-
Mε κινητήρες 1,2 (55 άλογα) και 1,4 (75 άλογα). Η τιμή του θα είναι κάτω απο τα 10.000 Ευρώ και η διάθεσή του θα ξεκινήσει αρχές του καλοκαιριού.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
θα πάω στο γιατρό.... δεν αισθάνομαι καλά.... εκτός από Σιτροέν, αρχίζουν και μου αρέσουν και....VW .... EIMAI ΣΟΒΑΡΑ ΓΙΑΤΡΕ??? γκουλπ...Σπύρος
Καιρός ήταν...
-
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=44908
(αυτούς τους κινητήρες ήθελα να ξερα που τους βρήκαν)
-
9.500 κοστίζει το 1.2 Fox, όπου περιλαμβάνει:
climatic, ABS, 2 αερόσακους, υδραυλικό τιμόνι, προεγκατάσταση 4 ηχείων.
Το 'αντίστοιχο' 12άρι POLO κοστίζει **11.175 **ευρώ.
-
Τιμές Volkswagen Fox 1,2
Έκδοση Τιμή (σε ευρώ)
Line 9.500
Trendline 9.990
Sportline 10.890Τιμές Volkswagen Fox 1,4
Έκδοση Τιμή (σε ευρώ)
Trendline 10.890
Sportline 11.790Εξοπλισμός
Line: αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού, ABS, ημιαυτόματος κλιματισμός, ρυθμιζόμενο σε ύψος και απόσταση με υποβοήθηση τιμόνι.Trendline: κεντρικό κλείδωμα, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, διαιρούμενο-ανακλινόμενο και συρόμενο πίσω κάθισμα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες.
Sportline:ράδιο-CD, προβολείς ομίχλης, προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος και αλουμινένιες ζάντες 14 ιντσών.
H τιμή είναι σίγουρα πολύ καλή, αλλά η αξιοπιστία;;; Όχι τίποτα άλλο αλλά κατασκευάζεται και στη Βραζιλία...
-
Το Lupo πήγε άπατο. Αυτό τι παραπάνω έχει για ν'αποφύγει την ίδια μοίρα;
-
Μόνο ότι είναι φθηνότερο... κάποιοι μπορεί να το προτιμήσουν για το σήμα στη μάσκα... αλλά από αξιοπιστία δε με πείθει... εδώ τα γερμανικά έχουν προβλήματα, πόσο μάλλον τα βραζιλιάνικα...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το Lupo πήγε άπατο. Αυτό τι παραπάνω έχει για ν'αποφύγει την ίδια μοίρα;Το 14αρι Lupo, ήταν πιο ακριβό από το Polo,
και ήταν και το 'μισό'
Το Fox είναι σαφώς φθηνότερο από το Polo.
Στα 1.2 κ.εκ. η διαφορά τους σε χρήματα είναι 1.675 ευρώ,
με τον ίδιο εξοπλισμό -
Σε αυτή την περίπτωση η αξιοπιστία είναι το ζητούμενο σε αυτό το μοντέλο της vw
-
Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:
Μόνο ότι είναι φθηνότερο... κάποιοι μπορεί να το προτιμήσουν για το σήμα στη μάσκα... αλλά από αξιοπιστία δε με πείθει... εδώ τα γερμανικά έχουν προβλήματα, πόσο μάλλον τα βραζιλιάνικα...τίποτα δεν είναι απόλυτο, τα βραζιλιάνικα μπορεί να αποδειχθούν 'σκυλιά'
οι κινητήρες βέβαια είναι αρχαίοι με δύο βαλβίδες/κύλινδρο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μόνο ότι είναι φθηνότερο... κάποιοι μπορεί να το προτιμήσουν για το σήμα στη μάσκα... αλλά από αξιοπιστία δε με πείθει... εδώ τα γερμανικά έχουν προβλήματα, πόσο μάλλον τα βραζιλιάνικα...
τίποτα δεν είναι απόλυτο, τα βραζιλιάνικα μπορεί να αποδειχθούν 'σκυλιά'
οι κινητήρες βέβαια είναι αρχαίοι με δύο βαλβίδες/κύλινδρο
πλήν όμως, δοκιμασμένοι
-
Oρίστε και ένα με κινητήρα 1.6 και 125 άλογα.
http://www.in.gr/auto/espionage/espiona ... tyID=45035
Αν κρίνουμε από την αλλαγή ρότας της VW σε περισσότερο ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητα, πιθανότατα θα είναι πραγματικό GTI...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Oρίστε και ένα με κινητήρα 1.6 και 125 άλογα.http://www.in.gr/auto/espionage/espiona ... tyID=45035
Αν κρίνουμε από την αλλαγή ρότας της VW σε περισσότερο ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητα, πιθανότατα θα είναι πραγματικό GTI...
Eίπαμε......'ΣΤΡΟΦΗ'
-
Tρελο μοτορι!!!!!
-
Δεν ξέρω .....εμένα απο έξω μου φαίνετε σαν τα αυτοκίνητα του 90 όλο
καμπύλες. Το εσωτερικό είναι βαρετό... Η λατινοαμερικάνικη ποιότητα.. ..δεν
ξέρω... Μάλλον θα προτιμούσα το π.χ. Picanto ή το Panda...Το Lupo ήταν πολύ πιο χαριτομένο.
Μηπώς κάνει λάθος που το φέρνει Ευρώπη η VW και θα φύγει και
αυτό άκλαφτο σαν το Lupo ?? -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δεν ξέρω .....εμένα απο έξω μου φαίνετε σαν τα αυτοκίνητα του 90 όλο
καμπύλες. Το εσωτερικό είναι βαρετό... Η λατινοαμερικάνικη ποιότητα.. ..δεν
ξέρω... Μάλλον θα προτιμούσα το π.χ. Picanto ή το Panda.......ή Getz
Το Lupo ήταν πολύ πιο χαριτομένο.
Μηπώς κάνει λάθος που το φέρνει Ευρώπη η VW και θα φύγει και
αυτό άκλαφτο σαν το Lupo ??Το Lupo είναι πιο ακριβό κι απ' το Polo (εξού και οι πωλήσεις του),
σε αντίθεση με το Fox που ξεκινά από τα 9.500,
αρκετά κάτω από το πολάκι
VW Fox & CrossFox