-
Ελάτε ρε παιδιά, το ποστ απο τη πρωτη στιγμή είναι λάθος, προσπαθει να βάλει πρωτη εν κινηση . Μονο σε μερικά αμάξια μπαίνει, όχι σε όλα. Σε όσα δεν μπαίνει απλα δεν βάζουμε, πως θα γίνει δηλαδή....κόβουμε αρκετά και την βάζουμε αν είναι αναγκη.
Η πρωτη χρειαζεται μονο εαν είναι σταματημένο ή τσουλαει ελαφρώς, τα 10 και 20 χ.α.ω για πρώτη είναι αστεία. -
Δεν είναι λάθος το ποστ.........ο τρόπος οδήγησης είναι λίγο περίεργος και τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα δέχονται την πρώτη εν κινήσει, αλλά όχι και με 10 χλμ . Από τη στιγμή που ο φίλος, παλιότερα το έκανε με κατέβασμα και τώρα όχι, σίγουρα κάτι έχει φθαρεί από αυτό το στυλ οδήγησης.
-
Όταν ανεβαίνει κάποιος μία ανηφόρα και πρέπει να κατεβάσει από δευτέρα σε πρώτη τι θα κάνει; Θα σταματήσει το αυτοκίνητο εντελώς, θα βάλει πρώτη και θα ξεκινήσει ξανά; Εγώ που κατεβάζω με λίγα χλμ σε πρώτη μπαίνει χαλαρά... Συγχρονιζέ από όσο ξέρω δεν έχει μόνον η όπισθεν στα σημερινά αυτοκίνητα...Ας ρωτήσει σε κάποιο συνεργείο εξουσιοδοτημένο.
-
Και εγώ δεν θεωρώ πως είναι λάθος το ποστ και συμφωνώ απόλυτα με τον sarantish ίσως από βδομάδα αν βρω χρόνο ξανά πάω σε κάποιο συνεργείο να ξανά δουν το αμάξι
-
Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
Όταν ανεβαίνει κάποιος μία ανηφόρα και πρέπει να κατεβάσει από δευτέρα σε πρώτη τι θα κάνει; Θα σταματήσει το αυτοκίνητο εντελώς, θα βάλει πρώτη και θα ξεκινήσει ξανά; Εγώ που κατεβάζω με λίγα χλμ σε πρώτη μπαίνει χαλαρά... Συγχρονιζέ από όσο ξέρω δεν έχει μόνον η όπισθεν στα σημερινά αυτοκίνητα...Ας ρωτήσει σε κάποιο συνεργείο εξουσιοδοτημένο.Με πόσα χλμ θα κατεβάσεις σε πρώτη;Γιατι λέει ότι αν έχει μέχρι 10χλμ/ωρα μπορεί να κατεβάσει,αυτό εμένα δεν μου κάνει για ύπαρξη μηχανικού προβλήματος.
-
20 χλμ για να μπει η 1η ταχύτητα μου φαίνονται πάρα πολλά.
Οταν ανεβαινεις ανηφόρα και σε κόβει η κλιση της , εμπειρικά καταλαβαίνεις πως δεν θα σε βγάλει κ βάζεις 1η. Το αμάξι είναι σε διαδικάσια επιβράνδυσης λόγω της κλισης. Αφήνεις γκάζι να 'αναπνεύσει'' κ τη βάζεις.Καθε αυτοκίνητο έχει τα κουμπιά του βέβαια, αλλα πιστεύω πως η κινητική ενέργεια (φόρα) που έχει το ίδιο το όχημα είναι σημαντικό.
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Όταν ανεβαίνει κάποιος μία ανηφόρα και πρέπει να κατεβάσει από δευτέρα σε πρώτη τι θα κάνει; Θα σταματήσει το αυτοκίνητο εντελώς, θα βάλει πρώτη και θα ξεκινήσει ξανά; Εγώ που κατεβάζω με λίγα χλμ σε πρώτη μπαίνει χαλαρά... Συγχρονιζέ από όσο ξέρω δεν έχει μόνον η όπισθεν στα σημερινά αυτοκίνητα...Ας ρωτήσει σε κάποιο συνεργείο εξουσιοδοτημένο.
Με πόσα χλμ θα κατεβάσεις σε πρώτη;Γιατι λέει ότι αν έχει μέχρι 10χλμ/ωρα μπορεί να κατεβάσει,αυτό εμένα δεν μου κάνει για ύπαρξη μηχανικού προβλήματος.
Ναι με τόσα μπορεί και με λιγότερα.
20 χλμ για να μπει η 1η ταχύτητα μου φαίνονται πάρα πολλά.
Οταν ανεβαινεις ανηφόρα και σε κόβει η κλιση της , εμπειρικά καταλαβαίνεις πως δεν θα σε βγάλει κ βάζεις 1η. Το αμάξι είναι σε διαδικάσια επιβράνδυσης λόγω της κλισης. Αφήνεις γκάζι να 'αναπνεύσει'' κ τη βάζεις.Καθε αυτοκίνητο έχει τα κουμπιά του βέβαια, αλλα πιστεύω πως η κινητική ενέργεια (φόρα) που έχει το ίδιο το όχημα είναι σημαντικό.
Με 20χλμ και εγώ δεν πιστεύω να κουμπώσει 1η από 2α. Στην ανηφόρα κάνω αυτό που γράφεις: 'αφήνω για λίγο το γκάζι να αναπνεύσει και βάζω πρώτη' μόλις δω ότι η δευτέρα δεν θα τραβήξει. Εξάλλου στην ανηφόρα με το που αφήνεις το γκάζι τα χιλιόμετρα μειώνονται γρήγορα.
-
Χθες έκανα δοκιμή και έβαλα με 30 πρώτη.
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Χθες έκανα δοκιμή και έβαλα με 30 πρώτη.Και;
-
Θα προσπαθήσω και με 60.
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Θα προσπαθήσω και με 60.Οπότε δεν έσπασε κάτι!!!
Η φάση θυμίζει
Youtube Video -
δες αν μπαίνει κ η οπισθεν...
-
Κλασική ζημιά από την χρήση βαλβολίνης GL-5 που χρησιμοποιούν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία του Δάβαρη. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζει και του αδερφού μου επειδή έχει την φάκα του δωρεάν σέρβις. Βάζουν μόνο GL-5 ενώ ο κατασκευαστής λέει GL-4.
Νομίζουν ότι η GL είναι προδιαγραφή ποιότητας και σου λέει το 5 είναι μεγαλύτερη – νεότερη προδιαγραφή ενώ η API ορίζει τις προδιαγραφές GL σαν καταλληλότητας.
Η GL 5 είναι για διαφορικά με υποειδές γρανάζια και μπλοκέ διαφορικά και με πρόσθετα που φθείρουν τον ορείχαλκο που είναι κατασκευασμένα τα γραναζάκια των συνχρονιζέ.
Έχω δει ανοιγμένο κιβώτιο Λάντσια Dedra, που ο κάτοχος της «νόμιζε» ότι η GL 5 ήταν 'καλύτερη' από την 4, με τα συνχρονιζέ ψωριασμένα … -
Ο χρήστης LANCIANOS έγραψε:
Κλασική ζημιά από την χρήση βαλβολίνης GL-5 που χρησιμοποιούν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία του Δάβαρη. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζει και του αδερφού μου επειδή έχει την φάκα του δωρεάν σέρβις. Βάζουν μόνο GL-5 ενώ ο κατασκευαστής λέει GL-4.
Νομίζουν ότι η GL είναι προδιαγραφή ποιότητας και σου λέει το 5 είναι μεγαλύτερη – νεότερη προδιαγραφή ενώ η API ορίζει τις προδιαγραφές GL σαν καταλληλότητας.
Η GL 5 είναι για διαφορικά με υποειδές γρανάζια και μπλοκέ διαφορικά και με πρόσθετα που φθείρουν τον ορείχαλκο που είναι κατασκευασμένα τα γραναζάκια των συνχρονιζέ.
Έχω δει ανοιγμένο κιβώτιο Λάντσια Dedra, που ο κάτοχος της «νόμιζε» ότι η GL 5 ήταν 'καλύτερη' από την 4, με τα συνχρονιζέ ψωριασμένα …Επισκεύασα σασμάν (ρουλεμάν) σε tucson με 250.000 χλμ. Γίνεται χρήση βαλβολινης eneos 75w-90 gl-5 ενώ όπως σωστά λες προτείνει gl-4. Κάπου είχα διαβάσει ότι η ενεος δεν προκαλεί διάβρωση με την gl-5 προδιαγραφή. Αυτό φάνηκε και όταν ανοικτηκε το σασμάν, ήταν σε άριστη κατασταση εκτός από το ρουλεμάν του πρωτευοντως άξονα.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
δεν μπαινει η πρωτη