-
Tο νέο Compass έρχεται να αντικαταστήσει τα συγγενικά Compass και Patriot.
Tο νέο μοντέλο καλύπτει το κενό ανάμεσα στα Renegade και Cherokee, με μήκος 4,42 μέτρων.Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το SUV θα διατίθεται με 17 επιλογές κινητήρα/κιβωτίου ταχυτήτων σε περισσότερες από 100 χώρες ανα τον κόσμο, ενώ ως γνήσιο 4×4 θα χαρακτηρίζεται από εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου, δυναμική συμπεριφορά εντός, αποδοτικούς κινητήρες και εξελιγμένη τεχνολογία για ασφάλεια και ψυχαγωγία.Η διάθεσή του Jeep Compass θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2017 στις Η.Π.Α. ενώ περισσότερες πληροφορίες και τεχνικά χαρακτηριστικά θα μάθουμε το Νοέμβριο από την έκθεση του Los Angeles.
-
Tο νέο Compass έρχεται να αντικαταστήσει τα συγγενικά Compass και Patriot.
Tο νέο μοντέλο καλύπτει το κενό ανάμεσα στα Renegade και Cherokee, με μήκος 4,42 μέτρων.Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το SUV θα διατίθεται με 17 επιλογές κινητήρα/κιβωτίου ταχυτήτων σε περισσότερες από 100 χώρες ανα τον κόσμο, ενώ ως γνήσιο 4×4 θα χαρακτηρίζεται από εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου, δυναμική συμπεριφορά εντός, αποδοτικούς κινητήρες και εξελιγμένη τεχνολογία για ασφάλεια και ψυχαγωγία.Η διάθεσή του Jeep Compass θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2017 στις Η.Π.Α. ενώ περισσότερες πληροφορίες και τεχνικά χαρακτηριστικά θα μάθουμε το Νοέμβριο από την έκθεση του Los Angeles.
-
Tο νέο Compass έρχεται να αντικαταστήσει τα συγγενικά Compass και Patriot.
Tο νέο μοντέλο καλύπτει το κενό ανάμεσα στα Renegade και Cherokee, με μήκος 4,42 μέτρων.Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το SUV θα διατίθεται με 17 επιλογές κινητήρα/κιβωτίου ταχυτήτων σε περισσότερες από 100 χώρες ανα τον κόσμο, ενώ ως γνήσιο 4×4 θα χαρακτηρίζεται από εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου, δυναμική συμπεριφορά εντός, αποδοτικούς κινητήρες και εξελιγμένη τεχνολογία για ασφάλεια και ψυχαγωγία.Η διάθεσή του Jeep Compass θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2017 στις Η.Π.Α. ενώ περισσότερες πληροφορίες και τεχνικά χαρακτηριστικά θα μάθουμε το Νοέμβριο από την έκθεση του Los Angeles.
-
Δυναμικό come back από την Jeep (ως FCA) και εάν κρίνω από την επιτυχημένη συνταγή στο Renegade, έχουμε άλλον έναν νικητή στην κατηγορία! Πάντως εμφανισιακά, εμένα μου αρέσει πολύ.
-
Συμφωνω Φανη!! Δειχνει καπως κλασικο και ταυτοχρονα φρεσκο. Πισω μου θυμιζει λιγο το Xtrail.
-
Θυμίζει λίγο ναι, αλλά για εμένα είναι πιο όμορφο. Και το εσωτερικό του μου αρέσει πολύ.
-
Εμένα μου θυμίζει πίσω και λίγο από Porsche Macan, που την είχα μπροστά μου πριν λίγο από Γλυφάδα μέχρι Ηλιούπολη στη Βουλιαγμένης.
-
Και μένα όμορφο μου φαίνεται και μου θυμίζει range rover εμπρός.
-
Από τα πρώτα σχόλια εδώ μέσα ας υποθέσουμε ότι τα πήγαν τελικά καλά στο σχεδιαστικό κομμάτι οι Ιταλοαμερικανοι ( ούτε μαφιόζοι στη Νέα Υόρκη και στο Σικάγο, τέτοιο πράγμα !).
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Jeep=αμερικανική φινέτσα+ιταλική αξιοπιστια.
-
Οταν καπου διαβασω για ''compass'' το μυαλο μου παει κατευθειαν στην αθλια πρωτη γενια Αυτο φαινεται καλο παντως
-
Πραγματικά η πρώτη γενιά ήταν απ' τα πιο άκυρα μοντέλα ever. Παντελώς αδιάφορο εμφανισιακά, ούτε για offroad πέρναγε ούτε για πολύ ασφάλτινο φυσικά. Ελπίζω το καινούριο να είναι (πολύ) καλύτερο. Απ' τις φωτογραφίες φαίνεται όμορφο αν μη τι άλλο.
-
Απείρως καλύτερο από το παλιό...Ωστόσο δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάζομαι κιόλας...Ίσως αυτή η μίξη 'καπως κλασικο και ταυτοχρονα φρεσκο' που γράφει ο Δημήτρης να αποδίδει την πραγματικότητα, αλλά με λίγη περισσότερη δόση από το 'κλασικό', που εμένα μου ξινίζει παραδοσιακά...
Πιο όμορφο φαίνεται από το πλάι. Μπροστά και πίσω υπάρχουν στοιχεία που δεν μου αρέσουν, όπως μπροστά το τμήμα ανάμεσα στα φώτα ενώ πίσω μου μοιάζει σαν λίγο χειρότερο x-trail...Κακό ή άσχημο δεν θα το έλεγα με τίποτα.
Ανάμεικτα τα συναισθήματα... -
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Πραγματικά η πρώτη γενιά ήταν απ' τα πιο άκυρα μοντέλα ever. Παντελώς αδιάφορο εμφανισιακά, ούτε για offroad πέρναγε ούτε για πολύ ασφάλτινο φυσικά. Ελπίζω το καινούριο να είναι (πολύ) καλύτερο. Απ' τις φωτογραφίες φαίνεται όμορφο αν μη τι άλλο.Αθλιο εσωτερικο ποιοτικα και αθλιο αυτοματο. Πανακριβο επισης.
-
Παρουσιάστηκε επισήμως στην έκθεση αυτοκινήτου του L.A.
Έρχεται να αντικαταστήσει το Compass προηγούμενης γενιάς, αλλά και το Patriot η παραγωγή του οποίου σταματά. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος με αισθητική για άσφαλτο και χώμα με προσωνύμιο Trailhawk.
Το νέο Jeep Compass θα διατίθεται σε 100 χώρες παγκοσμίως, με 17 συνδυασμούς κινητήρων, ανάλογα με την αγορά. Στην Αμερική που παρουσιάστηκε θα κυκλοφορήσει με τον 4κύλινδρο 2,4 λίτρων σε συνδυασμό με χειροκίνητο ή αυτόματο έξι σχέσεων για τις εκδόσεις με την κίνηση εμπρός ή 9άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων για αυτές με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Για τα ευρωπαϊκά δεδομένα περισσότερο ταιριάζουν οι turbodiesel κινητήρες 1,6 και 2,0 λίτρων με απόδοση από 120 έως 170 ίππους, τιμή ανάλογη του τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1.4 MultiAir. Όσον αφορά τις διαστάσεις, το νέο Jeep Compass έχει μήκος 4.420 mm, πλάτος 1.820 mm, 1.650 mm ύψος 1.650 mm και τοποθετείται ανάμεσα Renegade και Cherokee. Η παρουσίαση του μοντέλου στην Ευρώπη θα γίνει τον Φεβρουάριο του 2017 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, όπου θα καθοριστούν και οι τεχνικές προδιαγραφές του για τις δικές μας αγορές.
-
Ομορφο είναι αλλά οι τιμές εδώ θα είναι ψηλά .
-
*Παρουσιάστηκε στην 87η έκθεση της Γενεύης η νέα γενιά του Compass, ένα μοντέλο το οποίο θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά στους επόμενους μήνες.
Το αυτοκίνητο θα είναι ένα παγκόσμιο SUV, αφού θα πωληθεί σε πάνω από 100 χώρες παγκοσμίως, θα έχει 17 διαφορετικές εκδόσεις κινητήρων και θα κατασκευάζεται σε διάφορα εργοστάσια ανά τον κόσμο. Bασίζεται τεχνικά πάνω σε μια μακρύτερη έκδοση της πλατφόρμας του Jeep Renegade, θα έχει βενζινοκίνητα μοτέρ και diesel 2,0 λίτρων, βενζίνης 2,4 λίτρων, ενώ η ευρωπαϊκή version του μοντέλου ίσως εξοπλιστεί και με μικρότερης χωρητικότητας μοτέρ στο επόμενο διάστημα. Επίσης, θα υπάρχουν στη γκάμα δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, οι δεύτερες με κατ’ επιλογή σύστημα τετρακίνησης, ενώ όπως και στο Renegade, ανάλογα με τον κινητήρα θα έχουμε μηχανικό κιβώτιο, αυτόματο 6 σχέσεων ή αυτόματο 9άρι.
Στη γκάμα θα υπάρχει και η πιο ικανή off-road, τετρακίνητη έκδοση Compass Trailhawk, με αυξημένη κατά 20 χλστ. απόσταση από το έδαφος, «ποδιές» προστασίας του αμαξώματος, ειδικό mode «Rock» για την τετρακίνηση και ελαστικά για χρήση στο χώμα.
*
Πηγή -
Fiat/chrysler κτλπ και απο μακρια απο πισω το περνας ανετα για tipo και αντιστροφα...
-
Στην βάση των κινητήρων βενζίνης ο 1.400άρης MultiAir με απόδοση 140 ή 170 ίππων (230 και 250 Nm ροπής αντίστοιχα). Στην πρώτη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με 4Χ2 έκδοση και μηχανικό 6άρι κιβώτιο, ενώ στη δεύτερη, το μοντέλο είναι αποκλειστικά 4κίνητο και εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.
-
Στην πρώτη του γενιά προτιμούσα το δίδυμο Patriot αλλά αυτό τους βγήκε πολύ ωραίο.
Νεο Jeep Compass