-
Καλησπέρα σε όλους ήθελα λιγο τα φώτα σας
Έχω ενα yaris πετρέλαιο και η άδεια του είναι 9/2009 και φυσικά έχει το γνωστό φίλτρο μικροσωματιδίων όμως στην αδειά του απο το υπουργείο φαίνεται να είναι euro4 ενώ απο την γερμανία απο όπου και εισήχθη φενόταν να είναι euro5.
Το 2016 όπου και το έφερα στην χώρα πλήρωσα τέλη για πρώτη φορά 103 ευρω αν θυμάμαι και την επόμενη χρονία 255 εως τώρα.Μπορεί να γίνει κάτι για να αποδειχθεί ότι όντως είναι euro5?
H ψάχνω ψύλλους στα άχυρα? -
Καλησπέρα σε όλους ήθελα λιγο τα φώτα σας
Έχω ενα yaris πετρέλαιο και η άδεια του είναι 9/2009 και φυσικά έχει το γνωστό φίλτρο μικροσωματιδίων όμως στην αδειά του απο το υπουργείο φαίνεται να είναι euro4 ενώ απο την γερμανία απο όπου και εισήχθη φενόταν να είναι euro5.
Το 2016 όπου και το έφερα στην χώρα πλήρωσα τέλη για πρώτη φορά 103 ευρω αν θυμάμαι και την επόμενη χρονία 255 εως τώρα.Μπορεί να γίνει κάτι για να αποδειχθεί ότι όντως είναι euro5?
H ψάχνω ψύλλους στα άχυρα? -
Καλησπέρα σε όλους ήθελα λιγο τα φώτα σας
Έχω ενα yaris πετρέλαιο και η άδεια του είναι 9/2009 και φυσικά έχει το γνωστό φίλτρο μικροσωματιδίων όμως στην αδειά του απο το υπουργείο φαίνεται να είναι euro4 ενώ απο την γερμανία απο όπου και εισήχθη φενόταν να είναι euro5.
Το 2016 όπου και το έφερα στην χώρα πλήρωσα τέλη για πρώτη φορά 103 ευρω αν θυμάμαι και την επόμενη χρονία 255 εως τώρα.Μπορεί να γίνει κάτι για να αποδειχθεί ότι όντως είναι euro5?
H ψάχνω ψύλλους στα άχυρα? -
Το χαρτί εισαγωγής αναγράφει επάνω την κλάση ρύπων. Με βάση αυτή ταξινομήθηκε. Τι λέει το χαρτί?
-
Κι εμένα 2009 με dpf ήταν και το έφερα πέρυσι και πλήρωσα 255 όποτε νομίζω τζάμπα κόπος...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τα τέλη υπολογίζονται με βάση την πρώτη κυκλοφορία του οχήματος οπουδήποτε στην Ευρώπη. Άρα αφού το δικό σας ήταν ημερομηνίας 2009 πάνε με το σύστημα των κυβικών και όχι με των ρύπων
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Τα τέλη υπολογίζονται με βάση την πρώτη κυκλοφορία του οχήματος οπουδήποτε στην Ευρώπη. Άρα αφού το δικό σας ήταν ημερομηνίας 2009 πάνε με το σύστημα των κυβικών και όχι με των ρύπωνΣωστός!ετσι ακριβώς είναι!κι επίσης και euro 5 να είναι εφόσον είναι κάτω από 2010 υπολογίζεται με κυβικά ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης emminad έγραψε:
Τα τέλη υπολογίζονται με βάση την πρώτη κυκλοφορία του οχήματος οπουδήποτε στην Ευρώπη. Άρα αφού το δικό σας ήταν ημερομηνίας 2009 πάνε με το σύστημα των κυβικών και όχι με των ρύπων
Σωστός!ετσι ακριβώς είναι!κι επίσης και euro 5 να είναι εφόσον είναι κάτω από 2010 υπολογίζεται με κυβικά ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Είχα την εντυπωση ότι βαση ρυπων υπολογίζεται από 11/2011.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Είχα την εντυπωση ότι βαση ρυπων υπολογίζεται από 11/2011.
Για την ακρίβεια από 1/11/2010 και μετά είναι με τους ρύπους...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Τα τέλη υπολογίζονται με βάση την πρώτη κυκλοφορία του οχήματος οπουδήποτε στην Ευρώπη. Άρα αφού το δικό σας ήταν ημερομηνίας 2009 πάνε με το σύστημα των κυβικών και όχι με των ρύπων
Σωστός!ετσι ακριβώς είναι!κι επίσης και euro 5 να είναι εφόσον είναι κάτω από 2010 υπολογίζεται με κυβικά ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Είχα την εντυπωση ότι βαση ρυπων υπολογίζεται από 11/2011.
Από τον 11ο του 2011 επετράπη η κυκλοφορία των ντήζελ σε Αθήνα και Θεσσαλονική με το νόμο 4030. Το σύστημα με τα τέλη βάση εκπομπών όντως ισχύει για ταξινομήσεις από τον 10ο μήνα του 2010 και μετά.
-
Α πολυ καλο, χάζευα w204 diesel και νόμιζα ότι μονο μετα το 11/2011 κοιτάμε. (ξεφευγαν κ οι τιμές)
-
To ξερω οτι ο φωστηρας μας εχει βγαλει τετοια διαταξη οτι τα αυτοκινητα απο 1/1/2011 θα υπολογιζονται βαση ρυπων επειδη ειναι euro5 .
Το θεμα ειναι οτι το euro5 στην ευρωπη εχει γινει απο τον σεπτεμβριο του 2009 αλλα εδω στην ελλαδα δεν αναγνωριζεται κατι τετοιο, επισης ουτε η μετατροπη euro class επιτρεπεται οπως γινεται σε ολη την ευρωπη, μαλλον κρατησαν αυτα που τους συμφερουν για να παρουν ευκολο χρημα .
Οποτε μενουμε στο γεγονος οτι δεν γινεται κατι, διοτι πηγα σημερα στο υπουργειο και δεν γνωριζαν τπτ επι του θεματος και η απαντηση ηταν οτι εφοσον ειναι πριν το 2011 παει μετα κυβικα οποτε ειναι και euro4.
-
Τέλος το Toyota Yaris diesel από την Ελλάδα
Τον περασμένο Μάρτιο η Toyota είχε ανακοινώσει πως μέχρι το τέλος του έτους θα καταργήσει τους diesel κινητήρες της στην Ευρώπη και μετά τα Auris και C-HR, σειρά έχει πλέον το Yaris Diesel, μιας και το μοντέλο δεν προσφέρεται πλέον ούτε στην ελληνική, αλλά ούτε και στην Ευρωπαϊκή αγορά.
https://www.autoblog.gr/2018/12/10/telo ... hn-ellada/
Με το στιανο θα παιρνεις,ειτε υβριδικο,ειτε βενζινα ατμοσφαιρικο.
-
Ο χρήστης dblade έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους ήθελα λιγο τα φώτα σας
Έχω ενα yaris πετρέλαιο και η άδεια του είναι 9/2009 και φυσικά έχει το γνωστό φίλτρο μικροσωματιδίων όμως στην αδειά του απο το υπουργείο φαίνεται να είναι euro4 ενώ απο την γερμανία απο όπου και εισήχθη φενόταν να είναι euro5.
Το 2016 όπου και το έφερα στην χώρα πλήρωσα τέλη για πρώτη φορά 103 ευρω αν θυμάμαι και την επόμενη χρονία 255 εως τώρα.Μπορεί να γίνει κάτι για να αποδειχθεί ότι όντως είναι euro5?
H ψάχνω ψύλλους στα άχυρα?Η κλάση ρύπων euro δεν έχει σχέση με τα τέλη κυκλοφορίας.
Από τον 11/ 2010 (πρώτη άδεια κυκλοφορίας) όλα τα αυτοκίνητα πληρώνουν με βάση τους ρύπους (βασικό το CO2). Για αυτοκίνητα πριν τον 11/2010 τα τέλη πάνε με τα κυβικά, ανεξάρτητα από την κλάση ρύπων. Είτε euro 2 είτε euro 5, εάν είναι π.χ. 1600 κ.εκ., θα πληρώνει 265 ευρώ.
Η αλλαγή/ ρύθμιση έγινε το 2016 για τα τέλη του 2017 και έκτοτε, όπου ορίστηκε η ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας στην ΕΕ για τον καθορισμό των τελών.
Ετσι όταν έγινε η εισαγωγή ίσχυε ο υπολογισμός με τους ρύπους, μετά το 2016, αφού η πρώτη κυκλοφορία ήταν στην ΕΕ πριν τον 11/2010 πήγε με τα κυβικά, πάλι ανεξάρτητα από την κλάση ρύπων euro.
Η κλάση euro είναι αυτή που γράφει στην άδεια κυκλοφορίας από τη Γερμανία και βάσει αυτών υπολογίστηκε και το τέλος ταξινόμησης, όταν έγινε η εισαγωγή. Είναι λίγο δύσκολο να γίνει λάθος στην εισαγωγή και να μετατραπεί από euro 5 σε euro 4 (θα πλήρωνες παραπάνω τελωνείο).
Επίσης, πολλά αυτοκίνητα euro 4 έχουν dpf, άρα η ύπαρξή του δεν λέει κάτι για την κλάση και απ΄ ότι φαίνεται το yaris άρχισε να είναι euro 5 μετά τον 9 του 2009.
Από την άλλη, εάν είσαι κάτοικος Αθήνας ή Θεσσαλονίκης και είναι euro 4 δεν θα μπορούσε να ταξινομηθεί.
Toyota yaris D4D