-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Λίγο καιρό αφού δόθηκε όπως όπως το έργο στη κυκλοφορία, πέρασα σήμερα για βόλτα. Καταρχήν, και μόνο που έχει γίνει καινούργιος δρόμος να αποφεύγει ο κοσμάκις να τραβάει τα πάνδινα, να γλυτώνει 20-30 λεπτά στο δρόμο, είναι από μόνο του θετικό.
Είμαστε γενικά λαός που δεν τον ικανοποιεί τίποτα, είναι αλήθεια. Πολλές φορές δίκαια, άλλες πάλι άδικα. Έτσι λοιπόν και σε αυτή τη περίπτωση έχουμε μια οδική αρτηρία η οποία παραδόθηκε όπως όπως για χρήση. Ο λόγος είναι ότι πρόκειται για ένα έργο που προσπαθούμε να το τελειώσουμε πολλά χρόνια. 10 ή παραπάνω. Φέτος λοιπόν έληγε η προθεσμία να τελειώσει το έργο και αν δεν τελείωνε έπρεπε η χώρα μας να επιστρέψει πολλά... μύρια στην ευρωπαική ένωση.
Άνοιξε λοιπόν ο δρόμος εδώ και 2-3 μήνες για να μην φάμε το 'παλούκι' εκεί που ξέρετε. Τι είδα λοιπόν? Είδα γενικά ένα δρόμο που σου επιτρέπει να κινηθείς σχετικά γρήγορα. Έχασα το μέτρημα με τα τούνελ. Ήταν 3 ή 4? Στα 2 από αυτά δαγκώθηκα γιατί είχαν 'μέσα τους' στροφή.
Ανοίγω παρένθεση να πω ότι πριν 1-2 χρόνια όταν ήταν σε πολύ πρόχειρη κατάσταση το έργο υπήρξε ένας νεκρός ο οποίος πήγαινε με το τρακτέρ του αν θυμάμαι καλά, και τον χτύπησε ένα διερχόμενο αυτοκίνητο μέσα στο τούνελ στη στροφή μέσα. Εντάξει τότε δεν υπήρχε ούτε φωτισμός ούτε τίποτα.
Συνεχίζω λοιπόν. Είδα ένα δρόμο ο οποίος χρειάζεται ακόμα αρκετή δουλειά για να είναι ολοκληρωμένος.. Φωτισμός ελάχιστος. Μπάρες χρειάζονται ακόμα να μπουν τουλάχιστον οι τριπλάσιες δεξιά και αριστερά. 2-3 στροφές θα τις ήθελα λιγότερο 'κλειστές'. Μια στροφή είδα που θα έχει από τώρα σας το λέω νεκρούς η οποία είναι και με κλήση ανάποδη έχει και κλήση ανηφόρα/ κατηφόρα.
Είδα ένα δρόμο στον οποίο έχουν πέσει πολλά λεφτά για τη στήριξη των χωμάτων δεξιά κι αριστερά, σημάδι ότι τα χώματα, γενικά η χάραξη του δρόμου έχει περάσει πάνω από σαθρά εδάφη. Το χειρότερο που είδα όμως είναι ότι ήδη σε αρκετά σημεία έχουν γίνει καθιζήσεις. Φανταστείτε τί έχει να γίνει το χειμώνα.
Όλοι αυτοί οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν όταν μιλόντας με ένα επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στην Αγ, Γαλήνη, μου είπε ότι ο δρόμος όντως άνοιξε όπως όπως για να μη φάμε το πρόστιμο αλλά θα ξανακλείσει σύντομα για να προσπαθήσουν να φτιάξουν τα κακώς κείμενα.
Ο Θεός να βάλει το χέρι του!!! -
Είναι αρκετά παλιό αυτό το βίντ
Εδώ είνια μηχανή και πάει 'κάπως'
Έβαλα στη τύχη 2 βίντεο, έχει κι άλλα όποιος θέλει να δει!!!
-
Μανόλη ανοιχτός είναι ο δρόμος; Ήταν να κλείσει για να γίνουν κάποιες παρεμβάσεις, διότι το έργο παραδόθηκε όπως όπως προκειμένου να μην επιστραφεί η χρηματοδότηση. Για να μην πιστωθεί αρνητικά στην απερχόμενη κυβέρνηση, το κλείσιμο μετατέθηκε μετά τις εκλογές. Διάβασα κάπου ότι έκλεισε. Δεν ισχύει;
-
Ανοιχτός είναι φίλε. Θα κλείσει όμως στο προσεχές διάστημα για να φτιαχτεί. Πότε ακριβώς θα τον ξανακλείσουν δεν ξέρω.
-
Κάθε τέτοιο έργο καλό είναι, θα γλιτώνουμε το μόνιμο μποτιλιάρισμα στην Αγ. Βαρβάρα και τις στροφές φουρκέτες μέχρι τους Αγ. Δέκα. Παρακάμπτει και τις Μοίρες;
Αλλά το πρόβλημα θα είναι πάλι οι κρητικοί οδηγοί, που μπορούν να κάνουν τα πιο απίστευτα, ειδικά όσοι δεν έχουν ξαναδεί τούνελ. -
Δεν παρακάμπτει τις Μοίρες αλλά παρακάμπτει την Αγ. Βαρβάρα κι επίσης παρακάμπτει το ατελείωτο στροφιλίκι μετά την Αγ. Βαρβάρα μέχρι να φτάσει στη πεδιάδα. Δεν ξέρω τί από τα 2 είναι χειρότερο. Η Αγ Βαρβάρα που το καλοκαίρι ήταν απλά απροσπέλαστη ή οι στροφές μετά?
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Δεν παρακάμπτει τις Μοίρες αλλά παρακάμπτει την Αγ. Βαρβάρα κι επίσης παρακάμπτει το ατελείωτο στροφιλίκι μετά την Αγ. Βαρβάρα μέχρι να φτάσει στη πεδιάδα. Δεν ξέρω τί από τα 2 είναι χειρότερο. Η Αγ Βαρβάρα που το καλοκαίρι ήταν απλά απροσπέλαστη ή οι στροφές μετά?Οι στροφές είναι ωραίες. Τώρα χωρίς κίνηση θα είναι ωραιότερες.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δεν παρακάμπτει τις Μοίρες αλλά παρακάμπτει την Αγ. Βαρβάρα κι επίσης παρακάμπτει το ατελείωτο στροφιλίκι μετά την Αγ. Βαρβάρα μέχρι να φτάσει στη πεδιάδα. Δεν ξέρω τί από τα 2 είναι χειρότερο. Η Αγ Βαρβάρα που το καλοκαίρι ήταν απλά απροσπέλαστη ή οι στροφές μετά?
Οι στροφές είναι ωραίες. Τώρα χωρίς κίνηση θα είναι ωραιότερες.
Σου αρέσουν οι στροφές ε?
Στροφές που τις στρίβεις δηλαδή. Στρίψιμο δηλαδή ε? -
-
Οδήγησα την Κυριακή 04-08-2019 στον καινούργιο δρόμο της Μεσαράς. Ο δρόμος είναι μια χαρά. Κυκλοφορείς άνετα, προσπερνάς εύκολα και για Κυριακή του Αυγούστου δεν ήταν πηγμένος, άρα διαχειρίζεται με επιτυχία τον κυκλοφοριακό φόρτο. Η χάραξη ίσως δεν είναι η ιδανική διότι έχει μεγάλες κλίσεις ειδικά σε ένα κομμάτι (κατηφόρα στο πήγαινε, ανηφόρα στην επιστροφή προς Ηράκλειο). Όταν φτιαχτεί και ο κόμβος στην είσοδο της Αγίας Βαρβάρας η κατάσταση θα είναι ακόμα καλύτερη. Μόνο ένα σημείο είναι πολύ προβληματικό και θα πρέπει να δοθεί κάποια λύση έστω με έντονη σήμανση. Εκεί όπου η νέα οδός τελειώνει και συναντά την παλιά μετά την αρχαία Γόρτυνα. Η συγκεκριμένη διασταύρωση έχει τη δυνατότητα να εξελιχθεί σε καρμανιόλα.
Αγ. Βαρβάρα - Μεσαρά καινούργια οδός