-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
α καλύμματα δερματίνης είναι τα γνωστά φτιαχτά με πατρόν, άρα θεωρητικά έχουν καλή εφαρμογή. Όσοι τα έχουν πάρει πίνουν νερό στο όνομά τους, έρχονται με εγγύηση, και είναι εξαιρετικά ανθεκτικά.Έχεις κάτσει ποτέ σε αυτά μετά από ώρες στον καλοκαιρινό Ελληνικό ήλιο; Νομίζεις ότι είναι καρέκλα βασανιστηρίων του ΕΑΤ-ΕΣΑ!!!
Στην δική σου περίπτωση εγώ προτίμησα μεταχειρισμένα γνήσια, αλλά έτυχε να τα βρω σε καλή τιμή από φίλο μαντρά. Καλή λύση και το ντύσιμο με δέρμα, αρκεί να βάλεις δέρμα με τα ανάλογα treatments.
-
Δεν ξέρω αν θα πετύχεις τα μαμά αποτελέσματα . Πάντως σε εμένα τα δερμάτινα έχουν βγεί καλά παρ' ότι κάθονται μεγάλα φορτία πάνω τους....
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ε ρε τι κηδειες εχει κανει σε 327.000km
Κοψε κατι κι εσυ βρε αδερφε...
https://www.car.gr/9328077-citroen-xantia-turbo-150hpΠάντως δεν φαίνεται να γνωρίζει τι θα πει ακτίβα...
Αν γνώριζε θα το έγραφε και στην αγγελία. Άσε που οι κατηγορίες της ανάρτησης είναι ότι να'ναι...
Το εσωτερικό σώβρακο και τα 4 χιλ που ζητάει δεν τα σχολιάζω καθόλου.Δε διαφωνουμε πουθενα.
Εισακουσθηκαμε!
https://www.car.gr/9358898-citroen-xant ... -ii-activa -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ε ρε τι κηδειες εχει κανει σε 327.000km
Κοψε κατι κι εσυ βρε αδερφε...
https://www.car.gr/9328077-citroen-xantia-turbo-150hpΠάντως δεν φαίνεται να γνωρίζει τι θα πει ακτίβα...
Αν γνώριζε θα το έγραφε και στην αγγελία. Άσε που οι κατηγορίες της ανάρτησης είναι ότι να'ναι...
Το εσωτερικό σώβρακο και τα 4 χιλ που ζητάει δεν τα σχολιάζω καθόλου.Δε διαφωνουμε πουθενα.
Εισακουσθηκαμε!
https://www.car.gr/9358898-citroen-xant ... -ii-activaΝαι! Και τα μισά χιλιόμετρα και 'Ιντερακτίβα'!!!
-
άκυρο
νόμιζα είναι το ίδιο αμάξι -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Αν τελικά αποφάσισες να το κρατήσεις βάλε του καινούργιο δερμάτινο σαλόνι, θα είναι και καλό όταν θελήσεις πάλι να το πουλήσεις.
Για εμένα πάντως δεν θα είναι λάθος σκέψη να το κρατήσεις, είναι αξιόλογο αυτοκίνητο. Και μάλλον έχεις πλέον λύσει τα προβλήματά του.Νομίζω πως ελάχιστα θα βοηθήσει στην μεταπώληση, ειδικά αν δεν είναι εργοστασιακά.
Πήγαινε κάνε ένα καλό βιολογικό. Τα 100 που ανέφερες είναι πολλά. Εγώ το πάω στο Αιγάλεω και σε μικρό αυτοκίνητο ζητάει 40 ευρώ. Την πρώτη φορά που το πήγα έμεινα άναυδος.Καλύτερα να το πηγαίνεις μια φορα το χρόνο για βιολογικό παρά να κάνεις αλλαγή/μετατροπή. Άποψή μου πάντα.
-
Έριξα την ιδέα του δερμάτινου στη σύζυγο, και πριν καν της πω τη τιμή, μου είπε 'τι να το κάνουμε, και θα καιγόμαστε, και αν χαλάσει' κλπ κλπ...καταλαβαίνετε την αντίδρασή της μόλις είπα την τιμή Πάντως δεν έχει βγει εντελώς από το κάδρο ως επιλογή.
Αυτό που απορρίφθηκε εντελώς είναι η λύση των μεταχειρισμένων, γιατί τα συγκεκριμένα καθίσματα που υπάρχουν διαθέσιμα έχουν κάποιες μικροζημιές, οι οποίες δεν αποκαθίστανται (εύκολα ή και καθόλου), γιατί το δέρμα είναι κολλητό και άρα πρέπει να ντυθούν πρακτικά εξ'ολοκλήρου. Μίλησα με την Ωμέγα και η δουλειά για να μπουν δεν είναι ούτε δύσκολη ούτε και -τόσο- ακριβή, αλλά τελικά αν προσθέσουμε όλα τα επιμέρους κόστη, καταλήγουμε σε τιμή μεγαλύτερη και από το καινούριο σαλόνι.
Θα το πάω στο κοντινό μου πολυπλυντήριο (το γνωστό κοντά στο metro Χαλάνδρι) να δω τι θα μου πουν για full βιολογικό (με τη λογική ότι θέλω και 'πλύσιμο' και καθάρισμα και απ'όλα, να γίνει καινούριο δηλαδή) και βλέποντας και κάνοντας....
-
Τι ωραίο αυτοκίνητο που ήταν η Xantia ρε παιδί μου...
Ακόμα και τώρα, εμφανισιά είναι αρτιότατο, τουλάχιστον στα μάτια μου... -
Και στα δικά μου, αλλά είμαι biased.
Έκανα προσπάθεια να την κρατήσω, αλλά ήταν μια μαύρη τρύπα μετά από 350 χιλ χλμ. Όλο έφτιαχνες και όλο ζήταγε.
Κρίμα.Σε καμιά 15αριά χρονια αν είμαστε καλά, θα βρούμε μια από το εξωτερικό με λίγα χλμ για πρώτο ιστορικό, ίσως...
-
-
Βγάζει μια αρχοντιά και παρόλα τα χρονάκια της δεν θα πρέπει να ζηλεύεις πίσω από το τιμόνι της πολλά από τα νεότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.Καλές βόλτες λοιπόν.
-
-
none μαμά το εργαλείο ή πειραγμένο;
-
Βγάζει αρχοντιά σαφώς το σχήμα της.
Απλά για να μπορείς να απολμαβάνεις απροβλημάτιστα ταξίδια (500+χλμ) χρειάζονται πολλές αλλαγές.
Εγώ έμεινα στη γερμανία από τρυπημένο σωληνα υψηλής στην αντλία που έριχνε τα υγρά στο δυναμό. (πάει και η τρόμπα παει και δυναμό). Εννοείται ότι είχα επισκευάσει την τρόμπα, είχα αλλάξει σωληνάκια, είχα κάνει σέρβις, είχα αλλάξει topmounts και άλλα πολλά που τα ξεχνώ τώρα....Ξαναλέω σε καμιά 15αριά χρόνια, εισαγωγή ένα μεταχειρισμένο από έξω και αναπαλαίωση...
-
Είναι σίγουρα future classic η xantia. Ειδικά με την υδροπνευματική
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Βγάζει μια αρχοντιά και παρόλα τα χρονάκια της δεν θα πρέπει να ζηλεύεις πίσω από το τιμόνι της πολλά από τα νεότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.Καλές βόλτες λοιπόν.Το αρχοντια μου βγαζει κατι απο mercedes '80s , κομψοτητα θα ελεγα εγω. Αλλα σιγουρα καταλαβαινω τι θες να πεις Και ναι πραγματικα το ευχαριστιεμαι σαν αυτοκινητο ιδιως στο ταξιδι και στο στροφιλικι.
none μαμά το εργαλείο ή πειραγμένο;
Πιο μαμα και απ τη μαμα μου! Ακομα και το εργοστασιακο ραδιοφωνο εχει γιατι συνεργαζεται με τα χειριστηρια στο τιμονι (το '94..)! Μπαινει ανταπτορας που συνεργαζεται με πηγη αλλα τσιγκουνευομαι. Μια προσθηκη μονο εχει γινει, ο αυθεντικος τεμπελης εμπρος.
Βγάζει αρχοντιά σαφώς το σχήμα της.
Απλά για να μπορείς να απολμαβάνεις απροβλημάτιστα ταξίδια (500+χλμ) χρειάζονται πολλές αλλαγές.
Εγώ έμεινα στη γερμανία από τρυπημένο σωληνα υψηλής στην αντλία που έριχνε τα υγρά στο δυναμό. (πάει και η τρόμπα παει και δυναμό). Εννοείται ότι είχα επισκευάσει την τρόμπα, είχα αλλάξει σωληνάκια, είχα κάνει σέρβις, είχα αλλάξει topmounts και άλλα πολλά που τα ξεχνώ τώρα....Ξαναλέω σε καμιά 15αριά χρόνια, εισαγωγή ένα μεταχειρισμένο από έξω και αναπαλαίωση...
1300km εκανα μονο το τετραημερο 27/12 - 30/12. Σιγουρα ομως το αμαξι ειναι αριστο και προσεγμενο. Εχω κανει στεγανοποιηση τρομπας υψηλης και αλλαγη επιστροφων-σετ. 199.300km εχει.
Είναι σίγουρα future classic η xantia. Ειδικά με την υδροπνευματική
Τετοια λεγε εσυ και θα κατεβασω και την αγγελια της xantia II 1.8 του πατερα μου που περισσευει και ειναι προς διαθεση πλεον.
Οι 2λιτρες θα εχουν περισσοτερο κλασσικο ενδιαφερων και ιδιως η ανεπαναληπτη activa
Επειδη παρακολουθω εντονα την αγορα των κλασσικων μεχρι και τα bx-xm σιγα σιγα αρχιζουν και ανεβαζουν τιμη, σε χαμηλα βεβαια επιπεδα σα τιμες. -
Πραγματικά πολυ όμορφη κ δείχνει να ειναι πενα! Να τη χαιρεσαι! Future classic.
Απο τις τελευταίες όμορφες Σιτροέν στα ματια μου. -
Ψιλοσημαδακια και μικρες γρατζουνιες υπαρχουν, οπως και αρχισε να σκαει το βερνικι της οροφης καθοτι δεν εχει μπει ουτε καν σε πιλωτη ποσω δε μαλλον σε κλειστο γκαραζ απο το 2001.. Η zx ειναι ακομα καλυτερη παντως εμφανισιακα!
Αλλα γενικα ηεικονα της ειναι κατι παραπανω απο καλη! Σκοπος ειναι να κρατηθει ακομα και αν αντικατασταθει καποια στιγμη. -
Νονέ να το χαίρεσαι.
-
CITROËN FORUM






