-
Καλησπερα
Εχω ενα φορντ εσκορτ του 97 και τωρα τελευταια εχει ξεκινησει ενα προβλημα.
Το οποιο ειναι οταν ξεκιναει ολα καλα ολα ωραια.μετα απο καποια ωρα και ενα πηγαινει ολα μια χαρα ξαφνικα αρχιζει και κραταει στροφες σε αλλαγες ταχυτητας με πολλες φορες να ανεβαζει μεχρι τις 3χιλιαδες και να κραταει εκει.δεν συμβαινει παντα αλλα παρα πολυ συχνα και τις περισσοτερες φορες οταν το αμαξι δουλευει ωρα και δεν ειναξ αναψε σβησε.
Αυτα που εχουν κοιταχτει και αλλαχτει ειναι μοτερ ρελαντι με ιμιτασιον οχι αυθεντικο.αισθητηρας ταχυτητας.καθαρισμα πεταλουδας.μετα απο ολα αυτα το κανει αλλα οχι τοσο πολυ οσο το εκανε.
Χωρις να ειμαι 100% σιγουρος αυτο ξεκινησε οταν εκανα ενα μεγαλο σερβις το οποιο περιλαμβανε φιλτρα.δοχειο νερου και φλατζα κεφαλης.ολα δουλευανε ρολοι πριν.
Επισης εχω αρκετα σκασιματα στην εξατμιση.
Κανενας που να εχει αντιμετωπισει κατι τετοιο σε παλιο αμαξι πιστευω θαταν καλυτερα.
-
Καλησπερα
Εχω ενα φορντ εσκορτ του 97 και τωρα τελευταια εχει ξεκινησει ενα προβλημα.
Το οποιο ειναι οταν ξεκιναει ολα καλα ολα ωραια.μετα απο καποια ωρα και ενα πηγαινει ολα μια χαρα ξαφνικα αρχιζει και κραταει στροφες σε αλλαγες ταχυτητας με πολλες φορες να ανεβαζει μεχρι τις 3χιλιαδες και να κραταει εκει.δεν συμβαινει παντα αλλα παρα πολυ συχνα και τις περισσοτερες φορες οταν το αμαξι δουλευει ωρα και δεν ειναξ αναψε σβησε.
Αυτα που εχουν κοιταχτει και αλλαχτει ειναι μοτερ ρελαντι με ιμιτασιον οχι αυθεντικο.αισθητηρας ταχυτητας.καθαρισμα πεταλουδας.μετα απο ολα αυτα το κανει αλλα οχι τοσο πολυ οσο το εκανε.
Χωρις να ειμαι 100% σιγουρος αυτο ξεκινησε οταν εκανα ενα μεγαλο σερβις το οποιο περιλαμβανε φιλτρα.δοχειο νερου και φλατζα κεφαλης.ολα δουλευανε ρολοι πριν.
Επισης εχω αρκετα σκασιματα στην εξατμιση.
Κανενας που να εχει αντιμετωπισει κατι τετοιο σε παλιο αμαξι πιστευω θαταν καλυτερα.
-
Καλησπερα
Εχω ενα φορντ εσκορτ του 97 και τωρα τελευταια εχει ξεκινησει ενα προβλημα.
Το οποιο ειναι οταν ξεκιναει ολα καλα ολα ωραια.μετα απο καποια ωρα και ενα πηγαινει ολα μια χαρα ξαφνικα αρχιζει και κραταει στροφες σε αλλαγες ταχυτητας με πολλες φορες να ανεβαζει μεχρι τις 3χιλιαδες και να κραταει εκει.δεν συμβαινει παντα αλλα παρα πολυ συχνα και τις περισσοτερες φορες οταν το αμαξι δουλευει ωρα και δεν ειναξ αναψε σβησε.
Αυτα που εχουν κοιταχτει και αλλαχτει ειναι μοτερ ρελαντι με ιμιτασιον οχι αυθεντικο.αισθητηρας ταχυτητας.καθαρισμα πεταλουδας.μετα απο ολα αυτα το κανει αλλα οχι τοσο πολυ οσο το εκανε.
Χωρις να ειμαι 100% σιγουρος αυτο ξεκινησε οταν εκανα ενα μεγαλο σερβις το οποιο περιλαμβανε φιλτρα.δοχειο νερου και φλατζα κεφαλης.ολα δουλευανε ρολοι πριν.
Επισης εχω αρκετα σκασιματα στην εξατμιση.
Κανενας που να εχει αντιμετωπισει κατι τετοιο σε παλιο αμαξι πιστευω θαταν καλυτερα.
-
Έλεγξε τα σωληνάκια υποπίεσης
-
Ψαχνομαι εδω και 4 μηνες με αυτο το πραγμα.ειμαι μεσα εξω σε 2 συνεργεια.ο ενας ειναι φανατικος φορντακιας και μου ειπε οτι τα ιμιτασιον βαλβιδες ρελαντι δεν δουλευουν σωστα και καλο θαταν να βαλω αυθεντικο της φορντ.
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Έλεγξε τα σωληνάκια υποπίεσηςΠαρόμοια συμπεριφορά σε φιέστα ήταν αυτό πάντως...
-
αισθητηρα θερμοκρασιας, αυτο που στελνει σημα στον εγκεφαλο οχι στον πινακα
Ανεβαζει και κραταει στροφες