Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κανουν παντες??!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. κανουν παντες??!
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    19
    34
    86
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης kubiak έγραψε:
      Και στις δύο εικόνες πρόσεξε τα βέλη αλλά και το προς τα που είναι στριμμένοι οι τροχοί του αυτοκινήτου.

      Υποστροφή:

      Υπερστροφή:

      natos o daskalos!

      gia na katalabeis thn uperstrofh kalutera koita thn foto tou kubiak. alla oxi..auto einai plagiolisthhsh...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        keny last edited by

        μεσα σε πεντε λεπτα τρεισ απαντησεις
        το ξερα οτι ψοφατε για κατι τετοια
        ευχαριστω τα παιδια που απαντησαν!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          keny last edited by

          μιλαμε παντα χωρισ τη χρηση φρενου?
          σε αυτο παιζει ρολο το στησιμο του αμαξιου εκτος απο την κινηση στους τροχουσ?
          δηλαδη εγω που εχω ενα 206 και καταλαβα οτι ειναι φουλ υποστροφικο θα μπορουσα με ενα καλο setup αναρτησης να το αλλαξω?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης keny έγραψε:
            μιλαμε παντα χωρισ τη χρηση φρενου?
            σε αυτο παιζει ρολο το στησιμο του αμαξιου εκτος απο την κινηση στους τροχουσ?
            δηλαδη εγω που εχω ενα 206 και καταλαβα οτι ειναι φουλ υποστροφικο θα μπορουσα με ενα καλο setup αναρτησης να το αλλαξω?

            duskola alla ligh beltiwsh den blaptei!
            dokimase ta 3eutika florika kai mishta gia mena 'xeirofrena'!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              msamaro last edited by

              Το μυστικό για μένα είναι η ελληνική άσφαλτος που στα περισσότερα σημεία είναι γυαλί Υπάρχουν φορές που στεναχωριέμαι όσο και αν φαίνεται περίεργο όταν στρώνεται καινούργια άσφαλτος σε ωραίες στροφές!! Για παράδειγμα με μία παλιά 318 Μ40 ενός φίλου υπήρχε μία στροφή που πάντα υπερστρέφαμε ελαφρά... Τώρα ούτε για πλάκα!
              Σημασία δεν παίζουν πάντως μόνο τα άλογα αλλά και το διαφορικό και το βάρος του αυτοκινήτου! Τα μπλοκέ διαφορικά κάνουν τεράστια διαφορά!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                Το μυστικό για μένα είναι η ελληνική άσφαλτος που στα περισσότερα σημεία είναι γυαλί Υπάρχουν φορές που στεναχωριέμαι όσο και αν φαίνεται περίεργο όταν στρώνεται καινούργια άσφαλτος σε ωραίες στροφές!! Για παράδειγμα με μία παλιά 318 Μ40 ενός φίλου υπήρχε μία στροφή που πάντα υπερστρέφαμε ελαφρά... Τώρα ούτε για πλάκα!
                Σημασία δεν παίζουν πάντως μόνο τα άλογα αλλά και το διαφορικό και το βάρος του αυτοκινήτου! Τα μπλοκέ διαφορικά κάνουν τεράστια διαφορά!

                Όχι υπάρχουν φορές αγαπητέ. Όλες τις φορές στενοχωριόμαστε όταν στρώνεται καινούρια άσφαλτος...

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  michaliss last edited by

                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                  Το μυστικό για μένα είναι η ελληνική άσφαλτος που στα περισσότερα σημεία είναι γυαλί Υπάρχουν φορές που στεναχωριέμαι όσο και αν φαίνεται περίεργο όταν στρώνεται καινούργια άσφαλτος σε ωραίες στροφές!! Για παράδειγμα με μία παλιά 318 Μ40 ενός φίλου υπήρχε μία στροφή που πάντα υπερστρέφαμε ελαφρά... Τώρα ούτε για πλάκα!
                  Σημασία δεν παίζουν πάντως μόνο τα άλογα αλλά και το διαφορικό και το βάρος του αυτοκινήτου! Τα μπλοκέ διαφορικά κάνουν τεράστια διαφορά!

                  Όχι υπάρχουν φορές αγαπητέ. Όλες τις φορές στενοχωριόμαστε όταν στρώνεται καινούρια άσφαλτος...

                  Εκτός και αν είναι για να κλείσουν οι λακούβες στις ευθείες ή για να μπορούμε επιτέλους να πάρουμε με γραμμές (χωρίς αλλαγή ζαντολάστιχου μετά) μία αγαπημένη στροφή!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Εκτός αν έχουμε τετρακίνητο οπότε θέλουμε παντού άσφαλτο σαν αυτή της πίστας των Σερρών

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης harisman έγραψε:

                      @Krusenstern γιατί δεν ανοίγουν τα link??

                      Όντως....

                      δοκιμάστε αυτά παίδες:
                      http://krusenstern9852.fotopic.net/p12653197.html
                      http://krusenstern9852.fotopic.net/p12667026.html
                      και πατήστε το full size κάτω δεξιά για να δείτε το πλήρες μέγεθος της φωτό, τώρα πρέπει να δουλεύει.
                      όλες οι φωτό εδώ: http://krusenstern9852.fotopic.net/c460611.html

                      ρε π......η πρέπει να κάνω edit όλο το φωτορεπορτάζ από εκείνη την ημέρα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        george_sti last edited by

                        ευχαριστω για τις απαντησεις σας και για τις φωτογραφιες αλλα απ οτι καταλαβα δεν εχουν και την καταλληλη δυναμη για υπερστροφη (χωρις φορα)!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Αυτό ξαναπές το...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            crazyrider last edited by

                            Παίρνεις φόρα 200-300 μέτρα και κάνεις τη δουλειά σου

                            Αυτά είναι ψόφια Γιώργο! Δεν είναι για μας!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hachiroku_gr last edited by

                              'To go sideways in an underpowered car, you really have to know your stuff. That's because if you lift off the gas, you kill the engine and immediately stop drifting. That's the reason why most drivers that drift R34s or S15s, can't always go sideways in an AE86'
                              -Keichi Tsuchiya 'Dori Kin'

                              'This is so much fun! I'm literally flooring it all the way! I wish Toyota could make cars like this again!'
                              -Keichi Tsuchiya 'Dori Kin'

                              'Αν δεν παινέψεις το αμάξι σου, θα σε αφήσει στο δρόμο'
                              -Λευτέρης (Austin Mini 1000, Toyota Corolla AE86)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης Hachiroku_GR έγραψε:
                                'To go sideways in an underpowered car, you really have to know your stuff. That's because if you lift off the gas, you kill the engine and immediately stop drifting. That's the reason why most drivers that drift R34s or S15s, can't always go sideways in an AE86'
                                -Keichi Tsuchiya 'Dori Kin'

                                'This is so much fun! I'm literally flooring it all the way! I wish Toyota could make cars like this again!'
                                -Keichi Tsuchiya 'Dori Kin'

                                'Αν δεν παινέψεις το αμάξι σου, θα σε αφήσει στο δρόμο'
                                -Λευτέρης (Austin Mini 1000, Toyota Corolla AE86)

                                από όλο εκείνο το (φανταστικό) βίντεο, οι σκηνές με το κόκκινο ΧάτσιΡόκου μου έχουν μείνει πιο πολύ! Απίστευτο αμάξι, απίστευτος οδηγός!

                                πάντως, σε σύγκριση με την 316 κόμπακτ, το ΑΕ86 είναι και πιο δυνατό, και πιο ελαφρύ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hachiroku_gr last edited by

                                  ...καί έχει μπλοκέ.

                                  Τα παραπάνω πάντως, τα έγραψα γιατί πιστεύω ότι το επίπεδο του οδηγού φαίνεται στη δυναμική πλαγιολίσθηση (με μεταφορά βάρους) και όχι στην πλαγιολίσθηση ισχύος, που προκαλέιται σαφώς ευκολότερα.

                                  Το αδύναμο ΑΕ86 μου, για παράδειγμα, μου βγάζει την πίστη για να γυρίσει με το βάρος (είμαι μέτριος οδηγός) στην Κ9 των Μεγάρων. Με βροχή όμως, που προσομοιώνει ένα πολύ δυνατότερο αυτοκίνητο, έδιωχνε με 3η και κράταγε την πλαγιολίσθηση μέχρι την ευθεία τερματισμού.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr