-
Ξέρει κανεις ποσο θα παν οι τιμες των διοδιων στο νεο τμημα της εγνατίας απο Κοζανη για Βεροια?Στην αρχη οι αρμοδιοι συζητουσαν σοβαρα να ειναι γυρω στα 11-13 ευρω ...μονο το πηγαινε φυσικα...μετα την κατακραυγη η τιμη αφτασε να πεσει γυρω στα 4 ευρω.Δηλ ενα πηγαινε ελα θεσσαλονικη να κοστιζει 12 ευρω μονο για διοδια μαζι με τα 2 ευρω των μαλγαρων.κ τωρα σκεφτονται να ξαναανεβει στα 7...δηλ πρεπει να'ναι καποιος εφοπλιστης η επιχειρηματιας για να χρισημοποιει αυτο το δρομο?ειναι ενας δρομος αναγκαιος καθως η (μη χeσw) παλια εθνικη οδος 'καστανια', με τα πολλα ατυχηματα θεωρείτε ενναλακτικος δρομος...?Δεν λεω τελειος ο νέος δρόμος αλλα πρέπει να μπορεί να τον χρησιμοποιει ο καθένας..η καστανια δεν πρεπει να θεωρείτε εθνικη οδος ουτε καν χωραφοδρομος...γιατι πρεπει να πληρωνουμε χρυσαφι εναν δρομο της ποροκοπης....????
-
Ξέρει κανεις ποσο θα παν οι τιμες των διοδιων στο νεο τμημα της εγνατίας απο Κοζανη για Βεροια?Στην αρχη οι αρμοδιοι συζητουσαν σοβαρα να ειναι γυρω στα 11-13 ευρω ...μονο το πηγαινε φυσικα...μετα την κατακραυγη η τιμη αφτασε να πεσει γυρω στα 4 ευρω.Δηλ ενα πηγαινε ελα θεσσαλονικη να κοστιζει 12 ευρω μονο για διοδια μαζι με τα 2 ευρω των μαλγαρων.κ τωρα σκεφτονται να ξαναανεβει στα 7...δηλ πρεπει να'ναι καποιος εφοπλιστης η επιχειρηματιας για να χρισημοποιει αυτο το δρομο?ειναι ενας δρομος αναγκαιος καθως η (μη χeσw) παλια εθνικη οδος 'καστανια', με τα πολλα ατυχηματα θεωρείτε ενναλακτικος δρομος...?Δεν λεω τελειος ο νέος δρόμος αλλα πρέπει να μπορεί να τον χρησιμοποιει ο καθένας..η καστανια δεν πρεπει να θεωρείτε εθνικη οδος ουτε καν χωραφοδρομος...γιατι πρεπει να πληρωνουμε χρυσαφι εναν δρομο της ποροκοπης....????
-
Ξέρει κανεις ποσο θα παν οι τιμες των διοδιων στο νεο τμημα της εγνατίας απο Κοζανη για Βεροια?Στην αρχη οι αρμοδιοι συζητουσαν σοβαρα να ειναι γυρω στα 11-13 ευρω ...μονο το πηγαινε φυσικα...μετα την κατακραυγη η τιμη αφτασε να πεσει γυρω στα 4 ευρω.Δηλ ενα πηγαινε ελα θεσσαλονικη να κοστιζει 12 ευρω μονο για διοδια μαζι με τα 2 ευρω των μαλγαρων.κ τωρα σκεφτονται να ξαναανεβει στα 7...δηλ πρεπει να'ναι καποιος εφοπλιστης η επιχειρηματιας για να χρισημοποιει αυτο το δρομο?ειναι ενας δρομος αναγκαιος καθως η (μη χeσw) παλια εθνικη οδος 'καστανια', με τα πολλα ατυχηματα θεωρείτε ενναλακτικος δρομος...?Δεν λεω τελειος ο νέος δρόμος αλλα πρέπει να μπορεί να τον χρησιμοποιει ο καθένας..η καστανια δεν πρεπει να θεωρείτε εθνικη οδος ουτε καν χωραφοδρομος...γιατι πρεπει να πληρωνουμε χρυσαφι εναν δρομο της ποροκοπης....????
-
Ο χρήστης virus.exe έγραψε:
Ξέρει κανεις ποσο θα παν οι τιμες των διοδιων στο νεο τμημα της εγνατίας απο Κοζανη για Βεροια?Στην αρχη οι αρμοδιοι συζητουσαν σοβαρα να ειναι γυρω στα 11-13 ευρω ...μονο το πηγαινε φυσικα...μετα την κατακραυγη η τιμη αφτασε να πεσει γυρω στα 4 ευρω.Δηλ ενα πηγαινε ελα θεσσαλονικη να κοστιζει 12 ευρω μονο για διοδια μαζι με τα 2 ευρω των μαλγαρων.κ τωρα σκεφτονται να ξαναανεβει στα 7...δηλ πρεπει να'ναι καποιος εφοπλιστης η επιχειρηματιας για να χρισημοποιει αυτο το δρομο?ειναι ενας δρομος αναγκαιος καθως η (μη χeσw) παλια εθνικη οδος 'καστανια', με τα πολλα ατυχηματα θεωρείτε ενναλακτικος δρομος...?Δεν λεω τελειος ο νέος δρόμος αλλα πρέπει να μπορεί να τον χρησιμοποιει ο καθένας..η καστανια δεν πρεπει να θεωρείτε εθνικη οδος ουτε καν χωραφοδρομος...γιατι πρεπει να πληρωνουμε χρυσαφι εναν δρομο της ποροκοπης....????Ποσα χλμ και τι εναλλακτικες εχει??
-
Το καινουργιο κομματι εινα 25-30 χλμ κ αποτελειτε απο 13 τουνελ κ 6-7 γεφυρες.Αντικαθιστα ενα δρομο σε βουνο μηκους 40 χλμ με υπερβολικα πολλες στροφες,πολλες απ'αυτες με λανθασμενη γωνια κλισης,σημεια προσπερασης δεν υπαρχουν κ διακυνδυνευεις την ζωη σου αν πας να προσπερασεις,καθως αγανακτας διοτι βρισκεσε συνεχεια κολημενος πισω απο μια νταλικα η ενα λεωφορειο κ αν χιονισει παρακαλας τον θεό να πιασουν γρηγορα δουλεια τα εκχιονιστικα για να μην αποκλειστεις...με αλλα λογια ειναι ενας μουλαροδρομος στρωμενος με ασφαλτο...
-
Κοίτα να δεις παλικάρι μου, στο SOYLTANATO μας (την Ελλάδα εννοώ) ό,τι πληρώνεις παίρνεις...
Ή θα πληρώσεις με τη ζωή σου ή θα πληρώσεις σε ευρώ τον κάθε τοπικό AGA (και κατά συνέπεια το SOULTANO)..
-
Χωρις νταλικες και λοιπη κινηση ο μουλαροδρομος αυτος μπορει να δωσει ευχαριστηση και μια ομορφη γυμναστικη για τη μεση
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Χωρις νταλικες και λοιπη κινηση ο μουλαροδρομος αυτος μπορει να δωσει ευχαριστηση και μια ομορφη γυμναστικη για τη μεσηOh yeahhhh.... ετσι ετσι... Πραγματικα και εγω δεν εχω παει καθολου ως τωρα απο τον καινουργιο δρομο... προτιμω τις στριφτερες διαδρομες και κατα συνεπεια την Καστανια. Πραγματικα τον δρομο δεν τον βρισκω καθολου επικυνδινο... μονο εμεις τον κανουμε επικυνδινο οταν παμε να κανουμε ανοητες προσπερασεις.
Παντως, ειναι στο χερι των πολιτων να 'κλασουν' τον νεο δρομο, και να τους αφησουν μλκες... ετσι θα μπορεσουν να δωσουν ενα μηνυμα στους εκαστοτε Αγαδες
Το χουνε παραχεσει παντως, διοδια παντου, βενζινες πανακριβες, τρελλοι φοροι σε οτι κινειται.... ημαρτον ποια.... αλητες.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Χωρις νταλικες και λοιπη κινηση ο μουλαροδρομος αυτος μπορει να δωσει ευχαριστηση και μια ομορφη γυμναστικη για τη μεση
Oh yeahhhh.... ετσι ετσι... Πραγματικα και εγω δεν εχω παει καθολου ως τωρα απο τον καινουργιο δρομο... προτιμω τις στριφτερες διαδρομες και κατα συνεπεια την Καστανια. Πραγματικα τον δρομο δεν τον βρισκω καθολου επικυνδινο... μονο εμεις τον κανουμε επικυνδινο οταν παμε να κανουμε ανοητες προσπερασεις.
Ναι, αλλα πότε δεν εχει κινηση η Καστανια;;; Και οι νταλικες δεν θα ξαναρχισουν να περναν απο εκει μολις μπουν τα διοδια στην Εγνατια;
ΑΝ ηταν ποτε αδεια, θα ηταν ωραια αναβαση (& καταβαση) και οχι επικινδυνη. Τωρα ομως κολλας με 40 πισω απο τα φορτηγα και ή προσπερνας στην τυχη (ραντεβου στα τυφλα με το απεναντι SCANIA) ή περιμενεις σε ουρα χειροτερη απο της Εθνικης Τραπεζας μετα την απεργια (εναλλακτικα μπορεις να το δωσεις στη γυναικα, φιλη, κορη σου να οδηγησει: 'για να μαθεις και σε στροφες, μωρο μου' ) -
Να προσθεσω επι της ουσιας του θεματος:
Τα διοδια, για εργα που γινονται με αυτοχρηματοδοτηση, ειναι αναγκαιο κακο. Δεν μπορουμε δυστυχως να εχουμε στο Ελλαντισταν εργα επιπεδου Αττικης Οδου ή γεφυρας Ριο-Αντιριο χωρις αυξημενα διοδια. Τωρα, για τη βασικη εθνικη οδο, χωρις εναλλακτικη και για δρομο που επρεπε να υπαρχει εδω και χρονια, τα διοδια δεν μπορουν να ειναι πολυ πιο ακριβα απο τα 'κανονικα' (φυσικα, ολο και καποιος φωστηρας μπορει να ανεβασει τα διοδια της ΑΘηνων-Θεσσαλονικης και να λυθει το προβλημα... ).
ΕΙΔΙΚΑ για το κομματι της Εγνατιας που συζηταμε (παρακαμψη Καστανιας) με τις γεφυρες και τα τουνελ, ειναι λογικο να υπαρχουν αυξημενα διοδια. Και εμενα, σαν περιστασιακο χρηστη, δε με χαλαει να πληρωσω παραπανω για να περασω με ασφαλεια και γρηγορα την Καστανια, το Ριο-Αντιριο ή να παρακαμψω ολη την ΑΘηνα μεσω Αττικης οδου.
Το σημαντικο σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι να υπαρξει ειδικη (μειωμενη) τιμολογηση για τους συχνους χρηστες ή τουλαχιστον για οσους απο αυτους ειναι και μονιμοι κατοικοι. Πχ ενας κατοικος του Πολυμυλου (χωριο της περιοχης), που για να παει ειτε προς Κοζανη ειτε προς Βεροια-Θεσσαλονικη, πρεπει να χρησιμοποιει το δρομο, θα πρεπει να πληρωνει λιγοτερο. Ενας πωλητης, που ταξιδευει συχνα, καλο θα ηταν να πληρωνει λιγοτερο, οχι ομως και απαραιτητο, αφου κι αυτος επωφελειται απο το εργο. -
Oι νταλικες θα πηγαινουν 10000000% απο την Εγνατια, ακομη και αν ειναι οι μοναδικοι της πελατες. Αυτο συμβαινει για 3 λογους
- Λιγοτερα χιλιομετρα και πιο ξεκουραστα. Σε ορισμενες περιπτωσεις μιλαμε για μεχρι και 1 ωρα συντομοτερα.
- Λιγοτερη καταπονηση του αυτοκινητου. Ειδικα σε φορτωμενη νταλικα ειναι τεραστιο μανικι το ανεβα-κατεβα με μεγαλη κλιση σε κλειστο δρομο.
- Οι οδηγοι ειναι υπαλληλοι και το αφεντικο τους θα εχει προβλεψει αυτο το εξοδο, οποτε δεν τους νοιαζει και ιδιαιτερα.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Να προσθεσω επι της ουσιας του θεματος:.....
Τα διοδια, για εργα που γινονται με αυτοχρηματοδοτηση, ειναι αναγκαιο κακο. Δεν μπορουμε δυστυχως να εχουμε στο Ελλαντισταν εργα επιπεδου Αττικης Οδου ή γεφυρας Ριο-Αντιριο χωρις αυξημενα διοδια.
.....Συγγνώμη αλλά εδώ θα διαφωνήσω. Το γεγονός ότι τα ντουβάρια που μας κυβερνούν δεν μπορούν να μοιράσουν δυό γαιδάρων άχυρα δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα κάνουν όλα ιδιώτες. Η εφόσον τα κάνουν όλα ιδιώτες ας πάμε σε μια πλήρως αντισταθμιστική λογική. Για παράδειγμα
(α)Οι φόροι στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για έργα που έχουν σχέση με αυτό (δρόμοι, παρκινγκ, γέφυρες) και όχι για να καλύπτουν τις όποιες τρύπες.
(β) Οι ασφαλιστικές εισφορές να χρησιμοποιούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τα ταμεία μας στα οποία θα υπάρχει ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ στην οποία θα εκπροσωπούνται και τα 3 μέρη (κράτος, εργαζόμενοι, εργοδότες) και δεν θα τρώει τα λεφτά τους το κάθε κομματόσκυλο
(γ) Όποιος θέλει να ενισχύσει το κόμμα του να το κάνει μόνος του απο την τσέπη του και όχι απο τους δικούς μου φόρους.Και πολλά άλλα παραδείγματα τα οποία όλοι ξέρουμε.
Εννοώ με λίγα λόγια ότι ή πληρώνω φόρους για να έχω κάποιες υπηρεσίες ή πληρώνω απολογιστικά την χρήση των συγκεκριμένων υπηρεσιών. Και τα δύο μαζί είναι αυτό που γίνεται εδώ και το θεωρώ απαράδεκτο.
Η καραμέλλα για το ότι δεν μπορεί το κράτος να κάνει παρόμοια έργα σε μένα τουλάχιστον δεν πιάνει πιά
-
Ο χρήστης beachbum έγραψε:
Να προσθεσω επι της ουσιας του θεματος:
.....
Τα διοδια, για εργα που γινονται με αυτοχρηματοδοτηση, ειναι αναγκαιο κακο. Δεν μπορουμε δυστυχως να εχουμε στο Ελλαντισταν εργα επιπεδου Αττικης Οδου ή γεφυρας Ριο-Αντιριο χωρις αυξημενα διοδια.
.....Συγγνώμη αλλά εδώ θα διαφωνήσω. Το γεγονός ότι τα ντουβάρια που μας κυβερνούν δεν μπορούν να μοιράσουν δυό γαιδάρων άχυρα δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα κάνουν όλα ιδιώτες. Η εφόσον τα κάνουν όλα ιδιώτες ας πάμε σε μια πλήρως αντισταθμιστική λογική. Για παράδειγμα
(α)Οι φόροι στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για έργα που έχουν σχέση με αυτό (δρόμοι, παρκινγκ, γέφυρες) και όχι για να καλύπτουν τις όποιες τρύπες.
(β) Οι ασφαλιστικές εισφορές να χρησιμοποιούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τα ταμεία μας στα οποία θα υπάρχει ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ στην οποία θα εκπροσωπούνται και τα 3 μέρη (κράτος, εργαζόμενοι, εργοδότες) και δεν θα τρώει τα λεφτά τους το κάθε κομματόσκυλο
(γ) Όποιος θέλει να ενισχύσει το κόμμα του να το κάνει μόνος του απο την τσέπη του και όχι απο τους δικούς μου φόρους.Και πολλά άλλα παραδείγματα τα οποία όλοι ξέρουμε.
Εννοώ με λίγα λόγια ότι ή πληρώνω φόρους για να έχω κάποιες υπηρεσίες ή πληρώνω απολογιστικά την χρήση των συγκεκριμένων υπηρεσιών. Και τα δύο μαζί είναι αυτό που γίνεται εδώ και το θεωρώ απαράδεκτο.
Η καραμέλλα για το ότι δεν μπορεί το κράτος να κάνει παρόμοια έργα σε μένα τουλάχιστον δεν πιάνει πιά
Mα τι σημασια εχει ποιος το κανει......
Δες γυρω σου ,ειτε ειναι δημοσιο εργο ειτε ιδιωτικο, διοδια εχει, απλα οταν το εργο εινα ιδιωτικο, εντελως τυχαια η ποιοτητα του ειναι αψογη πχ ΑΟ, Γεφυρα ,ενω του δημοσιου ειναι χαμηλης ποιοτητας πχ Αθηνα-Κορινθο.
-
η λογικη τιμη ειναι καπου αναμεσα στα 2 με 3 με οριακη αυτην των 4
ο δρομος που μιλαμε ειναι παρα πολυ καλος,και αξιζει τα χρηματα(κερδιζεις ταλαιπωρια,ανεση,οικονομια στα καυσιμα)
ο παλιος ειναι αστα να πανε
υπαρχει και αλλη επιλογη,να παει καποιος απο τον δρομο της εδεσσας που δεν εχει καθολου διοδια απο την θεσ/νικη μεχρι πανω -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Να προσθεσω επι της ουσιας του θεματος:
.....
Τα διοδια, για εργα που γινονται με αυτοχρηματοδοτηση, ειναι αναγκαιο κακο. Δεν μπορουμε δυστυχως να εχουμε στο Ελλαντισταν εργα επιπεδου Αττικης Οδου ή γεφυρας Ριο-Αντιριο χωρις αυξημενα διοδια.
.....Συγγνώμη αλλά εδώ θα διαφωνήσω. Το γεγονός ότι τα ντουβάρια που μας κυβερνούν δεν μπορούν να μοιράσουν δυό γαιδάρων άχυρα δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα κάνουν όλα ιδιώτες. Η εφόσον τα κάνουν όλα ιδιώτες ας πάμε σε μια πλήρως αντισταθμιστική λογική. Για παράδειγμα
(α)Οι φόροι στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για έργα που έχουν σχέση με αυτό (δρόμοι, παρκινγκ, γέφυρες) και όχι για να καλύπτουν τις όποιες τρύπες.
(β) Οι ασφαλιστικές εισφορές να χρησιμοποιούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τα ταμεία μας στα οποία θα υπάρχει ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ στην οποία θα εκπροσωπούνται και τα 3 μέρη (κράτος, εργαζόμενοι, εργοδότες) και δεν θα τρώει τα λεφτά τους το κάθε κομματόσκυλο
(γ) Όποιος θέλει να ενισχύσει το κόμμα του να το κάνει μόνος του απο την τσέπη του και όχι απο τους δικούς μου φόρους.Και πολλά άλλα παραδείγματα τα οποία όλοι ξέρουμε.
Εννοώ με λίγα λόγια ότι ή πληρώνω φόρους για να έχω κάποιες υπηρεσίες ή πληρώνω απολογιστικά την χρήση των συγκεκριμένων υπηρεσιών. Και τα δύο μαζί είναι αυτό που γίνεται εδώ και το θεωρώ απαράδεκτο.
Η καραμέλλα για το ότι δεν μπορεί το κράτος να κάνει παρόμοια έργα σε μένα τουλάχιστον δεν πιάνει πιά
Mα τι σημασια εχει ποιος το κανει......
Δες γυρω σου ,ειτε ειναι δημοσιο εργο ειτε ιδιωτικο, διοδια εχει, απλα οταν το εργο εινα ιδιωτικο, εντελως τυχαια η ποιοτητα του ειναι αψογη πχ ΑΟ, Γεφυρα ,ενω του δημοσιου ειναι χαμηλης ποιοτητας πχ Αθηνα-Κορινθο.
Μα δεν διαφωνούμε (νομίζω ) φίλε.
Σενάριο 1: Την οποιαδήποτε δουλειά την κάνει ο χ ιδιώτης ο οποίος βάζει τα λεφτάκια του και χρεώνει απολογιστικά
Σενάριο 2 : Το κράτος που μαζεύει τους φόρους μας , κάνει την δουλειά ή επιβλέπει τον υπεργολάβο ιδιώτη ωστε να την κάνει σωστα. Αν υπάρχει περίπτωση υπερβολικού κόστους κάνει τους υπολογισμούς του και χρεώνει απολογιστικά μέχρι να βγάλει τα λεφτά του.Αυτο λοιπόν που λέω έιναι ότι η ανικανότητα ατόμων και μηχανισμών να κάνουν το Σενάριο 2 δεν μπορεί να αποτελεί άλλοθι για να γίνεται το 1. Ή αν γίνεται δεν πρέπει να πληρώνουμε φόρους.
Απλά πράγματα. Δεν (θα έπρεπε να ) μπορείς να έχεις και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
3. Οι οδηγοι ειναι υπαλληλοι και το αφεντικο τους θα εχει προβλεψει αυτο το εξοδο, οποτε δεν τους νοιαζει και ιδιαιτερα.Μα αυτο ακριβως ειναι το 'κινητρο' για να παει κανεις απο πανω. Σε καποιες περιπτωσεις οι οδηγοι αμειβονται με ενα εφαπαξ ποσο ημερησιων εξοδων (για φαγητο, υπνο, διοδια κλπ) χωρις αποδειξεις. Δεν ξερω τι γινεται με το πετρελαιο. Οσα λεφτα λοιπον εξοικονομησει ο οδηγος, πανε στην τσεπη του. (αυτα τα εχω ακουσει απο ελαφρως παραμυθα οδηγο, συνεπως δεν ειμαι βεβαιος αν ισχυουν ή οχι).
Επιπλεον, σε πολλες εθνικες οδους ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η διελευση των φορτηγων τα Σαββατοκυριακα, τριημερα κλπ. Τοτε δηλαδη ακριβως που περνα απο το δρομο και η μεγαλη πλειοψηφια των οδηγων ΙΧ.
Τεσπα, ειδικα στην Καστανια, εστω κι ενα μονο φορτηγο, λεωφορειο, τρακτερ κλπ να πετυχεις, μπορει να σε 'καταστρεψει' για καμποση ωρα. -
απο σενάρια έχουμε χορτάσει. όταν βγούνε τότε θα δούμε. και γω για 4 ευρώ και κάτι ρέστα το βλέπω. πάντως φανταστείτε οτι με το που έγινε ο δρόμος αυξήθηκε με τη μια και η κίνηση. ίσως και 20% επάνω. γιατί όποιος έλεγε 'που να πάω στη Βέροια-Θεσ/νίκη με τόση κίνηση' παίρνει τώρα το αυτ/το και πάει για μίνι ταξιδάκια του ΣΚ.
πάντως το κακό είχε παραγίνει τα 2 τελευταία χρόνια στην Καστανιά. υπήρχαν.... φανταστικές ουρές ώρες-ώρες...ο δρόμος είναι τέλειος και σίγουρα οι νταλίκες δε θα περνάνε από επάνω. από κει και πέρα, όλο και θα πηγαίνει κόσμος αλλά πιο πολύ για βόλτα και σουβλάκι, για να ανάψει κάνα κεράκι στην Παναγία Σουμελά ή για προπόνηση (γκουχ γκουχ).
-
Ο χρήστης beachbum έγραψε:
Να προσθεσω επι της ουσιας του θεματος:
.....
Τα διοδια, για εργα που γινονται με αυτοχρηματοδοτηση, ειναι αναγκαιο κακο. Δεν μπορουμε δυστυχως να εχουμε στο Ελλαντισταν εργα επιπεδου Αττικης Οδου ή γεφυρας Ριο-Αντιριο χωρις αυξημενα διοδια.
.....Συγγνώμη αλλά εδώ θα διαφωνήσω. Το γεγονός ότι τα ντουβάρια που μας κυβερνούν δεν μπορούν να μοιράσουν δυό γαιδάρων άχυρα δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα κάνουν όλα ιδιώτες.
...
Η καραμέλλα για το ότι δεν μπορεί το κράτος να κάνει παρόμοια έργα σε μένα τουλάχιστον δεν πιάνει πιάΔε διαφωνω. Το θεμα ειναι ομως οχι οτι το κρατος θα ΕΠΡΕΠΕ να κανει τα εργα (που θα επρεπε), αλλα οτι τελικα δεν τα ΚΑΝΕΙ.
Απο το τιποτα και το ιδιωτικο εργο, προτιμω το ιδιωτικο.Η εφόσον τα κάνουν όλα ιδιώτες ας πάμε σε μια πλήρως αντισταθμιστική λογική. Για παράδειγμα
(α)Οι φόροι στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για έργα που έχουν σχέση με αυτό (δρόμοι, παρκινγκ, γέφυρες) και όχι για να καλύπτουν τις όποιες τρύπες.
(β) Οι ασφαλιστικές εισφορές να χρησιμοποιούνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τα ταμεία μας στα οποία θα υπάρχει ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ στην οποία θα εκπροσωπούνται και τα 3 μέρη (κράτος, εργαζόμενοι, εργοδότες) και δεν θα τρώει τα λεφτά τους το κάθε κομματόσκυλο
(γ) Όποιος θέλει να ενισχύσει το κόμμα του να το κάνει μόνος του απο την τσέπη του και όχι απο τους δικούς μου φόρους.
Και πολλά άλλα παραδείγματα τα οποία όλοι ξέρουμε.Εννοώ με λίγα λόγια ότι ή πληρώνω φόρους για να έχω κάποιες υπηρεσίες ή πληρώνω απολογιστικά την χρήση των συγκεκριμένων υπηρεσιών. Και τα δύο μαζί είναι αυτό που γίνεται εδώ και το θεωρώ απαράδεκτο.
Οτι αρμεγουν οπου μπορουν και τα σπαταλαν οπου θελουν ειναι αληθεια. Ωστοσο, η πληρως αντισταθμιστικη λογικη καταργει καθε εννοια κοινωνικης πολιτικης.
Εγω πιστευω οτι εργα βιωσιμα, με συμβασεις που επιτρεπουν στον ιδιωτη να κερδισει (οχι ομως και να θησαυρισει), ειναι επιθυμητα και γινονται ταχυτερα, καλυτερα και φθηνοτερα απο οτι αν τα εκανε το ελληνικο κρατος. Η ιδανικη περιπτωση το κρατος να τα κατασκευαζει ή να τα επιβλεπει το ιδιο ειναι ωραια, δεν παυει ομως, με τις παρουσες συνθηκες, να ειναι μια αυταπατη. -
Κατα την γνωμη μου το πιο λογικο θα΄ταν να γινουν τα παρακατω:
1.ειδικες μηνιαιες καρτες για αυτούς που χρησιμοποιούν καθημερινά την οδό
2.εκπτωση σ'αυτους που ερχονται απο θεσσαλονίκη δείχνωντας την απόδειξη των διοδίων των μαλγαρωνξέρετε αν ισχύει κάτι τετοιο σε άλλα διόδια κ αν πρόκειται να ισχύσει?αλλιως δεν βλέπω να βγάζει τα έξοδα του ο δρόμος.. πάλι απο καστανιά θα πηγαίνουμε... ειδικά οι θεσσαλονικείς.[/b]
Διοδια Εγνατιας Κοζανη-Βεροια.Τρελλα μας πουλαν???