-
Καλημερα.Ψάχνω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και εχω βρει ενα fiat punto του 2001 προσεγμένο καθαρό κλπ. Το πηγα στον μηχανικό μου για έλεγχο και μου είπε πως εχει αλλάξει φλάντζα κεφαλής. Ρωτήσαμε τον λόγο και λέει προληπτικά. Δεν νομιζω να υπάρχει περίπτωση να ανοίξεις μηχανη προληπτικά. Το αμάξι δεν εχει όργανο θερμοκρασίας στο ταμπλό και γι'αυτό με φοβίζει αλλα λεει πως δεν καίει σταγονα λάδι. Ειναι πρώτο αυτοκίνητο και δεν εχω ιδιαίτερη εμπειρία απο αυτοκίνητα.
-
Καλημερα.Ψάχνω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και εχω βρει ενα fiat punto του 2001 προσεγμένο καθαρό κλπ. Το πηγα στον μηχανικό μου για έλεγχο και μου είπε πως εχει αλλάξει φλάντζα κεφαλής. Ρωτήσαμε τον λόγο και λέει προληπτικά. Δεν νομιζω να υπάρχει περίπτωση να ανοίξεις μηχανη προληπτικά. Το αμάξι δεν εχει όργανο θερμοκρασίας στο ταμπλό και γι'αυτό με φοβίζει αλλα λεει πως δεν καίει σταγονα λάδι. Ειναι πρώτο αυτοκίνητο και δεν εχω ιδιαίτερη εμπειρία απο αυτοκίνητα.
-
Καλημερα.Ψάχνω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και εχω βρει ενα fiat punto του 2001 προσεγμένο καθαρό κλπ. Το πηγα στον μηχανικό μου για έλεγχο και μου είπε πως εχει αλλάξει φλάντζα κεφαλής. Ρωτήσαμε τον λόγο και λέει προληπτικά. Δεν νομιζω να υπάρχει περίπτωση να ανοίξεις μηχανη προληπτικά. Το αμάξι δεν εχει όργανο θερμοκρασίας στο ταμπλό και γι'αυτό με φοβίζει αλλα λεει πως δεν καίει σταγονα λάδι. Ειναι πρώτο αυτοκίνητο και δεν εχω ιδιαίτερη εμπειρία απο αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης βασιλης γκουσιάρης έγραψε:
Καλημερα.Ψάχνω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και εχω βρει ενα fiat punto του 2001 προσεγμένο καθαρό κλπ. Το πηγα στον μηχανικό μου για έλεγχο και μου είπε πως εχει αλλάξει φλάντζα κεφαλής. Ρωτήσαμε τον λόγο και λέει προληπτικά. Δεν νομιζω να υπάρχει περίπτωση να ανοίξεις μηχανη προληπτικά. Το αμάξι δεν εχει όργανο θερμοκρασίας στο ταμπλό και γι'αυτό με φοβίζει αλλα λεει πως δεν καίει σταγονα λάδι. Ειναι πρώτο αυτοκίνητο και δεν εχω ιδιαίτερη εμπειρία απο αυτοκίνητα.Προληπτικά, φλαντζα κεφαλής και εν καιρό οικονομικής κρίσης?! Κοίτας ήδη άλλο
-
Ο χρήστης βασιλης γκουσιάρης έγραψε:
Καλημερα.Ψάχνω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και εχω βρει ενα fiat punto του 2001 προσεγμένο καθαρό κλπ. Το πηγα στον μηχανικό μου για έλεγχο και μου είπε πως εχει αλλάξει φλάντζα κεφαλής. Ρωτήσαμε τον λόγο και λέει προληπτικά. Δεν νομιζω να υπάρχει περίπτωση να ανοίξεις μηχανη προληπτικά. Το αμάξι δεν εχει όργανο θερμοκρασίας στο ταμπλό και γι'αυτό με φοβίζει αλλα λεει πως δεν καίει σταγονα λάδι. Ειναι πρώτο αυτοκίνητο και δεν εχω ιδιαίτερη εμπειρία απο αυτοκίνητα.Η αλλαγή φλάντζας έχει προέλθει από αύξηση θερμοκρασίας κινητήρα. Συνήθως πλανάρεται και η κεφαλή.
Η αύξηση θερμοκρασίας μπορεί να είναι αποτέλεσμα κάποιου κλειστού θερμοστάτη, κάποιου τρυπημένου κολλάρου και άλλα πολλά. Η αλήθεια είναι πως και εγώ θα έψαχνα για κάτι καλύτερο, εκτός αν η τιμή ήταν χώμα, αλλά και πάλι υπό προϋποθέσεις. -
Ο χρήστης βασιλης γκουσιάρης έγραψε:
Καλημερα.Ψάχνω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και εχω βρει ενα fiat punto του 2001 προσεγμένο καθαρό κλπ. Το πηγα στον μηχανικό μου για έλεγχο και μου είπε πως εχει αλλάξει φλάντζα κεφαλής. Ρωτήσαμε τον λόγο και λέει προληπτικά. Δεν νομιζω να υπάρχει περίπτωση να ανοίξεις μηχανη προληπτικά. Το αμάξι δεν εχει όργανο θερμοκρασίας στο ταμπλό και γι'αυτό με φοβίζει αλλα λεει πως δεν καίει σταγονα λάδι. Ειναι πρώτο αυτοκίνητο και δεν εχω ιδιαίτερη εμπειρία απο αυτοκίνητα.9 στα 10 πουντο εκείνης της εποχής έχουν αλλάξει φλάντζα γιατί συχνά ο θερμοστάτης τα έπαιζε και η θερμοκρασία έμπαινε στα κόκκινα. Δεν ξέρω πόσο θα το αγοράσεις αλλά κράτα κάνα 1000€ για κάβα!!!!!
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας
-
Αν μιλάμε για το ΜΚ2 αν δε κάνω λάθος η έκδοση με τα 75(?) άλογα είχε κάτι ψεύτικες φλάντζες που βγαίναν off οπότε θέλοντας και μη τις άλλαζες, χωρίς απαραίτητα δηλαδή να είχε ανεβάσει θερμοκρασία.
Επίσης αν συνεχίζουμε να μιλάμε για το MK2 είχε το γνωστό πρόβλημα το ηλεκτρομοτερ του τιμονιού οπότε θα πρέπει να ξέρεις αν επιδιορθώθηκε ή όχι.
Πάντως εγώ θα απέφευγα αυτοκίνητο με αλλαγμένη φλάντζα και την αιτιολογία ''προληπτικά''. -
Πέρα από την αιτιολόγια, που οκ ακούγεται κάπως... αλλά ποτέ δε ξες... Θέλω εγώ να ρωτήσω με αφορμή την απορία του φίλου, ένα αμάξι που έχει αλλάξει φλάντζα, θεωρείται πλέον πιο επιρρεπές σε βλάβες ή παρόμοια θέματα με θερμοκρασία;
-
Εξαρτάται από το πως κάηκε η φλάντζα αλλά και από το πως έγινε η επιδιόρθωση.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Πέρα από την αιτιολόγια, που οκ ακούγεται κάπως... αλλά ποτέ δε ξες... Θέλω εγώ να ρωτήσω με αφορμή την απορία του φίλου, ένα αμάξι που έχει αλλάξει φλάντζα, θεωρείται πλέον πιο επιρρεπές σε βλάβες ή παρόμοια θέματα με θερμοκρασία;Της κουνιάδας μου έκαψε φλάντζα μόλις στις 34Κ χλμ!!! Το έδωσε με λίγο πάνω από 120Κ χλμ και εκτός από κάποιες μικροδιαρροες λαδιού δεν είχε άλλο θέμα. Μετά βέβαια πήραν σειρά τα ηλεκτρικά του αλλά αυτό είναι άλλο πακέτο!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
9 στα 10 πουντο εκείνης της εποχής έχουν αλλάξει φλάντζα γιατί συχνά ο θερμοστάτης τα έπαιζε και η θερμοκρασία έμπαινε στα κόκκινα...
Και το δικό μου το ίδιο έπαθε, μετά που το πούλησα το ξανα-έπαθε.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
9 στα 10 πουντο εκείνης της εποχής έχουν αλλάξει φλάντζα γιατί συχνά ο θερμοστάτης τα έπαιζε και η θερμοκρασία έμπαινε στα κόκκινα. Δεν ξέρω πόσο θα το αγοράσεις αλλά κράτα κάνα 1000€ για κάβα!!!!!
Σε 7 χρόνια που το έχω, 2 φορές...
-
Δεν υπάρχουν στο εμπόριο, ας πούμε ενισχυμένες; Κάτι διάβαζα παλιά για ειδικές φλάντζες που έβαζαν σε αυτοκίνητα πειραγμένα...
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
9 στα 10 πουντο εκείνης της εποχής έχουν αλλάξει φλάντζα γιατί συχνά ο θερμοστάτης τα έπαιζε και η θερμοκρασία έμπαινε στα κόκκινα. Δεν ξέρω πόσο θα το αγοράσεις αλλά κράτα κάνα 1000€ για κάβα!!!!!
Σε 7 χρόνια που το έχω, 2 φορές...
1+1 δώρο;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
9 στα 10 πουντο εκείνης της εποχής έχουν αλλάξει φλάντζα γιατί συχνά ο θερμοστάτης τα έπαιζε και η θερμοκρασία έμπαινε στα κόκκινα. Δεν ξέρω πόσο θα το αγοράσεις αλλά κράτα κάνα 1000€ για κάβα!!!!!
Σε 7 χρόνια που το έχω, 2 φορές...
1+1 δώρο;;;;
Χαχαχα το λες και έτσι... Την πρώτη φορά το καταλάβα όταν ώρες ώρες δεν έπαιρνε μπρος και όταν έπαιρνε έβγαζε λευκό καπνό... Μες στο καταχείμωνο αυτό... Πρέπει να το είχα καιρό (γιατί έχανε συχνά το αντιψυκτικό/παραφλού και συμπλήρωνα το καλοκαίρι), αλλά ο μηχανικός που είχα τότε χαμπάρι δεν είχε πάρει. Την επιδιόρθωση την έκανε ένας άλλος μηχανικός, που αποδείχτηκε πολύ χειρότερος... Μισές δουλειές έκανε και φυσικά δεν ξαναπάτησα.
Τη δεύτερη φορά τώρα πριν λίγους μήνες... Πρόσεξα το δείκτη λίγο πριν το κόκκινο... και σταμάτησα επιτόπου στη μέση του δρόμου. Χάρηκα ότι το πρόλαβα γιατί δεν έφτασε στις κόκκινες γραμμές, αλλά τελικά μάλλον όταν φτάσει ο δείκτης στο κόκκινο ήδη θα έχεις πάρει φωτιά...
Ευτυχώς έχω πλέον τα τελευταία χρόνια συνεργείο που εμπιστεύομαι και είναι πολύ καλοί στη δουλειά τους... Καλύτερο και από πριν έγινε. -
Εύχομαι να μη συμβεί και τρίτη φορά γιατί εκτός του χρηματικού ........σου τσακίζει την ψυχολογία.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Εύχομαι να μη συμβεί και τρίτη φορά γιατί εκτός του χρηματικού ........σου τσακίζει την ψυχολογία.Να είσαι καλά GGAB... Ναι ισχύει αυτό... Σκεφτόμουν μέχρι και να μην το κάνω, αλλά τελικά το έκανα με την ελπίδα ότι δε θα μου βγάλει κάτι χοντρό αυτά τα χρόνια μέχρι να μπορέσω να πάρω ένα αμάξι σε καλύτερη κατάσταση (πιο καινούργιο)...
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Ευτυχώς έχω πλέον τα τελευταία χρόνια συνεργείο που εμπιστεύομαι και είναι πολύ καλοί στη δουλειά τους...
Αυτό είναι το πιο δύσκολο να πετύχεις.
Γενικά πάντως τα πούντο της εποχής εκείνης (είχαμε και εμείς ένα) είχαν θέματα με θερμοκρασίες (ψυγείο/θερμοστάτης => όχι δείκτης θερμ. σε κάποια => φλάτζα κλπ). -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ευτυχώς έχω πλέον τα τελευταία χρόνια συνεργείο που εμπιστεύομαι και είναι πολύ καλοί στη δουλειά τους...
Αυτό είναι το πιο δύσκολο να πετύχεις.
Γενικά πάντως τα πούντο της εποχής εκείνης (είχαμε και εμείς ένα) είχαν θέματα με θερμοκρασίες (ψυγείο/θερμοστάτης => όχι δείκτης θερμ. σε κάποια => φλάτζα κλπ).Όντως κι εγώ ξέρω από φίλους και γνωστούς με punto, πολλοί είχαν θέματα με φλάτζες...
Αλλαγη φλάντζα κεφαλής σε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο