Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Jaguar E-Pace
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Jaguar E-Pace
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    27
    357
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      grimm23 last edited by

      Θα βάλουν τον μικρό 1.5 στο νεο Evoque,για την E-Pace άγνωστο.

      https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... der-engine

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sera2008 last edited by

        H entry-level με τιμή 40900 είναι σχετικά καλή αναλογιζόμενοι τον ανταγωνισμό. Πάντως κοιτώντας τα στοιχεία εργοστασιακής τιμής (25700) και των ρύπων (>120) αν ο εισαγωγέας κατόρθωνε να έριχνε την τιμή μόλις κατά 700€ θα έπεφτε μια κλιμακα κάτω και από 40900 θα κόστιζε σαν αρχική τιμή κάπου στα 37600...... Θα μου πειτε εν καιρώ κρίσης όποιος έχει τα 37600 να πάρει αυτοκίνητο δεν θα τον εμποδίσουν τα 40900 και ούτε θα είναι και πολλοί που θα πάρουν την entry-level, αλλά αυτό είναι αλλη ιστορία.....
        Πάντως στην Αγγλία η τιμή της είναι έως και ευκαιρία θα έλεγα - 28.500λίρες ή περί τα 32200€....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • W
          wantone last edited by

          Λογικα υποθετουν οτι θα βαλεις μερικα εξτρα οποτε δεν εχει νοημα να ριξουν την τιμη κατω απο 25κ. Ασχετη η τιμη στην Αγγλια και μονο ευκαιρια δεν ειναι οταν βρισκεις και Μακαν με 35000 λιρες (περα απο τα αλλα κοστη εκει).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the_ace last edited by

            Ο χρήστης wantone έγραψε:
            Λογικα υποθετουν οτι θα βαλεις μερικα εξτρα οποτε δεν εχει νοημα να ριξουν την τιμη κατω απο 25κ. Ασχετη η τιμη στην Αγγλια και μονο ευκαιρια δεν ειναι οταν βρισκεις και Μακαν με 35000 λιρες (περα απο τα αλλα κοστη εκει).

            Μια χαρά ευκαιρία είναι και στην Αγγλία -καλά για την Ελλάδα δεν μιλάμε καν- γιατί στις 28Κ δεν υπάρχει άλλο premium SUV. Όσο για τις 35Κ που λες, στις 34Κ ξεκινάει η F-Pace, η οποία είναι επίσης ευκαιριάρα

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              panormus772 last edited by

              Πολύ καλό td -δεν μπόρεσα να βρω μετάφραση για τους μη ιταλομαθείς-, από τον συγκεκριμένο που δεν είναι δημοσιογράφος,αλλά μηχανικός (και μάλιστα νομίζω και καθηγητής στην Ιταλία).

              Youtube Video

              Περιληπτικά σαν μείον αναφέρει: 1) το βάρος και 2) την όχι τόσο καλή αποτελεσματικότητα (100-0 42,2m.) κι εύκολη καταπόνηση των φρένων.
              Στα θετικά: 1)το σχεδιασμό των αναρτήσεων (multilink,όμως 4μησι (?) link,εν αντιθέσει με το συνηθισμένο 3μησι link των λοιπών multilink) 2) το καλό αυτόματο κιβώτιο και 3) τις αρκετά καλές δυνατότητες offroad

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                sera2008 last edited by

                Έκανα ένα σχετικό σύντομο test drive στην έκδοση First Edition σε κόκκινο χρωμα που κυριολεκτικά δεν του έλειπε τίποτα σε εξοπλισμό!!!Το εσωτερικό σε απτή και ορατή ποιότητα άνω του μέσου όρου και σίγουρα αντάξιο του ονόματος!!
                Οι χώροι πάρα πολύ καλοί και για εμπρός και για πίσω και ο χώρος αποσκευών πολύ καλός σε όγκο και σε σχήμα.
                Στην σύντομη διαδρομή που κάναμε με τις 20αρες ζαντες(!!) η ανάρτηση ήταν υποδειγματική (σκληρό set up για suv) και το αυτοκίνητο είχε αρχοντικό πάτημα παρά την μεγάλη διάσταση. Ηχομόνωση καταπληκτική,δεν ακούγεται ούτε ο δρόμος,ούτε τα ελαστικά,ούτε ο κινητήρας ούτε η αεροδυναμική αντίσταση...σαν να είσαι σε μαγικό χαλί!!!
                Κινητήρας 2λιτρος diesel με τα 180 άλογα και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων- εδώ αρχίζουν τα αρνητικά...σε καμία περίπτωση δεν είναι αργό αλλά δεν έχεις την αίσθηση που θα περίμενες με την ανάγνωση των specs...Το βάρος του αυτοκινήτου είναι πολύ μεγάλο και έχει άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις.Διαβασα ότι ενώ στην Fpace έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον αλουμίνιο,στην e-pace έχει χρησιμοποιηθεί ατσάλι με αποτέλεσμα το μικρότερο μοντέλο να είναι πιο βαρύ από το μεγάλο SUV!!Αν κάποιος θέλει να τα έχει όλα πρέπει να κοιτάξει μόνο τις βενζινοκίνητης εκδόσεις για να έχει και καλές επιδόσεις.Οι diesel δεν....
                Ως εμπορική πρακτική δεν φέρνουν η δεν προωθούν την εισαγωγική έκδοση καθώς μιλούν κατευθείαν για έκδοση S ή SE με πακέτο R Dynamique η όχι..επομένως μιλάμε για τιμές πάνω από 47-50.000
                Σαν συμπέρασμα θα προτιμούσα σίγουρα μια βενζινοκίνητη έκδοση και λόγω φρεσκάδας,design,εξοπλισμού (πραγματικά πολύ καλή η S με φώτα full led,οθόνη 10’ ιντσών,δερμάτινα καθίσματα,18αρες ζαντεσ και πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας) δεν θα κοίταζα στα χρήματα αυτά ούτε Mercedes,ούτε BMW,ούτε Audi,ουτεVolvo-ίσως αν έχει καλή τιμή να έβλεπα το DS7 με αντίστοιχο εξοπλισμό και αν οδηγικά με κάλυπτε να το έβαζα στο δίλημμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the_ace last edited by

                  Κάτι που δεν ήξερα (ξέραμε) και που αφορά την Jaguar και την F-Pace, και το είδα σε αυτό το άρθρο για την άρτι αφιχθείσα F-Pace SVR

                  This is Jaguar's 542bhp F-Pace SVR

                  If you want proof that the SUV is the car that ate the world, look no further than Jaguar’s F-Pace. This is also the car that saved the company’s bacon. To date, Jaguar has shifted 132,000 globally, and sold more of them last year than it managed its entire range back in 2011. This is what success circa 2018 looks like.

                  Πολλά τεμάχια, που έσωσαν (??) την εταιρεία !! Τόσο άσχημα πήγαινε δηλαδή η Jag ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sera2008 last edited by

                    Φοβερό χρώμα και πολύ όμορφο αυτοκίνητο απο κοντά στο δρόμο, εμπνέει μια διακριτική πολυτέλεια που ξεχωρίζει.

                    Νομίζω πρέπει να φύγει απο τα μελλοντικά μοντέλα πλέον μιας και κυκλοφορεί ανάμεσά μας!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 2 / 2
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr