματισμο. (ποιος ειναι 15 χρονος τωρα) .

                                        Νικος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gavriil1 last edited by

                                          Νικο μπες στο Yahoo Messanger if you can. I wonna give you an update about something.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 2 / 2
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr