-
Καλησπέρα στους φίλους
Σκοπός που ανήγω αυτό το θέμα είναι η ενημέρωσή μου και όλων των ενδιαφερομένων για την συντήρηση και επισκευή των υδραυλικών συστημάτων τιμονιου.
Έχω ένα mazda 6 και τελευταία παρατήρηση χαμηλή στάθμη στο ρεζερβουάρ υγρού του υδραυλικού τιμονιού.
Μάλιστα μέχρι να ανακαλύψω από προέρχονταν ο θόρυβος από την αντλία άργησα μερικές μέρες να το πληρώσω με υγρό.
Ο κατασκευαστής ορίζει ATF dexron II. Το ερώτημά μου έχει να κάνει με το εάν το dexron III έχει διαφορά με το ΙΙ . Επίσης μπορώ να βάλω συνθετικό dexron III ενώ η mazda συνιστά το dexron II.
Εάν όντως έχω συχνή απώλεια που μπορεί να οφείλεται αυτή; Απαιτείται αντικατάσταση αντλίας ή κρεμαγιέρας; ή κάποιο άλλο αναλώσιμο μικρότερης αξίας;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα στους φίλους
Σκοπός που ανήγω αυτό το θέμα είναι η ενημέρωσή μου και όλων των ενδιαφερομένων για την συντήρηση και επισκευή των υδραυλικών συστημάτων τιμονιου.
Έχω ένα mazda 6 και τελευταία παρατήρηση χαμηλή στάθμη στο ρεζερβουάρ υγρού του υδραυλικού τιμονιού.
Μάλιστα μέχρι να ανακαλύψω από προέρχονταν ο θόρυβος από την αντλία άργησα μερικές μέρες να το πληρώσω με υγρό.
Ο κατασκευαστής ορίζει ATF dexron II. Το ερώτημά μου έχει να κάνει με το εάν το dexron III έχει διαφορά με το ΙΙ . Επίσης μπορώ να βάλω συνθετικό dexron III ενώ η mazda συνιστά το dexron II.
Εάν όντως έχω συχνή απώλεια που μπορεί να οφείλεται αυτή; Απαιτείται αντικατάσταση αντλίας ή κρεμαγιέρας; ή κάποιο άλλο αναλώσιμο μικρότερης αξίας;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα στους φίλους
Σκοπός που ανήγω αυτό το θέμα είναι η ενημέρωσή μου και όλων των ενδιαφερομένων για την συντήρηση και επισκευή των υδραυλικών συστημάτων τιμονιου.
Έχω ένα mazda 6 και τελευταία παρατήρηση χαμηλή στάθμη στο ρεζερβουάρ υγρού του υδραυλικού τιμονιού.
Μάλιστα μέχρι να ανακαλύψω από προέρχονταν ο θόρυβος από την αντλία άργησα μερικές μέρες να το πληρώσω με υγρό.
Ο κατασκευαστής ορίζει ATF dexron II. Το ερώτημά μου έχει να κάνει με το εάν το dexron III έχει διαφορά με το ΙΙ . Επίσης μπορώ να βάλω συνθετικό dexron III ενώ η mazda συνιστά το dexron II.
Εάν όντως έχω συχνή απώλεια που μπορεί να οφείλεται αυτή; Απαιτείται αντικατάσταση αντλίας ή κρεμαγιέρας; ή κάποιο άλλο αναλώσιμο μικρότερης αξίας;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Μπορεί να έχεις διαρροή από κάποια φούσκα, εάν σηκωθεί το αυτοκίνητο κοιτάξτε μέσα στις φούσκες από τις πλήμνες λογικά θα είναι γεμάτες υγρά. Το χειρότερο είναι να χρειάζεται να κατεβάσετε την κρεμαγιερα (εμένα χρειάστηκε να γίνει σε κρεμαγιερα της ZF. Εάν φορά ιαπωνική κρεμαγιερα (το πιθανότερο ) υπάρχουν κιτ επισκευής που διευκολύνουν πολύ την κατάσταση.
-
Φυσικά βάζουμε τα υγρά που ορίζει ο κατασκευαστής. Αλλιώς δεν θα τα όριζε...
Πρέπει να βρεθεί η διαρροή όμως.
-
DEXRON[edit]
The original Dexron fluid, like its predecessor Type-A/Suffix-A, used sperm whale oil as a friction modifier. The U.S. Endangered Species Act banned the import of sperm whale oil, so the fluid had to be reformulated.[1]DEXRON-II, IID and IIE[edit]
Dexron-II was introduced in 1972 with alternative friction modifiers such as Jojoba oil. However, it caused problems with corrosion-prone solder in GM's transmission fluid coolers;[2] accordingly, corrosion inhibitors were added to the product. The resultant fluid, released in 1975, was called Dexron-IID. However, the corrosion inhibitor made the new fluid hygroscopic, which while it was not a major problem in automatic transmissions, made Dexron IID unsuitable for other hydraulic systems in which it was commonly used.[2] A further reformulation, to address excessive hygroscopicity[citation needed], but primarily to improve low temperature performance (20,000cP @ -40C vs 50,000cP@-40C for Dexron-IID) was named Dexron-IIE (GM Spec GM6137M).DEXRON-III[edit]
In 1993, GM released new Dexron-III fluid (GM Spec GM6417M and later GMN10055). It is generally backward-compatible with transmissions using earlier Dexron fluids or Type-A/Suffix-A fluid. However this specification failed to address a number of issues concerning long term durability such as shear stability and fluid oxidation. Dexron-III underwent a number of iterations in an attempt to address various shortcomings but was eventually replaced by new thinking i.e. DEXRON-VI.DEXRON-IV
An attempt to introduce an 'upgrade' that was not fully accepted by GM management for a number of reasons including the way that it was promoted internally and cost. It was therefore abandoned in favour of making further incremental upgrades to the existing DEXRON-III specification.
DEXRON-VI[edit]
The fluid specification for Dexron-VI was introduced in 2005, and was first used as the GM factory-fill automatic transmission fluid for model year 2006. All Dexron-III licenses expired permanently at the end of 2006, and GM now supports only Dexron-VI fluids for use in their automatic transmissions,[3] although fluids asserted by their manufacturers to meet Dexron-III standards continue to be sold under names such as Dex/Merc. These fluids are not regulated or endorsed by GM.[4]Dexron VI is of a slightly lower viscosity when new compared to the prior Dexron fluids (a maximum of 6.4 cSt at 100 °C for Dexron VI and 7.5 cSt for Dexron III), but the allowed viscosity loss from shearing of the ATF during use is lower for Dexron VI, resulting in the same lowest allowed final viscosity for both Dexron III and VI (5.5 cSt) in test.[5] In reality most of the DEXRON-III fluids typically sheared to about 4.2 cSt in use. The lower, more stable viscosity improved pumping efficiency within the transmission and fluid stability over life. Since Dexron VI is not allowed to thin out (lower its viscosity) as much as Dexron III during use, it requires the use of higher-quality, more shear-stable (less prone to thinning while in use) formulations.[4] The current GM specification that defines the fluid is GMW16444, which superseded the original specification, GMN10060.
-
Από ότι καταλαβαίνω ότι είναι συμβατό με ATF ή DEXRON II είναι συμβατό και με κάθε νεότερη έκδοση του υγρού υδραυλικού τιμονιού και αυτόματου κιβωτίου. Οπότε μάλλον δεν υπάρχει πρόβλημα συμβατότητας.
-
Ένα τρύπιο σωληνάκι ήταν η αιτία για την απώλεια υγρού υδραυλικού τιμονιού.
Απευθύνθηκα στην mazda ξανθης και η λύση ήρθε άμεσα με ένα αντίστοιχο μεταχειρισμένο σωληνάκι και εργασία 1,5 ώρας στα 50€.
Καθόλου άσχημα, στην Αλεξανδρούπολη περίμενα 50 μέρες να φορτωθεί το ανταλλακτικό από το εξωτερικό για Θεσσαλονίκη και μετά για Αλεξ/πολη. Tragic που θα έλεγε και η γνωστή τηλεοπτική Τασούλα...Στην Αλεξανδρούπολη για θάλασσα μπάνιο και καφέ αλλά όχι για συνεργεία λαστιχάδες και λαδάδες... απατεώνες....
Σύστημα υδραυλικού τιμονιου