-
Τελικά τα τεκμήρια καταργούνται μεχρι τα 2000cc οπως εχει ακουστεί ; Εχει ψηφιστεί το σχετικό νομοσχέδιο και αν ναι, απο πότε θα ισχύει ; Οποιος ξερει κατι σχετικά με το θέμα ας με ενημερώσει, γιατι ενδιαφέρομαι να αγοράσω οικογενειακό αυτοκίνητο και νομίζω πως τα 1800cc ειναι η καλύτερη επιλογή για τέτοια αμαξώματα.
-
Τελικά τα τεκμήρια καταργούνται μεχρι τα 2000cc οπως εχει ακουστεί ; Εχει ψηφιστεί το σχετικό νομοσχέδιο και αν ναι, απο πότε θα ισχύει ; Οποιος ξερει κατι σχετικά με το θέμα ας με ενημερώσει, γιατι ενδιαφέρομαι να αγοράσω οικογενειακό αυτοκίνητο και νομίζω πως τα 1800cc ειναι η καλύτερη επιλογή για τέτοια αμαξώματα.
-
Τελικά τα τεκμήρια καταργούνται μεχρι τα 2000cc οπως εχει ακουστεί ; Εχει ψηφιστεί το σχετικό νομοσχέδιο και αν ναι, απο πότε θα ισχύει ; Οποιος ξερει κατι σχετικά με το θέμα ας με ενημερώσει, γιατι ενδιαφέρομαι να αγοράσω οικογενειακό αυτοκίνητο και νομίζω πως τα 1800cc ειναι η καλύτερη επιλογή για τέτοια αμαξώματα.
-
Καταργούνται για το πρώτο αμάξι μέχρι και 14 φορ. ίππους που κατέχεις. Αν έχεις 2 αμάξια στην κατοχή σου καταργούνται για το μεγαλύτερο.
Μικρή περίληψη από 4Τ, τεύχος Νοεμβρίου!
-
Τα μάθατε τα νέα;
'Με τροπολογία που θα καταθέσει στη Βουλή, ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ.Νίκος Χριστοδουλάκης, θα αποσυνδεθεί το τεκμήριο διαβίωσης με βάση την κατοχή Ι.Χ αυτοκινήτου από τον κυβισμό και θα συνδεθεί άμεσα με την εμπορική αξία του αυτοκινήτου, για όσα κυκλοφορήσουν από την 1η Ιανουαρίου 2003.
Μετά από αυτό και για τα ήδη κυκλοφορούντα, ως τεκμήριο θα υπολογίζονται όσα είναι μεγαλύτερα των 2.000 κ.εκ, ενώ για όσα τεθούν σε κυκλοφορία από την 1η Ιανουαρίου, αυτά που η εμπορική τους αξία υπερβαίνει τα 30 χιλιάδες ευρώ.' (από το autotriti.gr) -
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Τα μάθατε τα νέα;'Με τροπολογία που θα καταθέσει στη Βουλή, ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ.Νίκος Χριστοδουλάκης, θα αποσυνδεθεί το τεκμήριο διαβίωσης με βάση την κατοχή Ι.Χ αυτοκινήτου από τον κυβισμό και θα συνδεθεί άμεσα με την εμπορική αξία του αυτοκινήτου, για όσα κυκλοφορήσουν από την 1η Ιανουαρίου 2003.
Μετά από αυτό και για τα ήδη κυκλοφορούντα, ως τεκμήριο θα υπολογίζονται όσα είναι μεγαλύτερα των 2.000 κ.εκ, ενώ για όσα τεθούν σε κυκλοφορία από την 1η Ιανουαρίου, αυτά που η εμπορική τους αξία υπερβαίνει τα 30 χιλιάδες ευρώ.' (από το autotriti.gr)Ότι και να πεί κανείς είναι λίγο ...θα μας αποτρελάνουν !!!
Γάμησε τα και άφησε τα ! -
Το Ελληνικό κράτος πάλι πάει να κάνει το θαύμα του
Σύμφωνα με την νέα τροπολογία που πρόκειται να κατατεθεί στην Βουλή:
Το τεκμήριο για τα ΙΧ θα αποσυνδεθεί από τον κυβισμό και θα συσχετιστεί με την εμπορική αξία του αυτοκινήτου, εφόσον αυτή υπερβαίνει τα 30.000 ευρώ. Η αλλαγή θα ισχύσει για τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά από την 1η Iανουαρίου του 2003. Για όσα κυκλοφορούν ήδη, το τεκμήριο θα εφαρμόζεται για τα IX με κινητήρα άνω των 2.000 κυβικών εκατοστών.
Δηλαδή, αυτός που θα πάρει Mercedes 200E ή το WRX στις 20 Δεκεμβρίου του 2002 δεν θα έχει καθόλου τεκμήριο και αυτός που θα τo πάρει στις 3 Ιανουαρίου του 2003 θα έχει τεκμήριο.Το τεκμήριο διαβίωσης «υποτίθεται» ότι αντιπροσωπεύει ένα ποσό εισοδήματος που προκύπτει κάθε έτος για κάθε φορολογούμενο και πρέπει να είναι τέτοιο ώστε να δικαιολογεί την συντήρηση τέτοιο οχήματος.
Έτσι λοιπόν όποιος αποκτήσει τέτοιο αυτοκίνητο πριν το 2003 δεν θα χρειάζεται να λογοδοτεί κάθε χρόνο στην εφορία ενώ όποιος πάρει το ίδιο αυτοκίνητο μετά το 2003 θα χρειάζεται κάθε χρόνο να απολογείται και να είναι σίγουρος ότι και τα επόμενα χρόνια οι δουλειές του θα πηγαίνουν τέλεια μην και τυχόν δεν μπορέσει να πιάσει το τεκμήριο.Για παράδειγμα ως ελεύθερος επαγγελματίας το 2002 είχα εισοδήματα 100,000 Euro, πλήρωσα κάπου 35,000 Euro. στο ελληνικό κράτος ως φόρο, έχω αποταμιεύσεις και μπορώ να αγοράσω κανονικά σύμφωνα με τα ισχύοντα από τον πίνακα τεκμηρίων αυτοκίνητο μέχρι 3,500 cc.
Μπορώ λοιπόν να αγοράσω μια 911, ένα Allroad ή μια Mercedes S320 κανονικά και με το γράμμα του νόμου.
Έλα όμως που αν τυχόν την άλλη χρονιά (2003) δεν πάνε καλά οι δουλειές και έχω εισοδήματα μόνο 40,000 Euro. To πανέξυπνο κράτος θα μου πει κύριε εμένα τι με νοιάζει έχεις αυτοκίνητο 3,500cc άρα είχες εισοδήματα 100,000 euro σύμφωνα με τα τεκμήρια αυτοκινήτων και μας χρωστάς για το 2003 το ποσό των 35,000 Euro.
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΑΘΑΝΑΤΗΤο κράτος πάλι κινείται στην σωστή κατεύθυνση και θα αυξήσει ακόμα πιο πολύ τα τεκμήρια για τα καλά αυτοκίνητα πάνω από τα 30,000 Euro. (Εκ τον οποίων τα μισά πάνε στο κράτος ως φόρος κατανάλωσης)
Παρεμπιπτόντως το κόστος συντήρησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου δεν ξεπερνά τα 10,000 με 15,000 Euro τον χρόνο.
Την ίδια στιγμή αρκετοί έξυπνοι έχουν εταιρείες off shore οι οποίες έχουν στην ιδιοκτησία τους κότερα, ελικόπτερα, σπίτια (Ψυχικό , Μύκονο κ.λ.π.) και εννοείται ότι δεν πληρώνουν τίποτα.
Κάποιοι άλλοι γράφουν τα αυτοκίνητα τους σε όλο τους το σόι, άλλοι τα φέρνουν με ξένες πινακίδες, άλλοι τα έχουν ως αυτοκίνητα ΔΣ σε ψευτοεταιρείες με leasing και άλλα τέτοια.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ??Όσοι θελετε καλό αυτοκίνητο μέχρι 2,000 cc χωρίς τεκμήριο τρέξτε να προλάβετε
-
Ean ta autokinita einai nomima apoktimena, nomima kataxwrimena sto onoma kapoias etaireias de vlepw pou einai to mempto kai to epilipsimo.
Katakritea den einai ta legomena etairika autokinita kai oi katoxoi tous, alla pseudws dilwmena me kokkines pinakides, i me ksenes pinakides, i me pinakides EYY.
-
Δηλαδή για να καταλάβω αν πάρει κάποιος μετά από το 2003 ένα αμάξι 3.5lt 200 άλογα με κόστος κάτω από 30.000 ευρώ πώς θα φορολογηθεί; Με τα κυβικά; Με τα άλογα; Με το κόστος; Με τι;;;;
-
Ο χρήστης fanpapad έγραψε:
Ean ta autokinita einai nomima apoktimena, nomima kataxwrimena sto onoma kapoias etaireias de vlepw pou einai to mempto kai to epilipsimo.Katakritea den einai ta legomena etairika autokinita kai oi katoxoi tous, alla pseudws dilwmena me kokkines pinakides, i me ksenes pinakides, i me pinakides EYY.
ΚΑΙ ΟΙ OFF SHORE ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΖΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ.
ΤΟ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΗς ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΟΣΤΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Δηλαδή για να καταλάβω αν πάρει κάποιος μετά από το 2003 ένα αμάξι 3.5lt 200 άλογα με κόστος κάτω από 30.000 ευρώ πώς θα φορολογηθεί; Με τα κυβικά; Με τα άλογα; Με το κόστος; Με τι;;;;Σύμφωνα με όσα λέει ο υπουργός και μας μεταφέρει ο logikos, θα πληρώνουν ακριβώς, μία στιγμή να υπολογίσω......
ακριβώς ΤΙΠΟΤΑΣωστά
-
Ο χρήστης cdro έγραψε:
Δηλαδή για να καταλάβω αν πάρει κάποιος μετά από το 2003 ένα αμάξι 3.5lt 200 άλογα με κόστος κάτω από 30.000 ευρώ πώς θα φορολογηθεί; Με τα κυβικά; Με τα άλογα; Με το κόστος; Με τι;;;;
Σύμφωνα με όσα λέει ο υπουργός και μας μεταφέρει ο logikos, θα πληρώνουν ακριβώς, μία στιγμή να υπολογίσω......
ακριβώς ΤΙΠΟΤΑΣωστά
αυτο το αυτοκίνητο αν υπάρχει θα έχει τεκμήριο 100,000 euro σύμφωνα με τα κυβικά του σιγά μην σε αφήσει το κράτος από την τσιμπίδα
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Δηλαδή για να καταλάβω αν πάρει κάποιος μετά από το 2003 ένα αμάξι 3.5lt 200 άλογα με κόστος κάτω από 30.000 ευρώ πώς θα φορολογηθεί; Με τα κυβικά; Με τα άλογα; Με το κόστος; Με τι;;;;
Σύμφωνα με όσα λέει ο υπουργός και μας μεταφέρει ο logikos, θα πληρώνουν ακριβώς, μία στιγμή να υπολογίσω......
ακριβώς ΤΙΠΟΤΑΣωστά
αυτο το αυτοκίνητο αν υπάρχει θα έχει τεκμήριο 100,000 euro σύμφωνα με τα κυβικά του σιγά μην σε αφήσει το κράτος από την τσιμπίδα
Το αμάξι που γράφω είναι μια firebird του 98. Η firebird είναι παιδικό μου όνειρο.
Με το υπάρχων σύστημα όπως σωστά λες θέλει 100.000 ευρώ.
Το θέμα είναι όμως τώρα τι θέλει; Θα μπορώ να το πάρω; Μου φαίνεται ότι θα μου σπάσουν τα νεύρα!!!! -
Αυτό με τα 30.000 ευρώ πολύ μου άρεσε!! Είναι επιτέλους κάτι δίκαιο!!
Δηλαδή εγώ που είμαι ζάπλουτος κλέβοντας την εφορία θα μπορώ κάλλιστα να αλλάζω 3-4 ΜΧ-5 κάθε χρόνο, αλλά ο καημένος ο γείτονάς μου που είναι κορόιδο μισθωτός και δεν μπορεί να κρύψει τίποτα και με αίμα αγόρασε ένα καλό οικογενειακό με 31.000 θα του πιούν το αίμα με το μπουρί της σόμπας!!!
Βρε δεν σοβαρευόμαστε λέω εγώ; Πετάξτε ένα φόρο 20 λεπτά το λίτρο στα καύσιμα και κόφτε διόδια, τέλη, τεκμήρια και λοιπά κουφά. Έτσι όσο χρησιμοποιείς πληρώνεις, τελεία και παύλα. Είναι και πιο οικολογικό. Αλλά ποιος νοιάζεται για αυτά; Άπαξ και 'τρώμε' καλά πάμε.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αυτό με τα 30.000 ευρώ πολύ μου άρεσε!! Είναι επιτέλους κάτι δίκαιο!!Δηλαδή εγώ που είμαι ζάπλουτος κλέβοντας την εφορία θα μπορώ κάλλιστα να αλλάζω 3-4 ΜΧ-5 κάθε χρόνο, αλλά ο καημένος ο γείτονάς μου που είναι κορόιδο μισθωτός και δεν μπορεί να κρύψει τίποτα και με αίμα αγόρασε ένα καλό οικογενειακό με 31.000 θα του πιούν το αίμα με το μπουρί της σόμπας!!!
Βρε δεν σοβαρευόμαστε λέω εγώ; Πετάξτε ένα φόρο 20 λεπτά το λίτρο στα καύσιμα και κόφτε διόδια, τέλη, τεκμήρια και λοιπά κουφά. Έτσι όσο χρησιμοποιείς πληρώνεις, τελεία και παύλα. Είναι και πιο οικολογικό. Αλλά ποιος νοιάζεται για αυτά; Άπαξ και 'τρώμε' καλά πάμε.
Σημφωνο απολυτα
Μιας και μενω μονιμα στο εξωτερικο εδω και 8 χρονια. Ενα πραγμα εχω να πω για την Ελλαδα. Η Ελλαδα αλλαζει. Σιγα αλλα σταθερα. Το σημαντικοτερο..... Η Ελλαδα δεν γυρναει πισω..... Πολλη σωστο να καταργησουν τα τεμηρια για αμαχια κατω απο 30.000 Ευρω. Ειναι ομως παραλογο να εφαρμοσουν αυτο το συστημα ΜΟΝΟ για οσα αμαχια αγοραστουν απο το 2003 και οχι για παλλιοτερα μιας και αυτο ειναι . Ξερεις τι ειναι να εχεις ενα αμαχι 2300 κυβ(το οποιο αγοραζεις μεταχειρισμενο) και να εχεις να πληρωνεις τεκμηριο ενω ο γειτονας σου αγοραζει ενα SAAB ολοκαιρουργιο για 29.999 και να μην πληρωνει τιποτα. Τωρα δηλαδη που θα ριξουν τους φορους στα αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου δεν θα ειναι πολλα καλα αμαχια που θα στιχιζουν πανω απο 30.000 ευρω εκτος αμα θελεις φερραρι η Λαμποργκινη. Αλλο το παραλογο της υποθεσεις ειναι η 'προκρουστια' λογικη του ελληνικου κρατους αν περεσεβει ποδι κοβει ποδι αμα δεν φτανει το τραβαμε να 'τεντωσει'.τα 5 λεπτα μου παρακαλω....
-
Φαντάζεστε να πάτε να αγοράσετε το αγαπημένο σας αμάξι και αυτό να κοστίζει 30.005!!!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Φαντάζεστε να πάτε να αγοράσετε το αγαπημένο σας αμάξι και αυτό να κοστίζει 30.005!!!Μην ανησυχείς! Θα φροντίσουν οι αντιπροσωπείες είτε να κάνει μέχρι 29.999 ή από 33.000 και πάνω... Με ανάλογες επιπτώσεις στον εξοπλισμό φυσικά!
Η γερμανική γύμνια θα έχει και πάλι την τιμητική της!
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Αυτό με τα 30.000 ευρώ πολύ μου άρεσε!! Είναι επιτέλους κάτι δίκαιο!!
Δηλαδή εγώ που είμαι ζάπλουτος κλέβοντας την εφορία θα μπορώ κάλλιστα να αλλάζω 3-4 ΜΧ-5 κάθε χρόνο, αλλά ο καημένος ο γείτονάς μου που είναι κορόιδο μισθωτός και δεν μπορεί να κρύψει τίποτα και με αίμα αγόρασε ένα καλό οικογενειακό με 31.000 θα του πιούν το αίμα με το μπουρί της σόμπας!!!
Βρε δεν σοβαρευόμαστε λέω εγώ; Πετάξτε ένα φόρο 20 λεπτά το λίτρο στα καύσιμα και κόφτε διόδια, τέλη, τεκμήρια και λοιπά κουφά. Έτσι όσο χρησιμοποιείς πληρώνεις, τελεία και παύλα. Είναι και πιο οικολογικό. Αλλά ποιος νοιάζεται για αυτά; Άπαξ και 'τρώμε' καλά πάμε.
Σημφωνο απολυτα
Μιας και μενω μονιμα στο εξωτερικο εδω και 8 χρονια. Ενα πραγμα εχω να πω για την Ελλαδα. Η Ελλαδα αλλαζει. Σιγα αλλα σταθερα. Το σημαντικοτερο..... Η Ελλαδα δεν γυρναει πισω..... Πολλη σωστο να καταργησουν τα τεμηρια για αμαχια κατω απο 30.000 Ευρω. Ειναι ομως παραλογο να εφαρμοσουν αυτο το συστημα ΜΟΝΟ για οσα αμαχια αγοραστουν απο το 2003 και οχι για παλλιοτερα μιας και αυτο ειναι . Ξερεις τι ειναι να εχεις ενα αμαχι 2300 κυβ(το οποιο αγοραζεις μεταχειρισμενο) και να εχεις να πληρωνεις τεκμηριο ενω ο γειτονας σου αγοραζει ενα SAAB ολοκαιρουργιο για 29.999 και να μην πληρωνει τιποτα. Τωρα δηλαδη που θα ριξουν τους φορους στα αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου δεν θα ειναι πολλα καλα αμαχια που θα στιχιζουν πανω απο 30.000 ευρω εκτος αμα θελεις φερραρι η Λαμποργκινη. Αλλο το παραλογο της υποθεσεις ειναι η 'προκρουστια' λογικη του ελληνικου κρατους αν περεσεβει ποδι κοβει ποδι αμα δεν φτανει το τραβαμε να 'τεντωσει'.τα 5 λεπτα μου παρακαλω....
Παιδιά το πρόβλημα είναι πολύπλοκο και δύσκολο και θέλει σωστή μελέτη.
Και αυτό που προτείνεις είναι άδικο. Γιατί να ισχύει για όλους; Δεν μπορεί να ψηφίζεται αναδρομικά κάτι το οποίο θα επηρεάσει εμφανώς την τσέπη μου!
Όταν αγόρασα εγώ το αυτοκίνητό μου (λέμε τώρα) έκανε 40000 Ευρώ αλλά ήταν 1995 κυβικά. Έκανα τους υπολογισμούς μου σύμφωνα με τα τότε δεδομένα και το πήρα. Δεν μπορείς να το αλλάξεις τώρα και να πληρώνω!
Αυτό που κάνουνε είναι σωστό. Το λάθος είναι ότι θα ισχύσει από την 1/1/2003. Τέτοια πράγματα χρειάζονται χρόνο. Έπρεπε να ισχύσει από 1/1/2004 ή 2005. -
---Με την εμπορική του αξία και όχι με τον κυβισμό, θα συνδεθεί το τεκμήριο διαβίωσης που θα επιβαρύνει κάθε αυτοκίνητο από το 2003.
Αυτό θα γίνει με τροπολογία που αναμένεται να καταθέσει στη Βουλή, ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Χριστοδουλάκης.
Έτσι, για τα ήδη κυκλοφορούντα αυτοκίνητα, ως τεκμήριο θα υπολογίζονται όσα είναι μεγαλύτερα των 2.000 κ.εκ. και αυτά που η εμπορική τους αξία υπερβαίνει τα 30.000 ευρώ, για όσα κυκλοφορήσουν από την 1η Ιανουαρίου του 2003.---- autopress.gr
Firebird κουκλάρα μου σου 'ρχομαι!!!!!!!!!!
Ο syele έχει απόλυτο δίκιο σ' αυτά που λέει....
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Αυτό με τα 30.000 ευρώ πολύ μου άρεσε!! Είναι επιτέλους κάτι δίκαιο!!
Δηλαδή εγώ που είμαι ζάπλουτος κλέβοντας την εφορία θα μπορώ κάλλιστα να αλλάζω 3-4 ΜΧ-5 κάθε χρόνο, αλλά ο καημένος ο γείτονάς μου που είναι κορόιδο μισθωτός και δεν μπορεί να κρύψει τίποτα και με αίμα αγόρασε ένα καλό οικογενειακό με 31.000 θα του πιούν το αίμα με το μπουρί της σόμπας!!!
Βρε δεν σοβαρευόμαστε λέω εγώ; Πετάξτε ένα φόρο 20 λεπτά το λίτρο στα καύσιμα και κόφτε διόδια, τέλη, τεκμήρια και λοιπά κουφά. Έτσι όσο χρησιμοποιείς πληρώνεις, τελεία και παύλα. Είναι και πιο οικολογικό. Αλλά ποιος νοιάζεται για αυτά; Άπαξ και 'τρώμε' καλά πάμε.
Σημφωνο απολυτα
Μιας και μενω μονιμα στο εξωτερικο εδω και 8 χρονια. Ενα πραγμα εχω να πω για την Ελλαδα. Η Ελλαδα αλλαζει. Σιγα αλλα σταθερα. Το σημαντικοτερο..... Η Ελλαδα δεν γυρναει πισω..... Πολλη σωστο να καταργησουν τα τεμηρια για αμαχια κατω απο 30.000 Ευρω. Ειναι ομως παραλογο να εφαρμοσουν αυτο το συστημα ΜΟΝΟ για οσα αμαχια αγοραστουν απο το 2003 και οχι για παλλιοτερα μιας και αυτο ειναι . Ξερεις τι ειναι να εχεις ενα αμαχι 2300 κυβ(το οποιο αγοραζεις μεταχειρισμενο) και να εχεις να πληρωνεις τεκμηριο ενω ο γειτονας σου αγοραζει ενα SAAB ολοκαιρουργιο για 29.999 και να μην πληρωνει τιποτα. Τωρα δηλαδη που θα ριξουν τους φορους στα αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου δεν θα ειναι πολλα καλα αμαχια που θα στιχιζουν πανω απο 30.000 ευρω εκτος αμα θελεις φερραρι η Λαμποργκινη. Αλλο το παραλογο της υποθεσεις ειναι η 'προκρουστια' λογικη του ελληνικου κρατους αν περεσεβει ποδι κοβει ποδι αμα δεν φτανει το τραβαμε να 'τεντωσει'.τα 5 λεπτα μου παρακαλω....
Παιδιά το πρόβλημα είναι πολύπλοκο και δύσκολο και θέλει σωστή μελέτη.
Και αυτό που προτείνεις είναι άδικο. Γιατί να ισχύει για όλους; Δεν μπορεί να ψηφίζεται αναδρομικά κάτι το οποίο θα επηρεάσει εμφανώς την τσέπη μου!
Όταν αγόρασα εγώ το αυτοκίνητό μου (λέμε τώρα) έκανε 40000 Ευρώ αλλά ήταν 1995 κυβικά. Έκανα τους υπολογισμούς μου σύμφωνα με τα τότε δεδομένα και το πήρα. Δεν μπορείς να το αλλάξεις τώρα και να πληρώνω!
Αυτό που κάνουνε είναι σωστό. Το λάθος είναι ότι θα ισχύσει από την 1/1/2003. Τέτοια πράγματα χρειάζονται χρόνο. Έπρεπε να ισχύσει από 1/1/2004 ή 2005.Κανεις δεν θα σου πει πληρωσε για προηγουμενα ετη αναδρομικα. Το προβλημα ειναι πες οτι περνεις ενα μεταχειρισμενο 17.000 Ευρω Wrangler 2.5 στο οποιο θα εχεις τεκμηριο ενω αμα επερνες καινουργιο με τα ιδια κυβικα και 25.000 τοτε δεν εχεις τεκμηριο. Αυτο ειναι δικαιο!..γιατι δηλαδη αυτος που δινει περισσοτερα 8.000 δεν εχει ενα παραπανο λογο να δικαιολογισει που βρηκε τα λεφτα απο αυτον που εδωσε λιγοτερα. Θα μας τρεχει παλι η ευρωπαικη ενωση στα δικαστηρια οπως μας τρεχει με τα μεταχειρισμενο εισαγωγης.
Ετσι για να τεκμηριωσω την απαντηση μου ετρεξα στην μηχανη αναζητησης τον 4 τροχων οσα αυτοκινητα ειναι πανω απο 2.000 κε και κατω απο 30.000 και ολλα ολλα ηταν 3 αμαχια (http://www.4troxoi.gr/technical/)
Hyundai New Coupe GK 2.7
Jeep Wrangler 2.5 Soft Top Sport
Tata Safari 2.0 TD 4x4Δωρων αδωρον δηλαδη. Για να παρεις μεταχειρισμενο πανω απο 2000 κε ουτε συζητηση.
Απο την αλλη μερια οι βουλευταδες θα παραλαβουν ολοκαινουργιες Mercedes 2.0 Compressor gia 48.423,00€.
Γιατι αυτοι δεν βαζουν περιορισμους στην αχια του αμαχιου πχ 25.000€ που θα μας χαρατσωσει ο καθε βουλευτης.Και οπως λεει ο Ελληνικος λαος οι παπαδες το πρωτο πραγμα που θα ευλογησουν ειναι τα γενια τους.
Τελικά τι γίνεται με τα τεκμήρια ;