-
M3 σου λέει τίποτα..? συγκρίνετε αυτοκίνητα χωρίς να γνωρίσετε το απόλυτο αυτοκίνητο. Τώρα αν το αυτοκίνητο πετάει λίγο το πίσω μέρος του εκεί μπορεί να επέμβει και ο οδηγός διαφορετικά πάρε λεωφορείο...
-
Ο χρήστης AA_Akalip έγραψε:
M3 σου λέει τίποτα..? συγκρίνετε αυτοκίνητα χωρίς να γνωρίσετε το απόλυτο αυτοκίνητο. Τώρα αν το αυτοκίνητο πετάει λίγο το πίσω μέρος του εκεί μπορεί να επέμβει και ο οδηγός διαφορετικά πάρε λεωφορείο...Άσχετο!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Μόνο μην σας πετύχει κανά GTi σε στροφές..
Αυτό πες το στον τύπο με το κόκκινο GTi που έφαγε όλη την δεξιά πλευρά του στις μπαριέρες στο Σούνιο ενώ προσπαθούσε να με ακολουθήσει και έβλεπε την Μόνικα να απομακρύνεται.
Eίσαι τυχερός που δεν ήταν το λευκό
-
Αρχίσαμε........
$^**&%#)&()^*%3
-
Ο χρήστης yani έγραψε:
Αρχίσαμε........$^**&%#)&()^*%3
ξανααρχίσαμε!!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Μόνο μην σας πετύχει κανά GTi σε στροφές..
Αυτό πες το στον τύπο με το κόκκινο GTi που έφαγε όλη την δεξιά πλευρά του στις μπαριέρες στο Σούνιο ενώ προσπαθούσε να με ακολουθήσει και έβλεπε την Μόνικα να απομακρύνεται.
Eίσαι τυχερός που δεν ήταν το λευκό
Εγώ; ή αυτό θα ήταν γιατί δεν θα φαινόντουσαν τόσο πολύ τα γδαρσίματα απο το φιλάκι με τις μπαριέρες;
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
...Οσο για το πουλ μουρ και στατους που κανει την Αλφα να ξεχωριζει, οπως συνεχως λες, να ξερεις πως **υπολοιπεται **απεναντι απο καθε σοβαρο roadster (mr2, mx5, s2000, z4 , slk) και μαλιστα κατα πολυ!
Δεν υπαρχει καμια συγκριση.........ακριβως.δεν υπαρχει συγκριση της GT με τα roadster που αναφερεις γιατι πολυ απλα ανηκουν σε διαφορετικες κατηγοριες και αμαξωματος αι τιμης.
Πως λοιπον τα συγκρινεις και μαλιστα βγαζεις και πορισμα λεγοντας οτι η GT 'υπολοιπεται' ??? -
Ο χρήστης AA_Akalip έγραψε:
M3 σου λέει τίποτα..? συγκρίνετε αυτοκίνητα χωρίς να γνωρίσετε το απόλυτο αυτοκίνητο. Τώρα αν το αυτοκίνητο πετάει λίγο το πίσω μέρος του εκεί μπορεί να επέμβει και ο οδηγός διαφορετικά πάρε λεωφορείο...το πηραμε το Ευρωπαικο!
1-0 την Πορτογαλια στο τελικο!
-
Πουλ μουρ σύγκριση υπαρχει και παραυπάρχει σε όλα τα αμαξώματα.
Πχ αν έρθει κάποιος με Cayenne , εγώ με GT και ένας τρίτος με Fiesta ST και πάμε σε ένα κέντρο διασκέδασης, εκεί που γίνεται το πουλ μουρ,
Ο porsche θα 'μετρήσει' περισσότερο, εγώ λιγότερο και ο fiesta ακόμη πιο λίγο!!
Σο πουλ μουρ μετράνε 2 πράγματα:
- Μάρκα
- Τιμή
Επειδή ο κόσμος ξέρει την μάρκα και όχι την τιμή η μάρκα μετράει πιο πολύ εκτός αν το αμάξωμα προδίδει την τιμή πχ
316 περισσότερο πουλ μουρ από GT 1.8 Progression-Distinctive
116-120 λιγότερο πουλ μουρ από GT 1.8 Progression-Distinctive
Το αμάξωμα επίσης παίζει ρόλο τα άλλα δύο είναι ίδια
πχ μία Mercedes SL, Mercedes S-Class όπου η SL είναι πιο μούρη αφού δύσκολα θα ξεχωρίσει κάποιος την S-Class από μία Ε-Class
Στην περίπτωση λοιπόν των GT-MR2-MX5-S2000-Z4-SLK η μάρκα λέει:
Mercedes
BMW
Alfa Romeo
Honda
Toyota
MazdaH τιμή λέει:
S2000
SLK(200 KOMPRESSOR)
Z4(2.2)
GT(2.0 Progression)
MR2
MX5Αλλά ποιος μπορεί να φανταστεί ότι S2000 είναι πιο ακριβό?
άρα για τον όχι και τόσο ενημερωμενο(όπου εκεί έχει νόημα το πουλ μουρ)
η κατάταξη είναι:
SLK
Z4
GT==S2000
MR2
MX5H ισοτητα GT==S2000 προέρχεται από την μάρκα (για την GT) και από το αμάξωμα (για το χόντα) αλλά και από το ότι ούτε το χόντα όυτε η άλφα αναγράφουν στοιχεία που να δειχνουν 165-240 άλογα!!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Mάλλον ο υδρυτής της κατηγορίας είναι η Alfasud!! [/list]
Δεν θελω να γινω ειρωνικος αλλα αυτο ειναι πολυ αστειο!!!!!!
Δεν είναι καθόλου αστείο. Ο υπόλοιπος κόσμος το ξέρει, μάθε το κι εσύ τώρα.
Eπιμενω.....ειναι αστειο!!
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Mάλλον ο υδρυτής της κατηγορίας είναι η Alfasud!! [/list]
Δεν θελω να γινω ειρωνικος αλλα αυτο ειναι πολυ αστειο!!!!!!
Δεν είναι καθόλου αστείο. Ο υπόλοιπος κόσμος το ξέρει, μάθε το κι εσύ τώρα.
Eπιμενω.....ειναι αστειο!!
Στην περίπτωσή σου ο επιμένων δεν νικά
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Mάλλον ο υδρυτής της κατηγορίας είναι η Alfasud!! [/list]
Δεν θελω να γινω ειρωνικος αλλα αυτο ειναι πολυ αστειο!!!!!!
Δεν είναι καθόλου αστείο. Ο υπόλοιπος κόσμος το ξέρει, μάθε το κι εσύ τώρα.
Eπιμενω.....ειναι αστειο!!
Στην περίπτωσή σου ο επιμένων δεν νικά
Ουτε στην δικη σου(σας)!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Mάλλον ο υδρυτής της κατηγορίας είναι η Alfasud!! [/list]
Δεν θελω να γινω ειρωνικος αλλα αυτο ειναι πολυ αστειο!!!!!!
Δεν είναι καθόλου αστείο. Ο υπόλοιπος κόσμος το ξέρει, μάθε το κι εσύ τώρα.
Eπιμενω.....ειναι αστειο!!
Στην περίπτωσή σου ο επιμένων δεν νικά
Μήπως το λέει για το ορθογραφικό λάθος?
Φίλε Babbis,
στα club πάει κατά την γνώμη μου:
Z4
SLK
S2000
MR2
MX5 == GTTo BMW πρώτο γιατί είναι πολύ πιο σοβαρό και σαν αυτοκίνητο αποπνέει σεβασμό.
Το SLK ακολουθεί απλά και μόνο γιατί είναι μερτσέντα.
Το S2000 δεν είναι Honda, είναι S2000. Κάποια αυτοκίνητα 'ξεφεύγουν' από το όνομα της εταιρίας. (350Ζ πχ)
Το MR2 λόγω σπανιότητας πάνω από την GT και το MX5.
Τελευταίο το MX5 λόγω του ότι κυκλοφορούν εκατομμύρια στους ελληνικούς (και ξένους) δρόμους. Στην ίδια θέση και η AR γιατί απλά είναι AR και τα τελευτάια χρόνια δεν έχει να επιδείξει κάτι το εντυπωσιακό.Γνώμη μου είναι τα παραπάνω, μην με φάτε.
Σχετικά με το ότι δύσκολα κάποιος ξεχωρίζει την S Class από την E Class συμφωνώ. Τακτική της Mercedes είναι μάλλον, και με τις SL και SLK το ίδιο πράγμα γίνεται..
-
Το Golfάκι!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
1,5 δευτερόλεπτο στο 0-100 και 7 χμλ λιγότερα τελικής με το ρχ, ή 0,7 δευτερόλεπτα στο 0-100 και 6 χλμ περισσότερα από το mr2 δεν νομίζω ότι είναι σημαντικές διαφορές!!
όπως επίσης δεν νομίζω να απέχει και τόσο πολύ σε πίστα, αρκεί να ορίσουμε τι ενοούμε μεγάλη διαφορά:
1,2,5,10 seconds?όσο για δημόσιο δρόμο νομίζω ότι ένα μπροστοκίνητο υπερέχει(σε αυτες τις ιπποδυνάμεις-ροπες) λόγω του ότι μπορεί να διαγράψει καθαρότερες γραμμές. Μην ξεχνάς ότι σε πίστα εκμεταλλέυεσαι και λίγο τα κερμπ για να τοποθετηθείς καλύτερα και αν κάνεις λάθος απλά πατάς λίγο χορτάρι! Σε δρόμο όμως αν φύγεις λίγο πέφτεις :
**στου χαντάκ!! ** η τρακάρεις με οχημα στο αντίθετο ρεύμα!!
Άρα αναγκάζεσαι να οδηγείς πιο συντηρητικά διαγράφοντας το πλεονέκτημα της καλύτερης τοποθέτησης του πισωκίνητου στην στροφή!!
Αν δε είσαι και ο λεγόμενος 'μέσος οδηγός' τότε πρέπει να πας ακόμα πιο αργα σε σχέση με ένα μπροστοκίνητο
Ξανά: GT 2.0 στα Μέγαρα 1:18:00 με τον 'θείο'
C2 VTS: 1:17:25 με δημοσιογράφο
GTI, Type R, RX-8 κάπου μεταξύ 1:13-1:15
Επίσης στα 1000μ. τα 2-3 δλ. διαφορά (με ταχύτητα εξόδου κοντά στα 190) είναι πάνω από 100μ., ή αλλιώς 20 καρότσες
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ξανά: GT 2.0 στα Μέγαρα 1:18:00 με τον 'θείο'
Δηλαδή εμείς με τα 206 1.6 και το 1.18:227 από το μεγάλο συγκριτικό των μίνι GT στα Μέγαρα, θα πρέπει να πετάξουμε τη σκούφια μας!!!
-
Αγαπητέ kid
Πρώτα πρώτα δεν κινδυνεύεις να σε φάνε
Μάλλον εγώ κινδυνεύω που πλέον έχω αντικαταστήσει τον 'θρύλο' Sakiss!!
στο1 vs all
Δεύτερον η σπανιότητα δεν λέει κάτι. Η C-Class, E-Class, 3series όλων των εκδόσεων είναι πολύ πολλάπλάσιες από την κάθε GT-MR2-MX5.
Σύμφωνα ,με το σκεπτικό σου η GT 1.8-2.0 είναι πιο πουλ μουρ από την 316-318-320 ή την C180-C200 είτε σε 2θυρη είτε σε 4θυρη!!
Aυτό όμως είναι άτοπο!!
Κατα δεύτερον τα MR2-MX5 είναι πολύ μικρά σαν αμαξώματα και φαίνονται ότι είναι φθηνότερα της GT. Eίναι και Ιαπωνικά.
Αν θεωρήσουμε ότι ένας παράγοντας που 'δημιουργεί κύρος είναι η τιμή'
και ότι ακριβό θεωρείται ότι είναι πάνω από 30000 -
Περιττό να αναφέρω -πάλι- τον χρόνο της 3.2 GT σε πίστα
(σε γνωστό περιοδικό),όντας πιο αργή, όχι μόνο από το GTI, αλλά και από το Α3 ΤFSI...
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Πουλ μουρ σύγκριση υπαρχει και παραυπάρχει σε όλα τα αμαξώματα.Πχ αν έρθει κάποιος με Cayenne , εγώ με GT και ένας τρίτος με Fiesta ST και πάμε σε ένα κέντρο διασκέδασης, εκεί που γίνεται το πουλ μουρ,
Ο porsche θα 'μετρήσει' περισσότερο, εγώ λιγότερο και ο fiesta ακόμη πιο λίγο!!
Σο πουλ μουρ μετράνε 2 πράγματα:
- Μάρκα
- Τιμή
Επειδή ο κόσμος ξέρει την μάρκα και όχι την τιμή η μάρκα μετράει πιο πολύ εκτός αν το αμάξωμα προδίδει την τιμή πχ
316 περισσότερο πουλ μουρ από GT 1.8 Progression-Distinctive
116-120 λιγότερο πουλ μουρ από GT 1.8 Progression-Distinctive
Το αμάξωμα επίσης παίζει ρόλο τα άλλα δύο είναι ίδια
πχ μία Mercedes SL, Mercedes S-Class όπου η SL είναι πιο μούρη αφού δύσκολα θα ξεχωρίσει κάποιος την S-Class από μία Ε-Class
Στην περίπτωση λοιπόν των GT-MR2-MX5-S2000-Z4-SLK η μάρκα λέει:
Mercedes
BMW
Alfa Romeo
Honda
Toyota
MazdaH τιμή λέει:
S2000
SLK(200 KOMPRESSOR)
Z4(2.2)
GT(2.0 Progression)
MR2
MX5Αλλά ποιος μπορεί να φανταστεί ότι S2000 είναι πιο ακριβό?
άρα για τον όχι και τόσο ενημερωμενο(όπου εκεί έχει νόημα το πουλ μουρ)
η κατάταξη είναι:
SLK
Z4
GT==S2000
MR2
MX5H ισοτητα GT==S2000 προέρχεται από την μάρκα (για την GT) και από το αμάξωμα (για το χόντα) αλλά και από το ότι ούτε το χόντα όυτε η άλφα αναγράφουν στοιχεία που να δειχνουν 165-240 άλογα!!
Μπάμπη φοβερό το πουλ μουρ συγκριτικό σου.Μου θυμίζει έναν τυπά που ήθελε να πάρει την αλφα σπαιντερ και η πρώτη ερώτηση που έκανε στον πωλητη ήταν αν πέφτουν τα καθίσματα πίσω ,για να μπορεί να γ@μ@ει
Θα μας πάρει πρεφα ο Καββαθάς,θα καβαλήσει κανένα πουλ μουρ μιράζ και θα μας βομβαρδίσει με τέτοια συγκριτικά -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Ξανά: GT 2.0 στα Μέγαρα 1:18:00 με τον 'θείο'
Δηλαδή εμείς με τα 206 1.6 και το 1.18:227 από το μεγάλο συγκριτικό των μίνι GT στα Μέγαρα, θα πρέπει να πετάξουμε τη σκούφια μας!!!
1:18:544 εκανε το δικο μου σε αυτη τη δοκιμη
καλα δεν ειναι Πετρο τι λες???
GT 2.0 vs Golf GTi vs MR-2 vs RX8 Cosmo