-
Θα βάλουν τον μικρό 1.5 στο νεο Evoque,για την E-Pace άγνωστο.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... der-engine
-
H entry-level με τιμή 40900 είναι σχετικά καλή αναλογιζόμενοι τον ανταγωνισμό. Πάντως κοιτώντας τα στοιχεία εργοστασιακής τιμής (25700) και των ρύπων (>120) αν ο εισαγωγέας κατόρθωνε να έριχνε την τιμή μόλις κατά 700€ θα έπεφτε μια κλιμακα κάτω και από 40900 θα κόστιζε σαν αρχική τιμή κάπου στα 37600...... Θα μου πειτε εν καιρώ κρίσης όποιος έχει τα 37600 να πάρει αυτοκίνητο δεν θα τον εμποδίσουν τα 40900 και ούτε θα είναι και πολλοί που θα πάρουν την entry-level, αλλά αυτό είναι αλλη ιστορία.....
Πάντως στην Αγγλία η τιμή της είναι έως και ευκαιρία θα έλεγα - 28.500λίρες ή περί τα 32200€.... -
Λογικα υποθετουν οτι θα βαλεις μερικα εξτρα οποτε δεν εχει νοημα να ριξουν την τιμη κατω απο 25κ. Ασχετη η τιμη στην Αγγλια και μονο ευκαιρια δεν ειναι οταν βρισκεις και Μακαν με 35000 λιρες (περα απο τα αλλα κοστη εκει).
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Λογικα υποθετουν οτι θα βαλεις μερικα εξτρα οποτε δεν εχει νοημα να ριξουν την τιμη κατω απο 25κ. Ασχετη η τιμη στην Αγγλια και μονο ευκαιρια δεν ειναι οταν βρισκεις και Μακαν με 35000 λιρες (περα απο τα αλλα κοστη εκει).Μια χαρά ευκαιρία είναι και στην Αγγλία -καλά για την Ελλάδα δεν μιλάμε καν- γιατί στις 28Κ δεν υπάρχει άλλο premium SUV. Όσο για τις 35Κ που λες, στις 34Κ ξεκινάει η F-Pace, η οποία είναι επίσης ευκαιριάρα
-
Πολύ καλό td -δεν μπόρεσα να βρω μετάφραση για τους μη ιταλομαθείς-, από τον συγκεκριμένο που δεν είναι δημοσιογράφος,αλλά μηχανικός (και μάλιστα νομίζω και καθηγητής στην Ιταλία).
Περιληπτικά σαν μείον αναφέρει: 1) το βάρος και 2) την όχι τόσο καλή αποτελεσματικότητα (100-0 42,2m.) κι εύκολη καταπόνηση των φρένων.
Στα θετικά: 1)το σχεδιασμό των αναρτήσεων (multilink,όμως 4μησι (?) link,εν αντιθέσει με το συνηθισμένο 3μησι link των λοιπών multilink) 2) το καλό αυτόματο κιβώτιο και 3) τις αρκετά καλές δυνατότητες offroad -
Έκανα ένα σχετικό σύντομο test drive στην έκδοση First Edition σε κόκκινο χρωμα που κυριολεκτικά δεν του έλειπε τίποτα σε εξοπλισμό!!!Το εσωτερικό σε απτή και ορατή ποιότητα άνω του μέσου όρου και σίγουρα αντάξιο του ονόματος!!
Οι χώροι πάρα πολύ καλοί και για εμπρός και για πίσω και ο χώρος αποσκευών πολύ καλός σε όγκο και σε σχήμα.
Στην σύντομη διαδρομή που κάναμε με τις 20αρες ζαντες(!!) η ανάρτηση ήταν υποδειγματική (σκληρό set up για suv) και το αυτοκίνητο είχε αρχοντικό πάτημα παρά την μεγάλη διάσταση. Ηχομόνωση καταπληκτική,δεν ακούγεται ούτε ο δρόμος,ούτε τα ελαστικά,ούτε ο κινητήρας ούτε η αεροδυναμική αντίσταση...σαν να είσαι σε μαγικό χαλί!!!
Κινητήρας 2λιτρος diesel με τα 180 άλογα και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων- εδώ αρχίζουν τα αρνητικά...σε καμία περίπτωση δεν είναι αργό αλλά δεν έχεις την αίσθηση που θα περίμενες με την ανάγνωση των specs...Το βάρος του αυτοκινήτου είναι πολύ μεγάλο και έχει άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις.Διαβασα ότι ενώ στην Fpace έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον αλουμίνιο,στην e-pace έχει χρησιμοποιηθεί ατσάλι με αποτέλεσμα το μικρότερο μοντέλο να είναι πιο βαρύ από το μεγάλο SUV!!Αν κάποιος θέλει να τα έχει όλα πρέπει να κοιτάξει μόνο τις βενζινοκίνητης εκδόσεις για να έχει και καλές επιδόσεις.Οι diesel δεν....
Ως εμπορική πρακτική δεν φέρνουν η δεν προωθούν την εισαγωγική έκδοση καθώς μιλούν κατευθείαν για έκδοση S ή SE με πακέτο R Dynamique η όχι..επομένως μιλάμε για τιμές πάνω από 47-50.000
Σαν συμπέρασμα θα προτιμούσα σίγουρα μια βενζινοκίνητη έκδοση και λόγω φρεσκάδας,design,εξοπλισμού (πραγματικά πολύ καλή η S με φώτα full led,οθόνη 10’ ιντσών,δερμάτινα καθίσματα,18αρες ζαντεσ και πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας) δεν θα κοίταζα στα χρήματα αυτά ούτε Mercedes,ούτε BMW,ούτε Audi,ουτεVolvo-ίσως αν έχει καλή τιμή να έβλεπα το DS7 με αντίστοιχο εξοπλισμό και αν οδηγικά με κάλυπτε να το έβαζα στο δίλημμα. -
Κάτι που δεν ήξερα (ξέραμε) και που αφορά την Jaguar και την F-Pace, και το είδα σε αυτό το άρθρο για την άρτι αφιχθείσα F-Pace SVR
This is Jaguar's 542bhp F-Pace SVR
If you want proof that the SUV is the car that ate the world, look no further than Jaguar’s F-Pace. This is also the car that saved the company’s bacon. To date, Jaguar has shifted 132,000 globally, and sold more of them last year than it managed its entire range back in 2011. This is what success circa 2018 looks like.
Πολλά τεμάχια, που έσωσαν (??) την εταιρεία !! Τόσο άσχημα πήγαινε δηλαδή η Jag ?
-
Φοβερό χρώμα και πολύ όμορφο αυτοκίνητο απο κοντά στο δρόμο, εμπνέει μια διακριτική πολυτέλεια που ξεχωρίζει.
Νομίζω πρέπει να φύγει απο τα μελλοντικά μοντέλα πλέον μιας και κυκλοφορεί ανάμεσά μας!!


Jaguar E-Pace