-
Γεια σας παιδια.
Χρονιά πολλα και καλή χρονια
θα ηθελα να ρωτήσω αν υπαρχει κατι καλυτερο σε αυτα τα χρηματα .Το 4χ4 ειναι ειναι υποχρεωτική προϋπόθεση.
Μεχρι 20000 εκτος απο το Vitara στο 1000αρι του έχουμε καποια αλλη επιλογή?
Το 4χ4 δεν το θέλουμε για τρελες απαιτήσεις ενα ελαφρυ χιονι λιγο λασπες κλπ οχι για αναβασεις και extreme καταστασεις.Απλα επειδη το χωρίο ειναι σε ορεινή περιοχή εχει χρειαστει καποιες φορες,οπως επισης και για την βαρκα στην παραλια.Για μακρυνες αποστασεις , μέσα στην πολη χρησιμοποιητε κυριως μηχανάκι.Τωρα υπαρχει ενα vitara του 05 απλα η καταναλωση χτυπαει κοκκινο και εχει και 250000 χιλιομετρα και μιας και μας το κραταει σε καλη τιμη η suzuki σκευφτηκαμε για Vitara.Υπαρχει κατι καλυερο σαν επιλογη σε αυτα τα χρηματα?Επισης το Vitara στην 1000αρα του εκδοσή είναι τουλάχιστον υποφερτό?
Ευχαριστω εκ τον προτερων και παλι καλη χρονια. -
Γεια σας παιδια.
Χρονιά πολλα και καλή χρονια
θα ηθελα να ρωτήσω αν υπαρχει κατι καλυτερο σε αυτα τα χρηματα .Το 4χ4 ειναι ειναι υποχρεωτική προϋπόθεση.
Μεχρι 20000 εκτος απο το Vitara στο 1000αρι του έχουμε καποια αλλη επιλογή?
Το 4χ4 δεν το θέλουμε για τρελες απαιτήσεις ενα ελαφρυ χιονι λιγο λασπες κλπ οχι για αναβασεις και extreme καταστασεις.Απλα επειδη το χωρίο ειναι σε ορεινή περιοχή εχει χρειαστει καποιες φορες,οπως επισης και για την βαρκα στην παραλια.Για μακρυνες αποστασεις , μέσα στην πολη χρησιμοποιητε κυριως μηχανάκι.Τωρα υπαρχει ενα vitara του 05 απλα η καταναλωση χτυπαει κοκκινο και εχει και 250000 χιλιομετρα και μιας και μας το κραταει σε καλη τιμη η suzuki σκευφτηκαμε για Vitara.Υπαρχει κατι καλυερο σαν επιλογη σε αυτα τα χρηματα?Επισης το Vitara στην 1000αρα του εκδοσή είναι τουλάχιστον υποφερτό?
Ευχαριστω εκ τον προτερων και παλι καλη χρονια. -
Γεια σας παιδια.
Χρονιά πολλα και καλή χρονια
θα ηθελα να ρωτήσω αν υπαρχει κατι καλυτερο σε αυτα τα χρηματα .Το 4χ4 ειναι ειναι υποχρεωτική προϋπόθεση.
Μεχρι 20000 εκτος απο το Vitara στο 1000αρι του έχουμε καποια αλλη επιλογή?
Το 4χ4 δεν το θέλουμε για τρελες απαιτήσεις ενα ελαφρυ χιονι λιγο λασπες κλπ οχι για αναβασεις και extreme καταστασεις.Απλα επειδη το χωρίο ειναι σε ορεινή περιοχή εχει χρειαστει καποιες φορες,οπως επισης και για την βαρκα στην παραλια.Για μακρυνες αποστασεις , μέσα στην πολη χρησιμοποιητε κυριως μηχανάκι.Τωρα υπαρχει ενα vitara του 05 απλα η καταναλωση χτυπαει κοκκινο και εχει και 250000 χιλιομετρα και μιας και μας το κραταει σε καλη τιμη η suzuki σκευφτηκαμε για Vitara.Υπαρχει κατι καλυερο σαν επιλογη σε αυτα τα χρηματα?Επισης το Vitara στην 1000αρα του εκδοσή είναι τουλάχιστον υποφερτό?
Ευχαριστω εκ τον προτερων και παλι καλη χρονια. -
Καλή Χρονιά!!!
Σε αυτά τα χρήματα καινούργιο μόνο το Duster μπορώ να σκεφτώ σαν εναλλακτική λύση ή και το Scross. Για τη βάρκα μάλλον καλύτερο το Duster γιατί έχει κοντή πρώτη και ξεκολλάει πιο εύκολα στη γλύστρα, αλλά για τα υπόλοιπα που λες μάλλον τα suzuki -
Ο χρήστης manol.kat έγραψε:
Γεια σας παιδια.
Χρονιά πολλα και καλή χρονια
θα ηθελα να ρωτήσω αν υπαρχει κατι καλυτερο σε αυτα τα χρηματα .Το 4χ4 ειναι ειναι υποχρεωτική προϋπόθεση.
Μεχρι 20000 εκτος απο το Vitara στο 1000αρι του έχουμε καποια αλλη επιλογή?Καλή Χρονιά!
Η αλήθεια είναι ότι στα €20κ και 4κίνητο, οι επιλογές είναι περιορισμένες. To μόνο που μπορώ να σκεφτώ σε παρόμοιο μέγεθος και τιμή εκτός του Duster, είναι το Ford Ecosport AWD.
-
Σαν κάτοχος Duster II 4x4 1.5D από τον 6ο 2018 ( προερχόμενος από Α3 1.8 TFSI και 180.000χλμ ) θα σου πω ότι αυτά που θέλεις, με το Duster θα τα κάνεις μια χαρά.
Δυνατότητες 4χ4, γωνίες προσεγγίσεις κλπ ύψος από το έδαφος καλύτερο το Duster, επιδόσεις σε σχέση με το 1000αρι Vitara δε νομίζω να υπάρχει μεγάλη διαφορά εκτός από τη ροπή που πρέπει να είναι διπλάσια στο Duster, κατανάλωση χαμηλότερη στο Dust, α ξέχασα στο Dust 4x4 η 1η ταχ είναι πολύ κοντή όπως το παλιό 'αργό 'για δυσκολες καταστάσεις.
Από χώρους δεν ξέρω πόση διαφορά έχουν ανάλογα και τι ζητάς βέβαια, αξιοπιστία τουλάχιστον στο Dust αποδεδειγμένη και εσωτερικό πολύ βελτιωμένο εν σχέση με παλαιότερα. Επίσης οδική συμπεριφορά πολύ καλή για την κατηγορία του και με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω.Εγώ μέχρι τώρα με 11.000 χλμ είμαι πολύ ευχαριστημένος γνωρίζοντας και όντας συνειδητοποιήμένος για τη διαφορετικότητα από το προηγούμενό μου αυτοκίνητο.
Στάλθηκε από το SM-T585 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης manol.kat έγραψε:
Γεια σας παιδια.
Χρονιά πολλα και καλή χρονια
θα ηθελα να ρωτήσω αν υπαρχει κατι καλυτερο σε αυτα τα χρηματα .Το 4χ4 ειναι ειναι υποχρεωτική προϋπόθεση.
Μεχρι 20000 εκτος απο το Vitara στο 1000αρι του έχουμε καποια αλλη επιλογή?
Το 4χ4 δεν το θέλουμε για τρελες απαιτήσεις ενα ελαφρυ χιονι λιγο λασπες κλπ οχι για αναβασεις και extreme καταστασεις.Απλα επειδη το χωρίο ειναι σε ορεινή περιοχή εχει χρειαστει καποιες φορες,οπως επισης και για την βαρκα στην παραλια.Για μακρυνες αποστασεις , μέσα στην πολη χρησιμοποιητε κυριως μηχανάκι.Τωρα υπαρχει ενα vitara του 05 απλα η καταναλωση χτυπαει κοκκινο και εχει και 250000 χιλιομετρα και μιας και μας το κραταει σε καλη τιμη η suzuki σκευφτηκαμε για Vitara.Υπαρχει κατι καλυερο σαν επιλογη σε αυτα τα χρηματα?Επισης το Vitara στην 1000αρα του εκδοσή είναι τουλάχιστον υποφερτό?
Ευχαριστω εκ τον προτερων και παλι καλη χρονια.vit χιλια με τα χιλια...
αν και θα περιμενεις κανενα 3μηνο να ερθει, γινεται χαημος στις παραγγελιες.
εναλλακτικον ειναι το ντουστ μονο αν εχεις ψηλο psa και πεσμενη testo.
οκ, άι αντερσταντ, τιμιον, επιλογη κτλ.
το ιδιο ηταν και οι προσφυγγικες στη νικαια, αλλα το ηθελες το τριαρακι στο χαιδαρι. -
Σχετικά με το ανανεωμένο Vitara: https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... boosterjet
Duster: https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... boosterjetΤο Suzuki 1000 cc είναι πολύ ταχύτερο του Duster 1.5 diesel. Το Duster όμως πρέπει να είναι καλύτερο εκτός δρόμου. Πιστεύω ότι σε καλύπτει άνετα το Vitara, αν και θα ήθελα να δω πότε θα βγει Duster βενζίνης 1.3 4χ4.
-
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά. Θα πάω να δω και το duster αν είναι αλλά μάλλον για vit με βλέπω.;αυτό που έχω τώρα μου έβγαλε 250000 σχεδόν απροβληματιστα μόνος μου ενδιασμος ήταν τα 1000 κυβικά η αλήθεια είναι και τα λίγα άλογα αλλά δεν θέλω να πάω σε μεγαλύτερο.
-
Υπάρχει κ το 1.4 με 22000. To vitara παραπανω στο drive.gr ειναι το 4x2. Το 4χ4 είναι πιο βαρύ και πιο αργο.
Στις τμες δε συγκρίνονται πολυ πιο φθηνό το duster πιο χαμηλή καταναλωση και αλλη μεγαλυτερη κατηγορια σε χωρους
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Το 4χ4 είναι πιο βαρύ και πιο αργο.Ελάχιστα.
-
Φυσικά υπάρχει και το Jimny, εάν δε σ' ενοχλούν οι μικροί χώροι και οι χαμηλές επιδόσεις. Είναι όμως κορυφαίο εκτός δρόμου και φυσικά κάτω από 20k. Προσοχή μόνο, το αυτόματο έχει υψηλά τέλη (το χειροκίνητο είναι και πιο φτηνό).
-
Ο χρήστης manol.kat έγραψε:
θα ηθελα να ρωτήσω αν υπαρχει κατι καλυτερο σε αυτα τα χρηματα -
Εξαιρετικό εκτός δρόμου το Jimny, αλλά εντός...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σχετικά με το ανανεωμένο Vitara: https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... boosterjet
Duster: https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... boosterjetΤο Suzuki 1000 cc είναι πολύ ταχύτερο του Duster 1.5 diesel. Το Duster όμως πρέπει να είναι καλύτερο εκτός δρόμου. Πιστεύω ότι σε καλύπτει άνετα το Vitara, αν και θα ήθελα να δω πότε θα βγει Duster βενζίνης 1.3 4χ4.
ζευς, αφιερωμενον
...και απο αλλη γωνια
...ξερω, οπως γραφουν καποιοι, ευκολο το χιονι κλπ...
...και με ολιγο βουνο αφου ο δρομος ειχε αποχωρησει.......βιτ ο λογος
-
Ωραίους και οργανωμένους σας βρίσκω Γάτε μου!
-
@gatoz
Ωραία παρέα, ωραίες διαδρομές..... βγάζετε γούστα και εσείς και τα αυτοκίνητα. -
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
@gatoz
Ωραία παρέα, ωραίες διαδρομές..... βγάζετε γούστα και εσείς και τα αυτοκίνητα.+1
-
Για το opel mokka x 4x4 τι λέτε βρε παιδιά; ; το έχει πάρει συνάδελφος σε 1400 βενζίνη.
Αλλά δεν έχει κουμπί να κομπλαρεις το 4χ4. Κομπλαρει μόνο του όταν χρειαστεί όταν χάσουν οι μπροστινοι τροχοι..
Το duster και το vitara πως γίνονται 4κινητα; ; έχουν ξεχωριστο κουμπί; ;
Ποια αυτοκίνητα στα 20000 ευρώ πάνω κάτω έχουν κουμπί για επιλογή της 4κινησης; ;
Είναι καλύτερα να υπάρχει τέτοιο κουμπί; ; -
Καλημέρα και καλή χρονιά. Το vitara έχει περιστροφικό επιλογέα και μια επιλογή του είναι το mud/snow (όπου βγάζει 'προσεχτικότερα' την ροπή και εμπλέκει όλους τους τροχούς δίνοντας περισσότερη δύναμη σε αυτούς με την μεγαλύτερη πρόσφυση). Με αυτή επιλεγμένη μπορείς να πατήσεις και ένα χωριστό κουμπί lock που εμπλέκει όλους τους τροχούς σταθερά μοιράζοντας σε όλους ταυτόχρονα (μέχρι τα 60 km/h νομίζω). To σύστημα είναι το ίδιο σε όλα όσα έχουν 4κίνηση (καλούνται 'AllGrip', ακόμη και στο 1.0)
Φαίνεται και εδώ
Youtube Video
Αγορά 4Χ4