-
καλησπερα εχω ενα kia picanto 2007 diesel 1100cc το οποιο εχει turbo απο οπως ολα τα diesel.οταν πηγαινω με 5η ας πουμε με 120χλμ σταθερα μετα απο περιπου ενα χιλιομετρο η τουρμπινα σταματαει να δουλευει και το αμαξι δεν τραβαει καθολου ακομα και αν κατεβασω ταχυτητα δυσκολευεται αρκετα.... οταν γινεται αυτο η τουρμπινα ακουγεται στης 1800rpm-2200rpm και μετα σβηνει... πριν λιγες μερες καταλαβα οτι αν περιπου στις 2900-3000rpm ισα που παταω το γκαζι ισα ισα για κανα 15 δευτερολεπτα το αμαξι αρχιζει να τουρμπιζει κανονικα .... το πηγα σε μηχανικο και ειπε οτι τα κολαρα ηταν χαλαρα αλλα το ξαναεκανε το προβλημα του εξηγησα τι γινεται και ειπε οτι ειναι φυσιολογικο ... υπαρχει καποια λυση να μην συμβαινει αυτο ? γινεται να βαλω μπαρομετρο και αν ναι θα βοηθησει ?
-
καλησπερα εχω ενα kia picanto 2007 diesel 1100cc το οποιο εχει turbo απο οπως ολα τα diesel.οταν πηγαινω με 5η ας πουμε με 120χλμ σταθερα μετα απο περιπου ενα χιλιομετρο η τουρμπινα σταματαει να δουλευει και το αμαξι δεν τραβαει καθολου ακομα και αν κατεβασω ταχυτητα δυσκολευεται αρκετα.... οταν γινεται αυτο η τουρμπινα ακουγεται στης 1800rpm-2200rpm και μετα σβηνει... πριν λιγες μερες καταλαβα οτι αν περιπου στις 2900-3000rpm ισα που παταω το γκαζι ισα ισα για κανα 15 δευτερολεπτα το αμαξι αρχιζει να τουρμπιζει κανονικα .... το πηγα σε μηχανικο και ειπε οτι τα κολαρα ηταν χαλαρα αλλα το ξαναεκανε το προβλημα του εξηγησα τι γινεται και ειπε οτι ειναι φυσιολογικο ... υπαρχει καποια λυση να μην συμβαινει αυτο ? γινεται να βαλω μπαρομετρο και αν ναι θα βοηθησει ?
-
καλησπερα εχω ενα kia picanto 2007 diesel 1100cc το οποιο εχει turbo απο οπως ολα τα diesel.οταν πηγαινω με 5η ας πουμε με 120χλμ σταθερα μετα απο περιπου ενα χιλιομετρο η τουρμπινα σταματαει να δουλευει και το αμαξι δεν τραβαει καθολου ακομα και αν κατεβασω ταχυτητα δυσκολευεται αρκετα.... οταν γινεται αυτο η τουρμπινα ακουγεται στης 1800rpm-2200rpm και μετα σβηνει... πριν λιγες μερες καταλαβα οτι αν περιπου στις 2900-3000rpm ισα που παταω το γκαζι ισα ισα για κανα 15 δευτερολεπτα το αμαξι αρχιζει να τουρμπιζει κανονικα .... το πηγα σε μηχανικο και ειπε οτι τα κολαρα ηταν χαλαρα αλλα το ξαναεκανε το προβλημα του εξηγησα τι γινεται και ειπε οτι ειναι φυσιολογικο ... υπαρχει καποια λυση να μην συμβαινει αυτο ? γινεται να βαλω μπαρομετρο και αν ναι θα βοηθησει ?
-
Τα turbos δεν σταματάνε να τουρμπίζουν από μόνα τους, ούτε τουρμπίζουν όποτε θέλουν Από ότι βλέπω η ωφέλιμη περιοχή του συγκεκριμένου μοτέρ είναι από περίπου 1800σαλ μέχρι 3900-4000σαλ, οπότε πιο κάτω ή πιο πάνω από αυτές τις στροφές θα παρατηρείς ότι δεν τραβάει όπως τραβάει εντός της περιοχής αυτής. Η συμπεριφορά που αναφέρει υποδεικνύει μάλλον πρόβλημα στο κύκλωμα του turbo (αφού ήταν χαλαρά τα κολλάρα, δεν τα αλλάξατε ?) ή κάποια διαρροή, πάντως σίγουρα δεν ακούγεται φυσιολογικό....
-
Νομίζω ότι τα έσφιξε τα κολλαρα ο μάστορας ... πήγα σε άλλον μάστορα λίγο πιο εξειδικευμένο στα ντίζελ και μου είπε ότι έχει τρυπήσει το ψυγείο και κάτι με τα λάδια γίνεται νομίζω... είμαι και άσχετος σε αυτά Γίνεται όντως από αυτό να είναι το πρόβλημα ; Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση
-
Ο χρήστης petros_bouralexis έγραψε:
Νομίζω ότι τα έσφιξε τα κολλαρα ο μάστορας ... πήγα σε άλλον μάστορα λίγο πιο εξειδικευμένο στα ντίζελ και μου είπε ότι έχει τρυπήσει το ψυγείο και κάτι με τα λάδια γίνεται νομίζω... είμαι και άσχετος σε αυτά Γίνεται όντως από αυτό να είναι το πρόβλημα ; Ευχαριστώ πολύ για την απάντησηΑυτά που λες είναι τρία διαφορετικά προβλήματα, και κάθε ένα από μόνο του είναι πιθανότατα καταστροφικό. Θα πρότεινα να κάνεις διεξοδικό έλεγχο και να σημειώσεις ακριβώς τη διάγνωση, γιατί έτσι δεν γίνεται δουλειά.
- Δεν τουρμπίζει καθόλου/καλά, σημαίνει πρόβλημα με κολλάρα και turbo
- Τρύπιο ψυγείο σημαίνει διαρροή ψυκτικού και ανέβασμα θερμοκρασίας
- Κάτι με τα λάδια ?!? αν απλώς χάνει λίγο λάδι, κάποια μικροδιαρροή, κάποια φλαντζούλα...αν όμως π.χ. περνάνε λάδια στο ψυκτικό, τότε έχει κάψει φλάντζα ή ραγίσει το μοτέρ.
Κάθε ένα από τα παραπάνω προβλήματα δεν επηρεάζει τα άλλα, και πιθανόν να σου κοστίσουν ακριβά, αν δεν τα διορθώσεις άμεσα....
-
Μήπως εννοεί ψυγείο το intercooler;
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Μήπως εννοεί ψυγείο το intercooler;Μπορεί, αλλά να έχει ΡΑΓΙΣΕΙ το intercooler, και μάλιστα σε stock μοτέρ ? Υπό φυσιολογικές συνθήκες, αυτό είναι εξαιρετικά σπάνιο, πιο συχνά έχω ακούσει για ραγισμένα μαντέμια παρά για ραγισμένα i/c....
-
Tα εργοστασιακά intercooler όπως και τα ψυγεία νερού έχουν πλαστικά καπάκια οπότε είναι εύκολο να έχει από εκεί διαρροή, αλλά και λάδια μπορεί να βρεθούνε μέσα και να στάζουν.
-
Μάλλον έχει ραγίσει το ιντερκούλερ και χάνει πίεση.
Αν είδε στο ιντερκουλερ και λάδια χάνει από την τουρμπίνα -
συγνωμη δεν ημουν σαφης το ιντερκουλερ εννοω και πρεπει να υπαρχαν και λαδια αυριο θα το αφησω και μολις το παρω θα σας ενημερωσω... ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας και τον χρονο σας!!
προβλημα σε αμαξι diesel turbo