-
Πρώτο πρόβλημα μετά από 10 χρόνια για το 'Μήτσο'.
Αρχικά άκουγα ένα ελαφρύ θόρυβο μπροστά αριστερά. Μετά πρόσεξα μια μικρή διαρροή στο μπροστά τροχό στη φυσούνα. Πήγα το φορτηγάκι σε πολύ καλό φίλο που έχει συνεργείο και μου επιβεβαίωσε το ότι χρειάζεται αλλαγή η φυσούνα. Βγήκαμε μετά μια βόλτα για να ακούσει το θόρυβο. Ο θόρυβος προερχόταν από το μπιλιοφόρο τελικά και μόνο όταν το αμάξι ήταν στο 4Χ4. Στο 4Χ2 δεν ακουγόταν τίποτα.
Αλλάχτηκε η φυσούνα αλλά έχω μια απορία με το μπιλιοφόρο. Είναι κάτι που θέλει άμεση αλλαγή? Ο θόρυβος με τον καιρό γίνεται εντονότερος και παρόλο που ο γνωστός μου μου λέει να μην με αγχώνει και πολύ, ήθελα να ακούσω και άλλες απόψεις.
Υπάρχει κάποιος κίνδυνος στην οδήγηση?
Για δώστε τα φώτα σας.Να πω ότι στην οδήγηση στο 95 % του χρόνου κυκλοφορώ με το 4Χ4. Είναι απίστευτη η οδηγική αίσθηση του 4Χ4, απίστευτα μεγαλύτερη σταθερότητα, ειδικά στις στροφές, πρακτικά άλλο φορτηγάκι οδηγάω μετο 4Χ4 και άλλο με το 4Χ2.
-
Πρώτο πρόβλημα μετά από 10 χρόνια για το 'Μήτσο'.
Αρχικά άκουγα ένα ελαφρύ θόρυβο μπροστά αριστερά. Μετά πρόσεξα μια μικρή διαρροή στο μπροστά τροχό στη φυσούνα. Πήγα το φορτηγάκι σε πολύ καλό φίλο που έχει συνεργείο και μου επιβεβαίωσε το ότι χρειάζεται αλλαγή η φυσούνα. Βγήκαμε μετά μια βόλτα για να ακούσει το θόρυβο. Ο θόρυβος προερχόταν από το μπιλιοφόρο τελικά και μόνο όταν το αμάξι ήταν στο 4Χ4. Στο 4Χ2 δεν ακουγόταν τίποτα.
Αλλάχτηκε η φυσούνα αλλά έχω μια απορία με το μπιλιοφόρο. Είναι κάτι που θέλει άμεση αλλαγή? Ο θόρυβος με τον καιρό γίνεται εντονότερος και παρόλο που ο γνωστός μου μου λέει να μην με αγχώνει και πολύ, ήθελα να ακούσω και άλλες απόψεις.
Υπάρχει κάποιος κίνδυνος στην οδήγηση?
Για δώστε τα φώτα σας.Να πω ότι στην οδήγηση στο 95 % του χρόνου κυκλοφορώ με το 4Χ4. Είναι απίστευτη η οδηγική αίσθηση του 4Χ4, απίστευτα μεγαλύτερη σταθερότητα, ειδικά στις στροφές, πρακτικά άλλο φορτηγάκι οδηγάω μετο 4Χ4 και άλλο με το 4Χ2.
-
Πρώτο πρόβλημα μετά από 10 χρόνια για το 'Μήτσο'.
Αρχικά άκουγα ένα ελαφρύ θόρυβο μπροστά αριστερά. Μετά πρόσεξα μια μικρή διαρροή στο μπροστά τροχό στη φυσούνα. Πήγα το φορτηγάκι σε πολύ καλό φίλο που έχει συνεργείο και μου επιβεβαίωσε το ότι χρειάζεται αλλαγή η φυσούνα. Βγήκαμε μετά μια βόλτα για να ακούσει το θόρυβο. Ο θόρυβος προερχόταν από το μπιλιοφόρο τελικά και μόνο όταν το αμάξι ήταν στο 4Χ4. Στο 4Χ2 δεν ακουγόταν τίποτα.
Αλλάχτηκε η φυσούνα αλλά έχω μια απορία με το μπιλιοφόρο. Είναι κάτι που θέλει άμεση αλλαγή? Ο θόρυβος με τον καιρό γίνεται εντονότερος και παρόλο που ο γνωστός μου μου λέει να μην με αγχώνει και πολύ, ήθελα να ακούσω και άλλες απόψεις.
Υπάρχει κάποιος κίνδυνος στην οδήγηση?
Για δώστε τα φώτα σας.Να πω ότι στην οδήγηση στο 95 % του χρόνου κυκλοφορώ με το 4Χ4. Είναι απίστευτη η οδηγική αίσθηση του 4Χ4, απίστευτα μεγαλύτερη σταθερότητα, ειδικά στις στροφές, πρακτικά άλλο φορτηγάκι οδηγάω μετο 4Χ4 και άλλο με το 4Χ2.
-
Ο μπιλιοφόρος απλά θα χειροτερεύει (θα ακούγετια όλο και πιο έντονα) και κάποια στιγμή θα σε αφήσει.
Για να λες ότι κυκλοφορείς στο 4χ4, φαντάζομαι ότι έχει κεντρικό διαφορικό με αυτήν την δυνατότητα, αλλιώς...
-
πρωτη φορα πριν πολλα χρονια κυκλοφορουσα με σκισμενο μπιλιοφορο για 1 βδομαδα κ ακουγα καθε φορα που εστριβε το χαρακτηριστικο κρακ κρακ, το ειχα ανοιξει εβγαλα τις μπιλιες τα καθαρισα ολα εβαλα γρασσογραφιτι skf κ δεν ξανακουστηκε
-
Εαν έχει την εκδοση με τα 3 διαφορικά (superselect) δεν έχει θέμα καθώς στην άσφαλτο έχει συνδιασμό 4κίνησης και esp. Η πιο απλή εκδοση του l200 δεν έχει την παραπάνω δυνατότητα.
-
Νομίζω είναι προφανές ότι μιλάω για το Superselect.
Άρα δηλαδή να αρχίσω να σκέφτομαι το θέμα αλλαγής σοβαρά, μιας και έχει περάσει περίπου ένας χρόνος από τότε που ξεκίνησε το πρόβλημα?Μια έρευνα αγοράς που έκανα, βρίσκω το μπιλιοφόρο με κάπου 80 ευρώ.
Στην αντιπροσωπία που πήγα, την οποία εδώ και λίγο καιρό την έχει πάρει ο αγαπητός και γνωστός σε όλη την Ελλάδα, Θ. Βασιλάκης, δεν μου δίνουν το μπιλιοφόρο σκέτο αλλά μου δίνουν και το ημιαξόνιο στην τιμή έκπληξη των 600-700 ευρώ.Μου φάνηκε τόσο φτηνά που σκέφτηκα να παραγγείλω 2
-
Και με 50 ευρώ βρίσκεις , κοίταξε στα καταστήματα στην Αθήνα και στα e-shop μαγαζιά.
-
Εφόσον ακούγεται, σημαίνει οτι έχει φθορά, αρα οπωσδήποτε κάποια στιγμή θα χρεαστεί αλλάγη. Αν κάνεις λίγα χιλιόμετρα μπορείς να το αφήσεις για αργότερα. Το κανονίζεις όπως σε βολεύει. Στο γκολφ 5 PD που είχα, ετσι και στέγνωνε ο μπιλιοφόρος απο γράσο, το πολύ σε 10.000χλμ φώναζε για αλλαγή!
Στάλθηκε από το Turbo-X lamda μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Με μία πολύ γρήγορη και βιατική ματιά στο διαδίκτυο (Αριστερά-Δεξιά όλο το σετ 200Ε). . https://www.car.gr/parts/view/9959017/ . Σου μένει και καβάτζα το δεξιά για το μέλλον. Από την άλλη η mitsubishi-honda-volvo τα έχουν αυτά τα κοστολόγια (επίσημη αντιπροσωπία). Αυτός είναι και ο λόγος που σαν μεταχειρισμένα (αγροτικά) υπάρχουν ενστάσεις και δεν προτιμούνται καθώς δεν υπάρχει εύκολη (και φθηνή - αξιόπιστη) πρόσβαση σε ανταλλακτικά. Πάντως είναι φοβερό αγροτικό με τρομερές δυνατότητες 4κίνησης..
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Κάτι τελευταίο. Αν οδηγάω με το 4Χ2 όπως είπα δεν ακούγεται θόρυβος. Αν ξεχάσωτο 4Χ4 και πηγαίνω μόνο με το μονό διαφορικό θα σταματήσει η φθορά ή γίνεται πιο επικίνδυνο αφού η φθορά συνεχίζεται, χωρίς να κάνει θόρυβο και απλά θα με'αφήσει' εκεί που δεν το περιμένω? -
Δεν θα φθείρετε αφού δεν θα περνάει δύναμη από εκεί.
-
Εάν έχεις συνηθίσει να οδηγάς στο 4Χ4 όταν κινείσαι με 4χ2 (και ξεφόρτωτος) θέλει προσοχή καθώς ο συνδιασμός ελάχιστο βάρος στον άξονα κίνησης - μεγάλη ροπή - οδόστρωμα με κακή πρόσφυση μπορεί να σε 'στείλει' ανά πάσα στιγμή αν δεν προσέχεις. Δεν ξέρω αν το esp (που νομίζω ότι έχεις) θα 'προλάβει' την κατάσταση...
-
Ο χρήστης gnikas έγραψε:
Εάν έχεις συνηθίσει να οδηγάς στο 4Χ4 όταν κινείσαι με 4χ2 (και ξεφόρτωτος) θέλει προσοχή καθώς ο συνδιασμός ελάχιστο βάρος στον άξονα κίνησης - μεγάλη ροπή - οδόστρωμα με κακή πρόσφυση μπορεί να σε 'στείλει' ανά πάσα στιγμή αν δεν προσέχεις. Δεν ξέρω αν το esp (που νομίζω ότι έχεις) θα 'προλάβει' την κατάσταση...Καλά μην φτάσουμε και στο άλλο άκρο.
Προβληματάκι L200 μοντέλο 07, 136 hp