-
Πολύ ωραίο όντως
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
-
Πολύ ωραίο, κι εγώ αυτό το χρώμα σκέφτομαι να πάρω αν τελικά καταλήξω στο 5008 !
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ίσως είμαι από τους λίγους αλλά εμένα προσωπικά το 5008 από τη μέση και πίσω με ξενίζει πολύ. Οπτικά μου φαίνεται αταίριαστο το πισω μερος και ειδικά όταν το βλέπω από το πλάι. Βέβαια γούστα είναι αυτα...
-
Εντάξει το 5008 δυστυχώς δεν έχει δικό του σχεδιασμό. Είναι ένα τεντωμένο 3008 . Λογικό είναι να χάνει την αρμονία του πρωτότυπου
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Αυτή τη ώρα της ημέρας (δύση) γινόμαστε πρασίνοιΗλια του χρονου πριν το πουλησεις σφυρα.
-
Ουτε εμένα μου αρέσει πολυ, δεν εχει την αρμονία τπυ 3008. Καταλαβαίνω βέβαια την πρακτικότητά του, αλλά δεν μου αρεσει σαν σύνολο, με χαλάει το πίσω μέρος.
-
απο πωλήσεις πως πάει Ελλαδα;
εχω αρχισει εδω και κανα μηνα και βλεπω να πληθαίνουν , πιθανώς περισσότερο και απο το 3008 -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
απο πωλήσεις πως πάει Ελλαδα;
εχω αρχισει εδω και κανα μηνα και βλεπω να πληθαίνουν , πιθανώς περισσότερο και απο το 3008Για το 2018 που υπάρχουν στοιχεία, οι πωλήσεις του 3008 ήταν 985 αυτοκίνητα συγκριτικά με τα 196 του 5008.
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
απο πωλήσεις πως πάει Ελλαδα;
εχω αρχισει εδω και κανα μηνα και βλεπω να πληθαίνουν , πιθανώς περισσότερο και απο το 3008βλέπεις κάθε μερα σχεδόν 5008, ειδα εχτες ένα ωραιο μπλε σκουρο. Γενικα εχουν καλες πωλήσεις τα πεζω.
-
Το γούστο του καθενός είναι υποκειμενικό. Παρόλο που το πεζό 5008 μπορεί να ξενίζει μερικούς για το πίσω μέρος του εντούτοις δεν μοιάζει με κανένα άλλο και έχει μια ταυτότητα σχεδιαστική δική του που ξεχωρίζει. Και το μπροστινό μερος του είναι πιο ψαρωτικό από του 3008. Δεν το μπερδεύεις με κανένα άλλο. Για να ήταν σχεδιαστικά τόσο αρμονικό όσο το 5008 έπρεπε να ήταν άλλους 20 πόντους μακρύτερο από ότι είναι και δε θα χώραγε στο ίδιο πάτωμα που φοράνε τώρα και τα δυο.
-
Είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας του αλλά σχετικά ακριβό γιατί με τον κινητήρα 1.2 η 1.5 δε θα τραβάει πολύ, οπότε αναγκαστικά 1.6 η 2.0 και πάει η τιμή στα σύννεφα
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οταν λεμε πατωμα εννουμε υλικα, τεχνοτροπιες συνδεσμολογιας, ηλεκτρολογικα, προδιαγραφες ασφαλειας, δεικτες κραδασμων και θορυβων, προτυπα στρεβλωσεων και αναλογιες βαρους κτλ.
Το μηκος δεν εχει να κανει με το αν ειναι κοινο το πατωμα-πλατφορμα με ενα αυτοκινητο που ειναι πιο μικρο, ιδιαιτερα δε στις νεες πλατφορμες που χρησιμοποιουν οι εταιριες.
Αρα και ενα μετρο μεγαλυτερο να ηταν ιδια πλατφορμα θα ειχε. -
-
https://i.postimg.cc/SsDFFrQh/647-FF95- ... A38-A0.jpg
Άλλη μια καλλιτεχνική για να δείξουμε το προφίλ μας!
-
Βρήκα και μια απότομη κατηφόρα εκεί γύρω να δοκιμάσω το hill assist.... Αν και το έβαλα ακίνητος, η εμπλοκή ήταν κάπως απότομη.εντάξει κατεβαίνει σιγά σιγά χωρίς να πατάς φρένο εσύ...
Δεν έχει χρειαστεί πουθενά αλλά τουλάχιστον είδα τι κάνει -
Με γεια μας
-
Με γεια σας. Τιμή ?? Κ μια φώτο οταν τις τοποθετησεις, να δούμε πως δειχνει με τις μπάρες ..
-
Ναι το ΣΚ θα ασχοληθώ με τη τοποθέτηση και κάποια δοκιμή για αεροδυναμικο θόρυβο, άνοιγμα πανοραμική κτλ
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Με γεια μας
Καλοριζικες ! Με τέτοιο τεράστιο πορτ- μπαγκαζ υπήρξε ανάγκη και για μπαγκαζιερα; Μήπως θα ακυρώσει κάπως την πανοραμική οροφή;
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
η πανοραμικη στα κλιματα που εχουμε εδω πανω ειναι κυριως για το φως και λειτουργει μια χαρα για το σκοπο της ολο το χρονο, απο οτι φαινεται μπορει να ανοιξει κιολας (για αερακι κτλ) με τις μαμα μπαρες
τωρα αμα το φορτωσω και μια βδομαδα το χρονο και μας κοψει λιγο το φως δε χαλασε ο κοσμοςτο καλοκαιρι που θα κατεβω ελλαδα , εχω σχεδια να παμε σε διαφορα μερη οδικως. μεταξυ αυτων θα παω και καποιες μερες και με τους παπουδες σε 7θεσια διαταξη. με 7 ατομα μεσα αποσκευες για διακοπες θαλασσα παιδια κτλ ... γιοκ
Εξου και η ιδεα της μπαγκαζιερας
Εξαλλου στο ανεβασμα Αυστρια εχω σκοπο να σηκωσω το σκλαβενιτη
Peugeot 5008 (SUV)