-
Μέσα στους επόμενους μήνες ξεκινά το λανσάρισμα του καινούργιου μεσαίου 4θυρου κουπέ της VW που θα αντικαταστήσει το CC.
Το νέο μοντέλο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Passat, το πάτωμα MQB της VW, έχοντας όμως αυξημένο μήκος 4,862 μέτρων, πλάτος 1,871 μέτρων και ύψος 1,427 μέτρων. Η σχεδίασή του χαρακτηρίζεται από την α λα κουπέ παρουσία του πίσω μέρους, με οροφή που πέφτει πάνω στον ανασηκωμένο πίσω όγκο, αλλά και από τα χαρακτηριστικά εμπρόσθια φώτα, που δείχνουν σαν να αποτελούν προέκταση της γρίλιας.
Στους κινητήρες, η VW τοποθετεί στο Arteon τον νέο 1.500άρη TSI βενζινοκινητήρα των 150 ίππων, μαζί με τον 2λιτρο TSI των 190 και 280 ίππων. Επίσης, υπάρχει στη γκάμα και ο 2λιτρος TDI diesel με 150, 190 και 240 ίππους. Στα κιβώτια, ο αρχικός βενζινοκινητήρας και ο diesel των 150 και 190 ίππων έχουν στάνταρ 6τάχυτο μηχανικό, με την υπόλοιπη γκάμα να διαθέτει το 7τάχυτο αυτόματο, διπλού συμπλέκτη της εταιρείας. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις είναι μόνο τετρακίνητες.
Στο εσωτερικό του Arteon η VW ακολουθεί παραδοσιακά απλές και απέριττες γραμμές αλλά υπάρχουν και πιο μοντέρνα χαρακτηριστικά όπως ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη (9,2 ιντσών) στην κεντρική κονσόλα. Στους χώρους, το Arteon θα προσφέρει μεγάλο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών λόγω του μεταξονίου των 2.841 χλστ
Υπάρχει επίσης πλήρης γκάμα συστημάτων ασφαλείας, όπως ενεργό cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, ενεργά φώτα, σύστημα προειδοποίησης εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας και άλλα.
-
Μέσα στους επόμενους μήνες ξεκινά το λανσάρισμα του καινούργιου μεσαίου 4θυρου κουπέ της VW που θα αντικαταστήσει το CC.
Το νέο μοντέλο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Passat, το πάτωμα MQB της VW, έχοντας όμως αυξημένο μήκος 4,862 μέτρων, πλάτος 1,871 μέτρων και ύψος 1,427 μέτρων. Η σχεδίασή του χαρακτηρίζεται από την α λα κουπέ παρουσία του πίσω μέρους, με οροφή που πέφτει πάνω στον ανασηκωμένο πίσω όγκο, αλλά και από τα χαρακτηριστικά εμπρόσθια φώτα, που δείχνουν σαν να αποτελούν προέκταση της γρίλιας.
Στους κινητήρες, η VW τοποθετεί στο Arteon τον νέο 1.500άρη TSI βενζινοκινητήρα των 150 ίππων, μαζί με τον 2λιτρο TSI των 190 και 280 ίππων. Επίσης, υπάρχει στη γκάμα και ο 2λιτρος TDI diesel με 150, 190 και 240 ίππους. Στα κιβώτια, ο αρχικός βενζινοκινητήρας και ο diesel των 150 και 190 ίππων έχουν στάνταρ 6τάχυτο μηχανικό, με την υπόλοιπη γκάμα να διαθέτει το 7τάχυτο αυτόματο, διπλού συμπλέκτη της εταιρείας. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις είναι μόνο τετρακίνητες.
Στο εσωτερικό του Arteon η VW ακολουθεί παραδοσιακά απλές και απέριττες γραμμές αλλά υπάρχουν και πιο μοντέρνα χαρακτηριστικά όπως ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη (9,2 ιντσών) στην κεντρική κονσόλα. Στους χώρους, το Arteon θα προσφέρει μεγάλο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών λόγω του μεταξονίου των 2.841 χλστ
Υπάρχει επίσης πλήρης γκάμα συστημάτων ασφαλείας, όπως ενεργό cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, ενεργά φώτα, σύστημα προειδοποίησης εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας και άλλα.
-
Μέσα στους επόμενους μήνες ξεκινά το λανσάρισμα του καινούργιου μεσαίου 4θυρου κουπέ της VW που θα αντικαταστήσει το CC.
Το νέο μοντέλο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Passat, το πάτωμα MQB της VW, έχοντας όμως αυξημένο μήκος 4,862 μέτρων, πλάτος 1,871 μέτρων και ύψος 1,427 μέτρων. Η σχεδίασή του χαρακτηρίζεται από την α λα κουπέ παρουσία του πίσω μέρους, με οροφή που πέφτει πάνω στον ανασηκωμένο πίσω όγκο, αλλά και από τα χαρακτηριστικά εμπρόσθια φώτα, που δείχνουν σαν να αποτελούν προέκταση της γρίλιας.
Στους κινητήρες, η VW τοποθετεί στο Arteon τον νέο 1.500άρη TSI βενζινοκινητήρα των 150 ίππων, μαζί με τον 2λιτρο TSI των 190 και 280 ίππων. Επίσης, υπάρχει στη γκάμα και ο 2λιτρος TDI diesel με 150, 190 και 240 ίππους. Στα κιβώτια, ο αρχικός βενζινοκινητήρας και ο diesel των 150 και 190 ίππων έχουν στάνταρ 6τάχυτο μηχανικό, με την υπόλοιπη γκάμα να διαθέτει το 7τάχυτο αυτόματο, διπλού συμπλέκτη της εταιρείας. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις είναι μόνο τετρακίνητες.
Στο εσωτερικό του Arteon η VW ακολουθεί παραδοσιακά απλές και απέριττες γραμμές αλλά υπάρχουν και πιο μοντέρνα χαρακτηριστικά όπως ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη (9,2 ιντσών) στην κεντρική κονσόλα. Στους χώρους, το Arteon θα προσφέρει μεγάλο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών λόγω του μεταξονίου των 2.841 χλστ
Υπάρχει επίσης πλήρης γκάμα συστημάτων ασφαλείας, όπως ενεργό cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, ενεργά φώτα, σύστημα προειδοποίησης εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας και άλλα.
-
Aρκετα καλο design,το facelift του CC ειχε περασει αδιαφορα θα ελεγα.
-
Με τιμή από 39.900€ για την ελληνική αγορά.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Με τιμή από 39.900€ για την ελληνική αγορά.Το θεωρώ ακριβό και λάθος κατηγορία για τη VW (και για τιμή έναρξης με 1.5 κινητήρα,με μεγαλύτερους θα είναι >42.000) και θα επέλεγα κάτι άλλο -ας είναι και sedan,υπάρχουν αρκετά και καλοσχεδιασμένα- σ'αυτά τα χρήματα.
Αυτό βέβαια, είναι εντελώς προσωπική γνώμη και με βάση την ελληνική αγορά. -
Αν σκεφτούμε ότι ένας άμεσος αντίπαλος -από τους ελάχιστους που έχει η κατηγορία- όπως το A5 Sportback στα 46Κ€ δίνει παραπλήσιες επιδόσεις και αυτόματο (σχετικά γυμνό βεβαίως βεβαίως κατά τη συνήθη πρακτική της Audi), εγώ θα έλεγα ότι είναι μάλλον καλούτσικα τοποθετημένο, αν και επικίνδυνα κοντά σε μοντέλα που παίζουν το χαρτί της premiumίλας, κάτι που δεν διαθέτει το range της VW....
-
Βλεπεις 39 γι αυτο και σκεφτεσαι κατι 50αρια που ζητανε για κατι 3008 και X1 και μετα λες τελικα ευκαιρια ειναι....
-
Αυτα τα αυτοκίνητα
- το Arteon, το Touareg ή το Phaethon -
και να μην πουλήσουν, δεν τρέχει κάτι.
Λέμε τώρα, γιατί κάτι ειδικές περιπτώσεις (λήζινγκ κλπ) όλο και θα υπάρξουν.
Με ποιά έννοια δεν έχει άμεση σημασία:
Εξυπηρετούν άμεσα και πρωτίστως άλλο σκοπό,
είναι αυτό που λέμε halo cars και δίνουν προστιθέμενη αξία στην υπόλοιπη γκάμα
καθώς και στο προφίλ της εταιρείας.
Αυτό που χάνει η εταιρεία με ένα halo car εδώ,
το κερδίζει με το παραπάνω και ταυτόχρονα επενδύει μακροπρόθεσμα στην εικόνα της.
Μπορεί λίγα χρόνια αργότερα κιόλας, να εδραιωθούν.Επειδή η VW έχει τα διαθέσιμα ταμειακά και μπορεί να αποβλέπει μακροπρόθεσμα.
Γι' αυτό είναι για γέλια όταν βλέπεις άλλες περιπτώσεις εταιρειών
να μην βλέπουν άμεσα πωλήσεις με το ένα ή τα δύο μοντέλα
και χωρίς χρόνια καταναλωτικής εμπιστοσύνης από πίσω.
(Όχι δεν πάει η σπόντα στην Πεζώ.) - το Arteon, το Touareg ή το Phaethon -
-
Μάλλον στην άλφα πάει η σπόντα, εεε ;;;;
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Οπου και να πηγαινει η σποντα, αυτο που λεει ο inertia ειναι απο τους πιο βασικους κανονες του μαρκετινγκ. Και ναι, επηρεαζει (εμμεσα ομως) και τον καταναλωτη...
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Με τιμή από 39.900€ για την ελληνική αγορά.
Το θεωρώ ακριβό και λάθος κατηγορία για τη VW (και για τιμή έναρξης με 1.5 κινητήρα,με μεγαλύτερους θα είναι >42.000) και θα επέλεγα κάτι άλλο -ας είναι και sedan,υπάρχουν αρκετά και καλοσχεδιασμένα- σ'αυτά τα χρήματα.
Αυτό βέβαια, είναι εντελώς προσωπική γνώμη και με βάση την ελληνική αγορά.Εδώ πιο αναλυτικά οι τιμές.
Εξοπλιστικά πακέτα Κινητήρες Τιμές (ευρώ)
ELEGANCE 1.5 TSI EVO 150PS MT6 39.900
R-LINE 1.5 TSI EVO 150PS MT6 42.750
ELEGANCE 2.0 TSI 190PS DSG7 44.900
R-LINE 2.0 TSI 190PS DSG7 46.800
R-LINE 2.0 TSI 280PS DSG7 4MOTION 54.800
ELEGANCE 2.0 TDI 150PS MT6 42.150
R-LINE 2.0 TDI 150PS MT6 44.200
ELEGANCE 2.0 TDI 190PS DSG7 46.350
R-LINE 2.0 TDI 190PS DSG7 48.250
R-LINE 2.0 BiTDI 240PS DSG7 4MOTION 55.850 -
Ακριβό ειναι πλησιάζει πολυ αλλα μονοπάτια , αλλα ειναι πραγματικά πανέμορφο.. Για μένα παίζει μεγάλο ρόλο ο εξοπλισμός , δε θα έπαιρνα ενα premium αμάξι γυμνό. Αν το arteon σε χ χρήματα δινει επιδοσεις και καλο εξοπλισμό θα το προτιμούσα έναντι ενός premium που θα χε μονο τα βασικά.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
-
Εξωτερικά το μοτίβο με τις κατά πλάτος οριζόντιες γραμμές βρίσκει λόγω και του μεγέθους του αυτοκινήτου τον τέλειο εκφραστή του , το προφίλ δε είναι απλά υπέροχο
Το εσωτερικό όμως δείχνει συντηρητικό ακόμα και αν το βάλουν αυτούσιο σε ταξί Octavia !
Έπρεπε να ήσουν πιο τολμηρή , μισή δουλειά πάλι VW! -
Το εσωτερικό δε μπορούσε να είναι διαφορετικό
είναι από το Passat και είναι εκεί που έκαναν οικονομία, όπως στο προκάτοχο CC.
Είπαμε halo car, αλλά με το μέτρο.
Passat
Arteon
Εν κατακλείδι, το CC απέκτησε διάδοχο μοντέλο και μαζι όνομα, Arteon.
-
Αυτό είναι κατά τη γνώμη μου το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του... Liftback!!
-
Πολύ όμορφο εξωτερικό, πολύ βαρετό εσωτερικά (θα μπορούσαν καποια υλικά να το διαφοροποιούν περισσότερο) και θεωρώ απαράδεκτο πια αυτό το τιμόνι που μπαινει σε Πόλο και σε όλη τη γκάμα. Το πιο άσχημο τιμονι του γκρουπ το έχουν κοτσαρει παντού.
-
Το αντιγραφω οπως ειναι απο φορουμ κλασσικου αυτοκινητου που συμμετεχω με αφορμη θεμα γενικοτερης αυτοκινησης
Ο χρήστης Nikephoros, post έγραψε:
Αληθινό περιστατικό που έγινε χθες: Λίγο έξω από τη Λαμία, μία νταλίκα της Express Service κουβαλούσε 2 αυτοκίνητα, το ένα στην καρότσα και το 2ο το έσερνε από πίσω. Μέσα στην καμπίνα ήταν ο οδηγός της εταιρείας και η οικογένεια του αυτοκινήτου στην καρότσα, το ζευγάρι και ένα μικρό κοριτσάκι. Σταματάει η νταλίκα, κατεβαίνει η οικογένεια σε ένα σημείο κοντά στις Θερμοπύλες, όπου τους περίμενέ ένα φιλικό/συγγενικό πρόσωπο για να τους πάρει με μία καινούρια, άσπρη Mercedes C-class. Έβρεχε κιόλας... Και μόλις κατεβαίνει και ο πατέρας, αρχίζει έξω φρενών να μουτζώνει το αυτοκίνητο και να ουρλίαζει '@#%ώ τη VW, @#%ώ τα @#%λοαυτοκίνητά τους!!'. Θέλετε να μάθετε ποιο μοντέλο ήταν? VW ARTEON!!!! ΝΑΙ, το πανάκριβο ολοκαίνουριο ARTEON που μόλις τον Ιούλιο κυκλοφόρησε...Καιρος να μεταφερθει και στους κατασκευαστες συμπεραινω.
-
Το ειδα απο κοντα και δε βρηκα το λογο να πληρωσει κανεις 49000 ευρω ( !!! ) για ενα Passat με λιγοτερους χωρους και ολιγη απο οδικη συμπεριφορα Scirocco. Η τιμη ειναι υπερβολικη σε βαθμο που η αγορα του δε δικαιολογειται με λογικα κριτηρια, ποσο μαλιστα οταν τα υλικα της καμπινας ειναι απο το γνωστο pool της VW.
VW Arteon