-
*Η Honda θα παρουσιάσει στην επερχόμενη Διεθνή Έκθεση του Ντιτρόιτ στις αρχές του 2018 το νέο Insight, το οποίο είδαμε για πρώτη φορά το μακρινό πλέον 1999.
Αυτή τη φορά, το Honda Insight έρχεται στο προσκήνιο με διαφορετικό σουλούπι. Tο Insight Mk3 θα είναι τετράθυρο, με αρκετά αιχμηρό εμπρός μέρος και χώρους για πέντε ενήλικους επιβάτες αποτελώντας -τυπικά και ουσιαστικά- τον αντικαταστάτη του Civic Hybrid.
Στον τεχνολογικό τομέα, όλα μαρτυρούν πως στο νέο Insight θα δούμε το υβριδικό σύστημα κίνησης που θα υιοθετεί και το νέο CR-V. Το σύστημα δύο+ενός κινητήριων μονάδων i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, έναν 2λιτρο i-VTEC 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντ'αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα. Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.
Το ιαπωνικό μοντέλο θα κατασκευάζεται, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, στις ΗΠΑ, όπου και θα πωλείται αρχικά αμέσως μετά το καλοκαίρι του 2018.*
Πηγή
-
*Η Honda θα παρουσιάσει στην επερχόμενη Διεθνή Έκθεση του Ντιτρόιτ στις αρχές του 2018 το νέο Insight, το οποίο είδαμε για πρώτη φορά το μακρινό πλέον 1999.
Αυτή τη φορά, το Honda Insight έρχεται στο προσκήνιο με διαφορετικό σουλούπι. Tο Insight Mk3 θα είναι τετράθυρο, με αρκετά αιχμηρό εμπρός μέρος και χώρους για πέντε ενήλικους επιβάτες αποτελώντας -τυπικά και ουσιαστικά- τον αντικαταστάτη του Civic Hybrid.
Στον τεχνολογικό τομέα, όλα μαρτυρούν πως στο νέο Insight θα δούμε το υβριδικό σύστημα κίνησης που θα υιοθετεί και το νέο CR-V. Το σύστημα δύο+ενός κινητήριων μονάδων i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, έναν 2λιτρο i-VTEC 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντ'αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα. Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.
Το ιαπωνικό μοντέλο θα κατασκευάζεται, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, στις ΗΠΑ, όπου και θα πωλείται αρχικά αμέσως μετά το καλοκαίρι του 2018.*
Πηγή
-
*Η Honda θα παρουσιάσει στην επερχόμενη Διεθνή Έκθεση του Ντιτρόιτ στις αρχές του 2018 το νέο Insight, το οποίο είδαμε για πρώτη φορά το μακρινό πλέον 1999.
Αυτή τη φορά, το Honda Insight έρχεται στο προσκήνιο με διαφορετικό σουλούπι. Tο Insight Mk3 θα είναι τετράθυρο, με αρκετά αιχμηρό εμπρός μέρος και χώρους για πέντε ενήλικους επιβάτες αποτελώντας -τυπικά και ουσιαστικά- τον αντικαταστάτη του Civic Hybrid.
Στον τεχνολογικό τομέα, όλα μαρτυρούν πως στο νέο Insight θα δούμε το υβριδικό σύστημα κίνησης που θα υιοθετεί και το νέο CR-V. Το σύστημα δύο+ενός κινητήριων μονάδων i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, έναν 2λιτρο i-VTEC 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντ'αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα. Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.
Το ιαπωνικό μοντέλο θα κατασκευάζεται, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, στις ΗΠΑ, όπου και θα πωλείται αρχικά αμέσως μετά το καλοκαίρι του 2018.*
Πηγή
-
Γιατι το καπω δειχνει τοσο παραφουσκωμενο? Περιεργη μασκα.
-
Όλα τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν παρόμοιο προφίλ με παραφουσκομένο καπό και είναι λόγω της νομοθεσίας για την προστασία των πεζών , η μάσκα είναι σαν του νέου civic ,το αυτοκίνητο συνολικά μου αρέσει !
-
*Παγκόσμια πρεμιέρα αύριο 28 Μαρτίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης ενώ το λανσάρισμά του στις Η.Π.Α. θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.
Το νέο Insight δεν έχει σχέση με το προγενέστερο και θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο Civic και στο Accord, με τα οποία μοιάζει σχεδιαστικά, θυμίζοντας στο τελείωμά του 4θυρο κουπέ. Το νέο Honda Insight μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το υπάρχον 10ης γενιάς Civic, ωστόσο φέρει πολλές αλλαγές και σε τεχνικό επίπεδο, εξασφαλίζοντας υψηλότερα επίπεδα ανέσεων. Επίσης, διαθέτει αλουμινένιο καπό και πρόσθετη ηχομόνωση στο χώρο του κινητήρα, στα εμπρός φτερά και στις πόρτες.
Μοντέρνο σχεδιασμό διαθέτει και το εσωτερικό του νέου Honda Insight, όπου κυριαρχούν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την οθόνη TFT των 7 ιντσών, η οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων στην κονσόλα και τα μπουτόν επιλογής κίνησης, αντί του κλασικού επιλογέα ταχυτήτων. Οι χώροι είναι άνετοι για όλους τους επιβάτες (μεταξόνιο 2.700 χλμ.) και για τις αποσκευές (428 λτ.).
Την κίνηση του νέου Honda Insight αναλαμβάνει ένας νέας γενιάς υβριδικό σύνολο, το οποίο αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. κύκλου Atkinson, από ένα ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία ιόντων – λιθίου που είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 151 ίππους και τα 267 Nm ροπής. Το Insight διαθέτει τρεις επιλογές οδήγησης, τη Normal, την Econ και την Sport. Στις περισσότερες συνθήκες το Insight λειτουργεί μόνο με την ηλεκτρική ισχύ, αντλώντας ενέργεια από τον κινητήρα, ο οποίος λειτουργεί σαν γεννήτρια και στέλνει ρεύμα είτε στο ηλεκτρικό μοτέρ ή στην μπαταρία. Προς το παρόν η Honda δεν ανακοινώνει νούμερα επιδόσεων ή κατανάλωσης.*
-
Ωραίο, εν αναμονή χαρακτηριστικών
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Νέο Honda Insight