-
Ανοίγω αυτό το σοβαρό θέμα ( σύνδεση έρευνας – καινοτομίας - επιχειρηματικότητας ) γιατί πιστεύω ότι κάποιος εκεί επάνω έχει κάνει τα πάντα για να μην υπάρχει αυτή η σύνδεση και αυτός ο κάποιος δεν είναι άλλος από το δημόσιο... από το Ελληνικό κράτος.
Τα πάντα φρενάρουν την ανάπτυξη σε αυτόν τον τόπο. Ο εφευρέτης είναι ο τρελός του χωριού τον επιχειρηματίας τον θεωρούν εγκληματία τα πανεπιστήμια δεν βοηθούν την ιδιωτική πρωτοβουλία.
Όλοι μιλούν για ανάπτυξη πολεμώντας την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα. Οι επιστήμονες πολεμούν τους εφευρέτες το ίδιο και τα ΜΜΕ Ρε παιδιά τι συμβαίνει?... κάτι τρέχει και το σύννεφο δεν βρέχει.
Δεν είναι δυνατόν Ευρωπαϊκή χώρα να μην έχει μια επιτροπή αξιολόγησης και στην συνέχεια αξιοποίησης ιδεών και προώθησης αυτών στα πανεπιστήμια για έρευνα και στην συνέχεια στις επιχειρήσεις.
Τόσο βλάκες αποκλείεται να είμαστε ... κάτι άλλο γίνετε ... εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι μας φρενάρουν επίτηδες.
Όλα αυτά δεν είναι τυχαία. Τα παιδιά μας σπούδασαν επιστήμονες και πάνε Γερμανία και Αμερική ή πουλάνε σουβλάκια.
Αξιοκρατικό πολίτευμα θέλουμε και ο καλύτερος να πάει μπροστά με την βοήθεια των άλλων Ελλήνων
Λίγους φόρους, μικρότερο κράτος, λιγότερους νόμους, επένδυση στην μάθηση την έρευνα την καινοτομία και σύνδεση αυτών με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς και των προβλημάτων του Έλληνα.
Δεν ξέρω πως λέγετε αυτό αλλά αυτό χρειαζόμαστε. Ούτε τον Μάο Τσε Τουνγκ θέλω να μου λέει τι να κάνω ούτε τον Ροκφέλερ ή αυτούς που άφησαν πίσω τους. Θέλω ένα κράτος που να βοηθάει τον εφευρέτη την ανάπτυξη και να είναι αυστηρός διαχειριστής στην διαφθορά και στην αξιοκρατία και σε ότι σταματά την έρευνα και το νέον.
Μάθηση χωρίς έρευνα και εφεύρεση για τις ανάγκες της αγοράς είναι φελλός χωρίς μπουκάλι και περιεχόμενο.
Εγώ δεν θα έδινα πτυχία στο πανεπιστήμιο αν δεν είχαν κάνει οι σπουδαστές έστω και μια εφεύρεση με πειραματικά αποτελέσματα και πρακτική εξάσκηση.
Τα μαθήματα έπρεπε να γίνονται κατά 70% μέσα στα εργοστάσια και εργοτάξια ώστε οι μαθητές να είχαν σύνδεση της μάθησης με την πράξη ταυτοχρόνως για να γνώριζαν στην πράξη τα προβλήματα του κάθε κλάδου με έμφαση να λύσουν τα προβλήματά τους. https://www.youtube.com/watch?v=AnyfZRQ ... ubs_digest -
Ανοίγω αυτό το σοβαρό θέμα ( σύνδεση έρευνας – καινοτομίας - επιχειρηματικότητας ) γιατί πιστεύω ότι κάποιος εκεί επάνω έχει κάνει τα πάντα για να μην υπάρχει αυτή η σύνδεση και αυτός ο κάποιος δεν είναι άλλος από το δημόσιο... από το Ελληνικό κράτος.
Τα πάντα φρενάρουν την ανάπτυξη σε αυτόν τον τόπο. Ο εφευρέτης είναι ο τρελός του χωριού τον επιχειρηματίας τον θεωρούν εγκληματία τα πανεπιστήμια δεν βοηθούν την ιδιωτική πρωτοβουλία.
Όλοι μιλούν για ανάπτυξη πολεμώντας την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα. Οι επιστήμονες πολεμούν τους εφευρέτες το ίδιο και τα ΜΜΕ Ρε παιδιά τι συμβαίνει?... κάτι τρέχει και το σύννεφο δεν βρέχει.
Δεν είναι δυνατόν Ευρωπαϊκή χώρα να μην έχει μια επιτροπή αξιολόγησης και στην συνέχεια αξιοποίησης ιδεών και προώθησης αυτών στα πανεπιστήμια για έρευνα και στην συνέχεια στις επιχειρήσεις.
Τόσο βλάκες αποκλείεται να είμαστε ... κάτι άλλο γίνετε ... εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι μας φρενάρουν επίτηδες.
Όλα αυτά δεν είναι τυχαία. Τα παιδιά μας σπούδασαν επιστήμονες και πάνε Γερμανία και Αμερική ή πουλάνε σουβλάκια.
Αξιοκρατικό πολίτευμα θέλουμε και ο καλύτερος να πάει μπροστά με την βοήθεια των άλλων Ελλήνων
Λίγους φόρους, μικρότερο κράτος, λιγότερους νόμους, επένδυση στην μάθηση την έρευνα την καινοτομία και σύνδεση αυτών με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς και των προβλημάτων του Έλληνα.
Δεν ξέρω πως λέγετε αυτό αλλά αυτό χρειαζόμαστε. Ούτε τον Μάο Τσε Τουνγκ θέλω να μου λέει τι να κάνω ούτε τον Ροκφέλερ ή αυτούς που άφησαν πίσω τους. Θέλω ένα κράτος που να βοηθάει τον εφευρέτη την ανάπτυξη και να είναι αυστηρός διαχειριστής στην διαφθορά και στην αξιοκρατία και σε ότι σταματά την έρευνα και το νέον.
Μάθηση χωρίς έρευνα και εφεύρεση για τις ανάγκες της αγοράς είναι φελλός χωρίς μπουκάλι και περιεχόμενο.
Εγώ δεν θα έδινα πτυχία στο πανεπιστήμιο αν δεν είχαν κάνει οι σπουδαστές έστω και μια εφεύρεση με πειραματικά αποτελέσματα και πρακτική εξάσκηση.
Τα μαθήματα έπρεπε να γίνονται κατά 70% μέσα στα εργοστάσια και εργοτάξια ώστε οι μαθητές να είχαν σύνδεση της μάθησης με την πράξη ταυτοχρόνως για να γνώριζαν στην πράξη τα προβλήματα του κάθε κλάδου με έμφαση να λύσουν τα προβλήματά τους. https://www.youtube.com/watch?v=AnyfZRQ ... ubs_digest -
Ανοίγω αυτό το σοβαρό θέμα ( σύνδεση έρευνας – καινοτομίας - επιχειρηματικότητας ) γιατί πιστεύω ότι κάποιος εκεί επάνω έχει κάνει τα πάντα για να μην υπάρχει αυτή η σύνδεση και αυτός ο κάποιος δεν είναι άλλος από το δημόσιο... από το Ελληνικό κράτος.
Τα πάντα φρενάρουν την ανάπτυξη σε αυτόν τον τόπο. Ο εφευρέτης είναι ο τρελός του χωριού τον επιχειρηματίας τον θεωρούν εγκληματία τα πανεπιστήμια δεν βοηθούν την ιδιωτική πρωτοβουλία.
Όλοι μιλούν για ανάπτυξη πολεμώντας την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα. Οι επιστήμονες πολεμούν τους εφευρέτες το ίδιο και τα ΜΜΕ Ρε παιδιά τι συμβαίνει?... κάτι τρέχει και το σύννεφο δεν βρέχει.
Δεν είναι δυνατόν Ευρωπαϊκή χώρα να μην έχει μια επιτροπή αξιολόγησης και στην συνέχεια αξιοποίησης ιδεών και προώθησης αυτών στα πανεπιστήμια για έρευνα και στην συνέχεια στις επιχειρήσεις.
Τόσο βλάκες αποκλείεται να είμαστε ... κάτι άλλο γίνετε ... εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι μας φρενάρουν επίτηδες.
Όλα αυτά δεν είναι τυχαία. Τα παιδιά μας σπούδασαν επιστήμονες και πάνε Γερμανία και Αμερική ή πουλάνε σουβλάκια.
Αξιοκρατικό πολίτευμα θέλουμε και ο καλύτερος να πάει μπροστά με την βοήθεια των άλλων Ελλήνων
Λίγους φόρους, μικρότερο κράτος, λιγότερους νόμους, επένδυση στην μάθηση την έρευνα την καινοτομία και σύνδεση αυτών με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς και των προβλημάτων του Έλληνα.
Δεν ξέρω πως λέγετε αυτό αλλά αυτό χρειαζόμαστε. Ούτε τον Μάο Τσε Τουνγκ θέλω να μου λέει τι να κάνω ούτε τον Ροκφέλερ ή αυτούς που άφησαν πίσω τους. Θέλω ένα κράτος που να βοηθάει τον εφευρέτη την ανάπτυξη και να είναι αυστηρός διαχειριστής στην διαφθορά και στην αξιοκρατία και σε ότι σταματά την έρευνα και το νέον.
Μάθηση χωρίς έρευνα και εφεύρεση για τις ανάγκες της αγοράς είναι φελλός χωρίς μπουκάλι και περιεχόμενο.
Εγώ δεν θα έδινα πτυχία στο πανεπιστήμιο αν δεν είχαν κάνει οι σπουδαστές έστω και μια εφεύρεση με πειραματικά αποτελέσματα και πρακτική εξάσκηση.
Τα μαθήματα έπρεπε να γίνονται κατά 70% μέσα στα εργοστάσια και εργοτάξια ώστε οι μαθητές να είχαν σύνδεση της μάθησης με την πράξη ταυτοχρόνως για να γνώριζαν στην πράξη τα προβλήματα του κάθε κλάδου με έμφαση να λύσουν τα προβλήματά τους. https://www.youtube.com/watch?v=AnyfZRQ ... ubs_digest -
Η Ελλάδα μέσα στην Ευρώπη του ανταγωνισμού χάνετε γιατί...
Στην Ελλάδα υπάρχει πολυνομία απαγορευτική για την ανάπτυξη και πολλοί άχρηστοι διευθυντές και γραφειοκράτες που την εφαρμόζουν υπογράφοντας.. νομίζοντας ή κάνοντας ότι δουλεύουν ενώ ζουν εις βάρος των άλλων και της ανάπτυξης.... και πολλοί λίγοι αυτοί που υπογράφουν με τα έργα τους την ευφυΐα τους.
Το ελληνικό κράτος λειτουργεί με όρους γραφειοκρατίας και όχι αξιοκρατίας. Βασικά το μόνο που παράγουμε είναι υπογραφές, αντιαναπτυξιακούς νόμους και παιδιά του κομματικού σωλήνα.
Δεν πάει έτσι μπροστά μια χώρα μέσα σε μια Ευρώπη που βουλιάζει και που μας επιβάλει να μην παράγουμε
Σύνδεση έρευνας – καινοτομίας - επιχειρηματικότητας