-
Παρακάτω είναι το εξώφυλλο του καινούριου AutoSprint. Έχει δύο πολύ ενδιαφέρουσες φωτογραφίες για σύγκριση μεταξύ Michelin και Bridgestone. To λάστιχο της Michelin δεν είναι σκασμένο! Παρατηρήστε πως το Michelin φαίνεται πως έχει ελάχιστη πίεση, ενώ από μέσα υπάρχουν πράγματα που σπρώχνουν τα πλαϊνά προς τα έξω.
Παρακάτω είναι φωτογραφία από μια νέα τεχνολογία που εξελίσσει η Michelin (Michelin Tweel). Κρίνοντας από την φωτογραφία του AutoSprint, τον τρόπο που ΟΛΑ τα μονοθέσια της Michelin περνάνε φέτος πάνω από τα kerbs σαν να είναι Citroen με υδροπνευματικές και με την ανάμνηση του εμπρός δεξιού τροχού του Raikkonen στο Νurburgring, o οποίος έσπασε την ανάρτηση από τους κραδασμούς ενώ το λάστιχο δεν έσκασε (τα Michelin φέτος σπάνε, δεν σκάνε), 'ίσως 'να έχει περάσει ήδη και σε πιο πρακτικές εφαρμογές η τεχνολογία tweel και να εξηγείται έτσι η μεγάλη διαφορά κλάσης των Michelin σε σχέση με τα Bridgestone φέτος.
-
Παρακάτω είναι το εξώφυλλο του καινούριου AutoSprint. Έχει δύο πολύ ενδιαφέρουσες φωτογραφίες για σύγκριση μεταξύ Michelin και Bridgestone. To λάστιχο της Michelin δεν είναι σκασμένο! Παρατηρήστε πως το Michelin φαίνεται πως έχει ελάχιστη πίεση, ενώ από μέσα υπάρχουν πράγματα που σπρώχνουν τα πλαϊνά προς τα έξω.
Παρακάτω είναι φωτογραφία από μια νέα τεχνολογία που εξελίσσει η Michelin (Michelin Tweel). Κρίνοντας από την φωτογραφία του AutoSprint, τον τρόπο που ΟΛΑ τα μονοθέσια της Michelin περνάνε φέτος πάνω από τα kerbs σαν να είναι Citroen με υδροπνευματικές και με την ανάμνηση του εμπρός δεξιού τροχού του Raikkonen στο Νurburgring, o οποίος έσπασε την ανάρτηση από τους κραδασμούς ενώ το λάστιχο δεν έσκασε (τα Michelin φέτος σπάνε, δεν σκάνε), 'ίσως 'να έχει περάσει ήδη και σε πιο πρακτικές εφαρμογές η τεχνολογία tweel και να εξηγείται έτσι η μεγάλη διαφορά κλάσης των Michelin σε σχέση με τα Bridgestone φέτος.
-
Παρακάτω είναι το εξώφυλλο του καινούριου AutoSprint. Έχει δύο πολύ ενδιαφέρουσες φωτογραφίες για σύγκριση μεταξύ Michelin και Bridgestone. To λάστιχο της Michelin δεν είναι σκασμένο! Παρατηρήστε πως το Michelin φαίνεται πως έχει ελάχιστη πίεση, ενώ από μέσα υπάρχουν πράγματα που σπρώχνουν τα πλαϊνά προς τα έξω.
Παρακάτω είναι φωτογραφία από μια νέα τεχνολογία που εξελίσσει η Michelin (Michelin Tweel). Κρίνοντας από την φωτογραφία του AutoSprint, τον τρόπο που ΟΛΑ τα μονοθέσια της Michelin περνάνε φέτος πάνω από τα kerbs σαν να είναι Citroen με υδροπνευματικές και με την ανάμνηση του εμπρός δεξιού τροχού του Raikkonen στο Νurburgring, o οποίος έσπασε την ανάρτηση από τους κραδασμούς ενώ το λάστιχο δεν έσκασε (τα Michelin φέτος σπάνε, δεν σκάνε), 'ίσως 'να έχει περάσει ήδη και σε πιο πρακτικές εφαρμογές η τεχνολογία tweel και να εξηγείται έτσι η μεγάλη διαφορά κλάσης των Michelin σε σχέση με τα Bridgestone φέτος.
-
Το λάστιχο δείχνει σαφώς ότι έχει παραμορφωθεί από τις μεγάλες δυνάμεις ...
όμως μπορεί να οφείλεται σε μαλακό σκελετό ή σε απώλεια πίεσης ή και στα 2.
Μπορεί βέβαια να ισχύει αυτό με το tweel .... μάλλον δεν θα το μάθουμε σύντομα. -
Το μισελεν μοιαζει με τα λαστιχα που βαζουν στα ντραγκστερ ετσι οπως εχει διπλωσει.Οι φωτο ειναι απο φουλ επιταχυνση;
-
Απίστευτο!
Φυσικό είναι να τεθεί θέμα ασφάλειας από τους Γάλλους!
Το σκέφτηκαν όταν το σχεδίαζαν ή η Ινδιανάπολις τους βγήκε ξαφνικά?
-
Να σημειώσω πως έκανα μια υπόθεση, δεν είναι σίγουρο πως έχουν έτσι τα πράγματα όπως λέω στο πρώτο ποστ, αλλά φαίνεται να υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις πως είναι έτσι. Επίσης δεν τίθεται θέμα παρανομίας. Θέμα ασφαλείας τέθηκε στην Ινδιανάπολη, όταν και το banking στη στροφή 13 μάλλον βρήκε το αδύνατο σημείο των ελαστικών αυτού του τύπου.
-
Να προσθεσω, τα εξης
-
Η πολυ αγρια ασφαλτος ειδικα για τα Indy
-
Το πολυ μεγαλο καμπερ της στροφης
-
Η πολυ μεγαλη αεροδυναμικη πιεση, κατι που δεν εχουν τοσο πολυ τα Indy
-
και η πολυ μεγαλη ταχυτητα που αναπτυσουν τα Φ1 σε αυτην την στροφη,
ειχε ως αποτελεσμα να πιαστει στον υπνο η Michelin.
-
-
Να προσθέσω και την Firestone που δίνει λάστιχα σε ομάδες του πρωταθλήματος Indy...
-
Όντως ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ η φωτό!!!
Σύγκριση Michelin - Bridgestone