-
PIO TELOS EPOXHS RE????? IT'S THE BEGINNING OF A NEW ERA.
quote:
We are now focused on the development of a new model to succeed the NSX for a new era. We would like to debut a new super sports car equipped with a V10 engine in 3 to 4 years. Please look forward to seeing the NSX successor.
http://world.honda.com/news/2005/c050720_a.html
To eipe to palikarh. Opote perimenoume gia to epomeno rocket. -
PIO TELOS EPOXHS RE????? IT'S THE BEGINNING OF A NEW ERA.
quote:
We are now focused on the development of a new model to succeed the NSX for a new era. We would like to debut a new super sports car equipped with a V10 engine in 3 to 4 years. Please look forward to seeing the NSX successor.
http://world.honda.com/news/2005/c050720_a.html
To eipe to palikarh. Opote perimenoume gia to epomeno rocket. -
PIO TELOS EPOXHS RE????? IT'S THE BEGINNING OF A NEW ERA.
quote:
We are now focused on the development of a new model to succeed the NSX for a new era. We would like to debut a new super sports car equipped with a V10 engine in 3 to 4 years. Please look forward to seeing the NSX successor.
http://world.honda.com/news/2005/c050720_a.html
To eipe to palikarh. Opote perimenoume gia to epomeno rocket. -
Άγια Βασίλη, .... (u know the rest... )
-
Δυστυχως παλι εδω δε θα το δουμε αλλα το πιο σημαντικο ειναι οτι στην εξελιξη του καινουργιου δεν θα συμμετεχει ο Senna.Και μονο αυτο 'μειωνει' την υστεροφημια του...,οχι ομως την τεχνολογια του και την αποδοση του.
-
ouzo μου αρεσεις γιατι σκεφτεσαι μπροστα!!!
-
Το HSC τι έγινε?
-
egw 8elw ayto http://automobiles.honda.com/civics/email.aspx se type R version kai me tin kainouria tetrakinisi tis honda... peirazei?
-
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
βαλτο εκει να φαινεται το εργαλειο (κλικ για big foto)• The all-new Civic was developed with four body types to meet the unique requirements of each region. For the Japanese market, an emotional and stylish sedan which goes beyond the concept of the traditional Civic was developed. For the U.S. market, 2-door and 4-door types were developed, while a 4-door was also developed for Asia and 3-door and 5-door types were developed exclusively for Europe. The all-new Civic, developed under our approach of creating products to meet the needs of local customers, is a true global car with sales of more than 600,000 units annually in 160 countries in the world and with production in six regions, now to include China, where Civic production will begin next year. For the new Civic, Honda will offer an advanced powertrain lineup that includes various fuel options including gasoline, diesel, hybrid, CNG and ethanol – to meet the unique needs of each region.
πηγη : http://world.honda.com/news/2005/c050720_a.html
λετε αυτο να παει προς US μερια ?
-
Ο χρήστης Aerandir έγραψε:
egw 8elw ayto http://automobiles.honda.com/civics/email.aspx se type R version kai me tin kainouria tetrakinisi tis honda... peirazei?Μια χαρά σε βρίσκω!!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
egw 8elw ayto http://automobiles.honda.com/civics/email.aspx se type R version kai me tin kainouria tetrakinisi tis honda... peirazei?
Μια χαρά σε βρίσκω!!!
τι μια χαρα που εγινα χαλια μεσημεριατικα ακομα ενα αμαξι στη λιστα αναμονης
-
γλουπ.......
-
Αντε να το δουμε !!Το σιγουρο ειναι οτι εχει βαρια κληρονομια πισω του και πιστευω οτι το νεο NSX θα δειξει τις πραγματικες ,νεες δυνατοτητες της HONDA Yπομονη....
-
αμα βγαλει αμαξι τωρα θα ψαχνουν οι αλλοι να βρουνε τι εγινε για τα επομενα 10 χρονια
-
Κάτι μου λέει ότι μερικές 'ονομαστές' εταιρείες (ειδικά) της Ευρώπης πρέπει να έχουν αρχίσει να ανησυχούν.
-
Αντι να χαλανε φαια ουσια στο NSX, θα προτιμούσα να δώ ένα CRX ή ένα S1600 ή ένα rival της 316 Ci.
Με V10 ή με V8 πάντως καλό θα ήταν να έχει και ΙΜΑ που θα κάνει την διαφορά.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Κάτι μου λέει ότι μερικές 'ονομαστές' εταιρείες (ειδικά) της Ευρώπης πρέπει να έχουν αρχίσει να ανησυχούν.Ακομη δεν βγηκε κι εσυ εφτασες να το θεωρησεις σαν το αντιπαλο δεος της Ferrari? Εκτος κι αν με το'ονομαστες εταιρειες' δεν εννοεις την Ferrari-Lamborgini κτλ...
-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Κάτι μου λέει ότι μερικές 'ονομαστές' εταιρείες (ειδικά) της Ευρώπης πρέπει να έχουν αρχίσει να ανησυχούν.
Ακομη δεν βγηκε κι εσυ εφτασες να το θεωρησεις σαν το αντιπαλο δεος της Ferrari? Εκτος κι αν με το'ονομαστες εταιρειες' δεν εννοεις την Ferrari-Lamborgini κτλ...
Κατ΄αρχήν ψυχραιμία.
Νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να έχω άποψη και να τη λέω.Ναι εννοώ τις παραπάνω εταιρείες που έγραψες. Όταν μια εταιρεία του επιπέδου της Χόντα σχεδιάζει αυτοκίνητο σε αυτή τη κατηγορία πιστεύω ότι το σχεδιάζει για να συγκριθεί/ανταγωνιστεί σε αυτό το επίπεδο.
Κρίνοντας δε και από το προηγούμενο μοντέλο και τα σχόλια που είχε αποσπάσει σε δοκιμές κι όχι μόνο, πιστεύω ότι κάποιες από τις παραπάνω εταιρείες θα έχουν ήδη αρχίσει να ψάχνουν το τι ψάρια πιάνει, ο έστω, προσεχής αντίπαλος. Τώρα εάν εσύ πιστεύεις ότι οι παραπάνω εταιρείες δεν νοιάζονται για τον ανταγωνισμό ή ότι είναι τόσο μπροστά, ειδικά σε τεχνολογία, ώστε να μη δίνουν σημασία στο τι σχεδιάζουν οι άλλες μεγάλες εταιρείες τότε ακούω την άποψή σου αλλά θα μου επιτρέψεις να μη συμφωνήσω.Περιμένω (την πιο ήρεμη από την πρώτη) απάντησή σου.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Κάτι μου λέει ότι μερικές 'ονομαστές' εταιρείες (ειδικά) της Ευρώπης πρέπει να έχουν αρχίσει να ανησυχούν.
Ακομη δεν βγηκε κι εσυ εφτασες να το θεωρησεις σαν το αντιπαλο δεος της Ferrari? Εκτος κι αν με το'ονομαστες εταιρειες' δεν εννοεις την Ferrari-Lamborgini κτλ...
Κατ΄αρχήν ψυχραιμία.
Νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να έχω άποψη και να τη λέω.Ναι εννοώ τις παραπάνω εταιρείες που έγραψες. Όταν μια εταιρεία του επιπέδου της Χόντα σχεδιάζει αυτοκίνητο σε αυτή τη κατηγορία πιστεύω ότι το σχεδιάζει για να συγκριθεί/ανταγωνιστεί σε αυτό το επίπεδο.
Κρίνοντας δε και από το προηγούμενο μοντέλο και τα σχόλια που είχε αποσπάσει σε δοκιμές κι όχι μόνο, πιστεύω ότι κάποιες από τις παραπάνω εταιρείες θα έχουν ήδη αρχίσει να ψάχνουν το τι ψάρια πιάνει, ο έστω, προσεχής αντίπαλος. Τώρα εάν εσύ πιστεύεις ότι οι παραπάνω εταιρείες δεν νοιάζονται για τον ανταγωνισμό ή ότι είναι τόσο μπροστά, ειδικά σε τεχνολογία, ώστε να μη δίνουν σημασία στο τι σχεδιάζουν οι άλλες μεγάλες εταιρείες τότε ακούω την άποψή σου αλλά θα μου επιτρέψεις να μη συμφωνήσω.Περιμένω (την πιο ήρεμη από την πρώτη) απάντησή σου.
Παρεξηγησες τον τροπο με τον οποιο εγραψα... Μερικες φορες ο γραπτος λογος μπορει να ξεγελασει τον αλλον και να θεωρησει πως μιλησες με διαφορετικο υφος.
Εγω δεν ειχα τετοια προθεση.
Θεωρω την Honda εξαιρετικη εταιρεια γιαυτο αλλωστε ειμαι και κατοχος ενος S2K. Δεν θεωρω οτι η Ferrari διαθετει περισσοτερη τεχνολογια απ'την Honda κι αυτο το λεω και το πιστευω. Ομως ειναι η πρωτη αποπειρα της Honda να εισβαλει σ'αυτα τα χωραφια γιαυτο ειμαι λιγο επιφυλακτικος. Δεν νομιζεις οτι θα πρεπει να αποκτησει λιγη εμπειρια πρωτα και μετα να μπορεσει να τους κοντραρει στα ισια?
Νέο HONDA NSX