-
Απλά επειδή το διάβασα , για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι και να σχολιάζουμε...
Προσωπικά έχω οδηγήσει τα δύο για αρκετά χλμ
http://autoholix.com/2018/04/06/citroen ... F%8C-test/
-
Απλά επειδή το διάβασα , για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι και να σχολιάζουμε...
Προσωπικά έχω οδηγήσει τα δύο για αρκετά χλμ
http://autoholix.com/2018/04/06/citroen ... F%8C-test/
-
Απλά επειδή το διάβασα , για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι και να σχολιάζουμε...
Προσωπικά έχω οδηγήσει τα δύο για αρκετά χλμ
http://autoholix.com/2018/04/06/citroen ... F%8C-test/
-
Ψάχνεις παλιό αυτοκίνητο;
-
Οχι βρε συ , απλά ήταν πιασάρικος τίτλος...
Αλλά το έβαλα για να κατανοήσουν κάποια πράγματα κάποιοι που έρχονται από το παρελθόν και ζουν και σήμερα...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Απλά επειδή το διάβασα , για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι και να σχολιάζουμε..Αυτα τα αυτοκίνητα (πλην ισως του mini και οχι σε νορμαλ μορφή) τα κοροϊδεύαμε την δεκετία του 70 οταν είμαστε πιτσιρικάδες και οι ιδιοκτήτες τους που συνήθως μας ζήταγαν να τα σπρώξουμε γιατί έμειναν η για να πάρουν μπροστά τρώγαν γερό δουλεμα πριν τους βοηθήσουμε!
Απο τότε τα θεωρούσαμε αρχαιολογίες και σακαράκες!
Εχω οδηγήσει τον σκαραβαίο και το Renault 4 από εκείνη την εποχή, τα είχαν αρχαιολάτρες φίλοι ... ψέματα λεω , απλώς οι πατεράδες ανακάλυψαν την ιαπωνική υπεροχή και τα ξεφορτώθηκαν στα παιδιά τους ...εντυπώσεις.... φρόντισα να διαγραφούνε από τη μνήμη μου γιατί οσο να ναι μπορεί να σου αφήσουν θέματα ! -
Φίλε μου το 2CV δεν σε άφηνε ποτέ . Πήγαινε με κομμένο συρματόσχοινο γκαζιού με το τσοκ , οι ταχύτητες έμπαιναν καρφωτές και βέβαια επειδή οι πλατίνες ήταν πίσω από την φτερωτή και προστατευμένες με πετσί , μπορούσες να περάσεις μέσα από ποτάμι και δεν σε ένοιαζαν βροχές και νερά . Σε αντίθεση με κάτι γκόλφ εκείνης της εποχής που έμεναν με το παραμικρό .
-
Καταρχάς Χρόνια Πολλά σε όλους και Χρηστός Ανέστη. Καταρχήν το συγκεκριμένο συγκριτικό εκκινεί με γκολ από τα αποδυτήρια που έχουν φάει τόσο το θρυλικό μίνι όσο και ο σκαραβαίος. Το 2cv μπορεί να μην είχε τα κιλά λαμαρίνας του σκαραβαίου καθώς και την ηχομόνωση (χιχιχιχι! κάτι μου θυμίζει αυτό...) αλλά για ολόκληρες δεκαετίες μπορούσε να πασάρεται ως ολοκληρωμένο όχημα τόσο στην αρχή της καριέρας του (σαν οικογενειακό) όσο και στο τέλος της σαν δεύτερο - μικρό αλλά και ελευθέρου χρόνου. Με ανάρτηση τέτοια που για να τουμπάρει έπρεπε να το θέλει ο ιδιοκτήτης (ο οποίος θα έπρεπε να έχει ιδιαίτερες γνώσεις κασκαντερ!) με χώρους που ακόμη και τα πρώτα ιαπωνικά που πάτησαν το 'πόδι τους' στην γηραιά ήπειρο θα ζήλευαν και με αξιοπιστία αναφοράς. Είχε ένα τέτοιο μια συμφοιτήτρια και όλων μας έτρεχαν τα σάλια όταν το βλέπαμε να το οδηγεί ή παρκαρισμένο στο παρκινγκ του πανεπιστημιου. Με τον μουσαμα να μπορεί να μαζευτεί ανά πάσα στιγμή και πολύ εύκολα να σου δίνει την αίσθηση του πιο διασκεδαστικού κάμπριο ενώ βλέποντας έπειτα υλοποιήσεις του τύπου πανοραμικής οροφής λέω δεν μπορεί... Από αυτό το αμάξι το διδάχτηκαν. Το μίνι είναι θρύλος έτσι κι αλλιώς. Σε ότι χρώμα και αν το δεις απλά το λατρεύεις από την πρώτη στιγμή. Μικρό όχημα πόλης αλλά με αγωνιάρικη διάθεση γνήσια ιταλικής σχολής. Εκτός και αν μου πείτε πως ο Ελληνας σχεδιαστής του είχε επιρροές από τον σκαραβαίο όταν το σχεδίασε... Κακά τα ψέματα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν θα πεθάνει ποτέ σαν σχήμα και φιλοσοφία μέσα έξω. Ακόμη και τα σημερινά μίνι δεν κρατούν αυτό το ευρηματικό πρωτότυπο καντραν μόνο για την ιδιαίτερη ομορφία του αλλά και την πολύ άριστη εργονομική του διάθεση. Στο μέλλον ακόμη και σε διαστημόπλοια θα δούμε το καντράν του μίνι. Πολλά από δαύτα ακόμη μετέχουν σε ερασιτεχνικά πρωταθλήματα αναβάσεων σε στροφιλίκια όπως της κύμης και μόνο τυχαίο δεν το λες. Ενα αυτοκίνητο απόλυτα οδηγοκεντρικό που απευθύνεται μόνο σε έναν δηλαδή. Το αφεντικό του! Σκαραβαίος. Ο πρόγονος του γκολφ. Το απόλυτα προσδιορισμένο όχημα του λαού και η αρχή μιας θρυλικής φιλοσοφίας που ακολουθεί εως και σήμερα τις υλοποιήσεις των γερμανών. Μπορεί οι εκτός οχήματος να άκουγαν από χλμ μακρυά την μηχανή του όμως οι επιβάτες του μπορούσαν να απολαμβάνουν το ταξίδι τους σε μια ανηχοϊκή σπηλιά. Εχει ακόμη ένα χρώματος μπλε ο μπάρμπας μου. Αληθινό πάντσερ δεν τον εγκατελειψε ποτέ. Ούτε όμως κι εκείνος. Στα συχνά ταξίδια του στην Αλεξανδρούπολη από την Βοιωτία πάντα έβρισκε ένα λόγο να το προτιμήσει αλλά πραγματικά το παράκανε όταν ούτε το renault 21 δεν στάθηκε ικανό κατά αυτόν στα μεγάλα του ταξίδια. Απίστευτα πράγματα... Ο απόλυτος οπαδός του γκρουπ δηλαδή! Στην γειτονιά μου την παράξενη με κάθε suv στο γκαράζ κάθε σπιτιού μια συμπαθητική κυριούλα έχει έναν κατακόκκινο πάντα πλυμένο και καθαρό που δεν τον αποχωρίζεται ποτέ. Το αυτοκίνητο μοιάζει να βγήκε από την έκθεση μόλις χθες και μάλλον μετά τόσα χρόνια μάλλον για πετ το έχει παρά για αυτοκίνητο. Τέτοια φροντίδα. Παρόμοια φροντίδα δείχνει και ένας ψυχάκιας στην γειτονιά για τα λείψανα των 2cv που μαζεύει, ανακατασκευάζει και έπειτα σπρώχνει σε τρελαμένους συλλέκτες. Για σου βρε Κριού. Σε πολλά δεν συμφωνούμε αλλά έχεις ένα τρόπο να με κερδίζεις κάποιες φορές άρρωστε σιτροενακια... Χρόνια σου Πολλά και Χρηστός Ανέστη. Γατε κάτι μου λέει πως στο θέμα έχεις πολλά να πεις και με τον γνωστό σου ιδιαίτερο τρόπο. Αναμένω τις παρατηρήσεις σου ειδικά στο θέμα των συλλήψεων!
-
Χρόνια πολλά! Ωραία τα πες και ταξιδιάρικα.
Εγώ απ' την πλευρά μου μεγάλωσα μέσα στα mini που είχε τότε ο πατέρας μου, ο θείος μου και ο νονός μου!
Λατρεμένες εποχές, λατρεμένα αμάξια..
Ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου το είχε κάνει αεροπλάνο, mini cooper look και δεν θυμάμαι μηχανικά τι του είχε βάλει και πήγαινε σαν πυραυλάκι. Μέχρι που το φερε κάτι τούμπες και πήγε γι' άλλα. Έτσι κι αλλιώς δεν μας χώραγε πια. Περιττό να πω ό,τι από τότε δεν ξαναγαπησαμε αμάξι της οικογένειας! -
Το λιγοτερο συγκινηθηκα φιλε απο την περιγραφη σου και τις αναμνησεις που παρεθεσες. Να μαστε καλα!
-
Χρόνια Πολλά και από μένα σε όλα τα παιδιά .
Ο σκαραβαίος ήταν το αμάξι που πήρε ο πατέρας μου από ένα θείο του και το κράτησε 3 χρόνια από το 1962-1965 . Εγώ το θυμάμαι ελάχιστα μια και ήμουν πολύ μικρός τότε . Το 1965 πήρε το βόλβο 122 S 1.8 και ήταν το τρίτο βόλβο στην οικογένεια .
Ο θείος που είχε δώσει στον πατέρα μου τον σκαραβαίο , είχε πάρει καινούργιο , τον οποίο τον οδήγησα στα τέλη του 70 που πλέον είχα δίπλωμα οδήγησης .
Περίεργο αμάξι , οδηγούσα ένα γκόλφ τότε και ο σκαραβαίος μου είχε φανεί απολίθωμα . Στενάχωρος , άβολος .
Το 81 πήρα ένα πόνυ με την μηχανή του ντε-σε-βω , για την ακρίβεια του Αμί 8 , μια και έβγαζε 35 άλογα αντί για 27 που έβγαζε το ντε-σε-βω .
Ο ορισμός του χαβαλέ . Πήγαινε παντού , φόρτωνε ότι ήθελες , έπαιρνε κλίσεις , οι ταχύτητες αν βαριόσουν να πατήσεις ντεμπραγιάζ έπαιζες λίγο με τις στροφές του κινητήρα και τις έπαιρνε . Εχω περάσει διάφορες ιστορίες με το αμαξάκι , αλλά και με ένα ντιάν που είχε ένας συγγενής .
Πέρα από τα τρία αυτά , είχα οδηγήσει τότε και το ρενώ κατρέλ , ανάλογης φιλοσοφίας ,
-
http://www.drive.gr/posts/classic/ta-13 ... -ton-kosmo
...να συμπληρωσω και το α-μη-οκτω-το-απολυτο-χρεπι που μου ειχε αφηκει ενας συγκατοικος οταν εκανε έρανο-έρασμο και τα ζασταβα 750, τον κιτ μου, με εκανε σπορτσμαν στα 20, 8 μηνες χωρις μιζα...
-
3rd generation Corolla του 1978
1o αυτοκίνητο που οδήγησα. Ο ορισμός του οικογενειακού για την εποχή...
Εγώ βέβαια ήμουν 15 και το μόνο που έκανα ήταν κωλιές σε μια αλάνα...
Μετά κάποιος μου σφύριξε ότι στο μέλλον η συντριπτική πλειοψηφιά των ΙΧ θα έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς... -
To πρώτο μου σαν φοιτητής ήταν ένα SIMCA HORIZON 1.1 κ.εκ χρώματος μπλε με σαλόνι επίσης ανοιχτό μπλε,με διχρωμία στο ταμπλό!!!. Μου χάρισε απίστευτες στιγμές Από Κρήτη έως και Αλεξανδρούπολη. Σαλόνι αναφοράς και ανάρτηση για πολλές... ξάπλες! Δυνατές συγκινήσεις σε κατσάβραχα που μόνο με το duster θα δοκίμαζα να πάω πάλι. Σε αυτό όταν χρειάστηκε άλλαξα μόνος μου και τον πρώτο μου ιμάντα δυναμό. Δεν με άφησε ποτέ στην μέση του πουθενά (και πιστέψτε με πήγαινα συχνά εκεί!)
Safari εύρεσης ΠΑΛΑΙΟΥ οικογενειακού αυτοκινήτου