-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Και στις δύο εικόνες πρόσεξε τα βέλη αλλά και το προς τα που είναι στριμμένοι οι τροχοί του αυτοκινήτου.Υποστροφή:
Υπερστροφή:
natos o daskalos!
gia na katalabeis thn uperstrofh kalutera koita thn foto tou kubiak. alla oxi..auto einai plagiolisthhsh...
-
μεσα σε πεντε λεπτα τρεισ απαντησεις
το ξερα οτι ψοφατε για κατι τετοια
ευχαριστω τα παιδια που απαντησαν! -
μιλαμε παντα χωρισ τη χρηση φρενου?
σε αυτο παιζει ρολο το στησιμο του αμαξιου εκτος απο την κινηση στους τροχουσ?
δηλαδη εγω που εχω ενα 206 και καταλαβα οτι ειναι φουλ υποστροφικο θα μπορουσα με ενα καλο setup αναρτησης να το αλλαξω? -
Ο χρήστης keny έγραψε:
μιλαμε παντα χωρισ τη χρηση φρενου?
σε αυτο παιζει ρολο το στησιμο του αμαξιου εκτος απο την κινηση στους τροχουσ?
δηλαδη εγω που εχω ενα 206 και καταλαβα οτι ειναι φουλ υποστροφικο θα μπορουσα με ενα καλο setup αναρτησης να το αλλαξω?duskola alla ligh beltiwsh den blaptei!
dokimase ta 3eutika florika kai mishta gia mena 'xeirofrena'! -
Το μυστικό για μένα είναι η ελληνική άσφαλτος που στα περισσότερα σημεία είναι γυαλί Υπάρχουν φορές που στεναχωριέμαι όσο και αν φαίνεται περίεργο όταν στρώνεται καινούργια άσφαλτος σε ωραίες στροφές!! Για παράδειγμα με μία παλιά 318 Μ40 ενός φίλου υπήρχε μία στροφή που πάντα υπερστρέφαμε ελαφρά... Τώρα ούτε για πλάκα!
Σημασία δεν παίζουν πάντως μόνο τα άλογα αλλά και το διαφορικό και το βάρος του αυτοκινήτου! Τα μπλοκέ διαφορικά κάνουν τεράστια διαφορά! -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Το μυστικό για μένα είναι η ελληνική άσφαλτος που στα περισσότερα σημεία είναι γυαλί Υπάρχουν φορές που στεναχωριέμαι όσο και αν φαίνεται περίεργο όταν στρώνεται καινούργια άσφαλτος σε ωραίες στροφές!! Για παράδειγμα με μία παλιά 318 Μ40 ενός φίλου υπήρχε μία στροφή που πάντα υπερστρέφαμε ελαφρά... Τώρα ούτε για πλάκα!
Σημασία δεν παίζουν πάντως μόνο τα άλογα αλλά και το διαφορικό και το βάρος του αυτοκινήτου! Τα μπλοκέ διαφορικά κάνουν τεράστια διαφορά!Όχι υπάρχουν φορές αγαπητέ. Όλες τις φορές στενοχωριόμαστε όταν στρώνεται καινούρια άσφαλτος...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το μυστικό για μένα είναι η ελληνική άσφαλτος που στα περισσότερα σημεία είναι γυαλί Υπάρχουν φορές που στεναχωριέμαι όσο και αν φαίνεται περίεργο όταν στρώνεται καινούργια άσφαλτος σε ωραίες στροφές!! Για παράδειγμα με μία παλιά 318 Μ40 ενός φίλου υπήρχε μία στροφή που πάντα υπερστρέφαμε ελαφρά... Τώρα ούτε για πλάκα!
Σημασία δεν παίζουν πάντως μόνο τα άλογα αλλά και το διαφορικό και το βάρος του αυτοκινήτου! Τα μπλοκέ διαφορικά κάνουν τεράστια διαφορά!Όχι υπάρχουν φορές αγαπητέ. Όλες τις φορές στενοχωριόμαστε όταν στρώνεται καινούρια άσφαλτος...
Εκτός και αν είναι για να κλείσουν οι λακούβες στις ευθείες ή για να μπορούμε επιτέλους να πάρουμε με γραμμές (χωρίς αλλαγή ζαντολάστιχου μετά) μία αγαπημένη στροφή!
-
Εκτός αν έχουμε τετρακίνητο οπότε θέλουμε παντού άσφαλτο σαν αυτή της πίστας των Σερρών
-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
@Krusenstern γιατί δεν ανοίγουν τα link??
Όντως....
δοκιμάστε αυτά παίδες:
http://krusenstern9852.fotopic.net/p12653197.html
http://krusenstern9852.fotopic.net/p12667026.html
και πατήστε το full size κάτω δεξιά για να δείτε το πλήρες μέγεθος της φωτό, τώρα πρέπει να δουλεύει.
όλες οι φωτό εδώ: http://krusenstern9852.fotopic.net/c460611.htmlρε π......η πρέπει να κάνω edit όλο το φωτορεπορτάζ από εκείνη την ημέρα
-
ευχαριστω για τις απαντησεις σας και για τις φωτογραφιες αλλα απ οτι καταλαβα δεν εχουν και την καταλληλη δυναμη για υπερστροφη (χωρις φορα)!
-
Αυτό ξαναπές το...
-
Παίρνεις φόρα 200-300 μέτρα και κάνεις τη δουλειά σου
Αυτά είναι ψόφια Γιώργο! Δεν είναι για μας!
-
'To go sideways in an underpowered car, you really have to know your stuff. That's because if you lift off the gas, you kill the engine and immediately stop drifting. That's the reason why most drivers that drift R34s or S15s, can't always go sideways in an AE86'
-Keichi Tsuchiya 'Dori Kin''This is so much fun! I'm literally flooring it all the way! I wish Toyota could make cars like this again!'
-Keichi Tsuchiya 'Dori Kin''Αν δεν παινέψεις το αμάξι σου, θα σε αφήσει στο δρόμο'
-Λευτέρης (Austin Mini 1000, Toyota Corolla AE86) -
Ο χρήστης Hachiroku_GR έγραψε:
'To go sideways in an underpowered car, you really have to know your stuff. That's because if you lift off the gas, you kill the engine and immediately stop drifting. That's the reason why most drivers that drift R34s or S15s, can't always go sideways in an AE86'
-Keichi Tsuchiya 'Dori Kin''This is so much fun! I'm literally flooring it all the way! I wish Toyota could make cars like this again!'
-Keichi Tsuchiya 'Dori Kin''Αν δεν παινέψεις το αμάξι σου, θα σε αφήσει στο δρόμο'
-Λευτέρης (Austin Mini 1000, Toyota Corolla AE86)από όλο εκείνο το (φανταστικό) βίντεο, οι σκηνές με το κόκκινο ΧάτσιΡόκου μου έχουν μείνει πιο πολύ! Απίστευτο αμάξι, απίστευτος οδηγός!
πάντως, σε σύγκριση με την 316 κόμπακτ, το ΑΕ86 είναι και πιο δυνατό, και πιο ελαφρύ.
-
...καί έχει μπλοκέ.
Τα παραπάνω πάντως, τα έγραψα γιατί πιστεύω ότι το επίπεδο του οδηγού φαίνεται στη δυναμική πλαγιολίσθηση (με μεταφορά βάρους) και όχι στην πλαγιολίσθηση ισχύος, που προκαλέιται σαφώς ευκολότερα.
Το αδύναμο ΑΕ86 μου, για παράδειγμα, μου βγάζει την πίστη για να γυρίσει με το βάρος (είμαι μέτριος οδηγός) στην Κ9 των Μεγάρων. Με βροχή όμως, που προσομοιώνει ένα πολύ δυνατότερο αυτοκίνητο, έδιωχνε με 3η και κράταγε την πλαγιολίσθηση μέχρι την ευθεία τερματισμού.
κανουν παντες??!