-
Ξέρει κανείς τι χρειάζεται για να μετατραπεί ενα επαγγελματικό αυτοκίνητο σε ιδιωτικής χρήσης?
Δε μιλάω για νταλίκα αλλα για νορμαλ τετρακίνητο που ούτως ή άλλως έβγαινε επιβατικό σε άλλες χώρες.
-
Ξέρει κανείς τι χρειάζεται για να μετατραπεί ενα επαγγελματικό αυτοκίνητο σε ιδιωτικής χρήσης?
Δε μιλάω για νταλίκα αλλα για νορμαλ τετρακίνητο που ούτως ή άλλως έβγαινε επιβατικό σε άλλες χώρες.
-
Ξέρει κανείς τι χρειάζεται για να μετατραπεί ενα επαγγελματικό αυτοκίνητο σε ιδιωτικής χρήσης?
Δε μιλάω για νταλίκα αλλα για νορμαλ τετρακίνητο που ούτως ή άλλως έβγαινε επιβατικό σε άλλες χώρες.
-
Μπέρδεμα μεγάλο.Αν έχει ταξινομηθεί ως επαγγελματικό έχει γλυτώσει ένα συγκεκριμένο ποσό δασμών που θα πλήρωνε ως επιβατηγό. Υπάρχει μια διαδικασία που μπορεί να γίνει στη Νομαρχία (δ/νση μεταφορών) αλλά πίστεψε με δεν αξίζει συνήθως τον κόπο και τα χρήματα. Οφείλεις να πληρώσεις το σύνολο των δασμών αναδρομικά μάλιστα (x ποσό επί σύνολο ετών που το όχημα κυκλοφορούσε ώς επαγγελματικό).Παλιοιστορία σου λέω.Κρίμα.Το είχα ψάξει λίγο καιρό πρίν όταν βρήκα ένα τέτοιο επαγγελματικό (Peugeot 205 Gti!!!) αλλά θα το πλήρωνα καινούριο τελικά αν το προχωρούσα έτσι. Υπάρχει και 'άλλος' τρόπος βέβαια αλλά καλύτερα να στο πω με pm αν ενδιαφέρεσαι!(εγω δεν το συνιστώ πάντως)
-
Aν μιλάμε για πάνω αππο 1000 ευρώ (που μιλαμε για πολύ περισσότερα απ'όσο κατάλαβα) δεν έχει νόημα
ΑΝ δε σου κάνει κόπο στείλε μου πμ, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
-
You've got mail!
επαγγελματικό σε ΙΧ