-
Οποιος στρώνει κινητήρα για 5000 - 10000 χλμ. χάνει όλη τη γλύκα
Italian tuning ..... all the way
edit: και μη νομίζει κάποιος που στρώνει τόσα πολλά χλμ. ότι ο κινητήρας θα πηγαίνει καλύτερα , ή ότι θα αντέξει περισσότερο ... σίγουρα θα πηγαίνει χειρότερα και το πόσο θα αντέξει εξαρτάται από τη χρήση.
-
Καλημερα!
Δεν μετράμε αν τα χιλιόμετρα δεν αγγίζουν τα 1000 χιλ. Οταν βέβαια μας τα διαθέτουν με 20-30 χιλ μεχρι τα περίπου 1000 που πάνε θήβα δεν νομίζω πως γίνεται ανθρώπινη-ψύχραιμη χρήση. Πιστεύω πως αν πρόκειται για κάτι ζωηρό φεύγουν τα καπό. Θυμάμαι νύκτα αυγούστου την περασμενη δεκαετία πήγα ιτέα-γαλαξίδι με 16 βαλβιδο κίτρινο Φιατ κουπε, μέσω δελφών κ.λπ, έφτασα ναύπακτο και γύρισα πίσω μέσω πάτρας. Ε, κρατήθηκα μέχρι το φερι και μετα εκεί στις καμπές στο αίγιο και στην ακράτα, έψαχνα τα κόκκινα. Πάντως αν περιμενεις να πάει το δημοσιογραφικό στα 10.000 χιλ, αυτοκίνητο δεν υπάρχει. Και με την ευκαιρία όποτε μετρήσουμε αυτοκίνητο που έχει υποβληθεί σε δοκιμή διαρκείας και εχουμε βάλει 8.000 και 10.000 χιλ δεν εχουμε βρει διαφορες!
Διαφορές; Σε ορισμένους κατασκευαστές! Θυμάμαι όταν έγραφα χιλιόμετρα σε κερατέα και θήβα μετρώντας ότι τσούλαγε για καμιά 15αρια χρόνια, με τα αυτοκίνητα που ποτέ δεν καταφερα να πιάσω τα νούμερα του κατασκευαστή ηταν τα Ρόβερ. Αντίθετα βελτίωνα με τις ΒΜW! Οταν το ΑΜS έβγαλε την ιστορία με το Φιατ που στο δυναμόμετρο έβγαλε περισσότερους ίππους από αυτούς του κατασκευαστή και ψαχτήκαμε όλοι, αποδείχθηκε πως δεν μετρούν όλα τα εργοστάσια με τον ίδιο τρόπο.
Πάντως η δουλειά γίνεται με συνέπεια και ρίσκο. Από την άλλη οι διαφορές στις μετρήσεις ανάμεσα στα περιοδικά δεν νομίζω πως είναι θέμα του δοκιμαστή, αλλά το ότι σε κάθε λανσάρισμα διανέμουν 4-6 και δέκα δημοσιογραφικά. Δεν πάνε όλα το ίδιο...
Αν μου επιτρέπετε, έχοντας μετρήσει δεν ξέρω πόσα αυτο, μην παίρνετε υπόψη τα δέκατα! Κατατάξτε το αυτοκίνητο σε τι επίπεδο επιδόσεων βρίσκεται σε σχέση με την κατηγορία του και επιλέξτε με κριτήρια την οδική συμπεριφορά και με άλλα πιό προσωπικά που κάνουν τη διαφορά. Δεν είναι όλα ίδια, δεν πάνε όλα το ίδιο αλλά τη διαφορά δεν την κάνουν τα δευτερα από στάση. Με δυό καρφωτές χωρίς να αφήσεις γκάζι και μετά από μιά πετυχημένη εκίνηση αν θέλεις κάνεις τη διαφορά! Δεν είναι αυτό το ζητούμενο.
Με τον καιρό οι κινητήρες ανοίγουν, αλλά από την άλλη... κιβώτιο, συμπλέκτης ακόμα και λάστιχα είναι σε άψογη κατάσταση; Δροσιά να έχει και οι χρόνοι βγαίνουν!Με εκτίμηση, πάντα στη διαθεσή σας
Στρατης
ΥΓ... Η Θήβα σήμερα είναι σαν να μετράς στο MIRA στην Αγγλία σε σχέση με την Κερατέα άλλοτε! Εμπερία ζωής!
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Οποιος στρώνει κινητήρα για 5000 - 10000 χλμ. χάνει όλη τη γλύκαItalian tuning ..... all the way
edit: και μη νομίζει κάποιος που στρώνει τόσα πολλά χλμ. ότι ο κινητήρας θα πηγαίνει καλύτερα , ή ότι θα αντέξει περισσότερο ... σίγουρα θα πηγαίνει χειρότερα και το πόσο θα αντέξει εξαρτάται από τη χρήση.
έεετσι! Πάντως το πρώτο ίσως γιαπωνέζικο που 'έφαγε' italian tuning από δω μέσα και μάλιστα χωρίς αλλαγές λαδιών, μάλλον δεν είναι η TS του syele!
-
-
Ο χρήστης gorghs έγραψε:
Citroen Xsara,
6 eton,
160.000 km
strosimo: 0.1 km
Synthrhsh:
allages ladiou: 3 (oti na'nai ladia)
Mpouzi, filtra: 1 fora
takakia: 1 fora
xrhsh: ka8hmerhnh, terastia tajidia kai paliotera 'moulari'
Problhmata: 0
Epidoseis: idies kai kalyteres apo kainourioKostos total synthrhshs: 110 Euro
Αλήθεια, αλλάζοντας μπουζί και φίλτρο κάθε 80.000km, στο ενδιάμεσο διάστημα (π.χ. μετά τα 40.000km - και πολλά λέω δηλαδή...) το αυτοκίνητο πηγαίνει μόνο του ή με ρυμούλκηση;
Αλλαγές λαδιών κάθε 50.000km...ό,τι πρέπει για τις ελληνικές συνθήκες...και φίλτρο λαδιού μόνο μια φορά αν κατάλαβα καλά.
Τακάκια 1 φορά = κίνηση σχεδόν αποκλειστικά σε εθνικό οδικό δίκτυο και μάλιστα σε χαλαρούς ρυθμούς (όχι φρεναρίσματα από πολλά κλπ.), σωστά; (και πάλι λίγο δύσκολο)
Ιμάντες πότε αλλάζονται στην Xsara, κάθε 500.000km;
-
Ελπίζω να μην πέφτω σε γκάφα και να το διάβασα σε άλλο περιοδικό!!!
Στράτη αν θυμάμαι καλά είχατε πριν αρκετά χρόνια κάνει δοκιμή μακράς διαρκείας με 60000 ή 100000 χιλιόμετρα ή κάπου εκεί με μετρήσεις στην αρχή και το τέλος με άξιες λόγου διαφορές. Πιθανά να ήταν λιγότερα τα χιλιόμετρα και να είχε αναφερθεί ότι αντιστοιχούν σε 100000 χιλιόμετρα κανονικής οδήγησης. -
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Citroen Xsara,
6 eton,
160.000 km
strosimo: 0.1 km
Synthrhsh:
allages ladiou: 3 (oti na'nai ladia)
Mpouzi, filtra: 1 fora
takakia: 1 fora
xrhsh: ka8hmerhnh, terastia tajidia kai paliotera 'moulari'
Problhmata: 0
Epidoseis: idies kai kalyteres apo kainourioKostos total synthrhshs: 110 Euro
Αλήθεια, αλλάζοντας μπουζί και φίλτρο κάθε 80.000km, στο ενδιάμεσο διάστημα (π.χ. μετά τα 40.000km - και πολλά λέω δηλαδή...) το αυτοκίνητο πηγαίνει μόνο του ή με ρυμούλκηση;
Αλλαγές λαδιών κάθε 50.000km...ό,τι πρέπει για τις ελληνικές συνθήκες...και φίλτρο λαδιού μόνο μια φορά αν κατάλαβα καλά.
Τακάκια 1 φορά = κίνηση σχεδόν αποκλειστικά σε εθνικό οδικό δίκτυο και μάλιστα σε χαλαρούς ρυθμούς (όχι φρεναρίσματα από πολλά κλπ.), σωστά; (και πάλι λίγο δύσκολο)
Ιμάντες πότε αλλάζονται στην Xsara, κάθε 500.000km;
Nai, exeis apolyto dikaio, jexasa ton ymanta dynamo kai xronismou pou tous allaja prin apo 75.000km.
Oson afora ta frena, h alh8eia einai oti pote kai se kanena amaji mou mexri tora den 'etroga' ta frena tous. Den shmainei oti den ta odhgousa grhgora... alla oti den frenaro poly kai oti panta xrhsimopoio kai to sasman.
File mou, to pisteyeis 'h den to pisteyeis, auth einai h alh8eia kai den exo kanenan logo na po psemata. Isos na ftaiei oti ta teleytaia xronia (4) to odhgo edo sthn Agglia opou oi dromoi einai sostoi, oi taxythtes megalyteres, kai oi an8ropoi exoun apsogh odhgikh paidia. -
Ο χρήστης gorghs έγραψε:
File mou, to pisteyeis 'h den to pisteyeis, auth einai h alh8eia kai den exo kanenan logo na po psemata. Isos na ftaiei oti ta teleytaia xronia (4) to odhgo edo sthn Agglia opou oi dromoi einai sostoi, oi taxythtes megalyteres, kai oi an8ropoi exoun apsogh odhgikh paidia.Δεν έχω κανένα λόγο να πιστέψω πως λες ψέματα (άλλωστε έχω ακούσει και χειρότερα), αλλά το πως η οδηγική παιδεία επηρεάζει τη φθορά των μπουζί δε μπορώ να το καταλάβω...
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
File mou, to pisteyeis 'h den to pisteyeis, auth einai h alh8eia kai den exo kanenan logo na po psemata. Isos na ftaiei oti ta teleytaia xronia (4) to odhgo edo sthn Agglia opou oi dromoi einai sostoi, oi taxythtes megalyteres, kai oi an8ropoi exoun apsogh odhgikh paidia.
Δεν έχω κανένα λόγο να πιστέψω πως λες ψέματα (άλλωστε έχω ακούσει και χειρότερα), αλλά το πως η οδηγική παιδεία επηρεάζει τη φθορά των μπουζί δε μπορώ να το καταλάβω...
h odhgikh paidia file mou kollouse sthn diarkeia zohs ton frenon. Fantazomai oti jereis poly kala pos odhgoune 95% ton filon Ellhnon...
Tora oti afora ta mpouzi, den jero na sou apanthso! Isos kaly benzinh, isos kalo moter, isos xamhles ejoterikes 8ermokrasies, isos kalos odhgos (!), isos giati oi antiprosopies sth ftoxh Ellada zhtane na kanete service ka8e 10-15.000 km gia na mhn peinane eno ta mpouzi mporoun na antejoun to 10plasio, isos...
Kai fantasou oti otan ta allaja, ta mpouzi den eixan kanena (emfanes toulaxiston) problhma. Apla prolhptika. -
160.000 χιλιόμετρα με 3 αλλαγές λαδιών (ότι νά 'ναι) μόνο κουνώντας το ραβδάκι του Χάρυ Πότερ γίνεται.
Μήπως θα έπρεπε να πουλήσεις το αυτοκίνητο θαύμα πίσω στο κατασκευαστή να ανακαλύψει πως ο κινητήρας δεν καταναλώνει καθόλου λάδι; ~50.000 χλμ / αλλαγή και δεν άδειασε το κάρτερ;
Το μαγικό αμάξι σου περνά ΜΟΤ; με τι τιμές ρύπων;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
160.000 χιλιόμετρα με 3 αλλαγές λαδιών (ότι νά 'ναι) μόνο κουνώντας το ραβδάκι του Χάρυ Πότερ γίνεται.Μήπως θα έπρεπε να πουλήσεις το αυτοκίνητο θαύμα πίσω στο κατασκευαστή να ανακαλύψει πως ο κινητήρας δεν καταναλώνει καθόλου λάδι; ~50.000 χλμ / αλλαγή και δεν άδειασε το κάρτερ;
Το μαγικό αμάξι σου περνά ΜΟΤ; με τι τιμές ρύπων;
To Xsara mou einai Ellhniko, opote den yparxei logos gia MOT!
Mexri tora mou exei anapsei dyo fores to lampaki ths sta8mhs ton ladion kai apla symplhrosa.
Sxedon paromia synthrhsh ekana kai sto 106 rallye 1.3l pou eixa, mono pou ekeino ebgaze synexeia zhmies... Alla to moter tou htan panta (mexri ta 118.000km pou to krathsa) san kainourio. Ekaige ligotero ladi apo oti kaiei to xsara, to opoio kaiei peripou 1lit/35.000km
Kai se plhroforo oti den einai autokinhto 8ayma! Alla, 8ayma einai pos akoma sas pei8oun oi antiprosopies na kanete service auta ta apla autokinhtakia kai na ta plhronete xrysa! -
To sygekrimeno Xsara to exw odigisei kai egw, kai exei kanei to support vehicle petyximena edw stis pistes.
Paei mia xara kai malista exei akoloutheisei kata kairous kathodon gia tis pistes convoy Elise me 160+ xlm/wra gia arketi wra se autokinitodromous kai B-roads(meta apo eiroikes prospathies tou George)O Georgos mou exei pei oti kanei syntirisi stin Xsara etsi opos egrapse kai sto forum.
Egw prosopika den tha diafonisw mazi tou gia mpouzi kai alla analosima.
An kaneis ta service monos sou kai den xreiazonte allagi, giati na akouseis ton ellina antiprosopo pou dinei xrono allagis sto miso h kai kato apo to miso apo oti o Europeos?Oso gia ta ladia, egw tha ta allaza arketa pio syxna apo ton George akoma kai an ekana 'kala' xilometra opos H Xsara tou George.
Stin Lisa ta allazo kathe 4000xiliometra pou synithos exoun kai 500xlm pistas. (H lotus dinei allagei ladion-filtrou kathe 15000xlm)
Bebaia edw kaneis allagi se synergeio me Mobil1 kai filtro me ligotero apo 60euro.(kai meta lene akribi tin agglia)
Opote tha eitan amartia na min eixa synexeia fresko ladi tin stigmi pou to amaxi kanei tosa polla xiliometra pistas. -
Εγω παντως δεν συμφωνω με την τακτικη του αλλαζω λαδια καθε φορα που περναει ο κομητης του Χαλεη
Το λαδι χανει τις ιδιοτητες του και αρχιζουν οι φθορες.
Προτιμω αυτο που ειπε ο lotusnick, να αλλαζω λαδια οπως και βρακι...καθε λιγο. Μονο που εγω δεν βγαινω για Mobil 1 και βαζω 'ΦΑΓΕ'...και το Ασκονακι λες και καταλαβαινει και τα 'ΤΡΩΕΙ'
Δεν μου λες ρε αδερφε gorgh, το xsara σου, σου εχει κανει τιποτα και ΔΕΝ του βγαζεις το λαδι του?
-
Τα λάδια 'ότι νά 'ναι' υποθέτω ότι είναι ορυκτέλαια και όχι συνθετικά. Έχω δει πριν πολλά χρόνια toyota που δεν είχε αλλάξει ποτέ λάδια με κολλημένο κινητήρα μετά από 70-80.000 χλμ. Το μπλοκ είχε ραγίσει και δεν είχε τρέξει λάδι έξω αλλά μια παχύρρευστη πίσσα που ήταν το ελάχιστο λάδι που είχε απομείνει.
Τώρα πως το xara τα καταφέρνει να μη γίνεται το ορυκτέλαιο παχύρρευστο μετά από τόσα χιλιόμετρα, είναι μαγικό (έχω δει στο διαδίκτυο αναλύσεις ορυκτελαίων μετά από 30-40.000 χλμ. και είχαν γίνει παχύρρευστα σαν σκέτο 40άρι).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τα λάδια 'ότι νά 'ναι' υποθέτω ότι είναι ορυκτέλαια και όχι συνθετικά. Έχω δει πριν πολλά χρόνια toyota που δεν είχε αλλάξει ποτέ λάδια με κολλημένο κινητήρα μετά από 70-80.000 χλμ. Το μπλοκ είχε ραγίσει και δεν είχε τρέξει λάδι έξω αλλά μια παχύρρευστη πίσσα που ήταν το ελάχιστο λάδι που είχε απομείνει.Akribos etsi einai kai to ladi pou bgainei opo to moter mou oses fores ta exo allajei.
Τώρα πως το xara τα καταφέρνει να μη γίνεται το ορυκτέλαιο παχύρρευστο μετά από τόσα χιλιόμετρα, είναι μαγικό (έχω δει στο διαδίκτυο αναλύσεις ορυκτελαίων μετά από 30-40.000 χλμ. και είχαν γίνει παχύρρευστα σαν σκέτο 40άρι).
Den yparxei kamia mageia file mou. Apla einai Citroen! Oxi Toyota, na kollaei an den tou allajei ta ladia!
Plaka plaka, gia na doume poso akoma 8a antejei.
Pantos an endiaferetai kanenas gia to Xsara mou, as mou pei, mporei na to kateyaso fetos Ellada gia poulhma (Logo mh eukolias na to pernao KTEO ka8e xrono). -
Ο χρήστης gorghs έγραψε:
Plaka plaka, gia na doume poso akoma 8a antejei.
Pantos an endiaferetai kanenas gia to Xsara mou, as mou pei, mporei na to kateyaso fetos Ellada gia poulhma (Logo mh eukolias na to pernao KTEO ka8e xrono).Meta tin diafimisi pou tou ekanes tha spasoun ta tilefona!!!!
Ego pantos eipa ta kalytera logia kai na kai mia photo gia tous ypopsifious agorastes.
Xsara kathodon gia to Bedford mazi me polles Lises
-
Μοιαζει με Ελληνικο μπατσικο που τα συνοδευει στο τμημα
-
Κοίτα να δεις η citroen.... ...ήξερα ότι έχει καλά μοτέρ αλλά όχι τόσο ...
Είμαι στο 2ο citroen, πρώτα είχα το moteur 1,6 VTS 120hp (ΤU5JP) του Saxo (από το οποίο πραγματικά έπαθα πλάκα με την αντοχή του) και τώρα τον απόγονό του 1,6 110hp σε C4...
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Plaka plaka, gia na doume poso akoma 8a antejei.
Pantos an endiaferetai kanenas gia to Xsara mou, as mou pei, mporei na to kateyaso fetos Ellada gia poulhma (Logo mh eukolias na to pernao KTEO ka8e xrono).Meta tin diafimisi pou tou ekanes tha spasoun ta tilefona!!!!
Να είσαι σίγουρος...
-
Βάζω στοίχημα οτι το citroen δε θα αντέξει πάνω από 1 χρόνο
Δημοσιογραφικά και Στρώσιμο Μηχανής