-
Οχι μια τιμη εχει και σαν προτυπο ρυπων εμφανιζει ενα αριθμο κοινοτικης οδηγιας...
Θεωρητικα συμφωνα με τη βολβο ειναι euro 6d temp και nedc 2..Σε πιθανη αλλαγη του τροπου υπολογισμου των τελων το κρατος πως θα κανει το διαχωρισμο των αυτοκινητων που ειναι πχ πουλημενα το σεπτεβρη του 18 και αλλα ειναι με nedc και αλλα με nedc2;;;
Τρεχα γυρευε
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Σε πιθανη αλλαγη του τροπου υπολογισμου των τελων το κρατος πως θα κανει το διαχωρισμο των αυτοκινητων που ειναι πχ πουλημενα το σεπτεβρη του 18 και αλλα ειναι με nedc και αλλα με nedc2;;;
Τρεχα γυρευε
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας TapatalkTo κράτος δεν θα κάνει κανένα διαχωρισμό ή επανυπολογισμό. Θα δει τις αναγραφόμενες εκπομπές ρύπων στην άδεια κυκλοφορίας,θα εφαρμόσει τους εκάστοτε συντελεστές του... κι όποιον πάρει ο χάρος
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Σε πιθανη αλλαγη του τροπου υπολογισμου των τελων το κρατος πως θα κανει το διαχωρισμο των αυτοκινητων που ειναι πχ πουλημενα το σεπτεβρη του 18 και αλλα ειναι με nedc και αλλα με nedc2;;;
Τρεχα γυρευε
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας TapatalkTo κράτος δεν θα κάνει κανένα διαχωρισμό ή επανυπολογισμό. Θα δει τις αναγραφόμενες εκπομπές ρύπων στην άδεια κυκλοφορίας,θα εφαρμόσει τους εκάστοτε συντελεστές του... κι όποιον πάρει ο χάρος
Αυτο ακριβως...
Εδω να σκεφτεις στην αδεια αυτοκινητου μου το νομο τον εχουν τυπωσει με ορθογραφικο λαθος...τι να λεμε μετα για το κωλοκρατος και τους ντενεκεδες υπαλληλους του...Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εντυπώσεις μετα απο 4 μηνες μαζι με το αυτοκινητο
στα θετικα
1)τελεια ποιοτητα κυλισης..εκανα ταξιδι Καλαματα-Θεσσαλονικη την Πεμπτη σε 5:30 και κατι ψιλα ωρες και βγηκα ατσαλακωτος.
Ξεκουραστα , με adaptive cruise control και pilot assist να αναλαμβανουν μεγαλο ρολο..
ανετο και αθορυβο..καταπινει χλμ εντυπωσιακα2)χωροι μια χαρα..κουβαλησα πολλα πραγματα και χωρεσαν τα παντα και οπως επρεπε
3)Κορυφαιος ηχος απο το harman kardon....θεωρω πως αξιζει τα λεφτα του
4)Οικονομικο αν δεν το 'τσαντισεις',,μιλαμε παντα για D4 AWD auto
5)το navi πληρεστατο...δεν εχει χρειαστει ουτε μια φορα να βαλω το google maps στο κινητο
στα αρνητικα
1)ποιοτητα υλικων σε καποια σημεια..πχ..πλατη καθισματων...εταζιερα πισω....αυτη η θηκη που εχει κατω απο το υποβραχιονιο τριζει με το βαρος του δεξιου χεριου....απαραδεκτο..δεν ξερω αν θα πρεπει να το αναφερω οταν παω για service
2)καποιες φορες τραβαει κατι κωλυματα..πχ...αραια και που θα σου βγαλει ενδειξη οτι πχ το κλειδι δεν ειναι μεσα στο αυτοκινητο...ενω οδηγεις...ή οτι δεν δουλευει το auto-parking...και μετα εξαφανιζεται σαν ενδειξη
ή πχ σου γραφει οτι εχει βγει νεα εκδοση για χαρτες ενω εχω την τελευταια3)ακομα δεν εχω καταφερει να βρω πως δουλευει το ανοιγμα του χωρου αποσκευων οταν βαζεις το ποδι κατω απο τον προφυλακτηρα...με τιποτα δεν ανοιγει
4)θα επρεπε το στροφρομετρο και το ταχυμετρο να μικραινουν σε μεγεθος και να αφηνουν περισσοτερο χωρο στην κεντρικη οθονη (οπως στα audi και peugeot)
5)Δεν πεταει φωτιες στον δρομο...190 αλογα diesel και το κιβωτιο εχει λιγο lag...ok...
6)βγαλτε ρε ανθρωποι κανενα app ακομα....ουτε 10 δεν ειναι συνολικα
συνολικα πολυ ευχαριστημενος...θα ηθελα διορθωσεις στα πιο πανω αλλα ας μην ξεχναμε οτι μιλαμε για entry level SUV της volvo
φανταζομαι στα 60 και 90 δεν υπαρχουν τετοια θεματα...ποιο entry level SUV δεν εχει θεματα;;Χ1?GLA?3008?η ερωτηση κλειδι σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι αν θα το ξαναεπαιρνα...και η απαντηση ειναι καταφατικη...ισως να εβλεπα πχ και το DS7 αλλα παλι στο XC40 θα κατεληγα πιστευω
-
Αυτο με τα κωλυματα εγω στη θεση σου αν τα εκανε συχνα θα πηγαινα στην αντιπροσωπεια να το δουν...
Εμενα στην αρχη κολλησε η οθονη οταν προσπαθουσα να τη συνδεσω στο ιντερνετ μεσω κινητου για το tune in...Ισως το ζορισα δε ξερω γιατι πατουσα διαφορα ταυτοχρονα...Επανηλθε με ενα σβησιμο του κινητηρα και απο τοτε δε το ξανακανε...Εμενα με εχουν εντυπωσιασει οι χωροι μεσα στο αυτοκινητο πχ οι θηκες στα πλαγια της πορτας ειναι τεραστιες...
Η ποιοτητα επισης εχεις δικιο σε μερικα σημεια θα μπορουσε να ειναι καλυτερη...
Το d3 εχω και ειναι οντως πολυ οριακο για το αυτοκινητο...Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ολα πρεπει να τα αναφερεις στο σερβις..για τα κωλυματα να κανεις ενα total upgrade και θα φυγουν. Γενικα η λειτουργια της οθονης ειναι εξαιρετικη δεν πρεπει να εχεις τετοια θεματα...
Για τους χαρτες εχε υποψην οτι υπενθυμιση για αναβαθμιση εμφανιζεται για ολους τους εγκατεστημενους χαρτες, και το αυτοκινητο λογικα εχει ολους τους Ευρωπαικους χαρτες εγκατεστημενους. Λογικα κανεις update μονο αυτον που περιλαμβανει την Ελλαδα, γιατι οι υπολοιποι χρειαζονται αρκετα GB..μπορεις να συγκρινεις εκδοσεις με το site (https://www.volvocars.com/gr/support/do ... p&csid=spa) αν το αρχειο ειναι μεγαλο και δεν στο κανει highlight στο μενου ωστε να κανεις αναβαθμιση εκτος wifi και σου λεει να το κανεις με usb.Το ανοιγμα του χωρου αποσκευων θελει μια κλωτσια εχοντας το κλειδι μαζι σου δεξια απο την αριστερη εξατμιση...εμενα λειτουργει καθε φορα (XC60)..Ταμπελακι δεν εχει στην εσωτερικη πλευρα της πορτας που να το δειχνει?
Εμενα στο ψηφιακο πινακα οργανων το μονο που με χαλαει σχετικα με τους χαρτες ειναι οτι δεν εχεις εικονα της κλιμακας..το μεγεθος δεν βλεπω τον λογο να ειναι μεγαλυτερο.
-
Καλημέρα σε όλους,
Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει που θα μπορούσα να βάλω συναγερμό after market, και τι πιθανά προβλήματα θα είχα με την εγγυήση του αυτοκινήτου.
Ευχαριστώ
-
από alexml » 15 Φεβ 2019 08:39
Καλημέρα σε όλους,Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει που θα μπορούσα να βάλω συναγερμό after market, και τι πιθανά προβλήματα θα είχα με την εγγυήση του αυτοκινήτου.
Ευχαριστώ
Το ίδιο ψάχνω κι εγώ. Έχω καταλήξει σε συναγερμό της pandora και είμαι ανάμεσα σε δυο εγκαταστάτες, ο ένας μετά από συστάσεις φίλων (αλλά αισθητά πιο ακριβός) και ο άλλος γνωστή εταιρεία με εξοπλισμό αυτοκινήτων. Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα δεν υπάρχει πρόγραμμα της pandora για το XC40 και θα πρέπει να γίνουν δοκιμές με ρυθμίσεις για XC60 ή για XC90, εάν θελήσω να τον εγκαταστήσω άμεσα.
Όσο για την εγγύηση, δυσκολεύουν τα πράγματα εάν προκύψει πρόβλημα στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης iliasandro έγραψε:
από alexml » 15 Φεβ 2019 08:39
Καλημέρα σε όλους,Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει που θα μπορούσα να βάλω συναγερμό after market, και τι πιθανά προβλήματα θα είχα με την εγγυήση του αυτοκινήτου.
Ευχαριστώ
Το ίδιο ψάχνω κι εγώ. Έχω καταλήξει σε συναγερμό της pandora και είμαι ανάμεσα σε δυο εγκαταστάτες, ο ένας μετά από συστάσεις φίλων (αλλά αισθητά πιο ακριβός) και ο άλλος γνωστή εταιρεία με εξοπλισμό αυτοκινήτων. Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα δεν υπάρχει πρόγραμμα της pandora για το XC40 και θα πρέπει να γίνουν δοκιμές με ρυθμίσεις για XC60 ή για XC90, εάν θελήσω να τον εγκαταστήσω άμεσα.
Όσο για την εγγύηση, δυσκολεύουν τα πράγματα εάν προκύψει πρόβλημα στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου.
Κανε μια ασφαλεια κλοπης..Θα το προτιμουσα απο το να χασω την εγγυηση η να πειραματιζεται ο καθενας στο αυτοκινητο..
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
από giannis3011 » 01 Μαρ 2019 05:20
Κανε μια ασφαλεια κλοπης..Θα το προτιμουσα απο το να χασω την εγγυηση η να πειραματιζεται ο καθενας στο αυτοκινητο..Ασφάλεια κλοπής θα υπάρχει. Και parking με συναγερμό, επίσης. Δεν θεωρώ, όμως, τόσο μεγάλο το ρίσκο. Περισσότερο φοβάμαι μην αρχίζει να τρίζει ή μη μου κάνουν καμία ζημιά κατά την τοποθέτηση.
-
Καλύτερα να μην βάλεις τίποτα.
-
-
Volvo XC40 Recharge: To πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Σουηδικής εταιρείας είναι εδώ
Η Volvo παρουσιάζει σήμερα το αμιγώς ηλεκτροκίνητο XC40 Recharge εγκαινιάζοντας μία νέα εποχή που ήδη χτυπά με επιτακτικό τρόπο την πόρτα της παγκόσμιας αυτοκίνησης.
Στις αρχές του 2018 η Volvo είχε ανακοινώσει ότι η «τρέχουσα» γενιά των κινητήρων εσωτερικής καύσης που ήδη διαθέτει στην πολυσχιδή της φαρέτρα θα είναι και η τελευταία, καθώς στα χρόνια που θα ακολουθήσουν τη θέση τους θα πάρουν σταδιακά μονάδες κίνησης που θα τροφοδοτούνται, όχι από πετρέλαιο ή βενζίνη, αλλά από ρεύμα. Σήμερα, θέλοντας να υπερθεματίσει στο… κύμα εξηλεκτρισμού που την προσεχή περίοδο θα δούμε να παίρνει σάρκα και οστά και στους κόλπους της, η Volvo αποκάλυψε πλήρως το πρώτο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της, το οποίο θα χρησιμοποιεί τη «μαγιά» του δημοφιλούς XC40.
Προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους που τέθηκαν σε θέματα ασφάλειας, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Volvo χρειάστηκε να «αναθεωρήσουν» τη δομή του πλαισίου CMA στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου – και όχι μόνο. Η μπαταρία του XC40 Recharge προστατεύεται από ένα κλωβό ασφαλείας που αποτελείται από ένα πλαίσιο κατασκευασμένο από αλουμίνιο, το οποίο βρίσκεται με τη σειρά του εγκατεστημένο στο μέσον της δομής του αμαξώματος δημιουργώντας έτσι μια «ενσωματωμένη και ενιαία ζώνη ασφαλείας». Παράλληλα, η συγκεκριμένη θέση έρχεται να επιδράσει ευεργετικά και στο κέντρο βάρος της κατασκευής, το οποίο είναι χαμηλότερο σε σχέση με εκείνο των συμβατικών εκδόσεων του μοντέλου με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Όσον αφορά τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, το ηλεκτρικό XC40 Recharge εισάγει νέα και πρωτοποριακά, σύμφωνα με την ίδια την Volvo, στοιχεία. Πιο συγκεκριμένα, η έκδοση μηδενικών εκπομπών του «μικρού» SUV των Σουηδών είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo που διαθέτει τη νέα πλατφόρμα αισθητήρων Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) με λογισμικό που αναπτύχθηκε από την Zenuity, την κοινοπραξία της Volvo Cars και της Veoneer. Επί της ουσίας, η ADAS είναι μία σύγχρονη και «αρθρωτή» πλατφόρμα που αποτελείται από μια σειρά από ραντάρ, κάμερες και αισθητήρες υπερήχων, η οποία μπορεί εύκολα να εξελιχθεί περαιτέρω θέτοντας τα θεμέλια για την «ενσωμάτωση» τεχνολογιών που σχετίζονται με την αυτόνομη οδήγηση.
Το νέο Volvo XC40 Recharge εφοδιάζεται με μία μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία φορτίζεται μέσω της σχετικής υποδοχής στην πίσω αριστερή κολώνα – ακριβώς εκεί που υπήρχε και η τάπα ανεφοδιασμού υγρού καυσίμου στις συμβατικές εκδοχές της σειράς - και έχει αποθηκευτική δυναμική 78kWh εξασφαλίζοντας, σύμφωνα με το νεοεισαχθέν πρωτόκολλο WLTP, αυτονομία με μία φόρτιση της τάξης των 400 χλμ. Η Σουηδική εταιρεία επισημαίνει επίσης πως η φόρτιση του συσσωρευτή ενέργειας θα μπορεί να πραγματωθεί έως και το 80% της μέγιστης χωρητικότητάς του σε ταχυφορτιστή 11 kW AC ή 150 kW DC σε χρόνο μόλις 40 λεπτών.
Την κίνηση στο πρώτο EV της Volvo παρέχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε άξονα, που προσδίδουν χαρακτηριστικά τετρακίνησης, αποδίδοντας σε συνδυασμό 408 ίππους και ροπή 660 Νm. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις του XC40 Recharge, η Volvo ανακοινώνει πως το τυπικό «0-100» ολοκληρώνεται σε χρόνο 4,9 δλ. με την τελική ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 180 χλμ./ώρα.
Το αυτοκίνητο, πέρα από τις προφανείς σχεδιαστικές διαφορές σε σχέση με τα συμβατικά αδέλφια του (βλ. κλειστή εμπρός μάσκα), έχει τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις, με τη μόνη διαφορά να εντοπίζεται στην απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, η οποία έχει μειωθεί από τα 211 χλστ. στα 175 χλστ. Όπως είναι αναμενόμενο, το βάρος έχει αυξηθεί σημαντικά φτάνοντας αισίως και κατ’ ελάχιστο τα 2.150 κιλά, έναντι 1.495 κιλών σε σχέση με τη βασική βενζινοκίνητη εκδοχή της οικογένειας XC40.
Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, πως το σύστημα infotainment του νέου XC40 Recharge αποτελεί μία ακόμα καινοτομία, καθώς έχει «αναπτυχθεί» σε συνεργασία με την Google και δεν περιορίζεται απλώς στην ενσωμάτωση του λειτουργικού Android Auto. Αντιθέτως, διαθέτει ένα πλήθως λειτουργιών, όπως οι Google Αssistant, Google Play Store και Google Maps, υποστηριζόμενο από φωνητικές εντολές και αυτόματες ενημερώσεις στο λογισμικό του – φυσικά, όλα τα επιμέρους software του πρώτου EV της Volvo θα μπορούν να ενημερώνονται over-the-air με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να... βελτιώνεται με το πέρασμα του χρόνου σε αρκετούς επιμέρους τομείς.
-
Όποιος ενιδαφέρεται για XC40, έχει προωθητικό με μεγάλη έκπτωση (περί τις €3.500) μέχρι τέλος του έτους.
-
Δωσε περισσοτερες λεπτομερειες για να ξερουμε ,,πως και που να κινηθουμε.....?Δεν βρισκω πουθενα σχετικη ανακοινωση volvo. Eυχαριστω!
-
Δωσε περισσοτερες λεπτομερειες για να ξερουμε ,,πως και που να κινηθουμε.....?Δεν βρισκω πουθενα σχετικη ανακοινωση volvo. Eυχαριστω!
Δεν υπάρχει ανακοίνωση, είναι προωθητικό για το οποίο σε ενημερώνουν οι έμποροι. Πήγα να πάρω προσφορά για τον κολλητό μου από Σφακιανάκη (Μαρούσι) και μου είπε ο πωλητής ότι στις τιμές που μου έδωσε, για ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα (= αυτά που ήδη έχουν έρθει ή θα έρθουν έως τέλος έτους από τα ήδη παραγγελμένα) εαν προλάβουμε κάποιο (έρχονται αρκετά) ισχύει έκπτωση 3.500. Απλα το παίρνεις όπως είναι σε χρώμα και εξοπλισμό.
Στην Βελμάρ (βουλιαγμένης) που πήγε ο φίλος μου, του είπαν έκπτωση 3-3.500 εαν η παραγγελία γίνει μέχρι τέλος του έτους.
-
ενδιαφέρον. το αυτοκίνητο φαίνεται πραγματικά όμορφο (για μένα), τώρα η εγγύηση τραγική..2 χρόνια.ουτε κινητό να αγοράζαμε. επίσης κόστος ανταλλακτικών/διαθεσιμότητα/ιμιτασιον κτλ είναι επίσης ερωτημα
-
Δε ξερω τι γινεται σε αλλες εταιριες με τα ανταλλακτικα...Αλλα κατι μικροπραγματα που παρηγγειλα μεσα στην εγγυηση καναν 20 μερες να ερθουν...και απορω αν υπηρχε σοβαρο προβλημα το αμαξι θα ηταν ακινητοποιημενο τοσες μερες??
-
Μια χαρά είσαι. Η Χόντα για ένα δοχείο παραφλου έκανε 40 μέρες. Βέβαια μπορεί να παίζει ρόλο το ότι ήταν Αύγουστος.
-
Gianni's, καθώς δεν το έχω οδηγήσει, πως κυμαίνεται από χώρους;
πίσω θέσεις; 5 άτομα; αποσκευές; η πλάτη των πίσω είναι ανασηκωμένη; θέλω να πω είναι ταξιδιαρικο; γτ το διαφημίζουν και καλά για πόλη, συμμαζεμενο κτλ
volvo XC40 / V40 / CMA platform